سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۵May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای امید هسته ای 27 خرداد 1396 - inhnews.ir

امید هسته ای 29 اسفند 1394 امید هسته ای 28 اسفند 1395 امید هسته ای 31 فروردین 1396 امید هسته ای 31 اردیبهشت 1396 امید هسته ای 31 تیر 1396 امید هسته ای 31 مرداد 1396 امید هسته ای 31 شهریور 1396 امید هسته ای 23 مهر 1396 امید هسته ای 22 آبان 1396 امید هسته ای 15 آذر 1396 امید هسته ای 23 دی 1396 امید هسته ای 30 بهمن 1396 امید هسته ای 2 اسفند 1396 امید هسته ای 1 خرداد 1396 امید هسته ای 2 خرداد 1396 امید هسته ای 3 خرداد 1396 امید هسته ای 4 خرداد 1396 امید هسته ای 5 خرداد 1396 امید هسته ای 6 خرداد 1396 امید هسته ای 7 خرداد 1396 امید هسته ای 8 خرداد 1396 امید هسته ای 9 خرداد 1396 امید هسته ای 10 خرداد 1396 امید هسته ای 11 خرداد 1396 امید هسته ای 12 خرداد 1396 امید هسته ای 13 خرداد 1396 امید هسته ای 14 خرداد 1396 امید هسته ای 15 خرداد 1396 امید هسته ای 16 خرداد 1396 امید هسته ای 17 خرداد 1396 امید هسته ای 18 خرداد 1396 امید هسته ای 19 خرداد 1396 امید هسته ای 20 خرداد 1396 امید هسته ای 21 خرداد 1396 امید هسته ای 22 خرداد 1396 امید هسته ای 23 خرداد 1396 امید هسته ای 24 خرداد 1396 امید هسته ای 25 خرداد 1396 امید هسته ای 26 خرداد 1396 امید هسته ای 27 خرداد 1396 امید هسته ای 28 خرداد 1396 امید هسته ای 29 خرداد 1396 امید هسته ای 30 خرداد 1396 امید هسته ای 31 خرداد 1396 
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۲۰:۰۰    
یک مقام مسئول سعودی از تیراندازی گارد ساحلی کشورش به سوی سه قایق در حال نزدیک شدن به سکوهای نفتی مرجان خبر داد و مدعی شد که یکی از قایق های توقیف شده، حامل سلاح بوده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۱    
رئیس انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گفت: شهرها هم مبدا و هم مقصد گردشگری به حساب می آیند و لذا برنامه ریزی روی شهرها باید محور توسعه گردشگری باشد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۴۶    
تیم والیبال ساحلی یک کارگران ایران با شکست روسیه، قهرمان پنجمین دوره رقابت های جهانی ورزش کارگری شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۲۱    
روسیه اعلام کرد که در حمله بمب افکن های روسی به مواضع داعش در سوریه، حدود 180 تروریست از جمله دو فرمانده این گروه کشته شدند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۱۱    
تیم ملی ایران در دومین بازی خود از هفته سوم لیگ جهانی والیبال، برابر لهستان به میدان رفت.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۶    
فرمانده نیروهای آمریکا در افغانستان اعلام کرد، در اثر حمله نیروی هوایی این کشور در ولایت ننگرهار، جواد خان ، مدیر رسانه های داعش کشته شده است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۱:۰۷    
در پی برخورد برخی بازیگران و کارگردانان با اهالی رسانه، کمپین توهین به اهالی رسانه ممنوع شکل گرفت.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۲    
در شرایط فعلی متن تحریم های جدید فقط لایحه ای است که در سطح مصوبه سنای آمریکاست و هنوز برای تبدیل شدن به قانون باید دو مرحله را بگذراند ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۰:۰۷    
برجام ظرفیت های راهبردی بسیار گسترده ای دارد و می توان از آن برای منزوی سازی آمریکا و جلب افکار و حمایت اروپا و جامعهٔ جهانی استفاده کرد ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۲    
ارتش عراق برای جلوگیری از حملات شبه نظامیان داعشی، استفاده از نقاب در شرق موصل را ممنوع اعلام کرد. داعشی ها در سراسر این شهر برای پوشش زنان محجبه دست به حملات خونینی می زنند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۴۷    
وزیر نفت در حکمی موارد رفع تبعیض در جذب و به کارگیری بانوان در مشاغل و سمت های متناسب با توانمندی های آنها را ابلاغ کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۳۲    
منابع اعلام کردند که نیروهای نظام سوریه مناطقی را در حومه جنوب غربی رقه تحت کنترل خود در آوردند که در این مناطق میدان های نفتی قرار دارد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۱۷    
یک نظرسنجی نشان داد 70 درصد انگلیسی ها می گویند بریگزیت به رغم نتیجه غیرمنتظره انتخابات سراسری زودهنگام اخیر این کشور باید اتفاق بیفتد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۲    
