شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 2 اسفند 1394 - ion.ir

ایران آنلاین 30 مهر 1394 ایران آنلاین 30 آبان 1394 ایران آنلاین 30 آذر 1394 ایران آنلاین 30 دی 1394 ایران آنلاین 30 بهمن 1394 ایران آنلاین 1 اسفند 1394 ایران آنلاین 2 اسفند 1394 ایران آنلاین 3 اسفند 1394 ایران آنلاین 4 اسفند 1394 ایران آنلاین 5 اسفند 1394 ایران آنلاین 6 اسفند 1394 ایران آنلاین 7 اسفند 1394 ایران آنلاین 8 اسفند 1394 ایران آنلاین 9 اسفند 1394 ایران آنلاین 10 اسفند 1394 ایران آنلاین 11 اسفند 1394 ایران آنلاین 12 اسفند 1394 ایران آنلاین 13 اسفند 1394 ایران آنلاین 14 اسفند 1394 ایران آنلاین 15 اسفند 1394 ایران آنلاین 16 اسفند 1394 ایران آنلاین 17 اسفند 1394 ایران آنلاین 18 اسفند 1394 ایران آنلاین 19 اسفند 1394 ایران آنلاین 20 اسفند 1394 ایران آنلاین 21 اسفند 1394 ایران آنلاین 22 اسفند 1394 ایران آنلاین 23 اسفند 1394 ایران آنلاین 24 اسفند 1394 ایران آنلاین 25 اسفند 1394 ایران آنلاین 26 اسفند 1394 ایران آنلاین 29 اسفند 1394 
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۸    
چهار انفجار که منطقه سیده زینب در حومه دمشق را لرزاند، بیش از 80 کشته و 120 زخمی برجای گذاشته است. گروه تروریستی داعش نیز مسئولیت این انفجارها را برعهده گرفته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۹    
در اجرای مصوبه بیست و هفتمین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور دستورالعمل فعالیت تبلیغی انتخابات در فضای مجازی تدوین و ابلاغ شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۴    
ملی پوشان فوتسال ایران با پیروزی 2 بر یک در دیدار پایانی جام ملت های فوتسال آسیا مقابل ازبکستان یازدهمین قهرمانی خود را در این مسابقه ها به دست آوردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۸    
اوضاع داخلی ایران و آمریکا در مورد توافق هسته ای کاملا مشابه است. در هردو کشور انتخابات پیش رواست و توافق هسته ای هم دستمایه انتخاباتی شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۱    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان "سرگئی شویکو " وزیر دفاع جمهوری روسیه را به حضور پذیرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۵    
یک دلفین بسیار نادر به دلیل اصرار مردم برای گرفتن عکس سلفی، از بین رفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۵    
رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به شهروندان هشدار داد که مراقب تبلیغات برخی صفحات جعلی با نام نامزدهای انتخاباتی باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۲    
رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم حاج یدالله اکبری چهره ماندگار استان فارس و پدر گرانقدر شهیدان سرافراز محمدشفیع، هدایت الله، نورالدین و عین الله اکبری را تسلیت گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۲    
تخلفات انتخاباتی مصادیق ماده 59 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز در وزارت کشور، در جلسه ای بررسی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۹    
برخی کاربران با انتشار عکسی در فضای مجازی عنوان کردند تندیس سگ آزار دیده توسط حامیان حیوانات در استان گلستان ساخته شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۶    
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: معدل امتحانات نهایی دانش آموزان سوم متوسطه در دو سال اخیر به نمره 12 کاهش یافته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
چهره محبوب قرمزها می گوید در جلسه با اینفانتینو باید چهره های سرشناس فوتبال ایران دعوت می شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
روسای فدراسیون فوتبال شیلی و کلمبیا برای همیشه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۷    
درپی انتشار خبر درگذشت "حسنین هیکل" نویسنده و روزنامه نگار برجسته جهان عرب، شایعاتی درباره خودکشی وی با خودداری از خوردن داروهای پزشکی در رسانه های عربی مطرح شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۷    
رسانه ها از وقوع چند انفجار در منطقه سیده زینب در حومه دمشق خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۴    
مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران از سفر هیات کشورمان به عمان در آینده نزدیک و امکان تولید ال.ان.جی در آن کشور به میزان دو میلیون و 500 هزار تا سه میلیون تن خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۸    
مقام های امنیتی بلخ در شمال افغانستان اعلام کردند که یک زندانی در زندان ولایت بلخ، همسرش را که به ملاقات او به زندان آمده بود، کشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۸    
