جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۳May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 8 مرداد 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 مرداد 1398 خانه ملت 2 مرداد 1398 خانه ملت 3 مرداد 1398 خانه ملت 4 مرداد 1398 خانه ملت 5 مرداد 1398 خانه ملت 6 مرداد 1398 خانه ملت 7 مرداد 1398 خانه ملت 8 مرداد 1398 خانه ملت 9 مرداد 1398 خانه ملت 10 مرداد 1398 خانه ملت 11 مرداد 1398 خانه ملت 12 مرداد 1398 خانه ملت 13 مرداد 1398 خانه ملت 14 مرداد 1398 خانه ملت 15 مرداد 1398 خانه ملت 16 مرداد 1398 خانه ملت 17 مرداد 1398 خانه ملت 18 مرداد 1398 خانه ملت 19 مرداد 1398 خانه ملت 20 مرداد 1398 خانه ملت 21 مرداد 1398 خانه ملت 22 مرداد 1398 خانه ملت 23 مرداد 1398 خانه ملت 24 مرداد 1398 خانه ملت 25 مرداد 1398 خانه ملت 26 مرداد 1398 خانه ملت 27 مرداد 1398 خانه ملت 28 مرداد 1398 خانه ملت 29 مرداد 1398 خانه ملت 30 مرداد 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۳    
علیرضا رحیمی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز 12 مرداد ماه 1398 از رئیس مجلس افغانستان استقبال کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۹    
گرچه حکم میلیاردها ملخ پروازی که از کشورهای حاشیه خلیج فارس به ایران حمله کرده بودند مرگ بود ولی مشخص شده در مبارزه با آنها سهل انگاری هم صورت گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۳    
اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در سفر به استان مرکزی از دانشگاه اراک بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۳:۳۹    
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش استان مرکزی به این استان سفر کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۲:۲۹    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۲    
نماینده مردم شیراز در مجلس از روند طرح سوال از وزیر ارشاد برای نامگذاری روز کوروش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۰۹    
در دیدار رئیس و نواب کمیسیون بهداشت با معاونان سازمان جهانی بهداشت مباحثی مانند تحریم دارو، آمادگی سازمان برای کاهش تصادفات در ایران و تلاش برای تشکیل کارگروهی برای مبارزه با دخانیات مطرح شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۰۵    
در نشست جمعی از نمایندگان مجلس با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت تسریع در واگذاری بنگاه های اقتصادی برای رفع مشکلات این وزارتخانه تاکید شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۰:۰۷    
نشست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 8 مردادماه با موضوع بررسی مسائل کودکان برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۰:۰۰    
نشست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 8 مردادماه با حضور مدیران مرکز اسناد ملی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۳    
نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 8 مردادماه با حضور حجت الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۲    
نشست کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس امروز سه شنبه 8 مردادماه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۸    
نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 8 مردادماه با حضور بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: لایحه اخذ مالیات از فعالیت های اختلال زا پس از نهایی شدن در دولت ارسال می شود پیش بینی می شود که تا پایان مهر ماه لایحه به مجلس ارسال شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی سوالات نمایندگان از وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۷    
جمعی ازاصحاب رسانه هند امروز با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۶    
خانم رفعت مسعود، سفیر پاکستان در تهران ظهر امروز با احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۲    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود با حضور شریعتمداری از ایجاد 470 هزار شغل در سال 97 و حدود 100 هزار شغل در سال 98 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۸    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، نشست امروز کمیسیون متبوعش با موضوع بررسی سوال 7 نماینده از وزیر اقتصاد را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار معاونان رئیس سازمان جهانی بهداشت بر اتخاذ سیاستی همه جانبه نگر برای محدودسازی مصرف دخانیات در عین جلوگیری از قاچاق این محصول تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۰    
فردین فرمند در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 9 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: یک سوم آب منطقه آذربایجان شرقی در منطقه میانه قرار داشت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یک میلیون و 750 هزار تُن سنگ آهن موجود در سنگ آهن مرکزی و بافق به شرکت ذوب آهن اختصاص پیدا کرد تا این شرکت در تامین مواد اولیه با مشکل مواجه نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۷    
