شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایبنا 30 مهر 1397 - ibena.ir

ایبنا 30 اسفند 1395 ایبنا 29 اسفند 1396 ایبنا 31 فروردین 1397 ایبنا 31 اردیبهشت 1397 ایبنا 31 خرداد 1397 ایبنا 31 تیر 1397 ایبنا 31 مرداد 1397 ایبنا 31 شهریور 1397 ایبنا 30 آبان 1397 ایبنا 30 آذر 1397 ایبنا 1 دی 1397 ایبنا 1 بهمن 1397 ایبنا 1 اسفند 1397 ایبنا 1 مهر 1397 ایبنا 2 مهر 1397 ایبنا 3 مهر 1397 ایبنا 4 مهر 1397 ایبنا 5 مهر 1397 ایبنا 6 مهر 1397 ایبنا 7 مهر 1397 ایبنا 8 مهر 1397 ایبنا 9 مهر 1397 ایبنا 10 مهر 1397 ایبنا 11 مهر 1397 ایبنا 12 مهر 1397 ایبنا 13 مهر 1397 ایبنا 14 مهر 1397 ایبنا 15 مهر 1397 ایبنا 16 مهر 1397 ایبنا 17 مهر 1397 ایبنا 18 مهر 1397 ایبنا 19 مهر 1397 ایبنا 20 مهر 1397 ایبنا 21 مهر 1397 ایبنا 22 مهر 1397 ایبنا 23 مهر 1397 ایبنا 24 مهر 1397 ایبنا 25 مهر 1397 ایبنا 26 مهر 1397 ایبنا 27 مهر 1397 ایبنا 28 مهر 1397 ایبنا 29 مهر 1397 ایبنا 30 مهر 1397 
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۵    
جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر دوشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۵    
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت آموزش کیفی بانکداران، بر توسعه شبکه های خودپرداز و ابزارهای الکترونیکی در این بانک تاکید کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۱    
مشاور رییس جمهور با اشاره به جذب منابع جدید سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور، بر راه اندازی ابزارهای نوین مالی تاکید کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۶    
عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران آخرین وضعیت تحویل ارز اربعین به زائران در نقاط مرزی را تشریح و اعلام کرد که زائرین اربعین برای دریافت ارز نگران نباشند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۶    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: باید پیگیری شود تا کانال انتقال پول مستقل از سوئیفت، پیش از 13 آبان ماه اجرائی شود تا اثر تحریم های آمریکا کمرنگ شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۱    
وزیر کشور گفت: رویکردهایی که بروز ثبات و آرامش نسبی در بازار ارز را فراهم کرده باید استمرار یابد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۰    
رییس کل بیمه مرکزی از انتشار 10 هزار میلیارد تومان اوراق بدهی بیمه خبر داد و گفت: رشد بالنده در اقتصاد با هماهنگی 3 ضلع (بورس، بانک و بیمه) شکل خواهد گرفت و این سه بازار باید با یکدیگر هماهنگ باشد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۰    
معاون بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که بانک های خارجی تا پیش از پایان امسال (دی ماه سال جاری) می توانند عضو سیستم شبه سوئیفت روسیه به نام اس. پ.ف. اس شوند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۰    
رییس سازمان خصوصی سازی گفت : دولت باید از صحنه اقتصادی کنار برود و تا زمانی که دولت در رقابت با بخش خصوصی حضور دارد هیج تحول بزرگی در اقتصاد شکل نمی گیرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۵    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: چند ابزار معاملاتی جدید تا پایان سال در بازار سرمایه عملیاتی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۰    
بانک توسعه صادرات ایران با پرشیا اینترنشنال بانک لندن 30 میلیون یورو قرارداد ریفاینانس امضا کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
اعضای کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران با بررسی عملکرد بانک صنعت و معدن بر ضرورت اصلاح وظایف و اختیارات این بانک تاکید و خواستار افزایش سرمایه آن شدند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تشریح نتایج نشست این کمیسیون درباره پرداخت 1.5 میلیارد دلار تسهیلات اشتغال روستایی گفت: تلاش می شود تا سقف 18 هزار میلیارد تومان منابع برای اشتغال روستاییان ارائه شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۵    
معاون اول رییس جمهور به وزارت ارتباطات ماموریت داد تا گزارشی از آثار تحریم ها در این حوزه و راهکارهای پیشنهادی برای ارایه در جلسه سران قوا ارایه شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۰    
شاخص بورس تهران امروز با اُفت هزار و 659 واحدی (معادل 0/ 88 درصد) مواجه شد و در ارتفاع 187هزار و 778 واحد قرار گرفت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۰    
کل مطالبات گندمکاران در اختیار شرکت بازرگانی قرار گرفته است و مقرر شده است امروز حداکثر تا ساعت 24 به حساب گندمکاران واریز شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۰    
کانون صرافان ایرانیان، نسبت به گذاشتن وثیقه برای اخلال گران بازار ارز از سوی فعالان این بازار هشدار داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۰    
گمرک ایران از زائران اربعین حسینی درخواست کرد تا در ثبت اطلاعات خروج موقت خودروها در سامانه جامع گمرکی جهت اعزام به عتبات عالیات دقت کنند و مرز خروج را تمامی مرزها ثبت کنند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصویب بسته 14 بندی در این حوزه برای مقابله با آثار تغییر نرخ ارز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۰    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران مداخله به موقع بانک مرکزی در بازار ارز را عامل افت ناگهانی قیمت ها و بهبود شرایط عنوان کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۵    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اعلام کرد: تا ساعت 11 امروز بیش از 77 هزار و 800 نفر برای دریافت دینار عراق ثبت نام از طریق اعلام شده اقدام کرده اند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۵    