شهردار تهران نسبت به انتقادات وارده به خط 7 مترو واکنش نشان داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۳۲    
کانون کارگردانان سینمای ایران با انتشار بیانیه ای به عملکرد حوزه هنری در اکران نکردن فیلم های دارای مجوز اعتراض کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۷    
در تازه ترین رده بندی برترین مربیان باشگاهی جهان، سرمربی کروات پرسپولیس در بین مربیان لیگ برتری صاحب بهترین جایگاه است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۲    
ارتش سوریه امروز (شنبه) از توقف درگیری ها در درعا به مدت 48 ساعت خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۲    
نیروهای عراقی در ادامه عملیات خود علیه داعش، توانستند گذرگاه مرزی "الولید" در مرز سوریه و بخش های باقیمانده در مرزهای عراق با سوریه و اردن را آزاد کنند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۷    
شرکت پاکستانی Byco Industries پالایشگاهی که در اکتبر سال 2015 پس از وقوع یک آتش سوزی تعطیل شده بود را در ژوییه راه اندازی خواهد کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۷    
وزیر امور خارجه فردا (یک شنبه) به چند کشور شمال آفریقا سفر می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۲    
بانک مرکزی روسیه پیش بینی قیمت 50 دلار برای هر بشکه نفت در سال 2017 را تغییر نداد و همچنان بر این باور است که نفت در فاصله سال 2018 تا 2019 به پایین 40 دلار آمریکا خواهد رسید.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۲    
کشمکش های بین ایران و هند در مورد توسعه میدان گازی فرزاد B اوایل سال جاری به گروکشی رسید و زمانی که ایران به طور قطع اعلام کرد امتیاز توسعه این میدان را به هند نمی دهد ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۵۲    
وزیر امور خارجه پیشین رژیم صهیونیستی و نماینده کنونی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) پست وزارت خارجه در دولت نتانیاهو را نپذیرفت.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۷    
بنا بر نتایج اجرای پادمان هسته ای توسط آژانس در سال 2016، این سازمان به این نتیجه رسیده است که همه مواد هسته ای 69 کشور دارای ماهیت صلح آمیز هستند و در 104 کشور دیگر نیز همه مواد هسته ای ادعا شده ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۷    
یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد که داعش نماز و خطبه های نماز جمعه را در تمامی مساجد تلعفر لغو و کارت ورود به بهشت را در میان اعضایش توزیع کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۲    
معاون اول رییس جمهور آزاد راه تهران شمال را یکی از بزرگترین و پیچیده ترین پروژه های مهندسی برشمرد و گفت ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۲    
پیرترین بازیگر فیلم های هری پاتر ، در سن 101 سالگی درگذشت.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۷    
جشنواره غذاهای اسلامی همزمان با ماه مبارک رمضان در شهر برلین پایتخت آلمان از دیروز( جمعه) آغاز بکار کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۲    
بازیکن مشهور سابق لیگ بستکبال ان بی ای آمریکا به هنگام ورود به پکن بعد از سفر پنج روزه اش به کره شمالی این سفر را بسیار خوب توصیف کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۲    
بانک سرمایه گذاری زیر ساخت آسیا (AIIB) که جمهوری اسلامی ایران نیز از اعضای هیات موسس آن است، در دومین نشست سالانه خود در کره جنوبی، عضویت سه کشور جدید را تایید کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۲    
تغییر رویکرد کلان سیاست خارجی آمریکا به ویژه در قبال منطقه بحران خیز خاورمیانه و باز تنظیم ارتباط با اعراب که براساس منافع اقتصادی واشنگتن یاد می شود ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۷    
دولت کوبا از لفاظی خصمانه دونالد ترامپ در زمان اعلام محدودیت های جدید در روابط واشنگتن- هاوانا انتقاد کرد اما با این حال بار دیگر تمایل خود را برای انجام مذاکرات همراه با احترام با آمریکا نشان داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۷    
آمریکا به دنبال توقیف نزدیک به 2 میلیون دلار از عایدات یک شرکت چینی است که می گوید برای پولشویی کره شمالی مورد استفاده قرار گرفته است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۲    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت: ایران کشور مهمی در منطقه خاورمیانه محسوب می شود و بحران های منطقه ای را نمی توان بدون حضور این کشور حل کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۲    