تیم ملی فوتسال ایران در پایان نیمه نخست دیدار نهایی چهاردهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا از ازبکستان پیش افتاد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۵    
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: بیش از پنج هزار محکوم مالی غیرعمد شامل افراد و پیمانکاران به خاطر تحریم ها و چالش های اقتصادی در زندان به سر می برند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۲    
یکی از نامزدهای ائتلاف اصولگرایان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: خط نفوذ در این دور از انتخابات برای جایگاه بلند مجلس برنامه داشته و تلاش می کند با ورود عناصر غربگرا در مجلس جای پا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۹    
کاندیدای اصلاح طلبان تهران در دهمین دوره مجلس گفت: از دولت قبل جز دروغگویی و ناهنجاری های اجتماعی و اقتصادی، دستاوردی ندیدیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی این روز ها از روی درماندگی و ضعف استدلال و منطق، بدور از ادب سیاسی و اخلاق اجتماعی و آداب اسلامی و انسانی، جاهلانه شخصیت های مبارز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۴    
جان کری وزیر امور خارجه امریکا پس از گفت و گوی تلفنی با سرگئی لاوروف همتای روس خود اعلام کرد: باراک اوباما و ولادیمیر پوتین روسای جمهوری آمریکا و روسیه در مورد موافقت نامه سوریه مذاکره خواهند کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۴    
وزارت بهداشت عراق روز یکشنبه از پیدا شدن مواد رادیو اکتیوی که سال گذشته در این کشور ناپدید شده بود خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۱    
چهارمین روز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محیطی پرنشاط و تکاپوی نامزدها و هوادارانشان امروز ادامه دارد و فضا هر روز انتخاباتی تر می شود اما در این میان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۱    
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر انجام مذاکره با 30 شرکت اروپایی و آسیایی در چند ماه گذشته و آمادگی تهران برای همکاری با شرکت های معتبر نفتی و فعالیت مشترک در پروژه های حفاری نفت و گاز تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۵    
وزیر خارجه بحرین اعلام کرد که لبنان باید بین وابستگی خود به امت و "برادران" عرب یا همزیستی با دبیرکل حزب الله لبنان یکی را انتخاب کند!
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم انجام کارهای پژوهشی در دانشگاه ها برای تقویت بخش تولید گفت: دانشگاه ها نباید با پول نفت یا توسط دولت اداره شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۶    
سفرای بنگلادش، اسلواکی و اوکراین امروز به صورت جداگانه با محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۳    
وزیر امور خارجه گفت:باتوجه به نتایج توافق برجام امیدواریم شاهد گسترش مناسبات ایران و اوکراین در زمینه های اقتصادی و تجاری باشیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان این که انتخابات قوام دهنده هویت سیاسی و ملیت مردم است گفت: انتخابات باعث می شود که هویت سیاسی به ملت داده شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۴    
مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس تهران معتقد است که خیلی مهم است نماینده ها ورزشی باشند یا حداقل ورزشی هم نیستند ورزش را دوست داشته باشند و پیگیری کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۸    
رییس گروه خاورمیانه دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه دلایل سفر وزیر خارجه عمان به تهران را تشریح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۵    
شبه نظامیان گروه حزب کارگران کردستان ترکیه سه خبرنگار خبرگزاری آناتولی را پس از 48 ساعت آزاد کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۵    
نائب رئیس مجلس ششم تاکید کرد: اصلاح طلبان می خواهند مجلسی را تشکیل بدهند که حامی قانون شکنی، فساد، جنگ و تحریم نباشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
سال گذشته، مقام های عراقی به آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش دادند که مقداری ماده رادیواکتیو از این کشور دزدیده شده.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۹    
رئیس ستاد انتخاب کشور گفت: نصب بنر های تبلیغاتی توسط کاندیدا ها در محل هایی غیر از ستادهای انتخاباتی ممنوع است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۷    
