شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۱May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای امید هسته ای 1 اسفند 1395 - inhnews.ir

امید هسته ای 29 اسفند 1394 امید هسته ای 31 فروردین 1395 امید هسته ای 31 اردیبهشت 1395 امید هسته ای 31 خرداد 1395 امید هسته ای 31 تیر 1395 امید هسته ای 31 مرداد 1395 امید هسته ای 31 شهریور 1395 امید هسته ای 30 مهر 1395 امید هسته ای 30 آبان 1395 امید هسته ای 30 آذر 1395 امید هسته ای 1 دی 1395 امید هسته ای 1 بهمن 1395 امید هسته ای 1 اسفند 1395 امید هسته ای 2 اسفند 1395 امید هسته ای 3 اسفند 1395 امید هسته ای 4 اسفند 1395 امید هسته ای 5 اسفند 1395 امید هسته ای 6 اسفند 1395 امید هسته ای 7 اسفند 1395 امید هسته ای 8 اسفند 1395 امید هسته ای 9 اسفند 1395 امید هسته ای 10 اسفند 1395 امید هسته ای 11 اسفند 1395 امید هسته ای 12 اسفند 1395 امید هسته ای 13 اسفند 1395 امید هسته ای 14 اسفند 1395 امید هسته ای 15 اسفند 1395 امید هسته ای 16 اسفند 1395 امید هسته ای 17 اسفند 1395 امید هسته ای 18 اسفند 1395 امید هسته ای 19 اسفند 1395 امید هسته ای 20 اسفند 1395 امید هسته ای 21 اسفند 1395 امید هسته ای 22 اسفند 1395 امید هسته ای 23 اسفند 1395 امید هسته ای 24 اسفند 1395 امید هسته ای 25 اسفند 1395 امید هسته ای 26 اسفند 1395 امید هسته ای 27 اسفند 1395 امید هسته ای 28 اسفند 1395 امید هسته ای 30 اسفند 1395 
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۷    
تصاویر مربوط به بارش برف در حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۲    
نیویورک تایمز در گزارشی ویژه به حضور تیم آمریکا در جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه و استقبال و میزبانی مطلوب کشورمان پرداخت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۶    
ایرانسل در سال اقتصاد مقاومتی و با هدف گسترش اشتغال، حمایت از رشد شرکت های دانش بنیان و توسعه کسب وکارهای دیجیتال در راستای تحقق دولت همراه، در شرکت گروه اینترنت ایران سرمایه گذاری کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۲    
دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی از افتتاح و راه اندازی طرح پرتودهی صنعتی به زودی در قزوین خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۳    
سفارت سوئد در واشنگتن از وزارت خارجه آمریکا خواست درباره اظهارات رئیس جمهوری این کشور درباره تهدید تروریستی در سوئد، توضیح دهد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۵    
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس انجام شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۲    
وزیر خارجه رژیم آل سعود در کنفرانس امنیتی مونیخ ضمن انتقاد شدید و طرح اتهاماتی علیه کشورمان گفت: : مهار ایران با ابزارهای قرن 21 ممکن است، باید دسترسی آنها را به سامانه بانکی و تجارت قطع کنیم.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۲    
کریگ دیر رئیس امور کشورهای نیمکره غربی در شورای امنیت ملی آمریکا به دلیل انتقاد از سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور و مشاوران وی، از سمت خود برکنار شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۲    
یک مورخ آمریکایی پیش بینی کرده است که دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ دومین دوره کوتاه ریاست جمهوری در تاریخ آمریکا خواهد بود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۰    
ستاد تبلیغات جنگ فرماندهی مشترک عملیات آزادسازی استان نینوا امروز (یکشنبه) اعلام کرد که دو انفجار انتحاری در بخش شرق موصل روی داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۰    
نخست وزیر ترکیه و معاون رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ دیدار و گفت وگو کردند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۱    
به دنبال شرایط خاص جوی که در طول روزهای گذشته به وجود آمده بود بعضی از فرودگاه ها مجبور به توقف در برنامه های پروازی شان شدند که طبق اطلاعات جدید ارائه شده از سوی شرکت فرودگاه ها در حال حاضر تمام ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۱    
وزیر خارجه ترکیه با تاکید بر اهمیت مذاکرات پیش روی ژنو درباره سوریه، این مذاکرات را تنها مذاکرات درباره راه حل سیاسی و دوران گذار در سوریه دانست.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۶    
نیروهای امنیتی چین در یک صف آرایی نظامی مجدد در منطقه سین کیانگ، قدرت نمایی کردند. این اقدامات همزمان با افزایش اندک خشونت ها در این منطقه مسلمان نشین در غرب چین انجام می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۱    
آمریکا یک هزار نیروی نظامی در اواخر مارس به لهستان می فرستد. این حرکت بخشی از ماموریت ناتو برای مقابله با روسیه است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۸    
ماسلنیتسا جشن مذهبی و مردمی در گستره جمهوری های اسلاونژاد شوروی سابق به ویژه روسیه و بلاروس برگزار می شود که مانند نوروز پارسی نماد وداع با زمستان و استقبال از بهار با انگیزه های مشابه است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۵    
