دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۰۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 14 فروردین 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 فروردین 1395 هرمز 2 فروردین 1395 هرمز 3 فروردین 1395 هرمز 4 فروردین 1395 هرمز 5 فروردین 1395 هرمز 6 فروردین 1395 هرمز 7 فروردین 1395 هرمز 8 فروردین 1395 هرمز 9 فروردین 1395 هرمز 10 فروردین 1395 هرمز 11 فروردین 1395 هرمز 12 فروردین 1395 هرمز 13 فروردین 1395 هرمز 14 فروردین 1395 هرمز 15 فروردین 1395 هرمز 16 فروردین 1395 هرمز 17 فروردین 1395 هرمز 18 فروردین 1395 هرمز 19 فروردین 1395 هرمز 20 فروردین 1395 هرمز 21 فروردین 1395 هرمز 22 فروردین 1395 هرمز 23 فروردین 1395 هرمز 24 فروردین 1395 هرمز 25 فروردین 1395 هرمز 26 فروردین 1395 هرمز 27 فروردین 1395 هرمز 28 فروردین 1395 هرمز 29 فروردین 1395 هرمز 30 فروردین 1395 هرمز 31 فروردین 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۹    
آب مایه حیات و مهمترین عامل زنده بودن جهان هستی است که متأسفانه با مصرف بی رویه بشر رو به نابودی می رود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۳    
مجلس اعلای اسلامی عراق در دوازدهمین نشست خود، بار دیگر به عمار حکیم به عنوان رئیس این حزب، رأی اعتماد داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۵    
سخنگوی کرملین می گوید رئیس جمهوری این کشور توقف فوری تبادل آتش در منطقه مرزی قره باغ بین ارمنستان و آذربایجان را خواستار است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۹    
یک روزنامه انگلیسی ضمن اشاره به حکم گردن زدن زندانیان سعودی نوشت: شمار این قربانیان سال جاری میلادی دو برابر سال گذشته خواهد بود که رکوردشکنی تازه ای در این زمینه است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۳    
منطقه قره باغ واقع در مرز ارمنستان و آذربایجان از روز گذشته بار دیگر شاهد تبادل آتش بین دو کشور بوده و هر یک از طرفین هم دیگر را به اقدامات تحریک آمیز متهم کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۰    
بازار سهام در ششمین روز معاملاتی خود در سال 95، شاهد معاملاتی متعادل توام با تکاپوی معامله گران کوتاه مدت برای شناسایی بازدهی نوروزی بود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۴    
شرور احمد صحویی عضو سابق گروهک منافقین به همراه چهار نفر از اعضای باندش توسط رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در روستای علی آباد چانف شهرستان نیک شهر به هلاکت رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۱    
رییس سابق کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا از فعالیت گسترده عوامل اطلاعاتی بیگانه در خاک این کشور خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۸    
در ادامه موج درگیری ها میان ارمنستان و آذربایجان بر سر کنترل منطقه مناقشه بر انگیز “قره باغ” دقایقی پیش یک فروند هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) اسرائیلی متعلق به ارتش آذربایجان در خاک ارمنستان سقوط کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۵    
آرم جمهوری اسلامی را چه کسی طراحی کرده و چگونه مورد تایید قرار گرفته است؟ چرا طراح این آرم نمی خواهد نام و عکس او منتشر شود؟
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۲    
رضا ضراب که به دلیل اخلال در نظام اقتصادی ترکیه خبر ساز بود به نیویورک منتقل می شود تا محاکمه شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق :دولت باید یارانه سه دهک پردرآمدی را حذف کند و منابع آزاد شده را به بخش اشتغال با اولویت افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اختصاص دهد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۹    
سوزوکی قصد دارد امسال سه محصول جدید خود را در ایران خودرو به تولید برساند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۶    
شهرام جزایزی: امیدوارم امسال بتوانم باایشان[بیل گیتس] مناظره خوبی داشته باشم ونزد آن استاد بزرگ درسهایم را به خوبی پس دهم تا بدانیم که ایران وایرانی جایگاهش کجاست!