وزیر نفت می گوید: حدود 700 هزار کارت سوخت به در منازل شهروندان رفته است که به دلیل نبودن در خانه یا هر دلیل دیگر به ادارات پست برگشت خورده اند لذا خواهشمندیم افرادی که هنوز کارت سوخت ندارند با مراجعه ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۲    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 8 مردادماه با نائوکو یاماموتو، معاون رئیس سازمان جهانی بهداشت دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس آمارها، بیش از 80 درصد از معاملات مسکن از زمستان سال گذشته تاکنون، پیرامون خرید و فروش املاک زیر یکصد متر بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۷:۳۷    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: برخی از کارخانه ها و شرکت های تولیدکننده لبنیات قیمت خرید شیر از دامداران را افزایش نمی دهند اما شاهد رشد روزانه قیمت محصولات لبنی تولیدی آنها هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۷:۳۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بعد از کاهش نسبی نرخ ارز و تثبیت این بخش، شاهد توقف قیمت مسکن در مناطق مختلف هستیم، اما به دلیل ویژگی چسبندگی قیمت ها، در شرایط کنونی کاهش قیمت به صورت تدریجی صورت می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۸    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون، وزیر راه و شهرسازی گزارشی درباره روند تکمیل پروژه های مسکن مهر، اجرای طرح ملی مسکن و تولید مسکن استیجاری ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۳    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت:برای جلوگیری از افزایش قیمت و مرغ و جلب رضایت مرغداران باید روند تامین جوجه یک روزه و نهاده های مورد نیاز مرغداران تسهیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می گوید: اربعین نزدیک است و بازگشایی مرز خسروی یکی از راهکارهای بسیار مناسب برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم استان کرمانشاه است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۴    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد :نمایندگان از پاسخ های وزیر کشور که به منظور پاسخ گویی به سوالات نمایندگان در جلسه کمیسیون حاضر شده بود قانع شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۹    
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان در واکنش به خبر منتشر شده خبرگزاری خانه ملت با عنوان ایجاد پدیده زیان آور همراه بیمار حاصل بی توجهی وزارت بهداشت به جذب پرستاران است جوابیه ای صادر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایران هرگز قمار سیاسی نمی کند و منتظر مذاکره با "جو بایدن" نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۳    
عضو کمیسیون قضاییو حقوقی مجلس اظهار داشت: تمکین از قانون و پاسخگویی به نفع دولت بوده و فرصتی است که از عملکرد و فعالیت هایش دفاع کند و شاید بهتر بود این موضوع جزئی به شورای حل اختلاف قوا کشیده نمی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۹    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید دشمن هر وقت در میدان عمل دستش خالی بوده به مذاکره روی آورده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه در پی دستور رهبر معظم انقلاب باید دولت لایحه اصلاح ساختار بودجه را در چهار ماه ابتدای سال در مجلس ارائه می کرد بر اساس اصل 110 قانون اساسی در این خصوص اخطار ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۳    
احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز 8 مرداد ماه 1398 با سفیر پاکستان دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۷    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۷    
در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی با معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات مباحثی در خصوص آخرین اقدامات سرویس های جاسوسی و اقدامات متقابل وزارت اطلاعات ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۵    
اسامی ناطقان میان دستور سه شنبه 8 مردادماه به شرح ذیل است: غلامرضا تاجگردون، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی، زهرا ساعی، سیدجواد حسینی کیا و سیدقاسم جاسمی
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۹    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: عدم افزایش قیمت گندم از هر کیلوگرم یک هزار و 700 تومان به 2 هزار و 200 تومان کشور را در سال آینده با کسری سه میلیون تنی مواجه می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۸    