مهناز افشار در توئیت اخیر خود که رنگ و بوی انتخاباتی هم داشت عنوان کرد که به اصلاح طلبان رای خواهد داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۱    
روزنامه اعتماد در یادداشت امروزش با عنوان با رای، پیام خود را به مسوولان برسانیم به قلم احمد شیرزاد نوشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۹    
سخنگوی ائتلاف اقتدار ملت گفت: باید به شعور مردم احترام بگذاریم و به آنها حق انتخاب دهیم؛ این که اصولگرایی را تنها در 30نفر ببینیم منطقی نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : جامعه ای می تواند رو به رشد و کمال باشد که میان آحاد جامعه خصوصا دولتمردان و سایر دستگاه ها همدلی و همزبانی جاری باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۶    
روابط عمومی ستاد مردمی لیست یاران اعتدال و امید در اطلاعیه ای ضمن دعوت از عموم مردم و طیف های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای حضور حداکثری در انتخابات ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۳    
'ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان اعلام کرد که قرار است به منظور جلوگیری از ورود پناهجویان به این کشور مرزهای خود با رومانی را نیز ببندد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۳    
کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به کسانی که برجام را نقطه ضعف دولت توصیف می کنند، گفت: این سخنان حیله و فریبی برای تبلیغات انتخاباتی است و خود آنان بهتر می دانند این یک موفقیت استثنایی برای کشور محسوب ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۱    
تاکنون تصور می شد بقایای استخوان های انسان های مدرن ریزنقشی که 15 هزار سال قبل در جزایر اندونزی می زیستند، متعلق به هوموساپینس ها یا نیای هوشمند انسان های امروزی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۱    
وزیر اطلاعات با دعوت از همه اقشار مردم برای حضور در پای صندوق های رای گفت: انتخابات را باید به عرصه انسانیت و اخلاق تبدیل کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۱    
نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا با هشدار به مجلس ملی این کشور که تحت کنترل مخالفان است، گفت: در برابر هر یک از تهدیدهای سه گانه مجلس علیه ملت باید یک جنبش اجتماعی قدرتمندی بپا کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۸    
سخنگوی پلیس غرب افغانستان اعلام کرد که رباینده دو راننده ایرانی در استان هرات این کشور شناسایی و با انجام عملیات توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: ما اصرار به آرامش در جامعه داریم و باید مردم را به صحنه بیاوریم اما اگر رقبای ما می خواهند یکسویه لیست اصلاح طلبان را زیر سوال ببرند ما آماده ایم تا 30 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: مردم در انتخابات به افراد متعهد، انقلابی و پایبند به اصول و فروع دین و نظام رای دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
تخریب نامزدهای 2 انتخابات پیش رو که صلاحیت آنان در شورای نگهبان احراز و تایید شده است موجی از قانون گریزی و قانونشکنی را به راه می اندازد و شگفت اینکه در این فرایند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۳    
آلکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس در نامه ای به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، حمایت خود و کشورش از سوریه در مبارزه با گروه های تروریستی را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۳    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: ایران سابقه درخشانی در میزبانی رویدادهای مهم ورزشی دارد و بهتر است اماراتی ها برای حضور در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا که در کشورمان برگزار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۷    
نماینده سنگین وزن کشتی آزاد ایران پنجمین مدال طلای ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت تا در پایان این رقابت ها تیم ایران با پنج طلا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۸    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان روز یکشنبه خواستار اجرا نشدن مجازات اعدام در جهان شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۸    
حدود 400 کتاب در حوزه های علوم اجتماعی، ادبی، تاریخی، کودک و نوجوان، علمی و غیره در هفته ای که گذشت به بازار نشر عرضه شد و از این میان 56کتاب جزو کتابهای پرفروش هفته آخر بهمن ماه معرفی شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۵    
