دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۵۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 12 فروردین 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 فروردین 1395 هرمز 2 فروردین 1395 هرمز 3 فروردین 1395 هرمز 4 فروردین 1395 هرمز 5 فروردین 1395 هرمز 6 فروردین 1395 هرمز 7 فروردین 1395 هرمز 8 فروردین 1395 هرمز 9 فروردین 1395 هرمز 10 فروردین 1395 هرمز 11 فروردین 1395 هرمز 12 فروردین 1395 هرمز 13 فروردین 1395 هرمز 14 فروردین 1395 هرمز 15 فروردین 1395 هرمز 16 فروردین 1395 هرمز 17 فروردین 1395 هرمز 18 فروردین 1395 هرمز 19 فروردین 1395 هرمز 20 فروردین 1395 هرمز 21 فروردین 1395 هرمز 22 فروردین 1395 هرمز 23 فروردین 1395 هرمز 24 فروردین 1395 هرمز 25 فروردین 1395 هرمز 26 فروردین 1395 هرمز 27 فروردین 1395 هرمز 28 فروردین 1395 هرمز 29 فروردین 1395 هرمز 30 فروردین 1395 هرمز 31 فروردین 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۴۵    
امروز سکه طرح جدید با 4 هزار تومان افزایش یک میلیون و 17 هزار تومان داد و ستد شد، اما بهای نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی تغییری نداشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۴۲    
معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز پنج شنبه گفت به واسطه توافق هسته ای، واشنگتن می تواند بدون نگرانی اتمی نسبت به تهران، با برنامه موشکی ایران مقابله کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۹    
رسانه های اصلاح طلب بعد از دو راهی انتخاب نادانی یا خیانت رفسنجانی عقب نشینی کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۶    
نیروهای عراقی با شروع عملیات زمینی آزادسازی شهرستان هیت در استان الانبار، به یک کیلومتری مرکز این شهرستان رسیده و تروریست های داعش را مجبور به عقب نشینی به سمت منطقه البکر کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۳    
از آنجایی که دستیار ویژه روحانی می تواند تأثیر به سزایی در برخی از آشتی ها و وحدت ملی داشته باشد شاید بهترین مسیر برای این معاون روحانی را حرکت در مسیر انقلاب دانست تا از این طریق با اظهارات نسنجیده ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۰    
مربی آمریکایی تیم ملی ایران و دستیار کارلوس کی روش در گفت وگو با سایت فیفا درباره موضوعات خاص و حضور در ایران صحبت کرده است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۷    
یک متخصص روانپزشکی گفت: کودک بیش فعال ذهنی پرسرعت مانند یک ماشین فراری را دارد که فاقد ترمز است، یعنی ذهن آن ها پیوسته در حال مسابقه است اما در زمان لازم نمی توانند متوقف شوند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۴    
هند برای تقویت سامانه دفاعی خود سیستم موشکی واکنش سریع از رژیم اسرائیل می خرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۴    
یکی از ایستگاه های مترو شهر لس آنجلس بعد از پیدا شدن یک بسته مشکوک توسط مأموران پلیس تخلیه شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۱۸    
شامگاه چهارشنبه 11 فروردین ماه 95، خواهر شهید حاج محمد ابراهیم همت دار فانی را وداع گفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۱۵    
رئیس پلیس راهور ناجا از کاهش 300 نفری تلفات جاده های کشور خبر داد و گفت: بیشترین تخلفات حادثه ساز در نوروز امسال سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ بوده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۱۲    
یک متخصص تغذیه گفت: ژله برای التهاب و ورم مفاصل مفید است و می تواند نرمی مفاصل را افزایش دهد که همین امر از التهاب و ورم مفاصل جلوگیری می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۹    
صدها نفر از زنان ساکن فلوجه در استان الانبار با حضور در خیابان های این شهر در اعتراض به قحطی و گرسنگی به سوی تروریست های داعش سنگ پرتاب کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۶    
سخنگوی کاخ سفید گفت محدودیت های عمده برای صنایع آمریکایی در تجارت با ایران همچنان به جای خود باقی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۳    
اینفوگرافی با مضمون نا آگاهی یا خیانت؟! که بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بودجه های نظامی کشورهای جهان طراحی شده است، پیش روی شماست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۰    
رئیس کمیته روابط خارجی سنا آمریکا ضمن انتقاد از برنامه ها و آزمایش های موشکی ایران از عدم اقدام شورای امنیت در این باره ابراز خشم کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۵۷    
کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه سلطان قابوس مسقط را به عنوان میزبان بازی تیم الاتحاد عربستان با سپاهان اصفهان اعلام کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۵۴    
پایگاه خبری اتریش مدعی شد که علت لغو سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور رد درخواست تهران برای جلوگیری از برگزاری تجمع ضدایرانی در وین بوده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۵۱    
نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس گفت: 9 میلیارد تومان بودجه در سال 94 به حوزه جوانان اختصاص داده شد که سهم هر شهرستان تنها یک میلیون تومان و سهم هر جوان نیز فقط هزار تومان بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۵۱    
