دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۱۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 4 فروردین 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 فروردین 1395 هرمز 2 فروردین 1395 هرمز 3 فروردین 1395 هرمز 4 فروردین 1395 هرمز 5 فروردین 1395 هرمز 6 فروردین 1395 هرمز 7 فروردین 1395 هرمز 8 فروردین 1395 هرمز 9 فروردین 1395 هرمز 10 فروردین 1395 هرمز 11 فروردین 1395 هرمز 12 فروردین 1395 هرمز 13 فروردین 1395 هرمز 14 فروردین 1395 هرمز 15 فروردین 1395 هرمز 16 فروردین 1395 هرمز 17 فروردین 1395 هرمز 18 فروردین 1395 هرمز 19 فروردین 1395 هرمز 20 فروردین 1395 هرمز 21 فروردین 1395 هرمز 22 فروردین 1395 هرمز 23 فروردین 1395 هرمز 24 فروردین 1395 هرمز 25 فروردین 1395 هرمز 26 فروردین 1395 هرمز 27 فروردین 1395 هرمز 28 فروردین 1395 هرمز 29 فروردین 1395 هرمز 30 فروردین 1395 هرمز 31 فروردین 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۶    
حصیر بافی، بافته های پشمی، دوخت برقع و خشابه، گلابتون دوزی، نقش حنا، زری بافی از زیباترین و مهمترین صنایع دستی زنان هنرمند بشاگرد بشمار می رود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۵    
قدیمی ها شاید بهتر یادشان بیاد جهله و پاجهله دو عاشق و یار قدیمی که همواره با مرگ و میر مردمان قدیم و کهن اینک جای آنها در دفتر روزگار ما نیز کم رنگ شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۷    
تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از 6 روز تعطیلی تمرینات خود را برای ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از عصر امروز آغاز کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۴    
گروهی از محققان دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو در آمریکا،موفق به کشف یک سیاره فراخورشیدی شدند که در حدود 117 سال نوری از زمین فاصله داشته و دارای غیرعادی ترین مداری است که تا کنون مشاهده شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۲    
مسابقات فوتبال جام دوستی نورز در روستای نیمه کار بازی زیبایی را در خود شاهد بود جایی که محمد عبدالله زاده مربی فهیم فجر دمیلو کاری کرد کارستان و توانست تیمی را راهی میدان کند که با 4 گل ساوات را در ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۲    
حجت الاسلام عقیلی گفت: مسئله بسیار مهمی که رهبر انقلاب به آن تأکید داشتند این بود که ما نباید دلخوش به این مذاکرات باشیم، دلخوش اینکه آمریکا تحریمها را بردارد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۹    
عضو جنبش اسلامی در نیجریه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی حرکت اسلامی در نیجریه است و مردم نیجریه تشنه اسلام می باشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۲۱    
بن کوهی یکی از انواع گونه های بومی ارتفاعات جنوب کشور است که در فصل زمستان برگ های آن می ریزد و در فصل بهار همزمان با ثمردهی حیات مجدد پیدا می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۹    
دندان های زیبا، سالم و سفید در جوان جلوه دادن صورت نقش بسزایی دارند.اگر دندان هایتان به اندازه ای که می خواهید، سفید نیست، راههای برای سفیدتر کردن آنها با خوردن برخی مواد غذایی وجود دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۹    
رئیس جمهوری تونس در پی حملات تروریستی اخیر در شهر “بنقردان”،حالت فوق العاده را سه ماه دیگر تمدید کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۶    
مادر همسر دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری، روز پنج شنبه هفته جاری در سمنان به خاک سپرده می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۰    
محل خواب مدافع حرمی که خواب صهیونیست ها را آشفته کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۰    
حاج قاسم سلیمانی در راهیان نور
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۵۸    
4 روز قبل رئیس جمهور ترکیه در یک سخنرانی، به نوعی انفجار در شهر بروکسل را پیش گویی کرده بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۵۵    
پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا می پردازد که بر اساس آخرین آمار آن 199 ایرانی در جمع دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۵۲    
مشاور فرماندار ویژه میناب در امور بانوان و خانواده از برپایی راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای بانوان مینابی جهت عرضه و معرفی محصولات بومی شهرستان ویژه عید نوروز در میناب خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۰    
برای نخستین بار ارتش آمریکا در خاک عراق پایگاه نظامی ایجاد کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۷    
رابرت منندز یکی از نمایندگان ضدایرانی مجلس سنا در سخنرانی خود در نشست سالانه لابی صهیونیستی آیپک گفت: نمی توانیم اجازه دهیم ایران اسرائیل را تهدید کند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۴    
معاون امور رفاهی وزیر رفاه گفت: در اسفند ماه اعتبار سبد کالا برای 10 میلیون نفر مشمول طرح و با قابلیت خرید دو قلم مهم کالای اساسی شارژ شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۴    