وزیر علوم، با اشاره به اهمیت و جایگاه بالای انتخابات در نظام اسلامی گفت: دانشگاه ها در زمینه انتخابات رسالت بزرگی برعهده دارند و باید درمورد حضور حداکثری مردم و برگزاری پرشکوه انتخابات نقش فعالانه و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۵    
رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به انتظارات قشر تحصیلکرده جامعه از مجلس دهم گفت: ورود افراد باسواد و متخصص به خانه ملت از مطالبات دانشگاهیان به شمار می رود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون نیمه متمرکز دکتری و برگه راهنمای مربوط از روز سه شنبه 11 اسفند ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۹    
یک خواننده پیشکسوت سرودهای انقلابی با اشاره به انتخابات آتی مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: چشم آزادگان جهان به انتخابات آتی ما دوخته شده تا بار دیگر از استقامت ایرانیان در حفظ استقلال و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۲    
ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه برای دیدار با برخی مسئولین کشورمان به تهران آمد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۶    
علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال قول داد پاداش قهرمانی ملی پوشان فوتسالیست ها را دو برابر کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۳    
اعضای شورای عالی نظارت سازمان سینمایی با حکم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد با همتای روسی خود به توافقی موقت برای آتش بس در سوریه و ترک مخاصمه دست یافته اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جزء شاکیان پرونده سوختگی مادر دوقلوها هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۴    
رییس جمهوری، روابط ایران و عمان را دوستانه، صمیمی و راهبردی خواند و تاکید کرد که باید سطح همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور نیز همپا با سطح روابط سیاسی، توسعه و تعمیق یابد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۱    
کارشناس و پیشکسوت هندبال ایران با بیان اینکه مسئولین فدراسیون منتقد روسای قبلی بودند اما همان معضلات قبلی را ایجاد کردند، گفت: تیم ملی هندبال ایران در بحران فرورفته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۱    
رئیس جمهوری سوریه تأکید کرد حمایت های روسیه و ایران در پیشروی های ارتش سوریه در برخی مناطق آن کشور تعیین کننده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۵    
پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات طی گزارشی به موضوع دستگیری و اعترافات عبدالمجیدریگی یکی از تروریست های تکفیری تحت عنوان پاز آسمان ترور و جنایت تا زمین عدالت و تقاص پرداخته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۵    
روزبه چشمی به دلیل مصدومیت تا سه هفته نمی تواند برای استقلال بازی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۳    
بازیکن با سابقه تیم ملی ایران با انتقاد از شرایط فوتبال ملی می گوید اگر با استعفای کروش موافقت شود، وضعیت به سال ها قبل باز می گردید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۳    
معاونت سازمان ملی استاندارد از اجباری شدن استفاده از بنزین یورو 4 در 15 شهر کشور در آینده نزدیک خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۸    
داریوش ارجمند با گلایه از وضعیت فرهنگی کشور گفت که انگار هنرمندان زینت المجالس هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۲    
سعیدرضا کیخا تنها نماینده ژیمناستیک ایران در مسابقات بین المللی چلنج کاپ آذربایجان (World Challenge Cup 2016 AGF Trophy ) در رشته خرک حلقه توانست به مدال برنز دست یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۹    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر اعلام کرد: در صورتی که شرایط و مقدمات لازم برای وارد کردن ایرباس 380 فراهم نشود قرار داد خرید این هواپیما با یک هواپیمای دیگر تعویض می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۳    
رییسان جمهور آذربایجان، سوییس و آفریقای جنوبی در دهه اول اسفندماه به دعوت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، همتای ایرانی شان به تهران سفر خواهند کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۰    
حسن تفتیان، دونده المپیکی ایران رکورددار 60 متر آسیا شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۷    
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم 984 هزار تومان و طرح جدید 987 هزار تومان داد و ستد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۴    