قیمت هر بشکه نفت آمریکا امروز در بازار جهانی با 38 سنت کاهش به 37 دلار و 94 سنت رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۴۸    
دیدار تیم های گسترش فولاد و ذوب آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برتری پرگل گسترش همراه بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۳۳    
در حالی هند، رژیم صهیونیستی و پاکستان به نشست امنیت هسته ای در واشنگتن دعوت شده اند که از معاهده عدم اشاعه هسته ای پیروی نمی کنند اما ایران به آن پایبند است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۳۰    
محسن رضایی در اینستاگرام خود نوشت: موشک های ایران بازدارنده اند و اگر آن ها را از دست بدهیم به ما حمله خواهند کرد؛ بنابراین همه بدانند زیر بار خلع سلاح نخواهیم رفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۳۰    
تظاهرات در شهرهای فرانسه در اعتراض به اصلاحات قانون کار با ورود مأموران پلیس به خشونت و درگیری کشیده شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری خود بر تعهد و پایبندی ایران به تعهداتش طبق برجام تأکید کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۴    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عقب نشینی از خطوط قرمز دفاعی باعث از بین رفتن استقلال کشور و طمع بیشتر بیگانگان خواهد بود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۴    
روسیه اعلام کرد که جنگنده های این کشور در بازه زمانی 7 تا 27 مارس برای بازپس گیری شهر تدمر ، 500 پرواز بر فراز آسمان روسیه انجام داده و 2 هزار اهداف داعش را هدف گرفته اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برای کسب توانمندی های دفاعی با هدف پاسخ به هر تهدیدی همواره اقدام می کنیم و در این مسیر نیاز به اجازه یا تأیید دیگران نداریم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۸    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا برای تضعیف قدرت نظامی ایران نه فقط به برجام بلکه به یک جریان و شبکه همکار در داخل ایران اتکا دارد و این شبکه هم تلاش می کند سازش در حوزه های امنیت ملی را به روش های ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا در یادداشتی در روزنامه واشنگتن پست با اشاره به بازرسی های گسترده از برنامه هسته ای ایران، مدعی شده است که واشنگتن در مسیر جهان عاری از سلاح هسته ای گام برمی دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۵    
نشریه صهیونیستی در تحلیل سخنان دبیرکل حزب الله لبنان، آن را ترکیبی از هشدار به اسرائیل درباره صدماتی که می تواند در جنگ آینده به آنها وارد کند و همچنین تمایل نداشتن به تنش افزایی با این رژیم دانست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۲    
خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین با بیان اینکه ایران از طریق کویت خواستار از سرگیری گفتگ وگو با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس شده است، اعلام کرد: ما این اقدام ایران را رد نمی کنیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۹    
وزیر دفاع انگلیس ضمن حمایت از حملات عربستان به یمن گفت ریاض حق دارد مقابل گروههای مورد حمایت ایران از خود دفاع کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۶    
دستیار ویژه رئیس جمهور آمریکا درباره دلیل عدم دعوت از ایران برای حضور در نشست امنیت هسته ای واشنگتن را توضیح داده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۳    
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی سپاهان مقابل ملوان و برد تراکتورسازی همراه بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۰    
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق اعضای جدید کابینه این کشور را به پارلمان معرفی کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۰    
همزمان با اعلام اعضای کابینه جدید از سوی نخست وزیر عراق رئیس جریان صدر از هوادارانش خواست به تحصن خود پایان دهند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۷    
بر اثر انفجار یک خودروی بمبگذاری شده در شهر دیاربکر ترکیه 4 نیروی پلیس کشته و 14 تن دیگر زخمی شده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۴    
کرملین اعلام کرد که گزارشاتی مبنی بر توافق مسکو و واشنگتن درباره رفتن رئیس جمهوری سوریه به کشور سوم نادرست است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهوری سوریه اعلام کرد: اگر مردم سوریه بخواهند انتخابات زودهنگام برگزار خواهد کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۸    
عضو کمیته اعتبارات مجلس سنای آمریکا در یادداشتی روز پنجشنبه خاطرنشان کرده آژانس بین المللی انرژی اتمی بدون حمایت های کشورش قادر به نظارت بر برنامه هسته ای ایران نخواهد بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۹:۲۵    
طی 15 روز گذشته، بالغ بر 80 هزار نفر مسافر و گردشگر از زیرساخت های گردشگری دریایی مناطق شرق استان هرمزگان از جمله خورآذینی شهرستان سیریک و بندر تیاب شهرستان میناب بهره مند شده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۹:۲۲    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از ثبت جابجایی بیش از 4,7 میلیون نفر سفر دریایی از طریق 14 بنادر فعال این استان و حمل 470 هزار خودرو در مسیرهای دریایی بین سرزمین اصلی و جزایر خلیج فارس طی 15 ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۹    
اولین نقطه ی مثبت و نقطه ی قوت نظام این است که نظام ثابت کرده است که توانائی غلبه ی بر تهدیدها را دارد این خیلی چیز مهمی است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۸:۴۶    
