پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۳:۴۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 13 بهمن 1393 - icana.ir

خانه ملت 30 دی 1393 خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 بهمن 1393 خانه ملت 2 بهمن 1393 خانه ملت 3 بهمن 1393 خانه ملت 4 بهمن 1393 خانه ملت 5 بهمن 1393 خانه ملت 6 بهمن 1393 خانه ملت 7 بهمن 1393 خانه ملت 8 بهمن 1393 خانه ملت 9 بهمن 1393 خانه ملت 10 بهمن 1393 خانه ملت 11 بهمن 1393 خانه ملت 12 بهمن 1393 خانه ملت 13 بهمن 1393 خانه ملت 14 بهمن 1393 خانه ملت 15 بهمن 1393 خانه ملت 17 بهمن 1393 خانه ملت 18 بهمن 1393 خانه ملت 19 بهمن 1393 خانه ملت 20 بهمن 1393 خانه ملت 21 بهمن 1393 خانه ملت 22 بهمن 1393 خانه ملت 24 بهمن 1393 خانه ملت 25 بهمن 1393 خانه ملت 26 بهمن 1393 خانه ملت 27 بهمن 1393 خانه ملت 28 بهمن 1393 خانه ملت 29 بهمن 1393 خانه ملت 30 بهمن 1393 
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۲:۰۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عدم اتکای اقتصاد داخلی کشور به نفت گفت: تنها راه قطع وابستگی به نفت تجاری سازی و تبدیل علم به فناوری و دانش است تا از فروش نفت خام رها شویم.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۴    
چهارمین جلسه از سلسله نشست های تمهید مقدمات برگزاری انتخابات الکترونیک در استان تهران ، امروز (دوشنبه 13 بهمن ماه) با حضور کاظم جلالی رییس و جواد جهانگیرزاده قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس در محل این ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه ایجاد اشتغال بسیار مطلوب بوده و ضرورت دارد که تسهیلات بانکی مورد نیاز برای انجام این مهم در اختیار کمیته امداد قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش صدا و سیما در معرفی کارآفرینان گفت: فرهنگ سازی نقش مهمی در توسعه بخش تولید و کارآفرینی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۴    
رییس مرکز پژوهش های مجلس اساس کار انتخابات الکترونیکی را امری لازم و یک تکلیف قانونی دانست و گفت: انتخابات الکترونیکی حجم عمده ای از هزینه های نیروهای اجرایی انتخابات را کاهش می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۲۴    
محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه 13 بهمن 1393 در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی حضور و سخنرانی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خیرینی که در زمینه ساخت بیمارستان و مراکز درمانی فعالیت می کنند، گفت: با توجه به اهمیت بخش سلامت کشور مجلس در بودجه سال آینده از بخش بهداشت و درمان حمایت می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۷:۴۶    
نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس گفت: وزیر بهداشت کارنامه بسیار خوبی از خود ارائه داده، بنابراین نمی توان انتقادات هدفمند اخیر از او را ناظر به عملکرد و مدیریت او دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۷:۴۳    
نماینده اصولگرای مجلس معتقد است که تا به امروز نتوانسته ایم فرهنگ نقد کردن را به طور کامل در کشور پیاده کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۷:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که انتخاب آقای خوشرو بعد از کار غیرقانونی آمریکا در عدم صدور روادید برای ابوطالبی در این راستا است که نباید کرسی ما در صحن سازمان ملل خالی بماند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۵۵    
نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه نقد منهای پیشنهاد، تنها نق زدن است، گفت: در نقد پیشنهاد مطرح می شود و در تخریب پیشنهادی نیست و اگر نقل و قولی صورت گیرد صرفا به معنای تخریب است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۵۵    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم شب خاطره انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور می یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۱    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس وجود رقم بالای بدهی مالیاتی ورزشکاران را نشان دهنده ضعف عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۵    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: شناسایی افراد پردرآمد به منظور حذف یارانه آن ها امکان پذیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۷    
دکتر لاریجانی امروز (دوشنبه 13 بهمن ماه) در مراسم افتتاح شرکت عطرین نخ قم با تبریک ایام دهه فجر گفت: حرکت پویای انقلاب اسلامی باعث رونق و آبادانی در جهات مختلف برای کشور اسلامی شده و این ایام یادآور ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۳۳    