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت آزادی رسانه ها در ترکیه در این خصوص ابراز نگرانی کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۳    
رییس جمهوری در پیامی به آقای “ایسوفو محمدو” انتخاب مجدد وی به عنوان رییس جمهوری کشور دوست و مسلمان نیجر را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که همکاری های دو کشور بیش از پیش گسترش و توسعه یابد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۰    
پنتاگون هشدار داده که رهبر داعش نیز در نهایت “طعم عدالت” را می چشد چون ارتش آمریکا به هدف قرار دادن روسای ارشد این گروه تروریستی ادامه می دهد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۷    
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری به سوالی در خصوص حکم اطاعت از دستورات نماینده ولی فقیه در مواردی که داخل در قلمرو نمایندگی اوست پاسخ داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۴    
روزنامه لبنانی الاخبارنوشت که علاوه بر نفوذ اسرائیل به شبکه های غیرقانونی اینترنت درلبنان، دستگاه های امنیتی فرانسه از طریق اینترنت قانونی لبنان جاسوسی می کنند .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۱    
در بازار ارز، دلار امروز 38 تومان افزایش یافت اما یورو 7 تومان و درهم 3 تومان افت قیمت داشتند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچکدام از موشک های بالستیک ایران برای حمل کلاهک هسته ای طراحی نشده اند، بنابراین ماجراجویی های جدید غربی ها هیچ مبنای حقوقی نداشته و تنها جنجال آفرینی تبلیغاتی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۱    
داوود روشنایی قربانی اسیدپاشی در ازای گذشت از قصاص فرد اسیدپاش چند میلیارد تومان می گیرد؟
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۱    
یک مقام در وزارت خارجه عراق اظهارات اخیر رئیس جمهور ترکیه و غیرعادل دانستن نظام بغداد، دخالت آشکار در امور داخلی عراق است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۰    
تراز تجاری ایران از فروردین ماه سال 1394 تا پایان اسفندماه مثبت ماند و در نهایت در پایان سال 1394 کارنامه تجارت خارجی کشور با 916 میلیون دلار مازاد تراز تجاری بسته شد که در تاریخ تجارت خارجی کشورمان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۷    
قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه سیل و آب گرفتگی 6 استان کشور را طی 24 ساعت گذشته درگیر کرده است، افزود: طی این مدت 51 واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۴    
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران از تهدید یک نفتکش ایرانی توسط یکی از ناوهای ائتلاف خبر داد و گفت: این اقدام توسط ناوگروه نداجا قاطعانه پاسخ داده شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۱    
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: 5 حوزه انتخابیه ماکو، کهنوج، بویراحمد، دهلران و پاکدشت در انتظار تایید انتخابات توسط شورای نگهبان هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۸    
حمله شدید بامداد جمعه جبههالنصره به مواضع حزب الله و ارتش سوریه در شمال استان لاذقیه که بیش از 90 درصد آن پاکسازی شده است، ناکام ماند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۵    
حق پخش یکی از بزرگ ترین بازی های باشگاهی در جهان به بیش از 40 کشور دنیا و حداقل 350 شبکه تلویزیونی به صورت مستقیم و غیرمستقیم فروخته شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۲    
وقتی یک شخصیت سیاسی به این درجه از مخالفت می رسد، این سؤال برای هر ناظر سیاسی مطرح می شود: به راستی آقای رفسنجانی با چه انگیزه و چشم اندازی بر ماندن در صحنه و ادامه فعالیت خویش اصرار می ورزد؟!
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در راستای اهداف شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل برنامه ریزی می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۵۹    
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش اظهار کرد: از 854مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید شد و مقدار 379کیلوگرم مواد غذایی فاسد و لوازم آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در جزیره کیش کشف و امحاء شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۵۰    
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک شعبه از بانک TEMP با هدف تقویت حوزه سرمایه گذاری در قشم راه اندازی می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۷    
همه ضعفهای مدیریتی که منجر به افزایش مشکلات اقتصادی در تولید ملی، اقتصاد نفتی، اقتصاد دولتی، استفاده از سرمایه های داخلی و هدایت آنها به سمت تولید داخل، بهره وری، فرهنگ مصرف کالای داخلی، تورم ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۷    
نداشتن شناخت کافی از جزر و مد محلی دریا و فنون شناگری باعث غرق دو نفر در ساحل دریای خروشان عمان در بخش لیردف شهرستان جاسک شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۴    
در جهان امروز وسایل الکترونیکی و تصویری برای رساندن مفاهیم فرهنگی به ذهن و دل کودک فراوان می باشد اما در بین همه این عوامل ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۴    
ظهر دیروز خودرو پراید حامل 5 سرنشین در اثر برخورد با یک سمند در پیچ تند در محدوده راونگ- میناب در پی سانحه رانندگی به مقصد نرسید .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از تلاش بی ثمر نیروهای ائتلاف برای بازدید از نفتکش ایرانی در خلیج عدن خبر داد و گفت: صلابت و اقتدار ناوگروه نداجا سبب ترک ناو رسمی نیروهای ائتلاف از منطقه شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه میناب با اشاره به حضور 260 هزار و51 نفر گردشگر در میناب گفت: حضور این تعداد از گردشگران در طی این مدت نشان از رضایتمندی مسافرین از سفر به شهرستان میناب با توجه ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: شب گذشته یک فروند قایق تندرو حامل مشروبات الکلی در محدود نوار ساحلی روستای بنداران کشف و ضبط شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۰    
روز سیزده فروردین ماه کسانی هم بودند که دلشان نیامده بود سیزده بدر را بدون عزیزان از دست رفته شان برگزار کنند و به بهشت زهرا آمدند تا در جوار اموات این روز را بدر نمایند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