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: باید مشخص شود، اعتباراتی که با موافقت مقام معظم رهبری برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و اشتغالزایی روستایی در نظر گرفته شد منجر به ایجاد چه مشاغلی شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۸    
نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس معتقد است صادرات شمش فولادی به مثابه صادرات مواد خام است و باید این شمش در صنایع پایین دستی به مقاطع فولادی مانند ورق، پروفیل تبدیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۷    
نماینده مردم همدان و فامنین از مقدمات تشکیل بازار مشارکت در ساخت مسکن برای عرضه حدود 500 واحد مسکونی در همدان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه تورم و گرانی بر اقشار کم درآمد جامعه فشار آورده است، گفت: دولت و دستگاه های نظارتی توجه لازم را داشته باشند و اولویت ها را فراموش نکنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید اظهارات پمپئو وزیر خارجه در راستای استراتژی فرار رو به جلو و انتقال بحران به سایرین قلمداد می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، گفت: اظهارات حضرتی و فلاحت پیشه درباره مذاکرات و ایجاد میز مدیریت تنش در قطر یا عراق برای کاهش تنش بر اساس وظایف نمایندگی بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی، توسعه روابط دو کشور ایران و چین را برای امنیت و صلح جهانی سودمند توصیف کرد وگفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۷    
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با انتقاد از وارد کردن اتهام فساد توسط مسئولان به مسئولان قبل از خود تاکید کرد که در شرایط کنونی فساد اداری و اقتصادی در حال تبدیل شدن به فساد سیستماتیک است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید اظهار نظر وزیر خارجه آمریکا برای سفر به تهران در واقع فریبکاری است و می داند به دلیل رفتارهای خصمانه مردم ایران از او متنفرند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تصمیم دولت مبنی بر تشکیل وزارت بازرگانی پس از انتقال شرکت بازرگانی دولتی به وزارت صمت توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم نهاوند در مجلس از سیف، رئیس سابق بانک مرکزی خواستار شفاف سازی در مورد میزان دقیق ارز مداخله ای در سال های 95 و 96 شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۲    
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس از دولت خواستار شناسایی بازارهای پسته شد و گفت: حمایت از تولید صادرات محور راه عبور از مشکلات و تنگناهای اقتصادی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۶    
نماینده مردم تهران در مجلس خواستار انتصاب وزیر زن برای وزارت آموزش و پرورش شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۴    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: نمایندگان به دنبال گذاشتن چوب لای چرخ دولت نیستند بلکه بر رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۲    
عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت اخوی محمد فیضی نماینده مردم اردبیل را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۱    
نماینده مردم شوش در مجلس خواستار ایجاد سیل بند در مناطق آسیب پذیر شوش در آستانه فصل پاییز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۰    
نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس گفت: بخشنامه محدود کردن صادرات شیشه تخت تنها توسط تولیدکنندگان خلاف قانون است و سبب تعطیلی شرکت های بازرگانی در استان های مختلف شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۶    
عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه 182 نفر از نمایندگان برای تقدیر از عملکرد پرویز فتاح در کمیته امداد امام خمینی (ره) را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۴    
عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه 206 نفر از نمایندگان برای تقدیر از اقدامات جهادی نیروی انتظامی در بحث عفاف و حجاب را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۲    
مدیر کل تعزیرات استان تهران گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست که شرکت های چارتری در حوزه بلیط هواپیما واسطه گری کرده و تنها به دنبال سود و منفعت خود باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۱    
عضو هیات رئیسه مجلس انصراف سوال پارسایی از وزیر فرهنگ درباره علت عدم اقدام جدی برای نامگذاری روز کوروش را اعلام وصول کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به انتقاد حاجی دلیگانی ضمن تأکید بر تخصص خود در حوزه اقتصادی گفت: قانون در حوزه پیمان های مالی به اندازه لازم وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۶    
مخالفان و موافقان یک فوریت طرح اصلاح قانون افزایش کارایی دستگاه های فرهنگی و اجرایی در گسترش اخلاق عمومی نظرات خود را مطرح کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۲    
