دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۳:۴۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 24 فروردین 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 فروردین 1395 هرمز 2 فروردین 1395 هرمز 3 فروردین 1395 هرمز 4 فروردین 1395 هرمز 5 فروردین 1395 هرمز 6 فروردین 1395 هرمز 7 فروردین 1395 هرمز 8 فروردین 1395 هرمز 9 فروردین 1395 هرمز 10 فروردین 1395 هرمز 11 فروردین 1395 هرمز 12 فروردین 1395 هرمز 13 فروردین 1395 هرمز 14 فروردین 1395 هرمز 15 فروردین 1395 هرمز 16 فروردین 1395 هرمز 17 فروردین 1395 هرمز 18 فروردین 1395 هرمز 19 فروردین 1395 هرمز 20 فروردین 1395 هرمز 21 فروردین 1395 هرمز 22 فروردین 1395 هرمز 23 فروردین 1395 هرمز 24 فروردین 1395 هرمز 25 فروردین 1395 هرمز 26 فروردین 1395 هرمز 27 فروردین 1395 هرمز 28 فروردین 1395 هرمز 29 فروردین 1395 هرمز 30 فروردین 1395 هرمز 31 فروردین 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۱    
با تصویب وکلای ملت سقف وام ازدواج جوانان برای هر یک از زوجین از 3 به 10 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 4 ساله افزایش یافت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۶    
رسانه های ترکیه گوشه ای از مقدمات سفر شاه سعودی را فاش کرده و گفتند یکی از بزرگترین هتل های آنکارا به طور کامل اجاره و به شاه و همراهانش اختصاص یافته است و مدیریت هتل نیز مجبور شده است که در بخش محل ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۶    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از آغاز پرداخت تسهیلات خرد از هفته آینده با ارایه شیوه نامه به بانک ها خبر داد و گفت: نرخ سود تسهیلات خرد برای دوره سه تا پنج سال 21درصد است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۶    
مسئول بسیج سازندگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج برای تحقق بخشیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی، آمادگی لازم برای کمک به دولت را دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۱    
بیشتر ما در طول روز مشغول به کارهایی هستیم که به صورت نشسته انجام می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۱    
دولت تایلند طرحی را اجرا کرده که به موجب آن رانندگان متخلف به عنوان جریمه وادار به کار کردن در سردخانه بیمارستان ها می شوند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۶    
صندوق بین المللی پول دقایقی پیش در جدیدترین گزارش چشم انداز اقتصادی جهان اعلام کرد رشد اقتصادی ایران در سال 2016 به 4 درصد و نرخ بیکاری به 11.3 درصد افزایش یابد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۶    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تشریح مزایای قانون جدید مالیات بر ارث که برای وراث متوفیان سال1395 به بعد اجرایی می شود، گفت: قانون جدید کار وراث را راحت می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما خط قرمز 40 کیلومتری ترسیم کرده ایم و اگر هر تهدیدی به این خط قرمز نزدیک شود با آن برخورد می کنیم و با هیچ کشوری تعارف نداریم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۱    
ملی پوشان تیراندازی ایران به دلیل کارشکنی های هواپیمایی امارات نتوانستند سلاح های خود را به ریو ببرند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۱    
چهل هزار نیروی کار شرکت بزرگ مخابراتی آمریکا در اعتراض به عدم عقد قرار داد و بهبودی شرایط بازنشستگی و موارد دیگر قصد برگزاری اعتصاب دارند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۶    
مقام معظم رهبری با بیان اینکه آمریکا در اجرای تعهدات خود در مذاکرات هسته ای آنچنان که باید، عمل نمی کند و طرف های مقابل را از همکاری با ایران می ترساندفرمودند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۶    
مدیر گروه سلامت بهداشت و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: شرکت های بیمه گر به دلیل هزینه های بالای دندانپزشکی مقید به تحت پوشش قرار دادن بیمه مردم در زمینه مشکلات دهان و دندان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۶    
رئیس مرکز تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش در منطقه شمال شرق کشور گفت: دانشجویان و نخبگانی که پروژه آن ها نظامی و دفاعی است می توانند از کسر خدمت چهار الی 19 ماهه برخوردار شوند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۶    
