دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۳:۳۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 18 فروردین 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 فروردین 1395 هرمز 2 فروردین 1395 هرمز 3 فروردین 1395 هرمز 4 فروردین 1395 هرمز 5 فروردین 1395 هرمز 6 فروردین 1395 هرمز 7 فروردین 1395 هرمز 8 فروردین 1395 هرمز 9 فروردین 1395 هرمز 10 فروردین 1395 هرمز 11 فروردین 1395 هرمز 12 فروردین 1395 هرمز 13 فروردین 1395 هرمز 14 فروردین 1395 هرمز 15 فروردین 1395 هرمز 16 فروردین 1395 هرمز 17 فروردین 1395 هرمز 18 فروردین 1395 هرمز 19 فروردین 1395 هرمز 20 فروردین 1395 هرمز 21 فروردین 1395 هرمز 22 فروردین 1395 هرمز 23 فروردین 1395 هرمز 24 فروردین 1395 هرمز 25 فروردین 1395 هرمز 26 فروردین 1395 هرمز 27 فروردین 1395 هرمز 28 فروردین 1395 هرمز 29 فروردین 1395 هرمز 30 فروردین 1395 هرمز 31 فروردین 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۰    
دادستانی رومانی از دستگیری 4 تبعه رژیم صهیونیستی به اتهام جاسوسی خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۰    
همزمان با افزایش قیمت کارخانه ای محصولات سایپا، قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو هم در پی بالا رفتن نرخ بیمه شخص ثالث حدود 149 هزار تا 182 هزار و 500 تومان افزایش یافت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۵    
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه کشوری که می خواهد در جهان نمونه باشد باید قدرتمند باشد، گفت: کشور قدرتمند هیچگاه جنگ و تجاوز به راه نمی اندازد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۵    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به دعوت سعودی ها از هیأت ایرانی برای مذاکرات عقد قرارداد حج 95 گفت: سرنوشت حج تمتع امسال 26 فروردین مشخص می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۰    
قیمت نفت در بازارهای جهانی با امید به توافق میان صادرکنندگان نفت برای اجرای طرح فریز نفتی افزایش یافت و بشکه ای 38.82 دلار فروخته شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۹:۴۰    
سلام علیکم. از دفتر رهبری تماس می گیرم اسم شما برای مراسم عمامه گذاری... حالتی از شادی با مزه قوی ای از شک را ناخودآگاه در دلم حس می کنم ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۵    
شبکه دو سریال های یکتا و آرام می گیریم را به مجموعه سریال هایی که برای پخش در سال 95 در نظر گرفته است، اضافه کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۵    
منابع نظامی یمن از کشته شدن 70 نفر و زخمی شدن بیش از 100 نفر دیگر بر اثر اصابت شب گذشته موشک توچکا به پایگاه مزدوران ائتلاف سعودی در استان الجوف خبر دادند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: من از هر اقدامی که در دولت، مجلس و قوه قضاییه، در جهت منافع مردم و گشایش امور و حل مشکلات مردم باشد، جداً حمایت خواهم کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۸:۲۹    
سرپرست اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان میناب گفت: به مناسبت گرامیداشت روز زن از خانواده های شهید غلام رحیمی و جانباز و آزاده متوفی عطاء خوراهه تجلیل شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۴    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میناب رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) را توانمند سازی مددجویان تحت پوشش برشمرد و گفت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۴    
در مراسمی جشنی بمناسبت هفته گرامیداشت زن از 250 نفر از بانوان نمونه شهرستان ، بانوان شاغل در ادارات و همسران کارمندان و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان سیریک تجلیل بعمل آمد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۴    