کارشناس حقوق بین الملل و عضو موسسه عالی مطالعات بین المللی ژنو گفت: برخلاف ادعای برخی جریان های مخالف دولت ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۷    
حماس و جبهه مردمی فلسطین اعلام کردند که عملیات ضدصهیونیستی در قدس از سوی گروه های فلسطینی صورت گرفته و ادعاهای داعش تکذیب می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۷    
بیستمین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای از 27 خرداد تا 5 تیر ماه در چین برگزار و 19 فیلم از 13 سینماگر ایرانی و از جمله سه سینماگر مقیم خارج از ایران در بخش های مختلف این رویداد رده الف جهانی به ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۲    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح (امروز) شنبه از پروژه آزاد راه تهران - شمال بازدید و همراه با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و دیگر دست اندرکاران این پروژه وضعیت پیشرفت و چگونگی ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۷    
معاون رئیس جمهور عراق با ادعای دخالت ایران در امور عراق مدعی شد که اقدامات ایران در عراق باعث افزایش فرقه گرایی می شود.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۷    
جان اویلدسن کارگردان بچه کاراته کار و راکی در سن 81 سالگی و بیل باتلر مونتور از دنیا رفتند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۷    
نخست وزیر ایتالیا روز جمعه از آمادگی کشورش برای مشارکت کشورش در حمایت از تلاش های حل بحران میان کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس خبر داد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۷    
یکی از قانونگذاران ونزوئلا از سوی دولت مامور بررسی روند اخراج دادستان کل کشور که در جریان اعتراضات اپوزیسیون از رئیس جمهور سوسیالیست ونزوئلا روی گردانده شد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۲    
دادگاهی در شهر استانبول ترکیه برای حسین جاپکین، رئیس پلیس سابق این شهر و عبدالقدیر دمیر، فرماندار سابق استان دنیزلی در جنوب غرب ترکیه به اتهام ارتباط با سازمان تروریستی فتح الله گولن حکم بازداشت صادر ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۲    
بعد از تصویب قانون جدید انتخابات در لبنان از سوی دولت، پارلمان این کشور نیز این قانون را تصویب کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۲    
به دنبال تغییر سیاست آمریکا در قبال هاوانا، رئیس جمهوری ونزوئلا قول داد تا از کوبا حمایت کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۷    
وزیر امور خارجه بحرین در دیدار با وزیر امور خارجه انگلیس در لندن بر اهمیت نابودی سازمان های تروریستی و بازداشتن حامیان مالی آنها تاکید کرد.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۲    
آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه اعلام کرد که هزینه های پادمانی اش از کمک های فرا بودجه ای در سال 2016، 10.9 درصد افزایش یافته است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۷    
بازتاب اظهارات رئیس جمهوری در ضیافت افطار با اصحاب رسانه، برجسته سازی تصویب طرح قانون مقابله با اقدامات بی ثبات ساز ایران در سنای آمریکا از سوی روزنامه های منتقد دولت و نیز بحث های پسا انتخاباتی از ...
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۷    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، در راستای تحقیقات درباره احتمال مداخله روس ها در انتخابات نوامبر گذشته، مورد تحقیق قرار گرفته است.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۷    
دونالد ترامپ اعلام کرد که بهبود روابط آمریکا با کوبا را که در دولت باراک اوباما انجام گرفته بود، "کاملا" لغو می کند.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۲:۴۸    
نماینده دائم ایران در آژانس گفت: با گذشت بیش از یکسال و نیم از اجرای برجام، اجرای تعهدات سایر طرف ها به ویژه دولت آمریکا قابل قبول نیست.
امید هسته ای   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۲:۴۳    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در تماس با امانوئل مکرون همتای فرانسوی خود و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در مورد راهکارهای حل بحران این کشور گفت و گو کرد.