دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۲۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 26 فروردین 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 فروردین 1395 هرمز 2 فروردین 1395 هرمز 3 فروردین 1395 هرمز 4 فروردین 1395 هرمز 5 فروردین 1395 هرمز 6 فروردین 1395 هرمز 7 فروردین 1395 هرمز 8 فروردین 1395 هرمز 9 فروردین 1395 هرمز 10 فروردین 1395 هرمز 11 فروردین 1395 هرمز 12 فروردین 1395 هرمز 13 فروردین 1395 هرمز 14 فروردین 1395 هرمز 15 فروردین 1395 هرمز 16 فروردین 1395 هرمز 17 فروردین 1395 هرمز 18 فروردین 1395 هرمز 19 فروردین 1395 هرمز 20 فروردین 1395 هرمز 21 فروردین 1395 هرمز 22 فروردین 1395 هرمز 23 فروردین 1395 هرمز 24 فروردین 1395 هرمز 25 فروردین 1395 هرمز 26 فروردین 1395 هرمز 27 فروردین 1395 هرمز 28 فروردین 1395 هرمز 29 فروردین 1395 هرمز 30 فروردین 1395 هرمز 31 فروردین 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۴    
مسابقات بین المللی قرآن اردن در بخش بانوان پایان یافت و سما بابایی نماینده کشورمان مقام نخست این مسابقات را از آن خود کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۴    
یک خبرنگار آمریکایی می گوید وزیر خزانه داری کشورش امروز پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران با رئیس کل بانک مرکزی ایران دیدار می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۴۹    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به دغدغه موجود برای ورود سیلاب به شهرهای برخی از استانهای جنوبی و غربی کشور گفت: باید با آمادگی صد در صدی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۹    
دیدار تیم فوتبال پدیده مشهد و گسترش فولاد تبریز با پیروزی تیم مشهدی به پایان رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۹    
دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و نفت تهران در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی به پایان رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۹    
خبرگزاری آناتولی ترکیه پیش نویسی از بیانیه پایانی نشست سازمان همکاری اسلامی در استانبول منتشر کرده که بر اساس آن کشورهای عضو از حل سیاسی بحران سوریه بر اساس نشست ژنو 1 حمایت کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۴    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه با بیان اینکه هیچ ملاقاتی در هیچ سطحی بین هیأت ایرانی و سعودی در استانبول انجام نشده، گفت : قراری هم بر این کار نبود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۳۴    
سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا امروز موضعی قاطع در برابر اخبار مربوط به احتمال ایجاد دسترسی ایران به دلار آمریکا از سوی دولت اوباما گرفت و گفت من به شدت با این اقدام این دولت، مخالف ام.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۰۹    
سعید قاسمی گفت: برای انجام کار فرهنگی در تراز انقلاب اسلامی، مهارت و شناختی در حد دکترا لازم است. اگر کسی این شناخت و مهارت را ندارد باید این عرصه را بوسیده و کنار بگذارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۰۹    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اظهار داشت که باید به همه مردم سوریه کمک های بشردوستانه رساند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۰۴    
در یک هفته اخیر شاخص بورس به طور مستمر نزولی بوده که در دوران پسابرجام بی سابقه است و شاخص بورس روز چهارشنبه هم از مرز روانی 80 هزار واحد نیز کمتر شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۲:۵۹    
رئیس جمهور در سیزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با بیان اینکه هر حرکت تفرقه افکنانه در سازمان همکاری اسلامی قطعا بی اعتبار است گفت:رژیم صهیونیستی منبع اصلی تولید خشونت و افراطی گری است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۸:۲۰    
سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی مقطعه متوسطه هرمزگان به میزبانی بندر خمیر آغاز شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۵۵    
همزمان با حضور نماینده دیپلماتیک عمان در غرب هرمزگان، کشتی حامل نخستین محموله صادراتی سنگ گچ در بندر لنگه بارگیری و این بندر را به مقصد عمان ترک کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۵۵    
مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز در رده سنی نوجوانان با حضور 9 تیم شرکت کننده از استان هرمزگان در خانه پینگ پنگ بندرعباس در حال پیگیری است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۵۵    
وکیل مهدی هاشمی : مهدی هاشمی به دلیل کمک به زندانیان نیازمند در بین زندانیان محبوبیت زیادی دارد و زندانیان وی را عاشقانه دوست دارند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۵۰    
عارف در مورد ادامه کار شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: شورای سیاست گذاری انتخابات اصلاح طلبان برای دور دهم مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است و بعد از انتخابات باید ارزیابی کاملی از عملکرد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۰    
شایعه ترک برداشته شدن سد دز توسط مدیر عامل این سد به شدت تکذیب شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۵    
تصاویر خودروی دکتر روحانی در استانبول
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۵    
سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با هفت هزار تومان کاهش قیمت یک میلیون و 25 هزار تومان و دلار با 2 تومان افزایش 3474 تومان به فروش رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۵    
رهبر این گروه تروریستی در بنگلادش، در مصاحبه با یک نشریه، کشور هند را تهدید به حملات پارتیزانی و انتحاری کرد و افزود: پس از متلاش کردن هندوها در هند و بندگلادش ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۵۵    
امشب شبی است که از وابستگی های زمینی همچون دل های گره خورده تا دلبستگی های آسمانی در قالب نیت های پاکتان که شاید حتی بر زبان نیز جاری نساخته باشید، در نظرتان خواهد آمد
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۵۵    
رئیس انجمن جایگاه داران بنزین خراسان رضوی گفت: آقای زنگنه با این سخنان با حیثیت ما و تمام پرسنلی که تمام ساعات شبانه روز در ارائه به خدمت مردم کوتاهی نمی کنند بازی کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۴۵    
حین غذا خوردنمان من به یاسر مشکوک شدم و از وی خواستم راجع به ارتباطش با دختر جوان توضیح بدهد اما او جواب قانع کننده ای به من نداد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۴۵    
بخشی از روستاهای شهرستان نهاوند که در مسیر رودخانه گاماسیاب قرار دارند با توجه به بارش شدید باران در روزهای اخیر دچار سیلاب شدند و مشکلاتی برای مردم به وجود آمد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۴۵    
بارندگی ها از دو روز گذشته در سطح استان لرستان آغاز شده است؛ شدت بارش ها در برخی از نقاط تا جایی بود که موجب طغیان رودخانه ها؛ سیلابی شدن معابر، لغزندگی جاده ها، افزایش تصادفات و تخریب پل ها شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۴۰    
کاری که اکنون دولت انجام می دهد مورد تائید همه کارشناسان نیست و باید برای مردم کار خود را به صورت شفاف گزارش دهد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۵    
سه عضو مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان خواستار اعطای ویزا برای سفر به ایران شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۵    
من ثواب آن نمازم که در شب لیله الرغائب فلان سال خواندی و امشب به نزد تو آمده ام تا در کنار تو و مونس تنهایی تو باشم و تو را از وحشت و عذاب رها کنم و چون در صور دمیده شود، سایه ای بر سر تو باشم ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۰    
یک منبع آگاه در نیروی هوایی روسیه از کشف و ارسال جعبه سیاه و دستگاه ضبط صوت اتاق خلبان بالگرد روسی Mi-28N که در حوالی حمص سقوط کرده بود خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۰    
فعال سازی و غیر فعال سازی خدمات پیامکی همه اپراتورها یکسان شد
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۰    
مدیراداره بنادرودریانوردی شهید باهنر از بازسازی ومرمت یکی از آثار تاریخی با قدمت 200 ساله توسط سازمان بنادرودریانوردی خبر داد .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۵    
سرگئی لاوروف با اشاره به مواضع خصمانه غرب ضد روسیه گفت که این کشور به ناتو اجازه نخواهد داد مسکو را به یک درگیری بی معنا سوق دهد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: هر کشوری که قصد تجاوز به ایران را داشته باشد، از این اقدام پشیمان می کنیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۵    