فرماندار ویژه شهرستان میناب ،کمیته امداد امام خمینی(ره) را بعنوان یکی از نهادهای مهم در ورود برای اجرایی نمودن و تحقق شعار سال برشمرد و افزود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۴    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بندرعباس از پیشرفت 70 درصدی احداث منازل مددجویی در روستای سلوبلم منطقه ی شمیل بندرعباس خبر داد .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۳    
نداشتن شناخت کافی از جزر و مد محلی دریا و فنون شناگری باعث غرق دو نفر در ساحل دریای خروشان عمان در بخش لیردف شهرستان جاسک شد که خلاقیت و فداکاری پدر باعث نجات جان فرزندانش می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۸    
سال کاری جدید را در حالی آغاز کردیم که درهای رحمت خداوند بر آسمان ایران گشوده شده و شاهد بارش های متناوب درسراسر کشور هستیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۸    
معاون فرماندار رودان گفت: هر کاری که برای شهدا انجام گیرد برای خودمان است چراکه شهدا، دین خودشان را به انقلاب و نظام با خونشان ادا کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۳    
نفس های کشتی یونانی کیش پس از نیم قرن ایستادگی در آب های نیلگون خلیج فارس،اینک به شماره افتاده است و این کشتی عظیم الجثه هفته ها و روزهای پایانی عمر خود را سپری می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۸    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد گفت: دوران تحصیل در مدارس زمان طلایی ترسیم آینده ای درخشانمدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباددوران تحصیل در مدارس را زمان طلایی ترسیم آینده ای درخشان عنوان کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۸    
معاون فرماندار بستک با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بحث سلامت و بهداشت و درمان دارد ،گفت: تامین و ارتقای سلامت افراد جامعه وظیفه همه مسوولان است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۸    
فرماندار بندر خمیر ظهر امروز در دیدار با مدیر و مجموعه آموزش وپرورش شهرستان بندر خمیر ، گفت: سال پیش رو سال رشد شاخص های کمی و کیفی در آموزش وپرورش شهرستان باشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۳    
اوقاف و امور خیریه حاجی آباد گفت: باید نگاه مردم به فرهنگ وقف در جامعه گسترش یابد و بدانند که ترویج فرهنگ وقف موجب آبادانی شهر و روستا و دنیا و آخرت انسان می شود و خطبا نیز می توانند در این زمینه ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۳    
فرمانده کل سپاه گفت: برجام هرگز به عنوان یک سند افتخار تلقی نشده و نخواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۳    
رئیس سازمان تبلیغات رودان گفت: از 14 فروردین امسال ثبت نام اعتکاف در رودان آغاز شده و تا 31 فروردین ادامه خواهد یافت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۳    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش شهرستان بندر خمیر خبر از برگزاری مسابقات سرود و تئاتر صحنه ای دانش آموزان منتخب مناطق هرمزگان به میزبانی این شهرستان داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۵    
حسن نجفی شاعر و مترجم زبان انگلیسی درگذشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۵    
روز جهانی بهداشت برای بالا بردن آگاهی عموم مردم جهان ، درباره موضوع خاص بهداشتی است که سازمان بهداشت جهانی ( WHO ) آن را در رأس اولویت های بهداشتی سال قرار داده است و این روز به عنوان نقطه شروع اجرای ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۵    
سایت اطلاعاتی اسرائیلی “دیبکا” اعلام کرد: تنها راه حل بقای روحانی و هاشمی رفسنجانی در قدرت، پرداخت اموال توسط آمریکا به ایران می باشد تا این اموال خرج تامین سلاح برای سپاه و جنگ های بی پایانش شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۵    
کافی است احمدی نژاد یک جمله دو کلمه ای بگوید تا روزنامه آرمان – روزنامه خانوادگی هاشمی رفسنجانی- این بار به جای هاشمی و فرزندانش همان دو جمله محمود احمدی نژاد را تیتر یک بزند!