رئیس جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان و برای سفری دو روزه، جمعه ششم فروردین ماه به این کشور سفر می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۸    
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با همتای بلژیکی خود انفجارهای تروریستی بروکسل را محکوم و با دولت و ملت بلژیک و خانواده های قربانیان این عملیات های تروریستی ابراز همدردی کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۸    
مسئول دفتر هاشمی رفسنجانی در اطلاعیه ای حاشیه سازی های سفر وی به جزیره کیش را تکذیب کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۶    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در 3 روز گذشته واژگونی خودرو بیشترین سانحه رانندگی در کشور بوده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۵    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات روحانی مبنی بر آغاز برجام دو و سه یک انحراف است و باید به این امر توجه کنیم که هنوز برجام یک موفقیت آمیز نبوده که بخواهیم برجام دو و سه را که معنایی هم ندارند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۲    
شعب بانک های کشور از فردا(پنج شنبه) پنجم فروردین ماه به دلیل پایان تعطیلات رسمی نوروز باز خواهند بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۹    
انفجارهای هماهنگ در فرودگاه بین المللی بروکسل و یکی از ایستگاه های قطار شهری این شهر به کشته و زخمی شدن چندین نفر منجر شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۹    
مقامات امنیتی در بلژیک امروز، چهارشنبه هویت مظنونان حملات تروریستی بروکسل را شناسایی کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۳    
نیروهای ارتش و دفاع مردمی سوریه توانستند سلسله کوههای مشرف به شهر تدمر در استان حمص را از تروریست های داعش باز پس گیرند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۴:۴۹    
مسئول سازمان اردوئی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون بیش از 6 هزار نفر از هرمزگان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۶    
اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در چهارمین روز از تعطیلات نوروزی وارد محوطه گمرکی و کشتی حمل مسافران نوروزی گردید و از نزدیک نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی را مشاهده کرد .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۶    
با توجه به استفاده از واژه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در چند سال اخیر ریشه این کلمه را می توان در بیانات امام (ره) جستجو کرد به نوعی که رهبر کبیر انقلاب نیز همین آرمان را در سخنان خود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دانشگاه نیاز مردم و جامعه است و راه ترقی خانواده ها الان این است که درمیان آن ها افراد تحصیل کرده سطح بالا باشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۶    
معاون استاندار هرمزگان از راه اندازی کمیته ویژه پیگیری و تسهیل روند تحقق شعار سال مبتنی بر برنامه ریزی های دولت متشکل از کارشناسان و فعالان حوزه های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی در شهرستان میناب از ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۳    
شهرستان بشاگرد به مرکزیت شهر سردشت یکی از شهرستان های واقع در شرق استان هرمزگان با مساحت بیش از 9 هزار کیلومترمربع است که در سال 87 به شهرستان ارتقاء یافت و یکی از محروم ترین نقطه هرمزگان است اما لذت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۲    
عنوان سال 95اگر فقط سال اقتصادی مقاومتی بود، بازهم کافی می نمود برای تبیین اهمیت این بحث برای رهبر معظم انقلاب و برای کشور، اما وقتی ترکیب جدیدی از واژه ها بدان اضافه می شود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۲    
عملیات رمضان سرآغاز مرحله ای نوین در جنگ و نخستین عملیات برون مرزی ایران پس از فتح خرمشهر بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۲    
سیزدهم جمادی الثانی، یادآور روزی غم انگیز است؛ روزی که در آن مادری فداکار و بانویی با عظمت از تبار دلاوران، به سوی معبود پر کشید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۹    
در نظر سنجی چند رسانه غربی ،محمد جواد ظریف با 36.1 درصد خبرساز ترین چهره ی سال ایران شد .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۹    
اجرای اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات ماست و شعار سال 95 یعنی تو دهنی به اوباما و دولت مردان آمریکاست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۹    
سازمان جهانی هواشناسی، 23 مارس مصادف با عید نوروز هر سال را به عنوان روز جهانی هواشناسی تعیین کرده است .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۹    
گریم پرویز پرستویی در بادیگارد حضور حاج قاسم سلیمانی را در عمق جان حاتمی کیا نشان می دهد و به دنبال اکران های فیلم سینمایی بادیگارد آخرین اثر ابراهیم حاتمی کیا، نمایش نوروزی آن نصیب بندرعباس شد.