چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۱۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کشاورزی ایران 13 مرداد 1395 - iana.ir

خبرگزاری کشاورزی ایران 2 دی 1394 خبرگزاری کشاورزی ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 31 خرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 دی 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 1 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 2 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 3 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 4 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 5 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 6 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 7 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 8 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 9 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 10 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 11 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 12 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 13 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 14 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 15 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 16 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 17 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 18 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 19 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 20 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 21 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 22 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 23 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 24 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 25 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 26 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 27 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 28 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 29 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 30 مرداد 1395 خبرگزاری کشاورزی ایران 31 مرداد 1395 
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۱    
در این نشست، دو طرف در خصوص فعالیت های مشترک مانند تبادل اطلاعات فنی بین دو کشور، انتقال دانش فنی به بخش خصوصی، کشت جلبک، کنترل بیماری، ارزیابی ذخایر و پرورش ماهی در قفس به بحث و تبادل نظر پرداختند.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۶    
سامانه متمرکز صدور مجوزهای کشاورزی با هدف شفاف سازی خدمات، چابک سازی، کاهش زمان و هزینه ،افزایش بهره وری و در راستای توسعه دولت الکترونیک راه اندازی شد ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
در حوزه صادرات و واردات از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای هیچ فرد و گروهی مجوز طلایی صادر نشده و برای هیچ کس تفاوتی در این زمینه وجود ندارد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۶    
فرارو- سازمان سنجش و آموزش کشور پس از دستور رییس جمهوری، اقدامات لازم برای برگزاری آزمون استخدامی ادواری را متوقف کرد. ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۲    
آگهی "چهل خر فروشی" در میان آگهی های فروش یک روزنامه فلسطینی به چشم می خورد. هیچ چیز عجیبی درآن وجود ندارد جز آنکه این آگهی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی است و این حیوانات متعلق به فلسطینیان! ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۹    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه در روابط خارجی اتفاقات خوبی در کشور صورت گرفت، گفت: روسیه به محصولات کشور ما اقبال نشان داده است ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۹    
سعیده سادات کرمانی پوربقائی
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۹    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: در صورت تأمین اعتبار، امسال حدود 10 هزار هکتار از اراضی کشاورزی به سیستم های آبیاری نوین مجهز می شوند.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۹    
فرافکنی صنایع نساجی برای محدودیت های واردات، ربطی به ورود محلوج پنبه نداشته و متوجه واردات بذر پنبه و افزایش قیمت نیز به علت بالا کشیدن قیمت جهانی پنبه تا یک دلار و 80 سنت بوده است.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۴    
تغییر رنگ آب دریاچه ارومیه به علت رشد جلبک ها است که نشان دهنده احیای دریاچه و احتمال بازگشت آرتمیا به آب های شور دریاچه است و هم اکنون سطح آب نیم متر بالاتر از مدت مشابه سال قبل برآورد شده است.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۹    
9 میلیون و 700 هزار تن گندم در سراسر کشور خریداری و 50 درصد بهای آن پرداخت و تأکید می شود که تا پایان فصل خرید پول گندمکاران به طور کامل پرداخت خواهد شد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۹    
رئیس جهاد کشاورزی لرستان از اجرای 106 طرح اقتصاد مقاومتی کشاورزی در این استان خبر داد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۹    
مدیرعامل شرکت خدماتی حمایتی کشاورزی این سامانه را کانال ارتباطی مستقیمی برای ارتباط با کشاورزان و ارائه خدمات بهتر به آنها دانست و افزود ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۴    
مهاجرت مردان روستا به شهر باعث برهم خوردن توازن جنسیتی شده است، مهاجرت مردان باعث شده تا زنان و حتی دختران جوان، سرپرست خانوار شوند و فشار معیشت اعضای خانواده روی دوش آنان قرار بگیرد ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۵    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گلستان خبر داد : تصویب بیش از 360 میلیارد ریال تسهیلات یارانه ای به طرحهای دام و طیور استان گلستان
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: گلخانه 204 هکتاری با جذب سرمایه 800 میلیارد تومانی شرکت سوییسی – اسپانیایی در روستای گوزنی تپه گنبدکاووس گلستان ساخته می شود.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۵    
وزیر جهاد کشاورزی طی حکمی حمید اسلامیان را به سمت مشاور وزیر در طرح احیا و توسعه 550 هزار هکتاری استان خوزستان و ایلام منصوب کرد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۰    
همایش بزرگ کشت کلزا فردا پنجشنبه چهاردهم مرداد ماه سالجاری در شهرستان کلاله شهرک صنعتی دهنه در استان گلستان برگزار می شود.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۰    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از برگزاری دوره آموزشی ملی تربیت مربیان بومی کشاورزی حفاظتی در گرگان خبر داد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۰    
در روزهای پرتلاطم شکر، هر هفته به طور میانگین 26 هزار تن شکر در بورس کالا مورد معامله قرار می گرفت.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۵    
