دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۰May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 29 تیر 1399 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 دی 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کتاب ایران 1 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 2 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 3 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 4 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 5 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 6 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 7 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 8 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 9 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 10 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 11 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 12 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 13 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 14 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 15 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 16 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 17 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 18 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 19 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 20 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 21 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 22 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 23 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 24 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 25 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 26 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 27 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 28 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 29 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1399 
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۰    
26 مرداد در تقویم رسمی کشور به عنوان روز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ثبت شده است. ایبنا در گزارشی، کتاب هایی را که با محوریت خاطرات تنی چند از آزادگان استان گلستان تدوین و چاپ شده اند ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۴۴    
قسمت بیست وسوم برنامه مصیر با حضور حجت الاسلام عباسعلی شاملی به بحث فلسفه تاریخ و تحول فرهنگی از دیدگاه شهید صدر می پردازد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۰    
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با روز ازدواج مسابقه کتابخوانی پیوند پایدار را در فضای مجازی برگزار می کند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۰    
زهرا کیانی، تصویرگر کتاب های کودک گفت: تصویرگر در واقع مولف دوم کتاب است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۵    
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در آستانه سالروز عملیات مرصاد با حضور فرماندهان دفاع مقدس به واکاوی این عملیات می پردازد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۳:۴۰    
محمدرضا نیازمند معتقد است؛ دسترسی به کتاب باید به اندازه دسترسی به غذا ساده باشد. اپلیکیشن قاصدک نوعی گوگل مپ کتاب است که به کاربر امکان می دهد در هر مکانی که هست ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۷:۵۰    
بهمن فیزابی نویسنده، پژوهشگر و عضو هیئت علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز و مسئول بخش گرافیک ماهنامه سوره به سردبیری شهید مرتضی آوینی (سال 1368 تا 1371) چشم از جهان فرو بست.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۷:۵۰    
چهره های شاخص و قصه گویان برتر ایران با استفاده از امکان پخش زنده در صفحه اختصاصی اینستاگرام انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مخاطبان خود را میهمان قصه ها می کنند و به علاقه مندان ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۰    
حمیدرضا نویدی مهر، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در وبینار تخصصی ادبیات کودک و نوجوان و فرهنگ عامه گفت: شناخت تاریخ کشورها بدون شناخت ادبیات عامه ممکن نیست.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۴۵    
برنامه به خانه بر می گردیم امروز یکشنبه 29 تیرماه با موضوع ترویج ازدواج موفق بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۴۰    
با حضور کارکنان حراست و نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب های قاچاق، ممنوعه و غیرمجاز در شهر تهران کشف و جمع آوری شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۵    
شماره 32 فصلنامه تخصصی علوم انسانی اسلامی صدرا با مدیر مسئولی حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی و سردبیری امیر سیاهپوش منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۵    
شجاعی جشوقانی گفت: الگوگیری از پارادایم های غالب جهانی، امروز هم در علوم انسانی وجود دارد و مقاومت گفتمانی در این باره حس نمی شود ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۰    
تارنمای نسخه شناسی و نسخه پژوهی هنری فرهنگستان هنر برای دسترسی پژوهشگران ایرانی به نسخ خطی راه اندازی شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۰    
دوره کانت و متافیزیک: انقلاب یا ضدانقلاب؟ به همت آکادمی هنر شمسه و با تدریس محمدمهدی اردبیلی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۰    
وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات گفت: مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات تلاش می کند تا از طریق مجازی و استفاده از وبینار جلسه هایی با موضوع نهج البلاغه داشته باشد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۵    
نایب رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا، ضمن گلایه از عدم نظارت دولت بر بازار گفت: پس از تورم دلار هم اکنون شاهد بازار لجام گسیخته در بخش کاغذ هستیم ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۰    
