چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۰May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 12 مهر 1394 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 31 فروردین 1394 خانه ملت 30 اردیبهشت 1394 خانه ملت 31 خرداد 1394 خانه ملت 31 تیر 1394 خانه ملت 31 مرداد 1394 خانه ملت 31 شهریور 1394 خانه ملت 30 آبان 1394 خانه ملت 30 آذر 1394 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 1 مهر 1394 خانه ملت 2 مهر 1394 خانه ملت 3 مهر 1394 خانه ملت 4 مهر 1394 خانه ملت 5 مهر 1394 خانه ملت 6 مهر 1394 خانه ملت 7 مهر 1394 خانه ملت 8 مهر 1394 خانه ملت 9 مهر 1394 خانه ملت 10 مهر 1394 خانه ملت 11 مهر 1394 خانه ملت 12 مهر 1394 خانه ملت 13 مهر 1394 خانه ملت 14 مهر 1394 خانه ملت 15 مهر 1394 خانه ملت 16 مهر 1394 خانه ملت 17 مهر 1394 خانه ملت 18 مهر 1394 خانه ملت 19 مهر 1394 خانه ملت 20 مهر 1394 خانه ملت 21 مهر 1394 خانه ملت 22 مهر 1394 خانه ملت 23 مهر 1394 خانه ملت 24 مهر 1394 خانه ملت 25 مهر 1394 خانه ملت 26 مهر 1394 خانه ملت 27 مهر 1394 خانه ملت 28 مهر 1394 خانه ملت 29 مهر 1394 خانه ملت 30 مهر 1394 
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۲۱    
عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: پرونده های جاری و شکایت واصله افراد حقیقی و حقوقی از دستگاه و سازمان های دولت را بررسی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۹:۳۸    
عضو کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس با تشریح بازدید امروز کمیسیون متبوعش از پارک علم و فناوری گفت: تمام بودجه ای که دولت در اختیار آن ها قرار داده است از 100 میلیارد تومان بیشتر نمی شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح ادغام شورای عالی مجازی در کمیسیون مطبوعش خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۹:۱۲    
پنج تن از اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام با صدور بیانیه ای متن گزارش قرائت شده برجام در جلسه علنی امروز مجلس را دارای جهت گیری سیاسی و تنظیم شده بر اساس گفتمانی دانستند که از ابتدا مخالف برجام بودند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۸:۵۴    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از انتخاب هیات رئیسه کمیسیون مشترک طرح تشکیل سازمان قران کریم ، پیگیری حقوق همسران و والدین شهید و بررسی شبکه های مجازی؛ تهدیدها و فرصت در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۸:۳۶    
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت کاهش واردات دارو، گفت: ضروری است تا فاصله ده برابری بین واردات و صادرات دارو کاهش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۲    
رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح یک فوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در برجام در حقیقت ضمانت اجرا و پشتیبانی برجام محسوب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۶    
نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون ویژه درمورد برجام را گزارشی دقیق توصیف کرد و گفت: این گزارش به نفع دولت بود و روی نکات خوبی انگشت گذاشته بودند .