جدیدترین رقم لوبیا در کشور در ایستگاه تحقیقاتی لوبیای شهرستان خمین به نام”غفار” بعد از 12 سال فعالیت تحقیقاتی معرفی شد و به ثبت رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۱    
اصلاح طلبان به خوبی می دانند اکثریت مجلس در دست اصولگرایان است و آن ها شانسی برای ریاست عارف و همچنین نایب رئیسی ندارند لذا مجبور هستند تن به ریاست لاریجانی بر مجلس داده و در سطح یک فراکسیون به کار ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۱    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: صدا و سیما در قالب شبکه های مختلف از جمله شبکه سلامت وظیفه دارد که سلامت جامعه را در رأس امور قرار دهد و مردم را به خوردن شیر پاستوریزه ترغیب کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۰۶    
روزنامه هاآرتص تاکید کرد که تنها هیلاری کلینتون به معنای واقعی حامی رژیم صهیونیستی بوده و دیگر نامزدهای انتخابات آمریکا برنامه منطقی برای توسعه روابط با این رژیم ندارند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت انجام دقیق و به هنگام تعهدات برجام از سوی طرف مقابل ایران، از حسن نیت و حمایت های ایتالیا برای پیشرفت گفتگوهای هسته ای با 1+5 تقدیر کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۰۶    
جزئیاتی از مشخصات 4 تن از تکاوران ارتش جمهوری اسلامی که طی عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسیدند، تأیید شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۰۱    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه فروردین ماه 95 پنج شنبه این هفته ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۲۲:۰۱    
هیأت ایرانی متشکل از مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری امروز جهت مذاکره با وزارت حج عربستان برای عقد قرارداد حج تمتع 95 عازم این کشور شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۲    
محمد عز کارشناس مسائل خاورمیانه طی یادداشتی در روزنامه مصرتایمز به بررسی تحولات اخیر بین عربستان سعودی و لبنان پرداخت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۲    
حضور مستشاری ایران در سوریه حداقل می تواند سه دلیل تاریخی، اعتقادی(دفاع از حرم آل الله و کمک به مستضعف) و امنیتی داشته باشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۸:۰۲    
در بازار اجاره در شهر تهران از ابتدای سال تعداد 693 معامله صورت گرفته که منطقه 1 با متوسط قیمت 3.83 میلیون تومان گران ترین و منطقه 18 با متوسط قیمت 0 ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۸:۰۲    
بر اساس مصوبه مجلس کارمندانی که سقف دریافتی آنها در سال معادل 156 میلیون ریال است یا تا سقف یک میلیون و 300 هزار تومان در ماه حقوق می گیرند از پرداخت مالیات معاف شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۸:۰۲    
شورای وزیران اتحادیه اروپا روز دوشنبه تحریم های وضع شده به بهانه نقض حقوق بشر علیه 82 فرد و یک موسسه را تمدید کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۷    
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در عصری که استکبار برای پیشبرد اهدافش از هنر و رسانه استفاده می کند، هنرمندان بسیجی باید پرده تزویر استکبار را کنار بزنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۷    
با ابلاغ قانون نظام صنفی از سوی معاون اول رئیس جمهور، عدم درج قیمت 80 هزار تومان جریمه در پی خواهد داشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۲    
شریعتمداری عنوان کرد: همه شواهد موجود حکایت از آن دارد که در تنور برجام هیچ نانی پخته نشده است و آن همه بزرگنمایی و تعریف و تمجیدهای اغراق آمیز درباره آن بی نتیجه باقی مانده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۲    
طبق لایحه مجلس مبنی بر لزوم دریافت عوارض از پرمصرفان بنزین، قیمت هر لیتر بنزین مازاد بر سقف تعیین شده شامل پرداخت عواض خواهد شد و این بدان معنی است که بنزین برای پرمصرف ها گران خواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۷    
دادگاه فدرال مالزی حکم اعدام دو مرد ایرانی را به جرم قاچاق مواد مخدر لغو و حکم به 20 سال زندان و 10 ضربه شلاق این دو متهم داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۲    