دکتر علی لاریجانی امروز (دوشنبه 13 بهمن ماه) در مراسم افتتاح شرکت عطرین نخ قم حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۵:۱۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس درخصوص جلسه خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: دراین نشست مشکلات فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری بررسی و تکمیل پروژه های نیمه تمام فرهنگی لردگان مورد تاکید قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۴۳    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سفر هیئت های پارلمانی خارجی باید در قالب پروتکل های دیپلماتیک صورت گیرد، تصریح کرد: صفرتاصد برنامه سفر هیئت های پارلمانی خارجی با مجلس است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی کارخانه های صنایع نساجی تاراریس آریا و وایا باتری استان قم را افتتاح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۳    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه نمایندگان برای حضور در کمیته تجدیدنظر در بورسیه ها نیاز به تأیید وزیر علوم ندارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۰۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت توجه به غربالگری در تشخیص زودهنگام سرطان، گفت: باید سیستم غربالگری برای گروه های خاص اجباری شود اما متاسفانه بیمه ها هزینه های غربالگری را تحت پوشش ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات مهم در بخش تولید کمبود سرمایه در گردش است که در این زمینه باید تلاش شود سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تأمین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۵    
جنبش مردمی انصارالله به قدرت بلامنازع یمن تبدیل شده است.شورای همکاری خلیج فارس از این موضوع به شدت خشمگین هستند اما آمریکایی ها به دلیل ترس از تسلط القاعده بر باب المندب با حوثی ها وارد تعامل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت اراده ای برای حذف یارانه ثروتمندان ندارد، انگیزه های انتخاباتی را دلیل این موضوع توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر ضرورت حرکت ملی برای حل مسئله ریزگردها، گفت: احتمال دارد به خاطر خشکسالی ها در آینده، بحران ریزگردها شدیدتر و فراگیرتر شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۲    
نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: با تصمیم تغییر سرمربی تیم فوتبال ایران دلالان وارد گود شده و سعی در انتخاب افراد خاصی می کنند، چالش قیمت نیز مسأله دیگری است که قطعا منجر به مشکلاتی خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۹    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با اشاره به شکایت تعدادی از شرکت ها از ایرانسل، گفت: بر اساس ادعای شاکیان ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: وزارت نفت مکلف شد تا سقف 5 هزار میلیارد تومان از محل افزایش مازاد تراز واردات و صادرات گاز برای توسعه پالایشگاه و خطوط انتقالی گاز طبیعی سراسری با اولویت خطوط انتقالی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۶    
رییس فراکسیون دفاع مقدس مجلس از برگزاری اولین مراسم شب خاطره دفاع مقدس برای خاطره گویی نمایندگان از هشت سال دوران دفاع مقدس در محل مجلس شورای اسلامی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بخش های مهمی از سیاست های کلی سلامت، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در تامین منابع مالی پایدار حوزه سلامت با تدبیر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به قانون ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۱    
نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: به مسئله ریزگردها باید به عنوان یک موضوع ملی نگاه شده و از این منظر نسبت به حل آن اقدام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۶    
رئیس کمیته ای هسته ای مجلس از افزایش امضاهای طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته ای کشورمان به بیش از 220 امضاء خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر مشکلات محور جاده اهر – تبریز مرتفع نشود، استعفا خواهم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۷    
جمعی از دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد واحد بین الملل قشم با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی اعلام کردند ما خواستار بیمارستان آموزشی مورد تایید وزارت بهداشت هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۷    
نماینده مردم اردبیل درمجلس گفت: افزایش قدرت چانه زنی در مذاکرات هسته ای در گرو انسجام ملت و حکومت و حضور پررنگ ملت در راهپیمایی 22 بهمن است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۷    
عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت ورزش زنان تاکیدکرد: متاسفانه تعداد سالن های ورزشی ویژه بانوان در کشور کم است و بهترین زمان سالن های مشترک نیز به آقایان اختصاص داده می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مشکل کمبود تخت بیمارستانی موجب شده است کمتر به این نکته توجه شود که توزیع تخت در کشور عادلانه نیست و برخی شهرها و بیمارستان ها همیشه در لیست اولویت جای دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ با انتقاد از انتشار اخباری مبنی بر فروش هویت جعلی از سوی سازمان ثبت احوال به افراد٬ گفت: تغییر هویت افراد به مثابه جعل سند بوده و پیگرد قانونی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۹    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکمنستان در واکنش به اقدام مغایر با قوانین بین المللی ترکمنستان در تیراندازی به تعدادی از ماهیگیران ایرانی در دریای خزر گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۶    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از اجرا نشدن قانون سه درصد سهمیه استخدام معلولان در دستگاه قضا انتقاد کرد و گفت: وزیر دادگستری باید درباره علت اجرایی نشدن این قانون پاسخگو باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۰    
رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس گفت: کنفرانس بین المللی "اخلاق، فقه و قانون" در روزهای پنج شنبه و جمعه مصادف با هفتم و هشتم 1394 از طرف مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و با حضور شخصیت ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۷    
نماینده مردم قائنات در مجلس با بیان این که عامل اساسی عدم وحدت هم در میان اصول گرایان و هم اصلاح طلبان تکبر و غرور نابجاست ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با توجه به اینکه منابع مالی برای رفع کمبود نیروی پرستار بخش دولتی فراهم نیست، به نظر می رسد خرید خدمت از بخش خصوصی بتواند این مشکل را برطرف سازد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۱    
دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش شرکت عطرین نخ قم را مورد بهره برداری قرار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است که اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر ارائه لیست دهک های پردرآمد از سوی مجلس تنها بازی با الفاظ بوده و دولت قصد ندارد دست به حذف دهک های پردرآمد بزند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۶    
نایب رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با تاکید بر اینکه اخذ عوارض تردد از بزرگراه ها و تونل های تهران شدنی نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۰    
رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس از موافقت مجمع تشخیص مصلحت نظام با مصوبه ای در خصوص شفاف سازی منابع و هزینه های مالی داوطلبان در امور انتخاباتی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: عدم پرداخت مالیات از سوی قشر خاصی باعث هرج و مرج در جامعه می شود و دیگران را نیز وادار می کنند از زیر بار پرداخت مالیات شانه خالی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۰۹:۵۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: ظریف و رحمانی فضلی وزرای خارجه و کشور به دلایلی در نشست فردای این کمیسیون حاضر نمی شوند و این دستور به نشست های آتی کمیسیون موکول شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۷    
رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران با یادآوری اینکه سود بازرگانی از اختیارات دولت است، گفت: تخفیفات داده شده به ترکیه در قرادادترجیحی امضا شده بین دو کشور از سود بازرگانی است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران و پیمانکاران داخلی مورد تائید و دارای سوابق ممتاز ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۲    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه بر اساس آمار اعلام شده نیاز کشور 1200 تن شکر بوده،گفت: وزارت صنعت،معدن و تجارت علی رغم ممنوعیت واردات شکر ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۹    
رئیس کارگروه امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به سفر اعضای این کمیسیون به استان های حاشیه دریای خزر، گفت: بازدید از سکوهای نفتی و توان نیروهای نظامی بخشی از برنامه های این سفر است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۶    
قائم مقام معاونت نظارتی مجلس شورای اسلامی در خصوص پایندی کشورهای D8 به تعهدات گفت: اختلافات موجود میان این کشورها می تواند به عنوان یک نقطه واگرایی تعبیر شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خرابی خودرو چند روز پس از تولید را به دلیل عدم تمرکز بر ارتقای کیفیت عنوان کرد و گفت: چرا می توان از بازار آزاد قطعات با کیفیت تهیه کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۴    
دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر فردا با رئیس مجلس مالزی دیدار و گفت وگو می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مردم از خدمات دستگاه های خودپرداز بانک شهر ناراضی هستند ...