جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۹:۳۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایبنا 28 فروردین 1397 - ibena.ir

ایبنا 30 اسفند 1395 ایبنا 29 اسفند 1396 ایبنا 31 اردیبهشت 1397 ایبنا 31 خرداد 1397 ایبنا 31 تیر 1397 ایبنا 31 مرداد 1397 ایبنا 31 شهریور 1397 ایبنا 30 مهر 1397 ایبنا 30 آبان 1397 ایبنا 30 آذر 1397 ایبنا 1 دی 1397 ایبنا 1 بهمن 1397 ایبنا 1 اسفند 1397 ایبنا 1 فروردین 1397 ایبنا 2 فروردین 1397 ایبنا 3 فروردین 1397 ایبنا 4 فروردین 1397 ایبنا 5 فروردین 1397 ایبنا 6 فروردین 1397 ایبنا 7 فروردین 1397 ایبنا 8 فروردین 1397 ایبنا 9 فروردین 1397 ایبنا 10 فروردین 1397 ایبنا 11 فروردین 1397 ایبنا 12 فروردین 1397 ایبنا 13 فروردین 1397 ایبنا 14 فروردین 1397 ایبنا 15 فروردین 1397 ایبنا 16 فروردین 1397 ایبنا 17 فروردین 1397 ایبنا 18 فروردین 1397 ایبنا 19 فروردین 1397 ایبنا 20 فروردین 1397 ایبنا 21 فروردین 1397 ایبنا 22 فروردین 1397 ایبنا 23 فروردین 1397 ایبنا 24 فروردین 1397 ایبنا 25 فروردین 1397 ایبنا 26 فروردین 1397 ایبنا 27 فروردین 1397 ایبنا 28 فروردین 1397 ایبنا 29 فروردین 1397 ایبنا 30 فروردین 1397 ایبنا 31 فروردین 1397 
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۸    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نبود قرارداد آتی ارز موجب شده بخش زیادی از تقاضای ارز به دلیل نبود این معاملات، وارد بازار واقعی ارز شود که به نوسان در قیمت ها منجر شده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۷    
نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران با بیان اینکه باید سوآپ ارزی ایران و ترکیه را به فال نیک گرفت، اظهارداشت: سوآپ ارزی به تسهیل تجارت بین تهران و آنکارا کمک می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۷    
سازمان خصوصی سازی پاکت های مزایده واگذاری یک جایگاه سوخت و 77 تخته فرش را بازگشایی کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۳    
رییس مرکز آمار گفت: سه میلیون و 200 هزار نفر بیکار مطلق در کشور داریم و حدود دو میلیون هم افرادی داریم که اشتغال ناقص دارند و به دنبال شغل تمام وقت هستند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۳    
معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری از پرداخت 30هزار میلیارد ریال وام اشتغال روستایی خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۳    
معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه هدف ما تولید بیکار بدهکار نیست، گفت: هدف اصلی ما ایجاد یک میلیون و 33 هزار فرصت شغلی در 12 برنامه در سال جاری است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۱۸    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران جزئیات اولین گشایش اعتبار اسنادی (LC) با استفاده از قرارداد پیمان پولی – سوآپ ارزی با ترکیه توسط این بانک را اعلام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۷    
چهار تفاهم نامه توسط بانک توسعه تعاون در راستای توسعه اشتغال فراگیر و روستایی منعقد شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۲    
رییس و اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی در نشستی مشترک با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن کشور در راستای توسعه فعالیت های صنعت حمل و نقل و بسترسازی ترانزیت کالا گفتگو کردند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۷    
وزیر اقتصاد با اشاره به تدوین سیاست های تکمیلی ارزی تا 20 روز آینده، اعلام کرد: قیمت دلار با سیاست جدید ارزی، 4200 تومان تعیین شد؛ بنابراین توقع کاهش قیمت داریم.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۲    
رییس کل بانک مرکزی گفت: نرخ فعلی ارز در این حد باقی نمی ماند و به مرور زمان دستخوش تعدیل و تغییر خواهد شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۹    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اقدامات دولت در حوزه ساماندهی بازار ارز به مفهوم کلان مورد تایید است چرا که حداقل بازار رها نشده، اما باید در حوزه تصمیمات اجرایی بازنگری صورت بگیرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۹    
مدیرعامل بانک صادرات ایران از پیگیری برنامه های این بانک برای افزایش سرمایه خبر داد و گفت: همه بانک ها در حال حاضر نیاز به افزایش سرمایه دارند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۰    
مسئول شعبه ارزی بانک تجارت نحوه پرداخت ارز درمانی بیماران برای انجام معالجات در خارج از کشور را تشریح کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال 97 به نسبت سال گذشته 19.5 درصد افزایش خواهد داشت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:واردکنندگان کالاهای اساسی مشمول دریافت یارانه می شوند و با نرخ جدید ارز توقع کاهش قیمت اجناس را داریم.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۵    
بیمه مرکزی تاکید کرد که برخی افراد و شرکت های سودجو در بازاریابی تلفنی فروش بیمه های درمان تکمیلی اجباری، مبادرت به سوء استفاده از نام و عنوان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران می کنند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به برخورد قانونی با دارندگان ارز بیش از 10 هزار یورو و معادل آن گفت: ارز در اختیار آن فرد ضبط و دارنده ارز به محاکم قضایی معرفی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۰    
وزرات خزانه داری آمریکا اعلام کرد که اوراق بهادار آمریکایی دولت چین در ماه فوریه با 8.5 میلیارد دلار افزایش به 1.1767 تریلیون دلار رسید.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۵    
شرایط پرداخت پاداش به کارکنان دولت در سال توسط سازمان برنامه و بودجه 1397 تعیین شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۰    
براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه به کارگیری افراد جدید حق التدریس آزاد در آموزش و پرورش استان ها ممنوع است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۰    
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی هشدار داد مشمولان سهام عدالت باید مراقب پیام کلاهبرداران باشند و اطلاعات شخصی و بانکی خود را در اختیار آنها قرار ندهند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۵    
بر اساس بخشنامه معاون مالیات ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی، صورت حساب الکترونیکی نیز درنظام ارزش افزوده مورد پذیرش خواهند بود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۵    
با اعلام زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بانک گردشگری، بازگشایی نماد معاملاتی این بانک در مسیر تازه تری قرار گرفت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۵    
شرکت استارت آپ Revolut ابزاری را در اپلیکیشن خود طراحی کرده که کاربران را قادر به ذخیره پس اندازه از باقی مانده خرید خود می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
موسسه (صندوق) قرض الحسنه خاتم الانبیاء قائمشهر به شماره ثبت 56، هیچ گونه مجوزی از بانک مرکزی ندارد و فعالیت آن در سراسر کشور غیرقانونی است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۵    
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به افزایش فرهنگ قرض الحسنه در کشورمان گفت: در سال گذشته منابع قرض الحسنه این بانک 82 درصد رشد داشت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۴    
افزایش سرقت مسلحانه از بانک ها در اردن به دلیل شکست سیاست های اقتصادی دولت موجب نگرانی فعالان این کشور شده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۹    
چه وقت سهام را می فروشید؟ چه کسی آن را می خرد؟ چه چیزی باعث می شود شخصی سهامی را بفروشد و شخص دیگری آن را بخرد؟ فروشنده ها تصور می کنند چه چیزی را می دانند که خریداران نمی دانند؟
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۹    
سیتی بانک آمریکا بعد از 14 سال به عربستان بازگشت و در راستای کمک به برنامه 2030 سعودی ها همکاری خواهد کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۹    
رییس جمهور آمریکا در توئیتی چین و روسیه را متهم به شروع بازی کاهش ارزش پول ملی خود کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۴    
رییس شورای عالی کانون صرافان ایرانیان با اشاره به اینکه فعالیت های غیرقانونی در دفاتر زیرزمینی ارز صورت می گیرد، از فعالیت 700 صرافی دارای مجوز در کشور خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۹    
دادستان دیوان محاسبات از بازگشت 4 میلیارد و 105 میلیون دلار به بیت المال در نتیجه اقدامات اجرایی این دیوان خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۹    
معاون وزیر علوم روند صدور ارز دانشجویی را تشریح کرد و گفت: هر دو هفته یکبار، یک هزار تقاضای دانشجویان را تایید و به بانک اعلام می کنیم و صحبت کرده ایم این ظرفیت را افزایش دهیم.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۸    
مدیر عامل بانک پارسیان از سیاست های این بانک در سال 97 برای توسعه کارت های اعتباری برای حمایت از تولید و کالای ایرانی خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۴    
بانک مرکزی روسیه به دلیل انباشت بدهی به ارز خارجی و شرایط فعلی این کشور در دنیای بین الملل، اقدام به اعمال محدودیت های بیشتر برای اعطاء وام به ارز خارجی می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی موافقت کردند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۹    
یکی از دغدغه های جدی تولیدکنندگان، صادرکنندگان و همچنین واردکنندگان کالا در کشور همواره نوسانات ارزی و پوشش بیمه ای نوسانات آن است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه گزارش این وزارتخانه در خصوص رفع فیلتر توییتر به مرکز ملی اطلاعات خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۹    
سه عبارت پرکاربرد پول مجازی، پول دیجیتال و پول مجازی رمزنگاری شده با یکدیگر از نظر کاربرد متفاوت هستند و برخلاف تصورها، هر کدام یک نوع پول خاص به شمار می رود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۹    
یادداشت سیاستی شناسایی چارچوب قانونی گزیر (Resolution) برای بانک های اسلامی توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۹    
مشاور و عضو کمیته عالی ریسک بانک ملت گفت: توسعه ابزارهای مالی و همچنین ابزارهای پوشش ریسک بویژه در حوزه بازار سرمایه می تواند به توسعه این بازار کمک بیشتری کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۹    
فلسفه مقوله مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) آن است که شرکت ها در قبال پیامد اقدامات خود بر فضای اقتصادی جامعه حساس باشند و دست به کارهایی نزنند که به تشدید التهاب در بازارهای مختلف بیانجامد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۴    
معاون دفتر امور اقتصادی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: پیشنهاد افزایش تسهیلات صندوق پس انداز یکم مسکن تا سقف 200 میلیون تومان برای زوجین (هر نفر 100 میلیون تومان) در شهر تهران ارایه شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۹    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به پیگیری دولت در سال جاری برای اجرای طرح مسکن اجتماعی، گفت: دیدگاه ها و برنامه های دولت در حوزه مسکن نیازمند بازنگری اساسی است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۴    
گمرک ایران شاخص ها و ضوابط جدید بسته بندی و حمل و نقل میوه و تره بار صادراتی را ابلاغ کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۹    
ماموران گمرک در واشرهای صنعتی ماده مخدر از نوع تریاک کشف کردند.