پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۵۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 7 بهمن 1393 - icana.ir

خانه ملت 30 دی 1393 خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 بهمن 1393 خانه ملت 2 بهمن 1393 خانه ملت 3 بهمن 1393 خانه ملت 4 بهمن 1393 خانه ملت 5 بهمن 1393 خانه ملت 6 بهمن 1393 خانه ملت 7 بهمن 1393 خانه ملت 8 بهمن 1393 خانه ملت 9 بهمن 1393 خانه ملت 10 بهمن 1393 خانه ملت 11 بهمن 1393 خانه ملت 12 بهمن 1393 خانه ملت 13 بهمن 1393 خانه ملت 14 بهمن 1393 خانه ملت 15 بهمن 1393 خانه ملت 17 بهمن 1393 خانه ملت 18 بهمن 1393 خانه ملت 19 بهمن 1393 خانه ملت 20 بهمن 1393 خانه ملت 21 بهمن 1393 خانه ملت 22 بهمن 1393 خانه ملت 24 بهمن 1393 خانه ملت 25 بهمن 1393 خانه ملت 26 بهمن 1393 خانه ملت 27 بهمن 1393 خانه ملت 28 بهمن 1393 خانه ملت 29 بهمن 1393 خانه ملت 30 بهمن 1393 
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۶    
علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس عصر امروز سه شنبه 7 بهمن 1393 با سفیر سوریه در تهران دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۵۶    
مجمع نمایندگان استان اصفهان با استاندار اصفهان به روایت دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۲    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم ختم شهید جهاد مغنیه به روایت دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۴۶    
جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور به روایت دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۳۷    
حضور محمدباقر نوبخت در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به روایت دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۱۷    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: عدم تاثیر گذاری وزارت نفت در تصمیم گیری های اوپک زنگنه را به کمیسیو ن انرژی کشاند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۱۲    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: تلاش ما این است که بودجه را تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارایه کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: رییس کل بانک مرکزی امروز با حضور در کمیسیون برنامه، گزارشی کلی از آخرین وضعیت درآمدهای ارزی کشور ارایه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس٬ از بررسی جزییات لایحه اساسنامه سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی (ساتبا) در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از حضور فانی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش برای پاسخ گویی به سوالات برخی نمایندگان خبر داد و گفت: قاضی پور از توضیحات وزیر آموزش در خصوص مدارس روستا مرکزی قانع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس درخواست یکی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کمیته ای برای رسیدگی به این موضوع تشکیل و امور مربوط به این کار را پیگیری می ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: امروز تعدادی سوال از سوی نمایندگان از وزیر صنعت مطرح شد، اما جواب ها، طراحان سوال را قانع نکرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۲    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی هفت مورد از سوالات نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد که 4 نفز از سوال کنندگان از توضحیات وزیر قانع و مابقی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: صدور اجازه تأسیس، انحلال و نظارت بر نحوه کار فعالیت های کانون های تبلیغاتی، چاپخانه ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۷    
جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به روایت دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۳    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از تعیین تکلیف وضعیت استخدامی بیش از 350 متقاضی هیأت علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۳    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ از حضور وزیر دادگستری در جلسه امروز کمیسیون متبوعش برای پاسخ به سوال برخی نمایندگان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۸    
دکتر علی لاریجانی عصر امروز در دیدار با مدیران انجمن های فعال حوزه معدن و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با بیان اینکه در اهمیت بخش معدن و یکی از ارکان مهم استقلال اقتصادی کشور بودن ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۴۳    
دکتر علی لاریجانی با اشاره به حادثه ای که در قنیطره رخ داد ، گفت : این واقعه نشان داد که در پشت پرده تروریست ها و رژیم صهیونیستی با یکدیگر همکاری دارند و این باعث شد حوادث منطقه شفاف شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۳    
کتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه شنبه 7 بهمن 1393 در دیدار با مسئولان شهرستان کارون با اشاره به مشکلات موجود در این شهرستان گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۸    
عضو ناظر مجلس در شورای رقابت از ورود این شورا به بحث انحصاری شدن واردات خودرو های خارجی که از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت صورت گرفته است خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: کمیته های تخصصی این کمیسیون امروز برگزار و در نشست مذکور شکایت های واصله بررسی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۹    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جمع آوری بیش از 200 امضا برای مقابله با احتمال وضع تحریم های جدید کنگره آمریکا خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۴    
