جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 30 مرداد 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 فروردین 1398 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 مرداد 1398 خانه ملت 2 مرداد 1398 خانه ملت 3 مرداد 1398 خانه ملت 4 مرداد 1398 خانه ملت 5 مرداد 1398 خانه ملت 6 مرداد 1398 خانه ملت 7 مرداد 1398 خانه ملت 8 مرداد 1398 خانه ملت 9 مرداد 1398 خانه ملت 10 مرداد 1398 خانه ملت 11 مرداد 1398 خانه ملت 12 مرداد 1398 خانه ملت 13 مرداد 1398 خانه ملت 14 مرداد 1398 خانه ملت 15 مرداد 1398 خانه ملت 16 مرداد 1398 خانه ملت 17 مرداد 1398 خانه ملت 18 مرداد 1398 خانه ملت 19 مرداد 1398 خانه ملت 20 مرداد 1398 خانه ملت 21 مرداد 1398 خانه ملت 22 مرداد 1398 خانه ملت 23 مرداد 1398 خانه ملت 24 مرداد 1398 خانه ملت 25 مرداد 1398 خانه ملت 26 مرداد 1398 خانه ملت 27 مرداد 1398 خانه ملت 28 مرداد 1398 خانه ملت 29 مرداد 1398 خانه ملت 30 مرداد 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۸    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه کشورهای سلطه گر و ائتلاف هایی که دنباله رو آمریکا و اسرائیل هستند ، هم قاعدتا این است که محور مقاومت یک خط پایدار بوده و یک خط متزلزل و فصلی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه دولت باید بتواند صاحبان سرمایه را متقاعد به سرمایه گذاری در بخش تولید برق کنند، گفت: بیشترین مقدار صادرات در سال های اخیر طی خرداد تا مردادماه سال جاری بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۴۹    
سوالات رحیمی جهان آبادی، کریمی، جاسمی، پژمانفر، حاجی دلیگانی، موسوی لارگانی، نادری و خجسته روز سه شنبه هفته آینده از رضا رحمانی؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون اقتصادی بررسی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات می گوید تخلف بانک ها در پرداخت وام ازدواج پیگیری می شود و مردم باید گزارش بانک های متخلف را ارائه کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۳۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته آینده برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور پیدا خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۳۸    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است اگرچه در شرایط عادی باید خط تولید پراید متوقف شود اما در حال حاضر که کشور با تحریم های ظالمانه روبه رو است متوقف کردن خط تولید این خودرو عاقلانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۱۲    
دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز با آیت الله سید محسن خرازی دیدار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۱۱    
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت:احزاب باید به این بلوغ سیاسی و فکری برسند که زنان پیاده نظام احزاب نباشند و احزاب بتوانند نیروهای توانمند در همه حوزه ها تربیت و به جامعه معرفی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۷    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به شهر مقدس قم سفر کرده است، صبح امروز چهارشنبه 30 مرداد ماه با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از شرکت سروش دیزل مپنا بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۳    
نمایندگان مجلس به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود در شبکه اجتماعی توئیتر می پردازند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۳    
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، طرح الزام دولت در تعیین سرفصل جنایات آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه ها را دستور کار هفته پیش روی خود خواهند داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۶    
حضور رییس قوه قضائیه به منظور رسیدگی به اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در دستورکار نشست هفته آتی کمیسیون مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اهمیت وفاق و همدلی در میان مسئولان برای توسعه اقتصادی کشور گفت: مسئولان باید در برابر صف آرایی دشمنان وفاق ملی و هم افزایی ایجاد کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۰    
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، هفته آینده در حضور وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و علوم نتایج و مصوبات سفر به دو استان مرکزی و خراسان جنوبی را با دعوت از استانداران دو استان بررسی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۷    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی می گوید با بررسی خارج از نوبت گزارش های مجلس در قوه قضاییه بازوی نظارتی مجلس تقویت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۶    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۳    
دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از تعدادی از شرکت های فعال منطقه آزاد سلفچگان بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در منطقه ویژه سلفچگان از شرکت آریان کیمیا تک بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است فاصله از خام فروشی به معنای کسب تکنولوژی ها و تجهیزات نوین است و تنها در این صورت می توان بازار خام فروشی را کوچک و به حجم بازار محصولات پتروشیمی و غیرنفتی افزود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۷    
نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس گفت: بیگانگان در طی این 40 سال نشان دادند هر زمانی که ایران به آنها اعتماد کرده، اوج بی اعتمادی را نشان دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۹    
عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است تجهیزات نیروگاهی فرسوده و قدیمی هستند لذا تا زمانی که این تجهیزات به روز نشود نمی توان به تولید و صادرات بیشتر برق امید داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۹    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دل بریدن از بیگانگان و عمل کردن به توصیه های رهبری مبنی بر تکیه بر توان داخلی، رمز موفقیت است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید کاهش و افزایش تورم هیچ ربطی به حذف صفر از پول ملی ندارد بلکه ارتباط آن با سیاست اقتصادی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دل بریدن از بیگانگان نیازمند برخورد با رانت و فساد است تا از این طریق بتوان عدالت را برقرار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۰    
رئیس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به طرح افزایش دو برابری ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای رسیدن به توسعه ملی باید به ظرفیت های درونی اتکا کرد و این امر همت همگانی را می طلبد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۱    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هر چقدر که ملت ایران بر توانایی های خود تکیه کند و اعتماد به نفس داشته باشد، باعث قدرت کشور خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس با انتقاد از اینکه ایثارگران و آزادگان همچنان در حوزه درمان به ویژه بیمه تکمیلی با مشکلات حادی روبرو هستند، گفت: فرزندان تعداد زیادی از آزادگان شغل ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بابیان اینکه به لحاظ قانونی امکان ایجاد هلدینگ درمان تامین اجتماعی وجود نداشته تاکیدکرد که مدیریت جدید این سازمان باید کلیه فعالیت های درمانی این مجموعه را تحت نظر ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۴    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه لوازم تحریر باید با نرخ مصوب در بازار عرضه شود تا خانواده ها برای تهیه آن دچار مشکل نشوند، گفت: علاوه بر نهادهای نظارتی مانند سازمان حمایت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه انگلیس تحت فشار آمریکا نسبت به توقیف کشتی گریس1 اقدام کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اعتراض نمایندگان مجلس مقرر شده که سازمان برنامه و بودجه هر چه سریع تر اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان را برای خرید قیر و ارائه آن به پروژه های عمرانی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۷:۰۵    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می گوید با اصلاح آیین نامه داخلی مجلس رسیدگی به گزارش های نظارتی قوه مقننه در دستگاه قضا چابک می شود.