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۵    
دختر بیست و چهار ساله که برای گردش با خانواده به بیابان های اطراف باغات رفته بود با دور شدن از خانواده مسیر را گم کرده و 48 ساعت بعد در مرز استان فارس پیدا شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۰    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با یک برد پرگل مقابل تیم بنیاد کار ازبکستان به صدر جدول گروه صعود کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۰    
اخیرا صفحاتی در فضای مجازی، اقدام به فروش جوراب بازیگران کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۵    
رئیس کمیسیون حمل نقل ترافیک شورا گفت: برای راه اندازی تراموا در رشت به نتیجه رسیدیم، ضمن این که از جهت زیست محیطی آسیبی به محیط زیست نمی رساند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۵    
نوزادی که چندی پیش تصویر او در کیسه زباله و در شرایطی که به داخل سطل زباله انداخته شده بود منتشر شد، اکنون به سازمان بهزیستی کشور تحویل داده شده است
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۰    
نشریه نیوزویک نوشت: در آمریکا، نژاد مهم ترین موضوع در تعیین این مساله است که شما زاغه نشین باشید یا خیر؟ در بیشتر ایالات دارای جمعیت سفیدپوست ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۰    
17 فروردین مصادف است با سالروز قیام شیخ محمد خیابانی علیه قرارداد ننگین انگلیس. عموما نمیدانیم که شیخ محمد خیابانی دارای نسبتی نزدیک با حضرت آقاست
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۰    
در یکی از اتوبان های شانگزو چین، تصادفی مخوف رخ داد که منجر به کشته شدن دو تن و زخمی شدن بیش از 10تن شد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۵    
در حالی که وزارت دفاع قره باغ از رعایت آتش بس دیشب میان نیروهای آذربایجان و ارمنستان خبر داده است اما وزارت دفاع آذربایجان می گوید که نیروهای ارمنستان بارها آتش بس را نقض کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۵    
کارشناس موسسه واشنگتن می گوید آمریکا تلاش می کند از یک سو دولت حسن روحانی در ایران را تقویت کند و از سوی دیگر به سپاه برای متوقف کردن اقدامات ثبات زدا فشار بیاورد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۰    
امروزه کمترین تردیدی باقی نمانده است که آمریکا با هر گام ما به عقب، چندین گام در دشمنی و خصومت به جلو برمی دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۰    
بینش ها، نگرش ها و باورهای انسانی است که سبک زندگی و نیز جهت و حتی میزان تحرکات بشر را تعیین می کند. بنابراین ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۰    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد با اشاره به شعار سال 95 ، گفت: امسال با نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری همه مسئولین باید در راستای تحقق این شعار گام های مثبتی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۵    
دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری سال 95 منتشر شد و بر این اساس فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی دهه اول شهریورماه اعلام می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۵    
وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع همزمان با تلاش برای افزایش دقت سامانه های تسلیحاتی، افزایش قدرت و نفوذ سرجنگی سلاح های مختلف را مورد توجه قرار داده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۵    
حدود 24 هزار جوان فرانسوی در اعتراض به اصلاحات قانون کار در این کشور در سراسر فرانسه تظاهرات برگزار کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۰    
لیست ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت برای دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور منتشر شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۰    
رئیس جمهور دموکرات آمریکا که چند ماهی تا پایان حضورش در کاخ سفید نمانده، در اظهاراتی با انتقاد از مواضع دونالد ترامپ و تد کروز ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۰    
فرماندهی سایبری ارتش آمریکا تصریح کرد که روسیه و چین بزرگترین تهدید امنیت سایبری برای آمریکا به حساب می آیند و توانمندی سایبری ایران رو به افزایش است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۵    
در دیدار رئیس ایمنی هسته ای اسپانیا با رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان طرفین نسبت به توسعه همکاری های هسته ای به ویژه در زمینه ایمنی هسته ای ابراز امیدواری کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۵    
برخی اخبار از نهایی شدن قرارداد فروش جنگنده های پیشرفته سوخو30 روسیه به ایران تا پایان سال جاری میلادی حکایت دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۹    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت قانون انتخابات نیاز به اصلاح دارد و امیدواریم در ابتدای کار مجلس دهم لایحه ای در این باره تنظیم و به مجلس ارائه شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۹    
