دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۳۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 13 فروردین 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 فروردین 1395 هرمز 2 فروردین 1395 هرمز 3 فروردین 1395 هرمز 4 فروردین 1395 هرمز 5 فروردین 1395 هرمز 6 فروردین 1395 هرمز 7 فروردین 1395 هرمز 8 فروردین 1395 هرمز 9 فروردین 1395 هرمز 10 فروردین 1395 هرمز 11 فروردین 1395 هرمز 12 فروردین 1395 هرمز 13 فروردین 1395 هرمز 14 فروردین 1395 هرمز 15 فروردین 1395 هرمز 16 فروردین 1395 هرمز 17 فروردین 1395 هرمز 18 فروردین 1395 هرمز 19 فروردین 1395 هرمز 20 فروردین 1395 هرمز 21 فروردین 1395 هرمز 22 فروردین 1395 هرمز 23 فروردین 1395 هرمز 24 فروردین 1395 هرمز 25 فروردین 1395 هرمز 26 فروردین 1395 هرمز 27 فروردین 1395 هرمز 28 فروردین 1395 هرمز 29 فروردین 1395 هرمز 30 فروردین 1395 هرمز 31 فروردین 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۳:۴۹    
با وجود تمامی انتقاداتی که به جناب استوانه! وارد می دانم اما بر خود واجب می دانم که از همین تریبون، مراتب تشکر و سپاسگزاری خود را از جنابشان، اعلام دارم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۳:۴۶    
بمب گذاری یکی از روش های اصلی تروریست های تکفیری برای انجام عملیات های تروریستی و نیز کاهش سرعت پیشروی رزمندگان مقاومت در مناطق آزاد شده است .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۳:۴۳    
رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه بعد از نشست امنیت هسته ای واشنگتن تأکید کرد کشورش قاطعانه اجرای تحریم های غیرهسته ای، از جمله تحریم های وضع شده به بهانه برنامه موشکی ایران را ادامه خواهد داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۳:۴۰    
سخنگوی پنتاگون می گویند واشنگتن برنامه آموزش ده ها نفر از معارضان سوریه را برای آنچه مطابق ادعاها مقابله با داعش خوانده می شود، آغاز کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۴    
مذاکره کننده ارشد هسته ای سابق آمریکا در یادداشتی نوشته جهان باید برای همیشه متعهد به راستی آزمایی از پایبندی ایران به برجام باشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۳    
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه آمریکا در بدعهدی مشهور است گفت: در روایات آمده است مؤمن به تجربه اش نباید بی اعتنایی کند با این دید چندین بار به آمریکا در تاریخ کشور اعتماد کرده ایم و ضربه ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۱    
فصل بهار طبیعت به شکل بسیار زیبایی نقاشی خود را در سرزمین های مختلف پخش می کند تا همه از آن لذت ببرند و شکر گذار خالق این همه زیبایی باشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۱:۰۸    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه افراد ساده لوح اخیراً حرف هایی را می زنند، شاید هم خائن هستند ولی ما قضاوت نمی کنیم ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۱:۰۵    
جشن پوریم یکی از سنت های قدیمی قوم یهود است که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می شود و در حقیقت جشن و پای کوبی بر خون ده ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۱:۰۲    
رئیس بسیج هنرمندان از معرفی شهید مجید بهرامی به عنوان شهید شاخص سال 95 خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۹    
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا و وزیر خارجه انگلیس طرح پیشنهادی بشار اسد رئیس جمهور سوریه مبنی بر برگزاری انتخابات زودهنگام در سوریه را رد کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۶    
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کهنه و بی فایده خواندن ناتو گفت آمریکا اگر لازم باشد باید از سلاح اتمی استفاده کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۶    
معاون سیمای رسانه ملی زمان اچ دی شدن شبکه سه سیما را خرداد ماه و یا اوایل تابستان عنوان کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۳    
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: دنیای آینده، دنیای گفتگو است اما اینکه دنیای موشک نیست این سخن قابل نقداست ، در اصل دنیای کنونی و دنیای آینده مستکبران را قدرت آنان است که رقم میزند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۰    
پایگاه هابر ترکی نوشته است که این انفجار در نزدیکی یک ایستگاه اتوبوس رخ داده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۰    
چین به آمریکا هشدار داد که از حاکمیت خود در آبهای مورد مناقشه در دریای چین جنوبی دفاع خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا به بهانه قوانین بین المللی و قوانین کشتی رانی آزاد منافع ملی این کشور مورد تهدید ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۴    