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۱    
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت که اکثریت ملت خواستار تصویب برجام هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس،از بررسی طرح دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده برای ممانعت از فساد اقتصادی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به گزارش کمیسیون ویژه برجام گفت که در این گزارش بر نقاط ضعف تأکید شده و نیمه خالی برجام مورد توجه قرار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۳    
حقیقت پور با اشاره به فرافکنی رسانه های سعودی درباره فاجعه منا گفت: سعودی ها به جای فرافکنی، تصاویر و فیلم های مربوط به این فاجعه را پخش کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۵    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: در نشست امروز کمیسیون برخی از مواد طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مورد بررسی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از استماع گزارش مدیران عامل بانک های ملت و کشاورزی در خصوص خرید تضمینی گندمخبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام در مورد متن توافق هسته ای در مجموع گزارش خوبی بود و نقاط قوت و ضعف برجام را مورد توجه قرار داده بود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس، از بررسی طرح یک فوریتی توسعه وبهینه سازی آب شرب شهری و روستایی در کمیسیون متبوعش خبرداد و گفت: این طرح برای بررسی بیشتر به کمیته ویژه کمیسیون عمران ارجاع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح جلسه امروزکمیسیون متبوع خود، گفت: در جلسه امروز رئیس کمیته امداد گزارش عملکرد این کمیته را به نمایندگان ارائه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۱    
نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون ویژه برجام به عنوان منتقدان و موافقان گزارش کمیسیون ویژه برجام نقطه نظرات مختلفی را در خصوص کمیسیون ویژه برجام مطرح کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۱    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،ازبازدید کمیسیون متبوعش از سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی برای آشنایی با فعالیت های این سازمان و بررسی مشکلات اعتباری این سازمان خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۰    
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول گرایان رهروان ولایت مجلس گفت: متهم کردن اعضای کمیسیون برجام به سیاسی کاری در تهیه گزارش نهایی خلاف منافع ملی است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۷    
نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در تشریح جلسه امروز کمیته حقوق و جزای کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسه اصلاح برخی مواد قانون مجازات اسلامی درجهت اعمال تخفیف برای پزشکان محکوم به حبس در دستور کار ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به قرائت گزارش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص شیوه های نفوذ دشمن برای آسیب زدن به بنیان های و امثال جیسون رضاییان در نشست امروز ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۶:۲۲    
نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی 50 نفر از نمایندگان درخواستی مبنی بر تغییر دستور در خصوص برجام را امضا کرده اند، گفت: تا در اولین فرصت این موضوع به صحن علنی بیاید و رای خود را بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۶:۲۲    
عضو کمیسین امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در صورت تصویب طرح یک فوریتی برجام مطمئنا فرایند و بازخورد آن به نفع عموم و برای حفظ اقتدار کشور خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۴    
اسامی ناطقان میان دستور صحن علنی مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، به شرح زیر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تامین تجهیزات پزشکی تعدادی از بیمارستان های پایتخت خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۵    
نماینده مردم بجنورد در مجلس با تاکید بر پرداخت اصل و سود پول مردم در پرونده موسسه میزان، گفت: هم اکنون سرمایه گذارانی مدارک خود را برای اخذ مجوز موسسه مالی و اعتباری برای در اختیار گرفتن موسسه میزان ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۶    
رژیم سعودی در سایه جنجال فاجعه منا سرکوب و برخوردهای خشن خود را با معترضان عربستان را تشدید کرده است،رویکرد اخیر ریاض نشان می دهد که آنها به شدت از وقوع انقلاب قریب الوقوع به شدت واهمه دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۹    
قرائت گزارش کمیسیون ویژه برجام در دستورکار جلسه علنی امروز یک شنبه (12 مهرماه)مجلس قرار گرفت./عکس:محمد صوری
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۶    
نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه ماموریت بررسی عملکرد سازمان حج و زیارت و بعثه در دوران حج را داشتیم، گفت: گزارش این موضوع بزودی تقدیم کمیسیون اصل 90 و کمیسیون فرهنگی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طرح یک فوریتی درباره برجام را بسته مکمل برای اجرایی شدن برجام دانست و تاکید کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت:در برنامه کاری مجلس هفته آتی هفته سرکشی به حوزه انتخابیه بود که با توجه به ورود صحن علنی مجلس به بررسی طرح برجام مجلس هفته آتی نیز به عنوان هفته کاری مشغول به ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۴    
نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقی نامیدن مصافحه ظریف و اوباما اقدام درستی نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گزارش کمیسیون برجام را مثبت توصیف کرد و تأکید کرد که با استفاده از این گزارش برای لغو تحریم ها گام های مؤثری برداشت.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۳    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: دولت باید توجه کند که مردم آمار، عدد و ارقام را هنگامی در عمل می پذیرند که در سفره آنها هم همین معانی قابل مشاهده باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با ابراز نگرانی از فروش مواد غذایی و آشامیدنی با برچسب تقلبی در کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۱    
عضو کمیسیو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون برجام را مطلوب توصیف کرده و آن را برای مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان راهگشا دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی کمیسیون برجام از تداوم کار این کمیسیون جهت تهیه گزارش تفسیری هزار صفحه ای خبر داد و گفت: این گزارش به کمیسیون امنیت ملی، هیأت رئیسه و مسئولان ارشد نظام ارسال خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۴    
رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان وفادار به مذاکره و گفت وگو نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت کاپیتان تیم پرسپولیس را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۱    
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: دیپلماسی قوی و قدرتمند می تواند ضامن منافع ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان باشد و کشورهای خائن و کسانی که دست در دست آمریکای جنایتکار دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تدوین طرح مربوط به برجام بر عهده کمیسیون ویژه قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عدم پرداخت مطالبات کشاورزان از سوی دولت گفت: 4 ماه از تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان می گذرد و هیچ توجهی به این مهم از سوی دولت نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۸    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: دولت سوء مدیریت حکام آل سعود را با همکاری کشورهای مسلمان به آگاهی جهانیان برساند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از عملکرد رسانه ملی گفت: در سریالی که اخیراً از تلویزیون پخش می شود، برخی از کاراکترها که نقش شهروندان کُرد را بازی می کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از بی کفایتی آل سعود در برگزار مناسک حج گفت: انتظار می رود مردم عربستان خود دولت بی تدبیر آل سعود را برکنار کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به برجام تصمیمی را در گذرگاه زمان ماندگار دانست که برپایه دفاع از عزت و اقتدار ملی و شرایط انسانی اتخاذ شود و توضیح داد ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حج آینده بدون آل سعود برگزار خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۸    
یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه پوست اندازی جریان ها و گروه ها برای ورود به عرصه انتخابات برای کشور مفید نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۱    
حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 12 مهر) در همایش فرصت های سرمایه گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی حضور یافت./عکس:محسن نوروزی فرد
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به فاجعه منا، گفت: دولت عربستان باید مسئولیت مادی و معنوی فاجعه منا را بپذیرد و گزارش دقیق، بی طرفانه و مستند را با لحاظ شواهد و مشاهدات کشورها تهیه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۹    
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از طرح دوفوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام گفت: دولت طرح دوفوریتی را اجرا نمی کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی مهمانان جلسه امروز صحن علنی مجلس را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۱    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، لایحه اصلاح مبارزه با قاچاق کالا و ارز را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار قانون اساسی نماینده مردم تهران در مجلس درخصوص انتصاب دادن برخی مسائل به دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: همه منتظر تصمیم گیری مجلس درخصوص برجام هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلسبرای فرماندهان، افسران، کارکنان و درجه داران نیروی انتظامی در مسیر پیمودن نقشه راه رهبری آرزوی سربلندی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۶    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به اینکه طرح اجرای برجام هیچ برداشتی از گزارش کمیسیون ویژه ندارد، گفت: طرح برجام هیچ محتوای اجرایی نداشته و راهکاری برای اشکالاتی که در گزارش آمده است ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر ضرورت بررسی هر چه سریعتر طرح دو فوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از اخذ رأی در خصوص یک فوریت طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام را نسبت به سیستم رأی گیری و اشکال در آن اعتراض کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۸    
دکتر لاریجانی با رد انتقادات وارده به طرح دوفوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۹    
بازیکن سالاری این روزها به ویروسی در ورزش کشور بدل شده که با مطرح شدن و کسب موفقیت هایی در هر رشته ای گسترده تر و ملی پوشان بیشتری را درگیر کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اکنون روز تصمیم گیری در خصوص برجام است و با اینکه نقاط ضعفی دارد، محصول یک تصمیم ملی است و شورای عالی امنیت که سران سه قوه در آن حضور دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۰    
یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به گزارش کمیسیون برجام، گفت: این گزارش طبق ماده 44 آیین نامه صرفاً گزارشی با محتوای اطلاع رسانی است و هیچ اثر مستقیمی در تصویب یا عدم تصویب برجام در ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۴    