برگزیدگان جایزه باربد در بخش های موسیقی سنتی، کلاسیک، نواحی، فیوژن، تلفیقی و پاپ هر کدام هنگام دریافت جایزه خود، سخنانی کوتاه خطاب به حاضران ایراد کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۴    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز یکشنبه 325 واحد ریخت و به 77 هزار و 234 واحدی رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۱    
دادگاه جنایی عربستان امروز یکشنبه برای 32 نفر به اتهام واهی جاسوسی برای ایران جلسه محاکمه برگزار کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۱    
مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: متاسفانه رقابت در بازار پول ما منفی است و باید مثبت و سازنده شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۸    
وزیران خارجه آمریکا و اردن امروز یکشنبه در یک نشست خبری حضور یافتند و به سوالات خبرنگاران پیرامون آخرین تحولات منطقه بویژه بحران سوریه و آوارگان پاسخ دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۹    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: موتلفه زورش به تندرو ها نرسید و تنها دو چهره در لیست داشت، در حالی که جبهه پایدای که سابقه اش حدود 50 سال کمتر از موتلفه است، 8 نفر در لیست داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۹    
وضعیت صندلی های ورزشگاه یادگار امام تبریز درحالی به مسئله مهمی تبدیل شده که احتمالا ماموران AFC مانع از نشستن تماشاگران در مکان های بدون صندلی ورزشگاه یادگار امام می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۲    
وزیر خارجه عمان از پایان مطالعه خط لوله صادرات گاز ایران به عمان ظرف 6 ماه آینده خبر داد و گفت: مسقط با همه جزئیات احداث خط لوله صادرات گاز ایران به عمان موافق است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۹    
معصومه ابتکار با انتشار این عکس از بازداشت فردی که سگی را به طرز وحشیانه ای کتک می زد خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۳    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا شرایط جدید پرداخت جرایم رانندگی را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۳    
یک کودک چهار ساله مصری به جرم قتل چهار فرد در زمانی که تنها یک سال داشته، به حبس ابد محکوم شده است، حکمی که ناکارآمدی دستگاه قضایی این کشور را بیش از پیش آشکار می سازد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۰    
سه عضو فهرست صدای ملت با تاکید بر نیاز جامعه به جریان سوم، صدای ملت را صرفا یک لیست انتخاباتی نه حزب و جریان سیاسی خواندند و هدف خود را شکستن دیوار بین اصولگرایی و اصلاح طلبی برشمردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
مازراتی تصاویر رسمی لوانته (Levante) را پیش از معرفی رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 معرفی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
هیجان انتخابات چنان برخی خانواده ها را فراگرفته که همسران نامزدها همه توان و همت خود را به کار گرفته اند تا برای زوج خود تبلیغ و رای جمع کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۴    
رییس سازمان غذا و دارو در خصوص کپسول اکسیژنی که موجب سوختگی مادر دوقلوها در یکی از بیمارستان های تهران شد توضیحاتی ارائه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۸    
این خودرو در طی ماه های گذشته در نمایشگاه ها و سایت های اینترنتی خرید و فروش خودرو با قیمت 1.5 میلیارد تا یک میلیارد و 700 میلیون تومان برچسب قیمت خورده بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۹    
امیر آقایی در آخرین برنامه هفت از منع نقش آفرینی اش در سریال ترکیه ای سخن به میان آورد و از عدم امکان بازیگری اش در ترکیه انتقاد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۹    
دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال نوجوانان از روز چهارشنبه پنجم اسفندماه در آکادمی ملی فوتبال آغاز می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۳    
هواپیما350 شرکت ایرباس ظهر شنبه یکم اسفند که از سنگاپور عازم کشور فرانسه بود با هماهنگی شرکت ایران ایر به فرودگاه مهرآباد تهران فرود آمد تا در معرض نمایش خبرنگاران گذاشته شود و تا ساعاتی دیگر این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:خبر یکی از خبرگزاری ها و ایراد اتهامات فاقد وجاهت قانونی و شائبه برانگیز مبنی بر دخالت استانداری در انتخابات تکذیب ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۷    
با حضور بهنام احسان پور، رضا یزدانی و پرویز هادی در فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در تایلند، قهرمانی تیم ملی ایران برای بیست و چهارمین مرتبه در قاره کهن مسجل شد.
  • ۱