طبیعت اگر می دانست روزی قرار است اینگونه بلاهایی بر سرش بیاید از همان ابتدا راضی نمی شد نامی از آن در تقویم ثبت گردد که به بهانه روز طبیعت اقدام به تخریب آن بنمایند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۰    
سیزدهم فروردین هر سال که روز طبیعت نامگذاری شده است ، روز آشتی مردم با طبیعت است و دورهمی های سیزده بدرانه حسابی داغ است و ما تصاویری را از این روز برای شما به ارمغان آورده ایم .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۲    
جلاد داعش که با نام “بولدوزر” شناخته می شود، برای نخستین بار بدون نقاب در مراسم اعدام حضور یافت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۹    
در سال 94 شاهد نظرات جنجالی و گاه عجیبی از سوی رییس جمهور بودیم که واکنش های متفاوتی را از تحسین تا نقد در پی داشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۹    
پیشتر دادگاهی در نیویورک در حکمی غیابی، ایران را به پرداخت بیش از 10.5 میلیارد دلار غرامت به اعضای خانواده کشته شدگان در نتیجه عملیات تروریستی 11 سپتامبر سال 2001 و همچنین شرکت های بیمه پرداخت کننده ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۶    
زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح شنبه سواحل شمالی پاپوا گینه نو را لرزاند
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۳    
یک آلمانی ضمن حضور در حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم، به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۳    
مراحل نصب کتیبه های قرآنی داخل ضریح مطهر هم زمان با اتمام مراحل مونتاژ سازه چوبی و نصب برخی از دهانه ها و ستون های ضریح مطهر توسط پرسنل کارگاه ضریح سازی حرم مطهر آغاز شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۰    
در سانحه رانندگی که امروز در محدوده راونگ-میناب رخ داد خودرو حامل 3 سرنشین از یک خانواده دچار سانحه شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۷    
اخذ دیر کرد پرداخت تسهیلات بانکی از سوی بانک ها همواره مورد انتقاد مراجع تقلید بوده و هست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۷    
ستاره شناسان از کشف سیاره ای جدید با سیستم سه ستاره ای خبر دادند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۷    
واحد فیلم و عکس ما به پارک جنگلی شهر بندرعباس رفته تا گزارشی از حضور پر شور مردم شهر بندرعباس در روز طبیعت و به قولی سیزده بدر تقدیم حضور مهربان شما نماید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۴    
در پی اظهارات نامزد پیشتاز جمهوری خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا درباره رویکرد این کشور در استفاده از سلاح اتمی، رئیس جمهور آمریکا شایستگی وی برای جانشینی خود را زیر سوال برد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۱    
نگین های بکار رفته در مصنوعات در زمان خرید از مردم به عنوان نگین های دست دوم و کارکرده محسوب می شوند و قیمت آنها کمتر است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۱    
نیروهای امداد و نجات هند اعلام کردند: با گذشت زمان بیشتر از وقوع حادثه ریزش پل در این کشور، امیدها برای یافتن بازماندگان احتمالی آن از بین رفته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۱    
فرمانده سپاه حاجی آباد امروز وظیفه بسیجیان حضور در عرصه های علمی و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب است چون هرکجا که بسیجیان ورود کردند به حمدالله کارهای مؤثری صورت گرفته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۸    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای به روحانی نوشت: از شما انتظار می رود با موضع گیری قاطع در برابر مقامات غربی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۸    
امام جمعه قشم گفت: بر اساس آیات قرآن و سیره رسول خدا و امیر المونین (ع) و گفته های مقام معظم رهبری ، کشور علاوه بر گفتگو ومذاکره انقلابی نیاز به توان نظامی دارد و اگر دشمن تا کنون جرات حمله به ما را ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۵    
وزیر خارجه بحرین در مصاحبه ای که بامداد شنبه منتشر شد گفت کشورش برای مقابله با ایران جدی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۶    
رسول کوهپایه زاده گفت: قرار است رأیی که در 230 صفحه برای بابک زنجانی صادر شده است روز 16 فروردین ماه از طرف دادگاه به متهم ابلاغ شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۴    
بانک مرکزی در سال جدید نیز به تقویت نرخ رسمی دلار ادامه داد و امروز با 5 ریال قیمت افزایش، این ارز را به 3026 تومان و 5 ریال رساند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۴    
رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری بامداد شنبه گفت ایران برای پایبندی به روح توافق هسته ای باید آنچه به گفته وی اقدامات تحریک آمیز است را متوقف کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۱    
برخی ماهواره های دانشجویی که از سال 92 آماده پرتاب هستند در سال 94 هم پرتاب نشدند تا کارشناسان هوافضا ناامیدانه وضعیت این ماهواره ها را دنبال کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۸    
گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس، با انتشار تصاویر 4 نظامی صهیونیست، اعلام کرد این 4 نظامی در اسارت جنبش حماس هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر تأیید کرد ایران به تعهداتش در برجام پایبند بوده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۲    
سفیر کشورمان در باکو از برگزاری نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، آذربایجان و روسیه در 19 فروردین ماه در باکو خبر داد و گفت: اجلاس سه جانبه وزرای خارجه ایران ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۲    
چهار دیدار پایانی هفته بیست و چهارم روز یکشنبه برگزار می شود و استقلال در اهواز میهمان همنام خوزستانی اش است و پرسپولیس بدون هوادارانش میزبان سیاه جامگان.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۶    
در تعطیلات نوروز رکورد مصرف بنزین چندین بار جابه جا شد به طوری که در 12 فروردین ماه مصرف بنزین در کل کشور به حدود 106 میلیون لیتر رسید.