نمایندگان با طرح یک فوریت اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۱    
معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش یکی از عناصر مهم و اساسی برنامه های درسی همه دوره های تحصیلی را ارزشیابی دانست و بر این نکته که این مهم در دوره ابتدایی از اهمیتی مضاعف برخوردار است٬ تأکید ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت با یک فوریت طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۴    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که عدم پایبندی طرف غربی به توافق هسته ای (برجام) موجب سلب اعتماد جامعه جهانی نسبت به دولتمردان غربی خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۸    
با قرائت عضو هیأت رئیسه مجلس طرح قانونی دو فوریت اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۸    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس گفت که در این جلسه همفکری و هم اندیشی بین نمایندگان در مورد برجام، نحوه ارائه گزارش و طرح دوفوریتی مجلس انجام شد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۵    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دوم مهر که روز شهادت حدود 5 هزار حجاج در لباس احرام است می تواند تاریخ مناسبی برای این روز باشد و روز نکبت نامگذاری شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس،از برگزاری نشست اعضای کمیسیون متبوعش برای بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد سهام عدالت با مسئولان سازمان خصوصی سازی کشورخبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۲    
رئیس مجلس از زحمات کمیسیون ویژه بررسی برجام تشکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۳    
یوسیپ لکو رئیس مجلس نمایندگان کرواسی صبح امروز(یکشنبه 12مهر) با دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفت و گو کرد./عکس:محمدرضا زرندوش
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۶    
لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه که همچنین یکی از نامزدهای این حزب برای انتخابات آینده ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا نیز است، در اظهاراتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۰    
آلکسی پوشکف رئیس کمیته امور خارجی دومای سفلی در گفت وگویی اظهار داشت که ائتلاف به رهبری آمریکا علیه مواضع داعش، در این یک سال، کار پوچ می کرد و موجب تردید شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۷    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده زمین خواری، گفت: پرونده زمین خواری تا یک ماه آینده آماده و در صحن مجلس قرائت خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۴    
معاونین وزیر امور خارجه در جریان قرائت گزارش کمیسیون ویژه برجام در صحن علنی مجلس حضور یافتند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۴    
در جلسه امروز (یکشنبه 12 مهر)فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت که با حضور دکتر علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شد، طرح دو فوریتی مربوط به بررسی برجام مورد بحث قرار گرفت./عکس:محسن نوروزی فرد
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر ضرورت تغییر رویکرد دولت در پرداخت تسهیلات مسکن و ازدواج،گفت: تاخیر چندساله در پرداخت وام ازدواج عدم تحقق منویات رهبر انقلاب در زمینه ازدیاد جمعیت را درپی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۸    
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس با اشاره به اینکه تولید داخل با ایجاد کارخانه های صنعتی در شهرهای مرزی توسعه می یابد ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۰    
دکتر لاریجانی رئیس مجلس پس از تلاوت قرآن کریم، از قاری برجسته نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در جلسه علنی امروز - یکشنبه 12 مهر- گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۴    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز به کار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیر علنی مسئله هسته ای و برجام مورد بررسی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۱    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل 44 قانون اساسی از حضور اعضای اتاق بازرگانی و بخش خصوص درجلسه این هفته کمیسیون متبوعش خبرداد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۵    
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان این که دنیا به سمت واگذاری باشگاه های ورزشی رفته است٬ گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۶    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش کمیسیون ویژه برجام و طرح دو فوریتی آن در جلسه غیرعلنی مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بانک ها به افزایش تولید و تامین نیاز بنگاه های تولیدی برای نجات اقتصاد کشور از وابستگی به نفت و واردات،هیچ گونه کمکی نمی کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۱    
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از تشکیل جلسه این فراکسیون با حضور دکتر لاریجانی خبر داد و گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است مجلس باید هرچه سریع تر نظر خود را در خصوص برجام اعلام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از رکود حاکم بر بازار مسکن، گفت: سرد شدن بازار اجاره بها منوط به افزایش ساخت و ساز مسکن است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۸:۰۳    
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از بررسی گزارش عملکرد و وضعیت اعتبارات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در کمیسیون متبوعش خبر داد.