جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۷:۴۳Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه ایران کالا 25 فروردین 1399 - iktv.ir

شبکه ایران کالا 24 فروردین 1397 شبکه ایران کالا 25 فروردین 1398 شبکه ایران کالا 15 اردیبهشت 1399 شبکه ایران کالا 24 خرداد 1399 شبکه ایران کالا 13 تیر 1399 شبکه ایران کالا 25 مرداد 1399 شبکه ایران کالا 22 شهریور 1399 شبکه ایران کالا 24 مهر 1399 شبکه ایران کالا 22 آبان 1399 شبکه ایران کالا 22 آذر 1399 شبکه ایران کالا 30 دی 1399 شبکه ایران کالا 30 بهمن 1399 شبکه ایران کالا 1 اسفند 1399 شبکه ایران کالا 1 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 2 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 3 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 4 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 5 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 6 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 7 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 8 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 9 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 10 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 11 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 12 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 13 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 14 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 15 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 16 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 17 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 18 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 19 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 20 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 21 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 22 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 23 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 24 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 25 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 26 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 27 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 28 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 29 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 30 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 31 فروردین 1399 
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۲:۲۵    
مشتریان می توانند انواع خدمات بانکی را بدون مراجعه به شعبه ها، از طریق نسخه وب اپلیکیشن همراه بانک پاسارگاد دریافت کنند.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۰    
یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با برنامه تحریریه اتاق اقتصاد شبکه ایران کالا به بررسی مدل های تقابل دولت ها با کرونا پرداخت.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۰:۵۰    
مدیر نظارت بر دارو و مواد بیولوژیک معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با هشدار نسبت به مصرف فرآورده های تقلبی ضدعفونی کننده، برخی فرآورده های تقلبی شناسایی شده را اعلام کرد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین جلسه شورای عالی معادن این وزارتخانه در سال 99، گفت: بخش معادن و صنایع معدنی امسال می توانند از جلوه های برجسته جهش تولید در کشور باشد و شخصاً از فعالان و مسئولان حوزه ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۰    
رییس دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی گفت: 150 نفر از خبرگان اقتصادی استان 70 پیشنهاد برای کمک به کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۱:۳۵    
مشاوره شغلی به فرآیندی دوطرفه و پویا بین مشاور و مراجع گفته می شود که هدف اصلی آن، ایجاد و یا افزایش رضایت شغلی در مراجع است.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۱:۲۵    
تعدادی از جوان معلول و ورزشکار میبدی در یک کارگاه تولیدی، ماسک ویژه ناشنوایان که امکان لب خوانی را برای آنان فراهم می کند، تولید کردند.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۱:۲۵    
نوروز مقدم گفت: ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت و اخذ کد بهداشتی برای همه نانوایی ها الزامی است.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۰    
بعد از مدت ها انتظار سرمایه گذاران برای عرضه شستا در بورس، سرانجام زمان عرضه اولیه سهام این شرکت برای روز چهارشنبه تعیین شد و شرکت بورس طی انتشار اطلاعیه ای جزییات این عرضه مهم را اعلام کرد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۵    
شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) یک هزار و 336 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 624 هزار و 596 واحد رسید.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۵    
رینگ بین الملل بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه 70 هزار تن نفتای سبک پالایش نفت آبادان خواهد بود.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۰    
طرح خدمات خودرو در محل امداد خودرو سایپا تا پایان فروردین ماه جاری به صورت رایگان برای دارندگان محصولات سایپا همچنان ارائه می شود و تداوم دارد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۰    
سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای دستور جمع آوری و حذف تمامی فرآورده های رانیتیدین بازار دارویی کشور را از تاریخ 24 فروردین صادر کرد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۰    