شروط سه گانه خانه اولی برای متقاضیان حساب مسکن یکم که از ابتدای آبان ماه قصد افتتاح این حساب را دارند، اعلام شد که بر این اساس علاوه بر فرد متقاضی برای همسر او نیز استعلامات لازم انجام می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۵    
وزیر پیشنهادی اقتصاد در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عبور از تلاطم و ایجاد ثبات اقتصادی در شرایط کنونی را مهمترین برنامه خود اعلام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۵    
معیار بانک مرکزی در بررسی ویرایش ثبت سفارش، تغییر در تعرفه و مبلغ کالاهای پرونده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۰    
هیات وزیران نرخ تسعیر ارز برای محاسبه قیمت خوراک پالایشگاه ها و فرآورده های تحویلی پالایشگاه ها را از فردا برابر با متوسط ماهانه نرخ ارز در سامانه نیما تعیین و ابلاغ کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل مقررات و سیاست های ارزی بانک مرکزی از دریافت ارز مسافری در خاک عراق از ساعت 8 تا 20 و تحویل در 51 نقطه خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۰    
یک مقام ارشد در بانک تجاری بین المللی مگا تایوان گفت: این بانک به زودی مکانیزم تسویه حساب های خود با ایران را قطع خواهد کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۰    
یک سناتور دموکرات آمریکایی خواستار تحریم واردات نفت عربستان به آمریکا به دلیل قتل خاشقجی شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰    
مقاله سیاستی اثرات شیوه های جبران کسری بودجه بر تورم و رشد اقتصادی توسط دو پژوهشگر پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی نگاشته شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰    
کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد سامانه ای برای جایگزینی سوئیفت هستند؛ در عین حال زیرساخت های لازم در ایران نیز وجود دارد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
دولت با صدور ابلاغیه ای، هزینه کردن دستگاه ها و زیرمجموعه های دولتی در 6 بخش را ممنوع کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۰    
وزیر خزانه داری آمریکا گفت: در حال مذاکره با سوئیفت بمنظور قطع دسترسی ایران به این سامانه هستیم.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۰    
امروز آخرین مهلت برای ثبت شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام عدالت سال مالی 95 است و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۰    
رئیس اداره نظارت برانتشار اوراق بهادار بدهی سازمان بورس گفت:ارزش اسمی بازار بدهی(بازار اوراق تأمین مالی)در پایان مهر ماه برابر 929هزار و 819میلیارد ریال است و در آستانه 100هزار میلیارد تومانی شدن است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۵    
مسئول بخش گروه دوستی فرانسه - ایران در پارلمان فرانسه گفت: اروپا به دنبال اتصال حداقل یک بانک ایرانی به نظام بانکداری بین المللی است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰    
کارشناسان می گویند در صورتی که همه ارز ناشی از صادرات غیرنفتی وارد سامانه نیما شود، نیازهای ارزی بخش واردات مرتفع می شود؛ در عین حال این اقدام می تواند در بی تاثیر کردن تحریم های آمریکا نیز موثر باشد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۰    
صادرات ایران به عراق در شش ماهه نخست سال جاری از نظر ارزشی نسبت به سال گذشته 45 درصد و صادرات به افغانستان در مدت مشابه 31 درصد رشد داشته اند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۰    
یک فعال اقتصادی گفت: کاهش اختلاف قیمت میان بازار آزاد و بازار ثانویه موجب تعادل و منطقی شدن نرخ ها در بازار ثانویه و سامانه نیما می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۵    
نایب رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین می گوید که قاچاق صادرات و استفاده از کارت های اجاره ای یا یکبار مصرف برای این موضوع ناشی از مابه التفاوت معنادار نرخ ارز آزاد و نیماست.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۵    
رئیس کل گمرک ایران از بسته ضد تحریمی گمرک برای حمایت از صادرات خبر داد و گفت: کالاهایی که به طور ورود موقت به کشور وارد می شوند، مشمول ضوابط ثبت سفارش نیستند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۵    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعلام کرد: استعلام پیامکی مسیر صعودی چک برگشتی را نزولی می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۰    
آنجایی که سابقه تصمیمات آنی و سیاست های خلق الساعه به وفور در صحنه سیاست گذاری اقتصادی ایران وجود دارد در بلندمدت بازده کلی بورس را چندان متاثر نمی سازد چرا که شاخص بر روی رشد اسمی اقتصاد حرکت می کند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۵    
دبیر کانون بانک های خصوصی از انتخاب کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان به عنوان عضو اصلی هیات انتظامی بانک ها خبر داد.