نماینده کلیمیان در مجلس گفت: باید یاد بگیریم که به ارزش ها و مقدسات هم احترام بگذاریم و حتی اگر بحث های نقادانه صورت می گیرد باید با تخصص و دانش و بینش و همراه با احترام باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تردیدی نیست که معدن یک پای مهم برای استقلال اقتصادی کشور گفت: در معادن بهترین مکان برای رفع بیکاری است و باید نهضت معدن در کشور ایجاد شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر ارتباطات عراق با بیان اینکه مجلس ازهرگونه اقدامی در راستای گسترش مراودات میان جمهوری اسلامی ایران و عراق حمایت می کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در نشست امروز اظهارات و اقدامات مداخله جویانه نایب رئیس مجلس آلمان در سفر به تهران، مورد رسیدگی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولان شهرستان کارون به نقش این شهرستان در تربیت نیروهای انقلابی و ارزشی اشاره کرد و گفت: سردار شهید تقوی نمونه بارز تربیت اسلامی در شهرستان کارون بود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: به منظورتعیین تکلیف افزایش قیمت مسکن مهر و حل مشکل متقاضیان مسکن از مسئولان مربوطه در دولت قبلی دعوت کردیم تا با حضوردرکمیسیون عمران مجلس نسبت به این مسئله ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به پیچیدگی و حساسیت موجود در پرونده بورسیه ها و شفاف نبودن عملکرد وزارت علوم در این زمینه طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت علوم در بررسی پرونده بورسیه ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۱    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: به عقیده من رحیمی صرفا یک فرصت طلب بود که از موقعیت ها بهره برد و کم کم خود را بالا کشید.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۱    
نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به محدودیت آب تجدیدپذیر در مشهد گفت: علی رغم پیگیری های صورت گرفته ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۱    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: معافیت مالیاتی صندوق تثبیت بازار سرمایه امری مهم در بهبود وضعیت تولید ملی است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۶    
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران٬ با یادآوری ارسال مستندات آلودگی آب تهران از سوی یکی از اعضای شورای شهر به سازمان بازرسی کشور٬ گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از حذف ردیف بودجه اقامه نماز و برخی ردیف های بودجه اوقاف گفت: بودجه دولت در عرصه فرهنگی ناموزون است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۶    
نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس، با بیان اینکه استان اردبیل، در آینده ای نزدیک منطقه آزاد اقتصادی می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۷    
علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه درخصوص استخدام مربیان پیش دبستانی در نشست علنی امروز (سه شنبه 7 بهمن ) مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی وزارت کشور، با بیان اینکه مدیران از فعالیت های زودهنگام انتخاباتی پرهیز کنند ، گفت: قطعا رصدهای لازم از سوی دستگاه های نظارتی در این زمینه انجام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۷    
امروز (سه شنبه 7بهمن) به مناسبت ثبت ملی نرگس زاران بهبهان به عنوان یک اثر طبیعی ملی ،گل نرگس در صحن علنی مجلس و در بین نمایندگان و خبرنگاران توزیع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۴    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 7 بهمن 1393 با وزیر ارتباطات عراق دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۹    
اسامی ناطقان میان دستور قوه مقننه در نشست علنی امروز (سه شنبه 7 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: کمال علی پور خنکداری، احمد علی مقیمی، فتح الله حسینی، محمد علی پور، سید حسین نقوی حسینی.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه قرارداد ترجیحی ایران با کشور ترکیه با سیاست های کلی نظام و اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۴    
نایب رئیس مجلس با اشاره به اظهارات اخیر نایب رئیس مجلس آلمان گفت: ضروری است وزارت امور خارجه با احضار سفیر آلمان تذکرات لازم را ارائه و در این خصوص به طور قاطع برخورد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۹    
نماینده مردم بافت، رابر و ارزویه در مجلس نهم با بیان اینکه پیام هوشمندانه و مدبرانه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا نشان دهنده شخصیت جهانی ولی امر مسلمین است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۴    
نماینده مردم اهواز و باوی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس دیپلماسی کشور گفت: جلب رضایت آمریکا با منافع ملی حقانیت منطقه و ثبات ایران اسلامی منافات دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۴    
نماینده مردم بروجن در مجلس خطاب به رئیس سازمان محیط زیست خواستار توضیح علت غیرقانونی جلوه دادن پروژه های قانونی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۴    
نشست خبری محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق امروز (سه شنبه 7بهمن) برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۴    
نماینده مردم سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی خواستار هر چه زودتر خروج کارخانه سیمان از شیراز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۹    
157 نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای خطاب به رئیس جمهور از اقدامات وزارت جهادکشاورزی در حفظ کاربری و یکپارچه سازی اراضی تقدیر کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۹    
عضو هیات رئیسه مجلس سوال ملی ناصر موسوی لارگانی از وزیر ورزش و جوانان در خصوص تخلفات وزارتخانه در روند خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس را اعلام وصول کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۹    
محمدباقر شریعتی در حاشیه نشست علنی امروز (سه شنبه 7 بهمن ماه) با حضور در جمع خبرنگاران از ثبت ملی نرگس زاران بهبهان به عنوان یک اثر طبیعی ملی خبرداد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۴    
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ سوال قاضی پور درخصوص استخدام مربیان پیش دبستانی گفت: با سازمان مدیریت جلساتی داشتیم و مقرر شد با توجه به ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۹    