عضو حقوقدان شورای نگهبان اعلام کرد که نتیجه انتخابات در 4 حوزه دیگر تأیید شد و در حوزه انتخابیه ماکو بازشماری آرا ادامه می یابد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۹    
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت: شرایط کنونی ایجاب می کند با اتکا به داشته های فعلی تمام توان و پتانسیل خود را صرف بهره برداری بهترین خدمات نموده و با پرهیز از مسائل حاشیه ای زمینه ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۹    
در پی افزایش نرخ بیمه شخص ثالث، قیمت کارخانه ای محصولات سایپا حدود 130 تا 150 هزار تومان افزایش یافت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۹    
یکی از مراجع تقلید گفت: باید بدانیم اعتراض استکبار به مسئله موشک و انرژی اتمی نیست، بلکه مخالفت آنها با اسلام است زیرا انقلاب اسلامی مردم را بیدار کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۹    
جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در گرامیداشت مقام شامخ مادران و همسران شهدای گرانقدر در سالن آمفی تئاتر حسینیه ثارالله بندرعباس برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه اگر طرف مقابل در انجام وظایف خود در برجام سستی کند، عکس العمل مناسبی نشان خواهیم داد، گفت: انسجامی که در برجام وجود دارد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۹    
دفتر سخنگوی دولت با صدور اطلاعیه ای سخنان دیروز نوبخت را که ارسال نامه محرمانه روحانی به امیر کویت را به شدت تکذیب کرده بود، اصلاح کرد و اکنون مشخص نیست که آیا این نامه ارسال شده است یا خیر؟
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۸    
ارتش سوریه که پیشتر از بلندی العیس و بخش هایی از شهرک العیس عقب نشینی کرده بود، امروز نیروهای جدیدی را برای بازپس گیری شهرک العیس به منطقه اعزام کرده و احتمال می رود آن را در آینده نزدیک آزاد کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۸    
آخرین وضعیت میدانی در حومه جنوبی حلب از فرار بیشتر تروریست ها از شهرک و ارتفاع مهم العیس حکایت دارد که چند روز گذشته در پی حملات شدید سقوط کرده بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۳    
بیکاری در بیشتر استان ها در سال 94 افزایش یافت و همچنان 2.7 میلیون نفر در کشور با بیکاری رسمی روبه رو هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۳    
سفیر و معاون نمایندگی دائم کشورمان در سازمان ملل متحد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تنها مانع تحقق خاورمیانه عاری از سلاح های هسته ای است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۰    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک گفت: مسابقات شطرنج آزاد کشور به میزبانی شهرستان سیریک در فروردین ماه سال جاری برگزار می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۵    
طی حکمی از سوی حمید رضا مومنی کیهان عباسیان به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری ، میثم رفیع پرهیزکار به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان: هنر نمایش بیشترین مخاطب و گستردگی را در بین مردم جامعه دارد و دلیل آن جامعیت و وسعت محتوایی هنر نمایش است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۵    
ششمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس ، 10 اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج فارس در بندرعباس برگزار می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۰    
دبیر کانون فیلم و عکس جاسک : هنر فیلم سازی طی سال های اخیر در شهرستان جاسک از رشد خوبی برخوردار بوده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۰    
فراخوان نخستین مسابقه ملی ویدئو 15 ثانیه ای خلیج فارس توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و مؤسسه سینمایی آنامیس به مناسبت روز ملی خلیج فارس اعلام شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۹    
فرمانده گارد و انتظامات منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از بازدید بالغ بر 4500 نفر گردشگر و مسافر از بزرگترین بندر تجاری کشور طی ایام تعطیلات نوروزی سال 95 خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۹    
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش گفت: طی دوازده سال 94 در مجموع 2 میلیون و 379 هزار و 701 تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بندرگاه جزیره کیش تخلیه وبارگیری شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۹    
رئیس حوزه هنری استان هرمزگان برنامه های سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی که به نام هفته هنر نامگذاری شده است در استان هرمزگان را اعلام کرد.