ژنرال بازنشسته ری اودیرنو که رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا هم بوده، در اظهاراتی تاکید کرده که برای شکست داعش به حضور و شرکت 50 هزار نیروی زمینی نیاز است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۰    
تئوریسین اصلاح طلبان تاکید کرد: بهترین اتفاق ممکن این است که اصلاح طلبان در اندیشه رقابت با آقای لاریجانی برای تصدی کرسی ریاست مجلس نباشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۵    
به دلیل بارش شدید باران، طغیان رودخانه ها و ریزش کوه، محور ریلی جنوب تا اطلاع بعدی مسدود است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۵    
رزمایش بزرگ نیروی زمینی سپاه که روز سه شنبه در منطقه سراوان استان سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد، دقایقی قبل پایان یافت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۰    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا گزارش داد با افت قیمت نفت، تولید نفت آمریکا 90 هزار بشکه در روز کاهش یافته است، کارشناسان می گویند این کاهش به افزایش قیمت نفت در بازار کمک خواهد کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۰    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 9 استان کشور گفت: نیروهای امدادی برای نجات یک حادثه دیده که در رودخانه گدارخوش مهران مفقود شده است مشغول فعالیت هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۵    
تحلیلگر اندیشکده آمریکایی اذعان داشت: اعراب حاشیه خلیج فارس هرگز با قدرت نظامی واقعی ایران مواجه نشده اند و در صورت نبرد با این کشور باید شاهد خسارات سنگینی باشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۰    
هیأت ایرانی امروز با مقامات آل سعود پای میز مذاکره می نشینند تا به گفته سرپرست حجاج ایرانی فارغ از مسائل سیاسی مشکلات مربوط به حج را مرتفع سازند تا شاهد برگزاری حجی عزتمندانه باشیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۰    
در دومین مجمع اقتصادی ایران و ایتالیا٬ تفاهم نامه سرمایه گذاری٬ طراحی و احداث ترمینال مسافری در فرودگاه تبریز به ارزش 50 میلیون یورو بین دو کشور به امضا رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۵    
ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک مقابل حریف قزاق به پیروزی رسید و باید در فینال به مصاف برادرش نیما برود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
فرمانده کل سپاه دستور داد تا همه سپاه های استانی درگیر با موضوع سیل برای امدادرسانی مردم از تمامی امکانات خود استفاده کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
کمیته عالی قضایی انتخابات سوریه از پایان رأی گیری انتخابات پارلمانی و آغاز شمارش آرا خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۵    
دسترسی به شبکه اجتماعی تلگرام از ساعتی پیش با اختلال روبرو شده و کاربران مناطق خاورمیانه، شمال آفریقا و اروپا نمی توانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۵    
همایش گرامیداشت شهید اهل قلم شهید مرتضی آوینی برای نخستین بار در راستای پاسداشت مقام این شهید والا مقام در شهرستان سیریک با حضور جمعی کثیری از مسئولین ، دانشجویان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۵    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: براساس رایزنی های صورت گرفته جمهوری آذربایجان برای برقراری مجدد پروازهای مستقیم بین تبریز و باکو و لغو روادید قول مساعد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۰    
چندین روستا در نزدیکی رودخانه دز به واسطه سیلاب سهمگین در محاصره کامل قرار گرفتند و ماموران امداد و نجات با تمام امکانات در حال تخلیه روستاها هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۰    
محسن ترکی داور وسط دیدار پرسپولیس و استقلال شد و کمک هایش نیز برای این مسابقه حساس معرفی شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۵    
نمایندگان پارلمان عراق در اعتراض به تاخیر در موعد رأی گیری در مورد کابینه جدید، به تجمع خود در پارلمان عراق برای سومین روز متوالی ادامه دادند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۵    
رئیس جمهور روسیه طبق عادت این چند سال اخیر جلسه پرسش و پاسخ ترتیب داد و به سوالات مختلف در حوزه داخلی و خارجی جواب داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