عبد الکریم جربزه دار که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود، زیر تیغ جراحی رفت.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۰    
افزایش آمار نشر در سه ماه نخست سال 99، نشانه مهمی از تلاش ناشران برای عبور از سختی های اقتصادی و تبدیل تهدید کرونا به فرصت کتابخوانی است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۵    
کتاب دختر ماه و مجموعه حکایت حضور به ترتیب در بخش داستان کودک و نوجوان رتبه های اول و دوم را کسب کردند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۵    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، کتاب و کتابخانه را زیربنای توسعه فرهنگی هر جامعه دانست.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۰    
با توجه به توسعه فضای مجازی، تولید محتوای کتاب محور و تبلیغی، از نگاه کارشناسان یکی از مهمترین راهکارها برای توسعه بازار کتاب شمرده می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۵    
موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از ناشران، آژانس های ادبی و فعالان عرصه نشر برای شرکت در بخش مجازی نمایشگاه کتاب فرانکفورت دعوت به عمل می آورد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۵    
معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه سمنان از ساماندهی و انتشار مستندات تهیه شده از ایثارگران و خانواده شهدای دانشگاه سمنان در قالب یک کتاب خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۵    
داگلی بغلی عیدت مبارک نوشته دیوید ملینگ با ترجمه نسرین ابراهیمی لویه منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۰    
کتاب لیبرالیسم محافظه کار با ترجمه و تدوین مرتضی مردیها به بازار کتاب ایران رسید.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۵    
جهانشیر یاراحمدی، نویسنده برگزیده جایزه کتاب سال بوشهر می گوید: در پژوهش، علاوه بر اینکه به دنبال هویت هنری خودم هستم، حس می کنم وظیفه ای دارم برای شناخت و معرفی داشته های فرهنگی ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری مراسم پایانی چهارمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان در روز چهارشنبه اول مرداد 1399 خبر داد ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۰    
نشست درس گفتارهای شمس با عنوان مناقب شمس الدین در مناقب العارفین به صورت مجازی برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۵    
کتاب یادگیری هوشیار درباره هفت اسطوره یا اصول ذهنی شایع است که فرایند یادگیری را مختل می کنند، و این که چگونه می توان از اثرات مخرب آن ها در موقعیت ها و بسترهای گوناگون جلوگیری کرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۰    
لیلا سیدقاسم گفت: مرحوم جلال همایی در آثار خود حلقه اتصال محکمی شکل داده است، میان دوره نخست بلاغت فارسی یعنی آثار رادویانی، وطواط و شمس قیس و بلاغت در مفهوم معاصر و دانشگاهی آن.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۰    
عزت الله الوندی در مجموعه داستان جدیدش به مسائلی پرداخته است که در دنیای امروز اتفاق می افتد و بخشی از آن هم به اپیدمی کرونا اختصاص دارد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۰    
نویسنده کتاب لاک پشت هوگر ، گفت: این کتاب را به قصد آشنایی و احساس نزدیکی کودکان با خانه های قدیمی و سنتی شهر اصفهان نوشتم؛ چون کودکان با قصه بهتر می توانند با بافت قدیمی شهرها ارتباط برقرار کنند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۰    
انجمن فرهنگی ناشران آموزشی برای عضویت ناشران در این انجمن با هدف ایجاد ارتباط پویا میان ناشران و مراکز و سازمان های مختلف فراخوان داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۰    
بر اساس آمارهای اعلام شده در آمریکای شمالی فروش کتاب های مصور در سال 2019 حدود 11درصد نسبت به سال قبل از آن رشد داشته است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۰    
غلام حسین لطفی می گوید: اگرچه که تله تئاتر جایگزین تئاتر صحنه ای نمی شود؛ با این حال تلویزیون دریچه ای برای معرفی هرکدام از هنرهای زیبا به عامه مردم است ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۰    
نمایشگاه کتاب پکن (BIBF) اعلام کردند تنها امسال نمایشگاه به صورت آنلاین در تاریخ 26 ماه آگوست برگزار خواهد شد. مسئولان عنوان نمایشگاه هوشمند را برای امسال انتخاب کرده اند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۵    
مصطفی قلی زاده علیار می گوید: در تدوین خاطرات رزمندگان و شهدا باید مسائل ملی، وطن دوستی و دینداری را لحاظ کرد نه اینکه بخواهیم اثرسازی کنیم ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۵    
هوش سیستمی، انسان را به عنوان یک عامل فعال می نگرد و یک معجزه در زندگی و همان مفهوم زندگی بهتر با تفکر بهتر است. به بیان دیگر هوش سیستمی، مهارت رشد در جهت موفقیت بیشتر است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۰    
کتاب الکترونیک می تواند مصرف محتوا در ایران راه بهبود بخشد؛ البته با فراهم آمدن خط مشی های صحیح، زیرساخت های کافی و قوانین شفاف.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۰    
کتاب فرجام فلسفه در مسیحیت و اسلام در نقد نظریه محمّد عابد الجابری درباره نقد عقل عربی نگاشته شده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۱۵    
بهمن بابیزان می گوید: سازمان وکالت در دوران امام کاظم(ع) گسترش یافته و اگرچه همواره از زمان پیامبر(ص) نمایندگانی وجود داشتند اما هیچ گاه به این انسجام سازمان وکالتی وجود نداشته است ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۰۵    
دبیر محفل ادبی استاد روزبه استان زنجان از آغاز به کار فعالیت این محفل با هدف توسعه فعالیت های ادبی در این استان خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۵    
علی فیضی می گوید: روانشناسی زرد در دنیا بسیار مطلوب دل و ذهن آدم هاست چراکه توصیفات ساده انگارانه ای را ارائه می دهد که به نظر قطعی می آیند و شبه اطمینانی را به افراد القا می کند ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۵    
سخنگوی شورای سیاست گذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از مصوبه این شورا مبنی بر لغو برگزاری نمایشگاه در سال جاری خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۳۰    
کتاب فروشی دف واقع در ضلع جنوب غربی پل سیدخندان پس از پنج سال فعالیت شنبه 4 مرداد تعطیل خواهد شد.