جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۷:۳۴Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه ایران کالا 14 فروردین 1399 - iktv.ir

شبکه ایران کالا 24 فروردین 1397 شبکه ایران کالا 25 فروردین 1398 شبکه ایران کالا 15 اردیبهشت 1399 شبکه ایران کالا 24 خرداد 1399 شبکه ایران کالا 13 تیر 1399 شبکه ایران کالا 25 مرداد 1399 شبکه ایران کالا 22 شهریور 1399 شبکه ایران کالا 24 مهر 1399 شبکه ایران کالا 22 آبان 1399 شبکه ایران کالا 22 آذر 1399 شبکه ایران کالا 30 دی 1399 شبکه ایران کالا 30 بهمن 1399 شبکه ایران کالا 1 اسفند 1399 شبکه ایران کالا 1 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 2 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 3 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 4 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 5 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 6 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 7 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 8 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 9 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 10 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 11 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 12 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 13 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 14 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 15 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 16 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 17 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 18 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 19 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 20 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 21 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 22 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 23 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 24 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 25 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 26 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 27 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 28 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 29 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 30 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 31 فروردین 1399 
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۱:۵۳    
دیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو، از بررسی نمونه های داروی رانیتیدین در بازار دارویی کشور خبر داد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۳    
معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به وضعیت تجارت با کشورهای همسایه گفت: با پیگیری ها و مذاکرات صورت گرفته با عمان ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۳    
عضو شورای ملی زعفران از رکود و کسادی بازار طلای سرخ خبر داد و گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا و عدم صادرات، بازار زعفران تعریفی ندارد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۰۲:۱۳    
"ایرج یزدانبخش" یکی از کارآفرینان شناخته شده و پیشکسوت صنعت در خراسان رضوی پس از ماهها بیماری چهارشنبه شب در بیمارستان رضوی مشهد دعوت حق را لبیک گفت و به سرای باقی شتافت.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۰۲:۰۳    
وزارت بهداشت آلمان تمام پروازها از مبدا ایران به این کشور را برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا تعلیق کرد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۰۲:۰۳    
پرونده صادرات گاز ایران به ترکیه در حالی وارد بیستمین سال خود شده که در 15 سال گذشته 11 انفجار در خط لوله صادرات گاز رخ داده که در بیشتر آنها می توان رد پای خرابکاری گروهک های تروریستی ترکیه ای را ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۰۱:۵۳    
مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو از تولید یک نوع داروی موثر در درمان بیماری 19 در کشور خبر داد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۰۱:۳۳    
مدیرکل شیلات مازندران از آخرین روز صید ماهیان دریای این استان ماه خبر داد و گفت: فصل صید و صیادی در آب های ساحلی دریای مازندران که از 15 مهر ماه آغاز شده بود و پس از 6 ماه فردا 15 فروردین ماه 99 ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۰۱:۰۳    
علی رغم پایین آمدن قدرت خرید مردم و گرانی های سال های اخیر و با توجه به تاثیر منفی شیوع کرونا بر روند تولید در ایران، تهیه مایحتاج روزانه برای شهروندان ایرانی در وضعیت نسبتا مناسبی قرار دارد ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۰۰:۳۳    
خودرو لیموزین مشکی که شخصیت نقی معمولی سریال پایتخت آن را به عنوان خودروی نماینده مجلس مورد استفاده قرار می دهد در حقیقت همان پژو پارس خودمان است که به صورت لیموزین در آمده است.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۳    
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: در حال حاضر بازار روند نزولی دارد، اما عده ای هستند که تمایلی ندارند این روند ادامه داشته باشد و افکار عمومی را به سمت افزایش قیمت هدایت کنند.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۳    
مدیرکل دفتر نساجی وزارت صمت گفت: با خصوصی سازی های نادرستی که انجام شد واحد های فعال صنعت نساجی به سمت تعطیلی حرکت کردند.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۳    
معاون اول رییس جمهوری، دستورالعمل اختصاص کارت اعتباری یک و دو میلیون تومانی به چهار میلیون خانوار از اقشار آسیب پذیر را ابلاغ کرد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۳    
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: خبر تاخیر در زمان انجام معاملات بورس صحت ندارد و سهامداران می توانند از روز شنبه طبق روال عادی به معاملات خود بپردازند.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۳    
عضوهیات علمی دانشگاه امام صادق(ع)با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از جوانان باهوش ما بدنبال کارمند شدن هستند، گفت: مشکلات حوزه تولید در کشور، نه فنی، بلکه سیاستی است.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۳    
بازار سرمایه از سال 96 تحت تاثیر برخی از عوامل مانند تورم و افزایش نرخ ارز وارد فاز صعودی شد که این روند تا پایان سال 98 ادامه داشت ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۳    
با درخواست ممنوعیت صادرات لیموترش و لیموشیرین که روز گذشته توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) مطرح شد ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۳    
رییس کمیسیون اقتصاد سلامت می گوید با توجه به حرکت جهانی که در مقابله با ویروس کرونا آغاز شده، تحریم های آمریکا نمی تواند مانع از تامین نیازهای دارویی مردم ایران شود.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۳    
مشاور سازمان نظام صنفی کشاورزی با اشاره به نقش موثر و ظرفیت بالای بخش کشاورزی برای جهش تولید، گفت:صادرات محصولات کشاورزی تا حدود زیادی می تواند جایگزین صادرات نفت شود.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۳    
یکی از شرکت های مطرح مشاوره مدیریت جهان با اشاره به شیوع و همه گیری ویروس کرونا در جهان ابراز داشته که بانک ها باید درس هایی که از این بحران می گیرند را به درستی ثبت کنند و میزان انعطاف پذیری در ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۳    
حسام عقبایی گفت: بعد از مساعد شدن شرایط شاهد وضعیت بهتر معاملات از نظر حجم هستیم و از نظر قیمت هم قیمت مسکن زیر خط تورم افزایش خواهد داشت.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۳    
این روز ها با افزایش خرید های اینترنتی مردم تصور می کنند که خرید های آنلاین سهم بیشتری از خرید های حضوری دارد!
