پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۶:۲۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کشاورزی ایران 6 مرداد 1395 - iana.ir

خبرگزاری کشاورزی ایران 2 دی 1394 خبرگزاری کشاورزی ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 31 خرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 دی 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 1 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 2 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 3 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 4 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 5 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 6 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 7 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 8 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 9 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 10 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 11 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 12 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 13 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 14 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 15 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 16 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 17 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 18 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 19 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 20 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 21 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 22 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 23 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 24 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 25 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 26 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 27 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 28 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 29 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 31 مرداد 1395 
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۳    
استاندار اردبیل تأکید کرد لزوم توجه به تولید و سرمایه گذاری در اردبیل برای رسیدن به توسعه یافتگی استاندار اردبیل بر ضرورت توجه به تولید و سرمایه گذاری در اردبیل برای رسیدن به توسعه یافتگی تأکید کرد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۳۸    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سرمایه گذاران بخش کشاورزی در استان نگران سرمایه های خود نباشند.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۲۰:۱۸    
مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان، از سوی مرکز ملی حمایت از مصرف کنندگان به عنوان مدیر برتر ملی در تولید مواد لبنی که حقوق مصرف کنندگان را مراعات کرده است، انتخاب شد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۸    
امروز با حضور مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و آشامیدنی صندوق بازنشستگی کشوری، و مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران، مدیر عامل و همچنین اعضای جدید هیئت مدیره پگاه تهران معرفی شدند.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۲۳    
با تصمیم هیئت وزیران، وزارت جهاد کشاورزی مجاز است برای حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و تشکیل صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی نسبت به فروش شش دانگ یک قطعه زمین در استان همدان اقدام ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به مذاکرات اخیرش با معاون وزیر کشاورزی چین ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۳    
وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما، اعضای شورای کشاورزی در رسانه ملی را معرفی کرد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۸    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: یکی از دلایل حضور کم تولید کنندگان بخش کشاورزی در بازارهای جهانی عدم وجود زیرساخت های مناسب صنایع بسته بندیاست.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۳    
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت :سطح زیر کشت لیمو ترش در استان 11 هزار و 300 هکتار است که تاکنون از این سطح حدود 60 هزار تن محصول برداشت شده است.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: با توجه به اینکه سالیانه بیش از 77 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت سبزی وصیفی اختصاص داده می شود ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۹    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : از دهه 70 بیماری جاروک جادوگر در باغهای لیمو ترش استان شیوع پیدا کرد که در این مدت از سطح 20 هزار هکتار باغات لیمو ترش استان حدود 13 هزار هکتار امحاء شد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۴    
در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی صید فراساحلی تا 130 هزار تن افزایش می یابد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۴    
کارگاه آموزشی آشنایی با طرح نظام نوین ترویج کشاورزی در جهاد کشاورزی گیلان برگزار شد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: در سال اقدام و عمل بالغ بر 103 پروژه اقتصادی و عمرانی در زیربخش های مختلف کشاورزی استان لرستان پیش بینی شده است که طی سالهای 95 و 96 عملیاتی خواهند شد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: با تخصیص اعتبار مناسب در سال جاری و تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه های نوین آبیاری (آبیاری تحت فشار و انتقال آب با لوله) در سطح 12 هزار و 500 هکتار صرفه جویی ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۰    
وزارت جهاد کشاورزی از ظرفیت های بسیج مستضعفین برای تحقق سیاست های بخش کشاورزی استفاده می کند.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۵    
صنایع کشاورزی امروز خود مصرفی نیست و برای بازار تهیه شده است و این صنایع تبدیلی و تکمیلی هستند که یک محصول کشاورزی تولید شده را برای مصرف آماده می کنند ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۰    
در راستای اجرایی شدن ماده 23 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی موضوع کارورزی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی عملیاتی می شود.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۵    
کارگاه آموزشی کشت نشایی محصولات زراعی با حضور محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و بیش از 50 نفر از کارشناسان معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش گفت: در این شهرستان بالغ بر 100 هکتار گلابی کشت شده که حدود 50 هکتار آن در مرحله باردهی اقتصادی بوده و بقیه به صورت نهال و نوبرانه است.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۵    