متاسفانه استان هرمزگان در ایام تعطیلات بویژه ایام نوروزی و تابستان، شاهد صحنه هایی از نابسامانی جذب گردشگر و مسافر است؛ به طوری که افزایش روزافزون مراکز اقامتی غیرمجاز و سوئیت های اقامتی غیرقانونی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۸:۲۹    
تیم والیبال ساحلی میلکی در رقابتی فشرده موفق شد قهرمان مسابقات چهار جانبه والیبال ساحلی جام کلندون در پارسیان شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۷:۲۱    
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت میناب از اجرای طرح نظارتی پایش بازاردر زمینه عرضه کالا وخدمات تا 15فروردین در این شهرستان خبرداد و گفت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۷:۱۵    
مسئول اردویی و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از اعزام 26هزار و 288 هرمزگانی به اردوی راهیان نور خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۸    
جوان 32 ساله ساکن روستای گلنگی سیریک به علت اعتیاد به مواد مخدر با استفاده از طناب و پنکه سقفی با حلق آویز کردن خودکشی کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۹    
درباره معنای کلمه نحس در میان مفسران اختلاف نظر است و برخی گفته اند مقصود روز پر باد و غباری بوده است و برخی دیگر گفته اند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۴    
مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان سیریک گفت: بسترسازی برای توسعه زنان در هر کشوری فرصتی برای ارتقاء ساختارهای اجتماعی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۴:۰۲    
مادران انتظار مادرانی صبور هستند که سال ها به نام و یاد فرزند فداکار و رشید خود دل خوش کرده اند و به امید روزی که نشانی از گمشده خود پیدا کنند زندگی می کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۷    
بمناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان جشن ازدواج 17 زوج بسیجی رودانی شب گذشته در در امامزاده شاه قطب الدین حیدر(ع) رودان برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۴    
انسان سازی، خودسازی، اجرای طرحها و برنامه ها در راستای تغییر الگوهای پیرامون و پر کردن اوقات فراغت کودکان ونوجوانان از اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۰    
سرپرست آموزش وپرورش پارسیان از افزایش 19 درصدی اسکان میهمانان نوروزی نسبت به سال گذشته در مدارس پارسیان خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۳:۲۷    
مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه ، حفظ محیط زیست را از اهم کارهای فرهنگی آموزش و پرورش خواند و اظهار کرد: 13 فروردین فرهنگیان و دانش آموزان همیار طبیعت هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۵    
مردم ایران اسلامی اگرچه در طول مبارزات انقلابی خود شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی را در سرلوحه شعارهای خود قرار داده بودند و به این ترتیب با فریادهای خود اجماع قاطع خود را در مورد جمهوری اسلامی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۹    
مأمور نیروی انتظامی در حین گشت زنی با موتورسیکلت در شهرستان رودان توسط اشرار مسلح از ناحیه پشت سر با اسلحه شکاری مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و به شهادت رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۳    
بندرعباسی ها به مناسبت فرا رسیدن میلاد با برکت دخت نبی ، حضرت فاطمه الزهرا و تقارن تولد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) اقدام به جشن ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۳    
فرصت چندانی تا پایان تعطیلات نوروزی باقی نمانده است و مهمانان نوروزی از حداکثر زمان استفاده کرده و به بازی و تفریح در سواحل زیبای شهر بندرعباس مشغول هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۵    
مدرس دانشگاهای حاجی آباد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مداحان ؛افزود: بیانات حکیمانه وخردمندانه معظم له برای عمل و اصلاح جامعه است سخنان مقام معظم رهبری نباید تنها در گوش دادن باقی بماند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۳۸    
اینجا بندرعباس است،ساعت 3 بامداد و ما به میان چادر هایی آمده ایم که مملو از مسافرانی است که بعد از یک روز پر جنب و جوش در امنیتی که حاصل تلاش بسیاری از دستگاه های اجرایی و انتظامی استان است خوابیده ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب افزود: یوم الله دوازده فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت های استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری و عزم مردم انقلابی در برچیدن طومار 2 ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۴    
یک کار شناس حقوق خانواده در کیش معتقد است زنان، در هر جامعه ای که باشند پایه های استواری آن جامعه را تشکیل می دهند
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با توجه به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس در روز 14 فروردین سال جاری در هرمزگان ،اظهار کرد: تمام مقاطع تحصیلی هرمزگان روز چهاردهم فروردین دایر است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۰:۵۰    
دبیر شورای روحانیت اهل سنت شهرستان بندرلنگه گفت: مسولان نظام ودولتمردان به خنده های زیرکانه دشمنان دلخوش نباشند چرا که امروز دشمن در همه ابعاد سیاسی ...