تعرفه عصب کشی در یک کلینیک برای دندان تک ریشه 300 هزار تومان و در کلینیک دیگر تعرفه عصب کشی دندان شماره 6 با 2 ریشه 250 هزار تومان است. در هر جایی تعرفه ها متفاوت است
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۲    
نظرسنجی های اخیر نشان می دهد از بین هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ گرایش بیشتر مردم به سمت نامزد حزب دموکرات است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۲    
دولت در سه سال متوالی با احتساب واریز نشدن سهم 10 درصدی صندوق توسعه ملی نزدیک به 28 هزار میلیارد تومان از منابع این صندوق در بودجه های سالانه هزینه کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه دولت در پرداخت یارانه های غیرنقدی برای تولید و اشتغال دچار مشکل است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۲    
در گسترده ترین اکران دانشگاهی سینمای ایران، صد دانشگاه کشور خواستار اکران فیلم سینمایی رسوایی 2 ساخته مسعود ده نمکی شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۲    
کارشناسان مسائل حقوقی و بازرگانی در گفت وگو با رسانه آمریکایی اعلام کردند رویکرد جدید واشنگتن برای تسهیل تحریم ها علیه ایران بدون استفاده تهران از نظام مالی آمریکا حاصلی نداشته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۲    
گرد و خاک شدید تمام مراکز آموزشی خرمشهر در نوبت ظهر را تعطیل کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۷    
عده ای با سوءاستفاده از آشفته بازار ازدواج جوانان دام خود را در تلگرام پهن کرده اند تا سودی به جیب بزنند، عده ای از جوانان هم غافل از اینکه چه سرنوشتی در انتظارشان است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۷    
دادگاه قانون اساسی پاریس اعضای شبکه تکفیری اعزام نیرو به سوریه را به 10 سال حبس محکوم کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۲    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای خطاب به جهانگیری اعلام کرد خواهشمند است به جای اینکه همواره اتهامات ثابت نشده را به دولت های پیشین نسبت دهید، درباره تخلف میلیاردی پاسخ گو باشید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۷    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت گفت: با خرید 9 میلیون تن گندم به قیمت تضمینی از کشاورزان کشور امسال از واردات گندم بی نیاز می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۷    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 5 هزار تومان افزایش نسبت به بعد از ظهر روز گذشته به یک میلیون و 44 هزارتومان و دلار با افزایش 6 تومانی به 3485 تومان رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۷    
نائب رییس اتاق بازرگانی بندرعباس بیان کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در هرمزگان در حد شعار بوده و در سالهای اخیر شاهد تعلیق شهرک های صنعتی و کارخانه ها همچنین اخراج بسیاری از کارکنان بخشهای ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۷    
در بامداد شب گذشته یک باب مغازه فروش موبایل و قطعات جانبی و تعمیرات موبایل در شهر بندر سیریک در آتش سوخت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۷    
عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان در آخرین جلسه داخلی خود بر سر کاندیداتوری محمدرضا عارف برای ریاست مجلس دهم به اجماع رسیدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۷    
حجت الاسلام عباس شمس گفت: مهم ترین روش مقابله با استکبار جهانی و تحریم های ظالمانه، اقتصاد مقاومتی است، و با اتکا به درون و مصرف کالای ایرانی و تحریم کالا مصرفی خارجی، اقدام کنیم
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب گفت: امسال2 هزار 508 تن گندم از 836 هکتار سطح زیر کشت گندم در میناب برداشت می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۲    
دیوان عالی اتحادیه اروپا با ادعای آنکه ایرانیانی که به مسیحیت تغییر دین داده اند، با خطر روبرو هستند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۲    
رئیس جمهوری سوریه،درباره تکه تکه شدن خاورمیانه و تشکیل دولت های تندروی کوچک و نا امن شدن سراسر جهان هشدار داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۲    
یک نویسنده مطرح کشور گفت: ادبیات هم بخشی از هنرهای انقلاب اسلامی است و باید در سال اقدام و عمل بهای بیشتری به این حوزه داده شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۷    