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۳    
تعداد واحدهای مسکونی خالی در سال های اخیر در حالی روندی افزایشی داشته که کشور با کمبود سالانه 700 هزار واحد مسکونی مواجه است.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۴۳    
توانیر در پاسخ به تداوم انتشار شایعات در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت برق مصرفی مشترکان ناشی از حذف قبض کاغذی، در پیامی به ارائه توضیحات پرداخت.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۳    
رئیس هیئت عامل ایدرو اعلام کرد: این سازمان سرمایه گذاری های صنعتی در استان ها با اولویت مناطق محروم را در سال جاری آغاز خواهد کرد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمهیدات لازم برای تأمین و ذخیره سازی کالاها و اقلام مورد نیاز مردم تا پایان سال اندیشیده شده است و مردم از این لحاظ هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۲۳    
یک کارشناس اقتصادی 2 راهکار جایگزین به جای برداشت مستقیم از منابع ارزی صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا مطرح کرد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۳    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با انتقاد شدید از بی توجهی دولت به جامعه 60درصدی گارگران گفت: پیشنهاد فریز دستمزد واهی و به ضرر جامعه کارگری است و دولت روزهای کرونایی را برای کارگران به کابوس تبدیل ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۵۳    
یکی از مهم ترین بازار های مالی (بازار طلا و سکه) در کشور این روز ها به علت ویروس کرونا بسته شده، اما نرخ هایی برای مردم به نمایش گذاشته می شود.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۳    
دولت وعده داده به سه میلیون نفر اقشار به شدت آسیب پذیر که فاقد درآمد ثابت، بیمه، منزل شخصی و ... هستندبخاطر شیوع کرونا کمک بلاعوض پرداخت کند اما گویا برخی، از دریافت این کمک جامانده اند.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۱    
رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی، در گفت و گو با شبکه ایران کالا گفت:الان رکود بسیار مهم تر از تورم است به همین دلیل حتما لازم است بتوانیم رشد نقدینگی متناسب با نیاز سرمایه در گردش بنگاه ها و نیاز ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۱    
نایب رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی با بیان اینکه کرونای اقتصادی مشکلی است که در سال جاری می تواند مانعی برای تولید و جهش تولید شود، گفت: باید برای جلوگیری از مشکلاتی که در اثر کرد ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری بیان کرد: به دلیل ضرورت های ایجاد فرصت های شغلی و ضرورت پاسخگویی به تقاضای فزاینده اشتغال جوانان تحصیل کرده و در حقیقت دستیابی به رشد اقتصادی ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۱    
روستا اقتصاددان در گفت و گو با شبکه ایران کالا گفت:اگر میخواهید به عنوان یک کاسب کار حرفه ای، آینده خود را شکل دهید کرونا را برای سال 99 جدی بگیرید و سه سناریو را در دستور کار خود قرار دهید.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۱    
نعمتی انارکی در گفت و گو با شبکه ایران کالا گفت: مهمترین نقش رسانه ها، آگاهی بخشی و جریان سازی در شرایط بحرانی است که می تواند کمک شایانی برای عبور از بحران به وجود آمده در کشور داشته باشد و اذهان ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۱    
بورس کار خود را در ایام نوروز با چراغ قرمز آغاز کرد و با چراغ سبز به پایان برد؛ به طوریکه شاخص کل بازار سرمایه طی پنج روز کاری این بازار از 508 هزار واحد به مرز 548 هزار واحد رسید.