راستی آقای هاشمی! سال 70 را به خاطر دارید صف اول نماز جمعه وقتی به جای تملق های همیشگی ، من شعار اصلاح وضعیت فرهنگی را دادم؟دولت شما در همان سلولی که شما را در توحید بازجویی کردند چطور با من گفتمان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۱    
مقامات پرتغال در پی تهدید داعش به انجام عملیات تروریستی در این کشور، اقدام به اتخاذ تدابیر شدید امنیتی کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۱    
با دستور اخیر بانک مرکزی، بانک ها موظف شدند تا حواله های ساتنا و پایا را بدون الزام مشتری به داشتن حساب در بانک مورد مراجعه صادر کنند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۸    
نماینده محمود فرشچیان در ایران شایعه های منتشر شده مبنی بر درگذشت این مینیاتوریست مطرح ایرانی را دروغ 13 دانست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۵    
در درگیری امروز ماموران نیروی انتظامی شهرستان کازرون با سوداگران مرگ متاسفانه سه تن از ماموران ناجا به شهادت رسیدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۵    
مقامات مترو در واشنگتن آمریکا هشدار می دهند که به احتمال زیاد متروی پایتخت آمریکا به دلیلی نیاز به تعمیرات اساسی به مدت 6 ماه بسته خواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۲    
در پی افزایش آمار آزار و اذیت جنسی بانوان در قطارها، آلمان تصمیم گرفته است که واگن هایی را مخصوص بانوان قرار دهد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۹    
وزیر دفاع عربستان گفت تا زمانی که ایران و دیگر کشورها، تولید نفت را ثابت نگه ندارند ما نیز تولید را ثابت نگه نمی داریم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۶    
معاون وزیر خارجه کویت تاکید کرد همه کسانی که منتسب به حزب الله هستند یا از آن حمایت می کنند با هدف اتخاذ برخی تدابیر درباره آنها رصد می شوند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۶    
معاون وزیر خارجه روسیه از پیشنهاد رئیس جمهور سوریه برای تشکیل دولت وحدت ملی حمایت کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۴    
مسعود ده نمکی کارگردان سینما در اینستاگرام خود نوشت: هاشمی ها عنوان فیلمی می تواند باشد که نسل امروز و فردا را با تاریخ معاصر ایران به ویژه نیم قرن اخیر بیشتر آشنا کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۸    
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران از پرداخت مبلغ 50 میلیون تومان وام بلاعوض به خانواده های دارای 3 معلول به بالا خبر داد و گفت: 90 خانواده از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۸    
روزنامه تایمز اسرائیل به نقل از یک دیپلمات سازمان ملل گزارش داد شورای امنیت روز جمعه نقض قطعنامه 2231 مربوط به آزمایش های موشکی ایران را بررسی خواهد کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۵    
سازمان عفو بین الملل گزارش داد دولت ترکیه صدها پناهجوی سوری را به صورت غیرقانونی مجبور کرده به خاک کشورشان و مناطق جنگ زده بازگردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۲    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از تمدید مهلت ارائه مدارک متقاضیان طرح 95 که واجد شرایط تشخیص داده شده اند، به دفاتر خدمات الکترونیک شهر خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۶    
امروز در آخرین روز کار بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا با 1.5 دلار کاهش به 1229 دلار رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۶    
شبکه راشا تودی از وقوع انفجار در ساختمان مسکونی در پاریس پایتخت فرانسه خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۳    
هر بشکه سبد نفتی اوپک در بازارهای جهانی با 58 سنت کاهش به 34 دلار و 33 سنت داد و ستد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۰    
شبکه بی بی سی در مستندی با موضوع عملکرد اوباما، روایت جدیدی از مکالمه رئیس جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهوری آمریکا مطرح کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۰    
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی پادزهر جنگ اقتصادی دشمن است گفت: دشمن می خواهد با تحریم اقتصادی جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان داده و مردم را جدا کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۵۷    
طرفداران جریان الصدر با شرکت در راهپیمایی از پارلمان عراق خواستند به کابینه جدید عراق که دیروز نخست وزیر عراق معرفی کرد، رأی اعتماد بدهد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۵۴    
نیروهای بسیج مردمی عراق در عملیات جدید خود توانستند چندین تروریست داعشی از جمله عامل حملات شیمیایی به منطقه تازه در استان کرکوک را به هلاکت رسانند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۵۱    