بیمه پارسیان تسهیلات ویژه ای را برای پرستاران و پزشکان که این روزها به عنوان مدافع سلامت شناخته می شوند ارائه می دهد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۵    
مسیریاب نشان اعلام کرد که مسافرت ها در نوروز 99 نسبت به نوروز 98 با کاهشی 71 درصدی در سطح کل کشور مواجه بوده اند. نشان بر اساس تحلیل سفرهای بیشتر از 4 میلیون کاربر خود به این جمع بندی رسیده است.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۵    
مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران در نامه ای به گمرکات اجرایی از بلامانع بودن صادرات رب گوجه فرنگی تا آخر فروردین امسال خبر داد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۵    
کروز علاوه بر رایانه کیسه هوا (ACU)، پارچه کیسه هوا را بومی سازی کرده است که به زودی به تولید انبوه خواهد رسید.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۵    
مدیرکل دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی در گفت و گو با تحریریه اقتصاد شبکه ایران کالا گفت: باتوجه به اینکه جامعه روستایی سهم بالایی در امنیت غذایی کشور دارند باید در زمینه آگاه سازی و بالابردن سطح ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۵    
دبیر انجمن اقتصاد شهری در گفت و گو با تحریریه اقتصاد شبکه ایران کالا گفت: دولت باید شغل های خدماتی و برخی از شغل های تولیدی که بیشترین آسیب را از کرونا دیده اند را با تامین مالی حمایت کند.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۰    
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با تحریریه اقتصاد شبکه ایران کالا گفت: باتوجه به شرایط پیش آمده عده ای افراد سودجو از طریق فضای مجازی اقدام به خرید و فروش طلا و سکه و می کنند که باید به این ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۵    
عاشوری کارشناس حوزه کسب و کار در گفت و گو با تحریریه اقتصاد شبکه ایران کالا گفت: ما باید در قبال کرونا دو استراتژی را مد نظر قرار دهیم ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۰    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران در گفت و گو با تحریریه اقتصاد شبکه ایران کالا با تشریح چالش های پیش آمده برای کسب و کارهای در کشور و جهان به ارائه راه کار پرداخت.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۵    
عضو هیات مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی گفت: اتفاقاتی که طی دو ماه اخیر در کشور و در دنیا با شیوع ویروس کرونا شاهد آن بودیم ...
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۰    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر اهمیت اپلیکیشن ها، از افزایش 15 درصدی ترافیک بین الملل در سال 98 نسبت به 97 خبر داد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۵    
در این مجموعه آموزشی، اطلاعات اولیه مورد نیاز، درباره فعالیت در بازار بورس را ارائه می نماییم.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۰    
در این مجموعه آموزشی، اطلاعات اولیه مورد نیاز، درباره فعالیت در بازار بورس را ارائه می نماییم.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۸    
در حالی قسط وام یک میلیونی یارانه بگیران به 47 هزار تومان می رسد و باید از حساب یارانه کسر شود که برای خانوار تک نفره ای که فقط یارانه 45 هزار و 500 تومانی دریافت می کند، وضعیت دریافت وام مبهم می شود.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۸    
در این مجموعه آموزشی، اطلاعات اولیه مورد نیاز، درباره فعالیت در بازار بورس را ارائه می نماییم.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۸    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران در گفت و گو با تحریریه اقتصاد شبکه ایران کالا با تشریح چالش های پیش آمده برای کسب و کارهای در کشور و جهان به ارائه راه کار پرداخت.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۸    
معاون توسعه صادراتی بازارها در سازمان توسعه تجارت گفت: امسال حداقل 10 رایزن را به 10 بازار مهم صادراتی کشور از جمله روسیه، ترکیه، کردستان عراق، عمان، چین، هند، افغانستان و ارمنستان صادر خواهیم کرد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۷:۰۸    
مدیر جهادکشاورزی اهر گفت: متاسفانه هجوم دلالان و واسطه ها در پوشش کشاورز و زیاده خواهی برخی افراد برای سودجویی، موجب تجمع بیش از اندازه افراد در محوطه جهادکشاورزی و کارگزاری ها در روزهای اخیر شده است.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۷:۰۳    
ساخت ماهواره های ایرانی توسط دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در بهترین وضعیت قرار دارد و با توجه به بومی شدن علم فضا پایه، ایران در مسیر پیشرفت و جهش علم و فناوری و تولیدات داخلی است.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۶:۵۸    
6 ماه از استعفای مدیر عامل هپکو گذشته و این ابر شرکت در سایه بی توجهی سازمان خصوصی سازی دست به دست می شود.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۶:۵۸    
تغییر رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار باعث به تعلیق درآمدن برخی تصمیمات هیات مدیره این سازمان شد و مشخص نیست آیا این تصمیمات به طور کامل لغو خواهند شد یا امکان اجرای مجدد آن ها باز هم وجود دارد.
شبکه ایران کالا   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۶:۳۸    
روزنامه های اقتصادی امروز به مسائلی همچون،ناقوس مرگ خودروسازان به صدا درآمد،فاصله 4 میلیونی کرونا از خط فقر، لغو ممنونعیت تردد بین استان ها،داخلی سازی با هدف کاهش ارزبری ...