نمایندگان مجلس با فوریت طرح اصلاح قانون افزایش کارآیی دستگاه های فرهنگی و اجرایی در گسترش اخلاق عمومی مخالفت کردند لذا طرح به صورت عادی بررسی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۹    
نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: چند تیم کارشناسی مختلف از جمله دانشکده های مربوطه دانشگاه تهران طرح راه اندازی پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های دو یا چندجانبه تجاری را ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۹    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: برخی دلال ها و واسطه ها اجازه نداده اند که گندم تولیدی کشاورزان به دست دولت برسد، اگر این موضوع کنترل نشود دچار مشکل می شویم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۵    
نمایندگان مخالف و موافق طرح استفساریه ماده 36 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور به تشریح دلایل خود پرداختند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت با لایحه تصویب تشریفات (پروتکل های) مربوط به اصلاح بند الف ماده 50 و ماده 56 کنوانسیون هواپیمایی کشوری بین المللی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: فاز دو و سه پروژه آزادراه تهران-شمال در شرایط کنونی دچار برخی مشکلات فنی بوده و اجرای آن زمان زیادی می برد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید وزیر خارجه آمریکا طراح جنگ روانی است و صلاحیت حضور در تهران را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۲    
نمایندگان مخالف و موافق لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه حمل و نقل بین المللی مواد غذایی فسادپذیر و تجهیزات خاص کاربردی برای اینگونه جابه جایی ها نظرات خود را مطرح کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: با تغییر رویکرد اعطای یارانه از سمت تولید به مصرف پروژه هایی نظیر اعطای یارانه نقدی به خانوارها اعمال و وام مناسب برای خریداران مسکن تأمین مالی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۸    
نمایندگان مجلس سود و زیان ناشی از تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی صندوق توسعه ملی را از پرداخت مالیات معاف کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۰    
نمایندگان مجلس با موافقتنامه حمل و نقل بین المللی مواد غذایی فسادپذیر و تجهیزات خاص کاربردی برای اینگونه جابه جایی ها موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۶    
نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظر وزارت اطلاعات در خصوص افراد دو تابعیتی مرجع قانونی و فصل الخطاب است و برداشت های شخصی افراد قابل اتکا نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۰    
نشست فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر ورزش و جوانان به منظور بررسی وضعیت زنان در حوزه ورزش و موضوع ازدواج جوانان و رفع موانع موجود در این خصوص برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۳    
نمایندگان موافق رد طرح راه اندازی پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی تأکید دارند طرح راه اندازی پیام رسان های مالی به فعالیت های غیرقانونی بیت کوین مشروعیت می بخشد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۰    
نمایندگان مخالف رد طرح راه اندازی پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی معتقدند استفاده از پیام رسان های مالی برای بی اثر کردن تحریم ها ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۹:۴۴    
نمایندگان با رد طرح یک فوریتی راه اندازی و استفاده از پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی دو و چند جانبه در تجارت خارجی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۹:۲۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: حذف موضوع مالیات بر عایدی سرمایه مسکن لایحه مالیات بر فعالیت های اختلال زا نتیجه ای جزء تداوم تلاطم در بازار مسکن ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۰    
در جریان بررسی یک فوریت طرح حمایت از اشتغال روستایی مخالف این طرح از عدم ارائه تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان انتقاد و موافق این طرح بر لزوم ایجاد سرمایه در گردش در روستاها تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۴    
نمایندگان مجلس با یک فوریت طرح اصلاح قانون حمایت از تولید و اشتغال پایدار روستایی و عشایری موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۰    
نمایندگان مجلس جهت تأمین نظر شورای نگهبان، اصلاحات طرح الزام بانک ها برای حذف سود از بدهی تسهیلات گیرندگان را اعمال کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۸:۳۳    
صحن علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۷:۵۴    
وزیر امور خارجه می گوید: در برابر انتقادات دل نازک نشده ام ولی انتقاد با تخریب، توهین و افترا فرق بسیار دارد.