سال گذشته 982 کیلوگرم خاویار پرورشی در کشور تولید شد که انتظار می رود با 50 درصد افزایش، امسال به 1.5 تن برسد و ارزآوری چهار میلیون و 800 هزار یورویی معادل 18 میلیارد و 576 میلیون تومان برای کشور ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه استان کرمان گفت: پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت بیش از 400 تن محصول ارگانیک انجیر برداشت شود که علاوه بر مصرف داخلی به شهرستانهای سیرجان، رفسنجان ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۰    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از تولید 1 هزار و 150 تن عسل در سال جاری در این استان خبر داد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهبنان استان کرمان از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با گیاه دارویی به لیمو در این شهرستان خبر داد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۵    
به دلیل عرضه دام های حاصل از پرواربندی به بازار کمبودی وجود ندارد، تنها دلالان این عرصه هستند که با احتکار قصد دارند بازار را متشنج جلوه دهند.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۵    
یکی از اهالی فداکار ساکن روستای گلسرخ بعد از مشاهده حریق در مراتع اطراف روستا بلافاصله دست به کار می شود و تلاش خود را برای خاموش کردن این حریق که بسمت جنگل های انبوه بلوط در حرکت است، به کار می بندد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۰    
هفت نفر از کشاورزانی که در اطراف شهر مرودشت، اقدام به آبیاری مزارع کشاورزی به وسیله فاضلاب خام کرده بودند با همت کارشناسان محیط زیست شهرستان مرودشت، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۰    
در حالی که رئیس مرکز اصلاح نژاد دام کشور معتقد است اکنون در دام سبک انباشتگی وجود دارد، اما بخش خصوصی با تعیین شرایط، اعلام کرد که تمام بره ها را از دامداران خواهد خرید.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۰    
با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز پژوهش های علوم جوی و اقیانوسی دانشگاه شیراز می توان داده های مربوط به پوشش گیاهی ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۵    
برای نخستین بار آثار برتر هنرمندان در جشنواره هنری همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی در شش بخش معرفی و تجلیل می شود.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۰    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات گفت: امسال تعداد 106 مجوز برای استقرار 23هزار و سیصد و بیست کندوی عسل در مراتع حوزه لار صادر گردیده است که نقش بسزائی در اقتصاد و معیشت بهره ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۰    
دهمین همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی 24 و 25 مرداد ماه امسال با حضور مدیران ارشد دستگاه های دولتی و بخش خصوصی در محل باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار می شود.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۵    
رئیس جمهوری شامگاه دیروز در برنامه بعد از خبر ساعت 21 شبکه یک سیما در گفت وگویی تلویزیونی با مردم، مهم ترین مسائل روز کشور در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و منطقه ای را تشریح کرد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توسعه صنایع تبدیلی می توانیم محصولات متنوعی ازکشمش تولید کرد که دراین طرح ضمن حمایت از تولید کنندگان سود بیشتری را نصیب آنهامی کند.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۰    
کارگاه آموزشی پیشکیری از بیماری تب مالت به منظور ارتقای سطح علمی زنان روستایی در شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۰    
تصویر زیر صورت عنکبوت از نمای کاملا نزدیک را نشان می دهد. منبع:ایرنا
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۰    
معاون مدیریت باغبانی سازمان جهادکشاروزری استان قزوین گفت: برداشت محصول آلو از سطح 820 هکتار از باغات این استان آغاز شده است.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۰    
اکنون که انباشتگی نسبی دام زنده در کشور وجود دارد، اشخاصی به حوزه صادرات این محصول وارد شده اند که تخصصی در این زمینه ندارند.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۵    
شرق / پنجشنبه چهاردهم مرداد در ایران روز دختر است؛ روزی برای توجه به نیمی از جمعیت کشور که نسبت به نیمه دیگر از دسترسی های کمتری برخوردار هستند ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۰    
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: کشت نشایی چغندر قند در سطح 23 هکتار از مزارع کشاورزی این استان برا ی اولین بار اجرا شد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۰    
در راستای ارتقای سطح علمی بهره برداران و کشاورزان ذرت کار، کارگاه آموزشی شناسایی و کنترل علفهای هرز در مزارع ذرت در شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۰    
با وجود اینکه بخش خصوصی از کمبود گوشت گوسفندی به دلیل افزایش صادرات اظهار نگرانی می کند، اما رئیس مرکز اصلاح نژاد دام کشور معتقد است که این افراد تنها به فکر پر کردن جیب های شان هستند.
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۰    
انتخاب به نقل از رویترز نوشت: هکرهای ایرانی شماره تلفن 15 میلیون کاربر ایرانی تلگرام را به دست آوردند ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۵    
اعتماد| مدیرکل اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرده است از این به بعد آمار طلاق هدفمند اعلام می شود ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۰    
سه میلیون هکتار کانون های بیابانی در کشور وجود دارد که رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از کنترل و بیابان زدایی این کانون ها تا پایان برنامه ششم به شرط تامین اعتبار 9 هزار میلیارد تومانی آن خبر ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۰    
رییس سازمان چای گفت: برای سرپا نگه داشتن کشت چای کارهایی از قبیل اعطای 16میلیارد تومان وام بدون بهره با تنفس 2 ساله، یارانه 1100 تومان در هر کیلو چای به کشاورزان پرداخت کرده ایم، اما قاچاق چای ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۵    
محققان ژاپنی موفق به تولید گونه ای جدید از پیاز شده اند که مانع از ایجاد اشک در چشم می شود. به گزارش خبرگزاری مهر ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۵    
بازگشت برنامه نود و عادل فردوسی پور به تلویزیون با دوربین مخفی و یک پرونده هیجان انگیز همراه شد. درباره لباس هایی با برند ایتالیایی ثبت شده اما دوخت فیک در فوتبال ایران ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۰:۴۸    
دنیای اقتصاد : مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اعلام کرد: در سه ماه اول سال جاری هفت میلیون دلار تراکتور و قطعات ریخته گری تولیدی این گروه صنعتی صادر شده است ...
ایانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۰:۴۳    
روندی که طی یک ماه گذشته در بازار شکر شکل گرفته است این روزها با تعابیر متفاوتی همچون بازار بحرانی شکر، التهاب در بازار شکر و در خوش بینانه ترین حالت عدم تعادل در بازار مورد بررسی قرار گرفته است ...