تولید سیب در آذربایجان غربی به دلایل ژنتیکی از کاهش یک هزار و 120 تنی برخوردار است، اما کسری تولید توسط سایر استان ها جبران می شود و به تولید سه میلیون تنی کشور لطمه ای وارد نمی شود.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۰    
طی حکمی از سوی معاون وزیر جهاد کشاورزی رئیس سازمان جهاد کشاورزی به عنوان رئیس کمیته بهره وری جهادکشاورزی استان کرمانشاه منصوب شد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور گفت: در سال 94 عملیات اجرایی 100 هکتار آبیاری تحت فشار در شهرستان آغاز شد که تا کنون 30 هکتار آن به پایان رسیده است.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل دفتر توسعه و آموزش از تشکیل اتحادیه های نظارت در 9 منطقه خبر داد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۵    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: افزایش و کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار تابع عرضه و تقاضا بوده و تزریق مرغ منجمد به بازار مصرف می تواند از افزایش قیمت جلوگیری کند.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۰    
مدیر شیلات استان کرمان گفت: با پرداخت تسهیلات30 میلیارد ریالی پیش بینی می شود امسال در استان کرمان بیش از دو هزار تن ماهی تولید شود.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۰    
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان کرمان از مستند سازی روند اجرای نظام نوین ترویج کشاورزی در این استان خبر داد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۰    
مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: تاکنون در استان کرمان 15 هکتار به صورت الگویی زیر کشت زعفران رفته است.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۰    
مدیر پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: عرضه مرغ منجمد بدون محدودیت در جهت پوشش تقاضا و کاهش قیمت مرغ گرم در حال توزیع است.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۰    
وارد اتاقش که شدم، از جایش بلند شد و خیلی گرم و صمیمی با من سلام و احوال پرسی کرد؛ البته در تمام این مدت، نگاهش با همه حواس ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۵    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 از خرید تضمینی 371 هزار تن گندم از ابتدای فصل برداشت تاکنون خبر داد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۰    
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: آموزش نیاز تعاونی ها است و این نیاز روزبه روز بیشتر می شود.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۰    
یکی از معیارهای مهم رشد اقتصادی در هر کشور سرمایه گذاری در بخش های مولد است. در جهان امروز که کشورهای توسعه یافته روی تولیدات با فناوری بالا تمرکز دارند ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۱    
جاده چالوس برای همه نامی آشناست اما شاید فکرش را هم نکنید که تقریباًتمام فرعی های جاده چالوس، هرکدام به منطقه ای دیدنی بسیار بکر و دست نخورده منتهی می شوند ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۱    
در حالی که عربستان با تنش آفرینی، صادرات میوه ایران به کشورهای عربی را با چالش روبه رو کرده، رایزنی برای صادرات میوه های ایرانی به روسیه، پاکستان و کشورهای آسیای میانه قوت می گیرد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۰:۵۱    
تابستان از پرکارترین زمان برای کشاورزان است که در پی آن استفاده از ماشین آلات کشاورزی هم نسبت به سایر ماه ها افزایش می یابد. همچنین در پی گرم شدن هوا در این فصل آتش سوزی خودرو ها هم بیشتر رخ می دهد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۶    
در سال زراعی جدید سطح زیر کشت چغندرقند در استان خوزستان از پنج هزار و 400 به 11 هزار هکتار خواهد رسید.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در ششمین جلسه ستاد گلخانه های استان گفت: یکی از مهم ترین استراتژی های این سازمان توسعه گلخانه ها در جهت مصرف بهینه آب است.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۱    
مدیر مرکز خدمات جهاد کشاورزی چاروسا از پیش بینی برداشت 700 تن پیاز در مزارع این شهرستان خبر داد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود گوشت مرغ در چند روز اخیر از سازمان صنعت، معدن و تجارت خواست تا جلوی افزایش غیرقانونی قیمت مرغ را بگیرند.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۶    
کاهش 10 درصدی قند در فرآورده های صنایع غذایی برابر با تغییر فرمولاسیون طعم و مزه و مرجوع شدن سفارش های قبلی است که نتیجه تصمیمی احساسی و جزیره ای است.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۱    
از ابتدای مهرماه سال گذشته تا پایان تیرماه سال جاری، میزان بارندگی در 9 استان نسبت به سال آبی گذشته با کاهش روبه رو بوده است.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۰۹:۲۶    
یک نماینده مجلس دهم شورای اسلامی گفت: برندهای چند ده هزار تومانی آب های معدنی مشهور خارجی در فروشگاه های تهران با وجود آب معدنی های داخلی به فروش می رسد. ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۰۱:۵۹    
مدیر طرح ملی تغییر آب و هوا در نشست تغییرات اقلیمی: منابع آب از دست رفت ،شرق کشور از جمعیت خالی شده ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۰۱:۵۴    
فقط آتش نیست که به جان درختان بلوط و جنگل های زاگرس افتاده است. گاهی آب است که بلای جان درخت ها می شود. گاهی پروژه های عمرانی مثل آزادراهی که مردم را از استانی به استان دیگر می رساند ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۰۱:۳۵    
اثر تحصیلات ابتدایی در توسعه 2 برابر تحصیلات دانشگاهی است 70 درصد دانش آموختگان مدارس آلمان وارد بازار کار می شوند و 30 درصد وارد دانشگاه ها ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۰۱:۳۰    
دانشمندان از شناسایی زنی خبر دادند که نوع کاملا جدیدی از سلولهای مخروطی در چشمانش دارد. به گزارش مهر دانشمندان علوم عصبی در بریتانیا از شناسایی زنی خبر داده اند که در چشمانش نوع کاملا متفاوتی از ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۰۱:۲۵    
دنیا اقتصاد : درحالی که آذرماه گذشته نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفته بود بهره گیری از منابع آب های زیرزمینی در اطراف تخت جمشید و پاسارگارد باید به حداقل برسد چراکه سفره های آب زیرزمینی در ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۰۱:۲۵    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری گفت: در تلاش برای یافتن راهکاری هستیم تا با استفاده از آن مالکان به صورت داوطلبانه از تخریب باغات و ساخت وساز در آنها خودداری کنند و این همان مسیر درستی است که باید ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۰۱:۱۵    
مشارکت بخش خصوصی در حل بحران آب، به رسمیت شناختن حق آبه ها و قابل مبادله بودن آنها از سوی مردم و عدم دخالت دولت در خرید و فروش حق آبه ها ...