فردا در استان های خوزستان، شمال بوشهر، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب فارس، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان، مناطق شمالی استان های قزوین، البرز و تهران ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
سیزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (OIC) با شعار اتحاد و همبستگی برای عدالت و صلح با حضور رئیس جمهور کشورمان در شهر استانبول ترکیه آغاز به کار کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در حالی مخالف حذف سه دهک پردرآمد است که پیش تر آن را مصیبت عظمی می دانست ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۵    
تئوریسین اصلاح طلبان تاکید کرد: بهترین اتفاق ممکن این است که اصلاح طلبان در اندیشه رقابت با آقای لاریجانی برای تصدی کرسی ریاست مجلس نباشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۵    
در حالی که بعد از ساقط شدن جنگنده روسیه توسط ترکیه، که آغازگر تنش بین دو کشور شد و این کشور صادرات گاز به ترکیه را به نصف رساند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی نقش رهبر انقلاب در مقابله و خنثی کردن سیاست های استکباری در منطقه را بسیار مهم دانست و گفت: نقش ایشان در جنگ 33 روزه و مقابله با تروریست ها در منطقه و سوریه بی بدیل است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۵    
جلسه هم اندیشی نقش و جایگاه زنان در انقلاب اسلامی به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۰    
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان، اظهار کرد: هنرمندان با خلق آثار فاخر انقلابی در زمانهٔ رسوخ افکار کینه توزانه از سوی قدرت ها که سعی در از میان بردن آثار انقلابی دارند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۱    
کارگاه آموزشی سوئیچ واکسن طرح پولیو در سالن آموزش شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: جانمایی تدفین اولین شهید گمنام بخش بمانی شهر بندر کوهستک شهرستان با حضور مهندس مهدی رضایی مسئول امور شهدای گمنام کشور و مسئولین محلی و شهرستانی صورت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۶    
طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین صفایی حائری امام جمعه شهرستان از 25 نفر از فعالین حوزه فرهنگی، مولفین ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۱    
دبیر نهاد پدران آسمانی و مدیر کانون فرزندان شاهد هرمزگان برنامه های هفته دیدار با پدران آسمانی در این استان را تشریح کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۶    
دانش آموزان پسر خوابگاه های جگدان و خمینی شهر به اردو زیارتی اعزام شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در کیش 87 خانواده تحت پوشش دارد که با بررسی نیازهای این خانوارها تلاش کرده است تا افراد در رشته های مختلف هنری و علمی به توانمندی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۲    
فرماندار رودان گفت: مهم ترین کاری که در بحث اقتصاد مقاومتی باید صورت گیرد ، حمایت از تولیدات داخلی است به نحوی که در حد امکان تا جایی که توان آن وجود دارد در تامین امکانات و وسایل مصرفی در ادارات از ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۷    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: باید با تکیه بر توان تولیدات داخلی، از نفوذ و سلطه دشمنان بر کشور جلوگیری کنیم ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۷    
یارانه باید به افراد نیازمند تعلق گیرد در این امر شکی نیست اما چرا در سال آخر دولت تدبیر و امید رنگ و بوی حذف دهک های پر درآمد کمتر می شود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد با اشاره به نام گذاری پیام سال ،گفت: اصحاب رسانه، تریبون تبلیغ در فضای مجازی هستند که باید از این ظرفیت مهم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری استفاده شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۷    
فرسودگی جاده های قشم به حدی رسیده است که مردم این شهرستان آن را قاتل جوانان می نامند و از این وضعیت به شدت ابراز نارضایتی دارند .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۲    
پیشرفت پدیده خطرناک فروچاله ها و تداوم بحران آب در میناب کار را به جایی کشانده که هنرمندان این شهرستان طی اقدامی قابل توجه رویکرد جشنواره طنز ققنوس را به سمت پرداختن به سمت این معظل برده اند.