معاون امورمجلس رییس جمهوری با بیان اینکه هر زمان که چشم انداز مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5 به توافق نزدیک می شود، عده ای در داخل سراسیمه و آشفته می شوند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره دلایل تفحص از سازمان زندان ها گفت: گزارشات مردمی از عملکرد سازمان زندان ها و بازداشتگاه های مختلف باعث شد که طرح تفحص از سازمان زندان ها به امضا و تأیید نمایندگان برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی برگ جدیدی روی کار آورده است و فرصتی شده تا این جوانان بتوانند از این صفحه تازه تاریخ استفاده کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی امروز را به صدا در آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۴    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سکانداران وزارت آموزش و پرورش به هیچ عنوان به عواقب تصمیمات خود توجه نمی کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۴    
نماینده مردم بهشهردر مجلس شورای اسلامی گفت: باید به مردم صادقانه بگوییم اگر تحریم ها هم برداشته شود، مشکلات مردم از این راه حل نخواهد شد، چرا که تحریم های نانوشته دیگری در حال اجراست.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه معلمان زیاد هستند، اما زیادی نیستند، گفت: کارمند ساده بسیاری از ادارات چندین برابر معلمان حقوق دریافت می کنند و در این بین وضعیت بازنشستگان ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۹    
نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس گفت: باید با قطع یارانه دهک های پردرآمد منابع لازم را برای ارائه تسهیلات به جوانان بیکار تأمین تا صرف اشتغال زایی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس٬ با بیان اینکه مذاکرات را گزینه مناسب جهت رفع سوء تفاهم های هسته ای می دانیم٬ گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: هیات رئیسه مجلس با توجه به درخواست بیش از 60 نفر از نمایندگان برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش باید قبل از طرح سوال از وزیر استیضاح را اعلام وصول کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۴    
نمایندگان مجلس از پاسخ وزیر آموزش و پرورش به سوال نادر قاضی پور در خصوص وضعیت معلمان قانع نشدند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۹    
دبیر کمیسیون کشاوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به واردات میوه در شرایط کاهش منابع ارزی، گفت: اگر قوانین و تعرفه هایی که در کمیسیون کشاورزی در خصوص واردات میوه به تصویب رسیده، اعمال شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۴    
مهرداد پولادی، ملی پوش ایرانی که با اعتماد مسئولان و به صورت مشروط در بازی های جام ملت های آسیا حضور یافت که در نهایت برای پیگیری های قانونی به کشور بازگردد اما وی شب گذشته در امارات از کاروان تیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در لایحه بودجه پیشنهادی دولت شاهد برخی ردیف های غیرواقعی هستیم که مجلس آنها را شناسایی و حذف خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی کمیسیون اصل نودم مجلس٬ با یادآوری اظهارات اخیر مسئولان دانشگاه ایرانیان مبنی بر شکایت از مسئولان وزارت علوم٬ گفت: وزارت علوم با هیچ احدی خصومت ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دولت و رئیس جمهور باید موضعی محکم در خصوص عمل زشت نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر اتخاذ می کرد گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۵    
عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به عدم حضور ارکستر ملی و سمفونیک تهران در جشنواره موسیقی فجر گفت: رها کردن این دو گروه و موسیقی اصیل ایران، به فرهنگ خسارت وارد می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت عدم شفاف سازی واگذاری سهام عدالت به بورس تا پایان سال جاری تحقیق و تفحص از سهام عدالت در سال 94 آغاز می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۰    
نماینده مردم آقاجاری و بهبهان گفت: با پیگیری های به عمل آمده گل نرگس بهبهان با قدمت چندین هزارساله به عنوان یک اثر طبیعی ملی ثبت شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش نمایندگان ملت به دلیل پایان رسیدگی به لایحه خروج از رکود، گفت: خروج از رکود و ایجاد فضای کسب و کار زمینه اصلی سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس٬ با انتقاد از حرف های دور از عمل و شعاری دولت ها در مقابله با معضل بیکاری٬ گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۶    
با موافقت نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی مکلف است با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین و مقررات موازی در اراضی ملی، دولتی و مستثنیات اشخاص اقدام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی میهمانان جلسه امروز صحن علنی مجلس را قرائت کرد و به آنها خوشامد گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت شرایط معافیت های مالیاتی و محاسبه مالیات واحدهای تولیدی یا معدنی با نرخ صفر را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۱    
نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح افزایش حدود و اختیارات وزیر دادگستری را اصلاح کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۱    
با موافقت نمایندگان مردم در خانه ملت واردات ماشین آلات خط تولید و یا اجزا و تجهیزات مورد نیاز واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی مجاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۶    
جمعی از صاحبان مسکن مهر پرند در اعتراض به درخواست واریز مجدد وجوهی جهت واگذاری مسکن خود مقابل مجلس تجمع کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۱    
رئیس مجلس گرجستان صبح امروز (سه شنبه 7 بهمن) با بدرقه علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران را ترک کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت سهم صندوق توسعه ملی از نفت خام و میعانات گازی را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۰    
رئیس کمیته خزر، با بیان اینکه نشست هم اندیشی دریای خزر 7 اسفند در گرگان برگزار می شود، گفت: در این نشست چند تن از وزرا هم حضور می یابند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح تحول نظام سلامت٬ گفت: به طور حتم فراهم شدن زیرساخت های لازم جهت اجرای طرح پزشک خانواده زمینه ساز اجرای موفق تر طرح تحول نظام ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۵    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز به کار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: ظریف وزیر خارجه با حضور در نشست هفته آینده این کمیسیون، گزارشی را درباره مذاکرات هسته ای ارائه می کند.