نیویورک تایمز در تحریریه روز شنبه خود نوشت: سیاستهای ضد مهاجرت 'ترامپ'؛ خطری جبران ناپذیر را متوجه هویت آمریکایی می سازد و شکستن این تب ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۲    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز بررسی لایحه بودجه سال 96 کل کشور از فردا در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی فردا در دو شیفت خواهد بود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۶    
هیات اقتصادی جمهوری آذربایجان به سرپرستی شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد این کشور22 فوریه (4 اسفند) جاری برای بررسی چشم اندازهمکاری های فیمابین به ایران سفر می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۱    
تازترین داده های آماری از خریدهای تسلیحاتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس حاکیست این کشورها به رغم کسری بودجه ناشی از نوسان قیمت نفت در بازارهای جهانی همچنان به خریدهای تسلیحاتی گسترده ادامه داده و در ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۸    
تروریست های داعش، به شهروندانی که از همسایگان خود جاسوسی کرده و منابع اطلاعاتی ارتش را لو بدهند، مقداری غذا می دهند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۶    
فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" تاکید کرد که اقدامات ارتش لیبی علیه گروه تروریستی اخوان المسلمین و دیگر گروه های تروریستی نسبت به آنچه ارتش مصر از ابتدا علیه این گروها انجام داده بسیار ساده ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۶    
رییس جمهور استیضاح شده برزیل به دنبال بازگشت به سیاست است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۳    
نمایندگان با 176 رأی مخالف استیضاح، به ادامه فعالیت عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم رأی مثبت دادند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز رای گیری برای طرح استیضاح اخوندی تاکید کرد که عدم اعتماد به وزیر راه و شهرسازی به رای نمایندگان گذاشته می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: امشب در محورهای کوهستانی، کاهش شدید دما خواهیم داشت و در صورت وزش باد احتمال بروز کولاک وجود دارد ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
دولت آلمان اعلام کرد، صدراعظم این کشور سه شنبه جاری به الجزایر سفر خواهد کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۸    
ارتش پاکستان عملیات در مرز افغانستان را گسترش داده و در حال حاضر نظامیان با بستن مرز چمن به سربازان دستور تیر داده اند و طبق آن هر شخصی که قصد ورود به پاکستان را داشته باشد، هدف قرار می گیرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۶    
یک روز پس از تظاهرات موسوم به "روز بدون مهاجران"، بیش از 100 اعتصاب سراسری برای حمایت از اولویت های دموکراتیک آمریکا در سراسر این کشور صورت گرفته است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۱    
وزیر امورخارجه روسیه در حاشیه برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۶    
وزیر امور خارجه فرانسه مدعی است که مسکو قصد دارد با دخالت سایبری، به نامزدهای طرفدار روسیه برای ورود به کاخ ریاست جمهوری فرانسه کمک کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۱    
جان مک کین سناتور کهنه کار و تندرو ایالت آریزونای آمریکا در واکنش به برخوردهای دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور با رسانه ها گفت: سرکوب مطبوعات نشانه و سرآغازی بر دیکتاتوری در آمریکا است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۱    
چندین هزار تن از معترضان به خشونت های اخیر پلیس فرانسه، عصر دیروز (شنبه) نیز در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند تا بار دیگر این کشور صحنه درگیری بین نیروهای پلیس و شهروندان باشد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
امیر کویت فردا (دوشنبه) به مدت سه روز به عمان می رود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
محمدجواد ظریف در سخنان خود در پنجاه و سومین اجلاس بین المللی مونیخ، اظهار کرد: جنگ در عراق، سوریه و بحرین راه حل نظامی ندارد و تمام این نزاع ها راه حل سیاسی دارد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۷    
نخست وزیر ترکیه در جریان کمپین حمایت از اصلاح قانون اساسی در آلمان گفت که ترکیه ترسی از غرب ندارد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: 26 محور برون شهری به دلیل بارش برف، کولاک و سیلابی شدن و طغیان رودخانه های مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶    
وزیر راه در دفاع از عملکردش در جلسه استیضاح مجلس گفت:دوستان عزیز من برای ایران جنگیده ام، در جبهه بوده ام ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه درمورد حکم اخیر دادگاه انتاریو کانادا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این حکم مغایر با اصول بدیهی حقوق بین الملل در رابطه با مصونیت قضایی دولت ها و اموال آنها بوده و غیرقابل ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
وعده انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر بازسازی روابط با روسیه که یکی از گام های آن لغو تحریم های سه ساله ضدروسی بود، نافرجام ماند و این روند متقابل همچنان ادامه خواهد یافت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۲    