3 رزمنده ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شده بودند، حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۷    
پژوهشگر هرمزگانی ساکن پارسیان اخراج اشغالگران از خلیج فارس را نشان دهنده استکبار و استعمار ستیزی ساحل نشینان جنوب کشور دانست و گفت: مردم جنوب نسبت به تسلط بیگانه بر خاکشان حساسیت داشته اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۷    
بابک زنجانی دیروز به مدت 3 ساعت با وکیل خود در زندان اوین دیدار و گفت وگو کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۷    
دانشگاه آزاد قشم از واحدهای دانشگاهیی است هرازگاهی زمزمه هایی از اختلاف کارکنان و رئیس این واحد دانشگاهی به گوش می رسد که اخیرا به دلیل فروش غیر قانونی پایان نامه دانشجویان موج نارضایتی ها را تشدید ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۲    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه برداشت 4-3 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی توسط دولت بودجه نویسی را در کشور مخدوش می کند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۲    
همزمان با ایام سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر افتتاح حساب 100، حضرت آیت الله خامنه ای 200 میلیون ریال به حساب 100 امام جهت کمک به مسکن محرومان اهدا کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۷    
پلیس بین الملل طی اطلاعیه ای اعلام کرد برادر کوچک عبدالحمید اباعود مغز متفکر حملات پاریس ممکن است به قصد گرفتن انتقام مرگ برادرش، سوریه را به مقصد اروپا ترک کرده باشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۷    
بخشدار مرکزی سیریک گفت : سهل انگاری راننده تامین کننده مصالح ساختمانی در روستای سرزه باعث مرگ یک نفر شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۷    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه توافق هسته ای میان ایران و کشورهای 1+5 بر محور اعتماد متقابل شکل گرفت، گفت: وجود و افزایش این اعتماد متقابل ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۷    
مراسم عروسی در روز خاکسپاری یکی از رسوماتی است که درجای جای استان هرمزگان بخصوص جزیره قشم برای جوان های متوفی که هنوز ازدواج نکرده اند و جوان مرگ شده اند برگزار می شود .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۲    
نیروهای مقاومت در سوریه امروز سه شنبه پس از حملات بی وقفه هوایی علیه تروریست ها در جنوب حلب موفق شدند شهرک مهم العیس را آزاد کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۲    
مراسم قرعه کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 در آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۲    
بیش از 10 فروند از پهپادهای سپاه پاسداران با پرواز در آسمان سیستان و بلوچستان، منطقه رزمایش را رصد می کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۲    
نماینده دهیاران بخش شهاب و دهیار روستای رمچاه گفت : آب و برق دو مشکلی است که سالیان سال در این شهرستان وجود دارد و هنوز به طور صدرصدی این مشکلات حل نشده است .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۷    
استان هرمزگان دوباره به عنوان یکی از میزبانان متکدیان پاکستانی شد، این متکدیان با بدترین وضعیت ظاهری در مقابل زنان و مردان و گاها دختران و پسران بندرعباس ظاهر شده و از آنان تقاضای پول می کنند. ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۷    
نمایندگان مجلس در بودجه 95 مقرر کردند در صورت پرداخت و تسویه حساب قبوض جریمه های رانندگی تا پایان آذرماه 95، جریمه دیرکرد ناشی از پرداخت نشدن آن تا پایان 1394 بخشیده می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۷    
افشاگری احمد توکلی درباره تخلف 105 هزار میلیارد تومانی دولت یازدهم این روزها جنجال های فراوانی بپا کرده ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه 95 مصوب کردند 3 دهک بالای درآمدی از دریافت یارانه نقدی حذف شوند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۲    
وکلای ملت عرضه هرگونه سوخت به کلیه وسایل نقلیه را صرفا با استفاده از کارت هوشمند سوخت مجاز کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۷    
غلامعلی حداد عادل به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار شعری سروده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۷    