جانشین ولیعهد عربستان و وزیر دفاع این کشور گفت تا زمانی که ایران و کشورهای دیگر تولیدکننده نفت تولیدشان را تثبیت نکنند ریاض این کار را نمی کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۸    
احمد توکلی با انتشار نامه سرگشاده خطاب به معاون اول رئیس جمهور با ذکر استدلال هایی تاکید کرد: انتظار می رود از حذف سامانه کارت سوخت هوشمند خودرو مجدانه جلوگیری شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۶    
وزیر خارجه روسیه از توافق کشورش با آمریکا درباره حل بحران سوریه خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۳    
پایگاه خبری شبکه ضدایرانی صدای آمریکا در گزارشی نظرسنجی دانشگاه مریلند درباره ایران را تحریف و وارونه منتشر کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۳    
نتایج جدیدترین نظرسنجی مشترک دانشگاه مریلند و موسسه ایران پل از افزایش حمایت مردم ایران از نقش منطقه ای این کشور و همچنین کاهش بیش از پیش اعتماد آنان به پایبندی واشنگتن به تعهداتش در برجام حکایت دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۰    
خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نه به تسلیم و نه به تحریم است گفت: به حکم قرآن باید قدرت دفاعی را افزایش دهیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۱    
تولید زباله در روز طبیعت نیز به معضلی زیست محیطی تبدیل شده است به طوری که بعد از پایان یافتن این روز در گوشه و کنار طبیعت با انبوهی از زباله مواجه می شویم ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۱    
امام جمعه موقت بندرعباس گفت: خانواده ها ضمن بهره مندی از موهبت طبیعت و محیط ریست، با رعایت اخلاق طبیعت گردی در حفظ و حراست طبیعت و محیط زیست کوشا باشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۵۸    
ایرانیان در آغاز سال نو پس از دوازده روز جشن گرفتن و شادی کردن که به یاد دوازده ماه سال است، روز سیزدهم نوروز را که روز فرخنده ای ست به باغ و صحرا می روند و شادی می کنند و درحقیقت با این ترتیب رسمی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۵۲    
امام جمعه توکهور-هشتبندی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه در مساله بهداشت و درمان در کشور یک تحول اساسی ایجاد شده است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۶    
فرمانده حوزه شهدا شهرستان بستک بسیجیان را در خط مقدم اقتصاد مقاومتی دانست و بر حمایت از طرح های مردمی در این زمینه تأکید کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۳    
صبح امروز بارش باران ملایم پائیزی نه تنها مانع از رفتن مردم شهرستان میناب به سیزده بدر نشد بلکه این باران شادابی و طراوت خاصی را به طبیعت بخشید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۰    
امام جمعه موقت کیش افزود: ما در حال مبارزه با دشمنی به نام امریکا هستیم، علت دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران را مخالفت با استقلال طلبی ایران اسلامی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۰۸    
دبیر ستاد اجرایی سفرهای نوروزی شهرستان بندرلنگه گفت: تاکنون 269 هزار مسافر وارد این شهرستان شده است که از این میزان 140 هزار مسافر و 40 هزار دستگاه خودرو به مقصد کیش جابه جا شده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۰:۰۰    
بیست و هشتمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای بخش احمدی با کسب نخستین عنوان قهرمانی تیم شهرداری سرگز به پایان رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۰۹:۳۳    
پیکر شهید امید طاهری کندر از پرسنل نیروی انتظامی پس از تشییع در سه نقطه با حضور پرشور مردم، مسئولان و پرسنل نظامی و انتظامی در روستای بجگان از توابع شهرستان منوجان به خاک سپرده شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۹    
12 فروردین ماه در تقویم کشور به نام روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده است .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۹    
در روز طبیعت مواظب باشیم که این روز به تخریب طبیعت منجر نشود .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۶    
یکی از آیین های سیزده به در سبزه گره زدن است که بیش تر جوانان در این روز این کار را انجام می دهند. گره زدن سبزه به معنای گره زدن زندگی با طبیعت است که هیمشه سبز و شاداب باقی بمانیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۳    
تنوع و گوناگونی شیوه های برگزاری آیین سیزده بدر، و دامنه ی گسترش فراخ تر یک باور در میان مردمان، بر پایه ی قواعد مردم شناسی و فرهنگ عامه، نشان دهنده ی دیرینگی زیاد آن است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۳    
عصر جدید که همه جا را آلودگی های مختلف پر کرده، و ماشین و دود و سر و صدا همه جا هست، مردمان به دنبال بهانه ای برای دیدن همدیگر و با هم بودن هستند،بهترین بهانه روز طبیعت است.