یک جوان فلسطینی سخنرانی سفیر جدید آمریکا در تل آویو را زمانی که وی در حال سخنرانی در مجلس سنای آمریکا بود، بر هم زد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۷    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: نقشه ها نشان می دهد که چشمه های تولید ذرات معلق و گردوغبار از بین رفته و با گذر زمان این ذرات می نشیند و شرایط به استاندارد نزدیک تر می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر پیگیری مشکلات مردم خوزستان و سیستان و بلوچستان که با ریزگردها و گردوغبار مواجه شدند، تأکید کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
نامزد حزب جمهوری خواهان فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری به رغم اتهامات وارده به او، می گوید که از نامزدی در انتخابات صرف نظر نخواهد شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
نیروی هوایی عراق با پخش میلیون ها اعلامیه بر فراز غرب شهر موصل (بخش تحت اشغال تروریست های داعش)، از ساکنان آن خواست تا برای آزادسازی منطقه خود و استقبال از نیروهای عراقی آماده شوند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
به گزارش روزنامه ایندیپندنت معروف است که ترامپ به ندرت کتاب می خواند یا علاقه کمی به تاریخ نشان می دهد اما انتقال مجسمه چرچیل به دفتر کارش قابل تامل است چرا که چرچیل جزو اولین رهبران آمریکایی و ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۳    
دولت روسیه امیدوار بود که با پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فصل تازه ای در روابط دو کشور آغاز شود ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۸    
برخی از جنبش ها و احزاب لبنانی، کمپینی را برای تحریم سفر مارین لوپن به بیروت به راه انداختند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۸    
صدها تن از حامیان اپوزیسیون ونزوئلا روز شنبه با برگزاری تظاهرات گسترده در کاراکاس آزادی رهبر مخالفان را خواستار شدند. همزمان دولت ونزوئلا به آمریکا درباره هرگونه مداخله در امور ونزوئلا هشدار داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۵    
وزیرامور خارجه روسیه گفت که در دیدارهایش با همتای آمریکایی خود و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 و لزوم حفظ این توافق گفت وگو کرده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۹    
وزیر امور خارجه کشورمان، امروز( یکشنبه اول اسفندماه ) در پنجاه و سومین اجلاس کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
یک بار هم به ذهنم نمی رسید که من زنده باشم و آقای هاشمی نباشد، با این مریضی هایی که داشتم و از غصه مهدی امسال ماه رمضان تا پای مرگ رفتم و با تلاش فرزندان و جراحی دکتر سروش به زندگی برگشتم ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
شرکت اپل قصد دارد تا در آیفون 8 برای باز شدن قفل صفحه از فناوری تشخیص چهره به جای اسکنر اثر انگشت استفاده کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۶    
محققان دانشگاه مالاگا و گرانادای اسپانیا برای تشخیص زودهنگام آلزایمر و پارکینسون با استفاده از تکنیک یادگیری عمیق، شیوه جدیدی توسعه دادند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۰    
دکتر موید حسینی صدر*: پیش از این که برجام مهر تاییدی بر فعالیت های هسته ای ایران بزند و جایگاه فعالیت های صلح آمیز ایران را در دنیا تثبیت کند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۷    
وزیر امور خارجه فرانسه امروز (یکشنبه) گفت هرگونه تلاش ایالات متحده برای ایجاد اختلاف میان اروپایی ها محکوم به شکست است.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۷    
مستندساز مطرح و برنده اسکار آمریکایی پیش از اعطای جایزه بهترین مستند جشنواره سخنان کوتاه اما صریحی خطاب به دونالد ترامپ عنوان کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۴    
مسئولان آمریکایی اعلام کردند، "عمر عبدالرحمن" که از وی به عنوان "پدر تروریسم افراط گرایانه" یاد می شود در سن 78 سالگی و در زندانی در ایالت کارولینای شمالی درگذشت.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۱    
طبق این گزارش در سال جاری هشت راکتور تولید برق هسته ای در چین به بهره برداری می رسد در حالیکه دو، راکتور در کره جنوبی و دو راکتور در هند مورد بهره برداری قرار می گیرد ...
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۱    
صالح الصماد رئیس شورای سیاسی انصارالله یمن گفت : مرحله ای که امروز یمن در حال گذار از آن است مرحله یکپارچگی و وحدت نیروها است که همه اقشار مردم این کشور باید هوشیار باشند.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا در سخنرانی عمومی خود در فرودگاه فلوریدا تاکید کرد: فرمان جدید مهاجرتی را بزودی صادر خواهم کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۳    
جلسه استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش با حضور معاون اول رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۳    
متخصص و کارشناس تاریخ ریاست جمهوری آمریکا پیش بینی کرد که دونالد ترامپ تنها رئیس جمهوری امریکا خواهد بود که استیضاح می شود و دوران تصدی او از نظر کوتاهی در مقام دوم در تاریخ این کشور خواهد بود.
امید هسته ای   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۰    
ینکه دولت کنونی امریکا بیاید و ایرانی ها را در دستور خود دستچین کند درحالی که ایرانی ها گروه موفقی در امریکا هستند و براساس آمار مهاجران ایرانی تحصیلکرده ترین و موفق ترین افراد در بخش کسب و کار و ...