قیمت نفت در بازارهای جهانی به دنبال کاهش ذخایر نفت آمریکا و امید به توافق صادرکنندگان نفت برای فریز تولیدشان افزایش یافت و به 41.98 دلار در هر بشکه رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۲    
آیت الله آملی لاریجانی ضمن به چالش کشاندن اقدامات مداخله جویانه آمریکا از منظر حقوق بین الملل در زیر سوال بردن حق حاکمیت کشورها در منطقه خاورمیانه گفت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۲    
پس از انتشار برخی اخبار درباره ایجاد صفحاتی در شبکه های اجتماعی منسوب به حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری، دفتر وی با صدور اطلاعیه ای این موضوع را تکذیب کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۷    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند مشمولان خدمت وظیفه عمومی با بیش از 8 سال غیبت با پرداخت جریمه معاف شوند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۲    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از رشد 26 درصدی صادرات مواد نفتی از بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: طی یکسال گذشته، 6 میلیون و 318 هزار و 523 تن مواد نفتی از طریق این بندر به خارج از کشور صادر شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۲    
فرماندار پارسیان هنر عکاسی را بهترین ابزار برای معرفی جاذبه های گردشگری و سرمایه گذاری دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی باعث قطع وابستگی ها می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۲    
کشف جسد سوخته در صندلی عقب خودروی پراید پرده از راز جنایتی هولناک برداشت، قاتل جسد را به آتش کشید تا رد پایی برجای نماند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۷    
روز گذشته روزنامه های زنجیره ای در اقدامی هماهنگ به تحریف اظهارات توکلی پرداختند و این اقدام با واکنش توکلی مواجه شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۷    
تور یک روزه برداشت گندم از مزارع بهده پارسیان با آموزش کادر بندی و ترکیب به کار خود پایان داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۲    
کشور کهن ایران، از دیر باز مهد عیاران و جوانمردان بزرگی بوده است که با نثار جان خود، برای این سرزمین افتخارآفرینی کرده اند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۷    
دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در اریبهشت ماه هیچگاه یک جریان فرعی برای گروههای سیاسی نیست، انها این انتخابات را بسیار مهم می دانند و برای همین هر کدام در تقلای دستیابی به سهم بیشتری از ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۸    
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر بندرعباس با بیان اینکه به میزان 60درصد از آب شرب شهری و 40درصد از حجم آبیاری ها از آب غیر شرب استفاده می شود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۳    
جزیره لارک یکی از جزایر بکر و غنی در آبهای نیلگون خلیج فارس است که اهالی این جزیره محروم با مشکلاتی همچون فقدان امکانات فرهنگی-ورزشی و خدمات رفاهی روبرو است و معیشت ساکنان لارک در سایه بی توجهی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۵    
استان هرمزگان دروازه اصلی ورود گندم به کشور است که متاسفانه حتی سیلویی مناسب برای نگهداری این میزان بالای گندم را دارد و مقدار زیادی از گندم وارداتی از بزرگترین بندر تجاری کشور ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۵    
مسکن مهر چند سالی است که به عنوان سرپناه و خانه مهر و امن ،جایگزین اجاره نشینی عده ای از هموطنان مان شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۵    
مراسم شام شهادت دهمین اختر تانباک امامت و ولایت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) در مساجد و حسینیه های شهرستان جاسک برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۵    
در روز پایانی دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای جاسک در رشته فوتبال متوسطه اول تیم آموزشگاه معرفت بحل با شکست آموزشگاه مرصاد به مقام قهرمانی این دوره رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۵    
مراسم هفدهمین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و بزرگداشت 110 نفر از شهدای نیروهای مسلح امسال نیز مانند سال های گذشته از سوی منطقه دوم دریایی ولایت ارتش در جاسک برگزار شد.