شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۲May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 11 اسفند 1394 - ion.ir

ایران آنلاین 30 مهر 1394 ایران آنلاین 30 آبان 1394 ایران آنلاین 30 آذر 1394 ایران آنلاین 30 دی 1394 ایران آنلاین 30 بهمن 1394 ایران آنلاین 1 اسفند 1394 ایران آنلاین 2 اسفند 1394 ایران آنلاین 3 اسفند 1394 ایران آنلاین 4 اسفند 1394 ایران آنلاین 5 اسفند 1394 ایران آنلاین 6 اسفند 1394 ایران آنلاین 7 اسفند 1394 ایران آنلاین 8 اسفند 1394 ایران آنلاین 9 اسفند 1394 ایران آنلاین 10 اسفند 1394 ایران آنلاین 11 اسفند 1394 ایران آنلاین 12 اسفند 1394 ایران آنلاین 13 اسفند 1394 ایران آنلاین 14 اسفند 1394 ایران آنلاین 15 اسفند 1394 ایران آنلاین 16 اسفند 1394 ایران آنلاین 17 اسفند 1394 ایران آنلاین 18 اسفند 1394 ایران آنلاین 19 اسفند 1394 ایران آنلاین 20 اسفند 1394 ایران آنلاین 21 اسفند 1394 ایران آنلاین 22 اسفند 1394 ایران آنلاین 23 اسفند 1394 ایران آنلاین 24 اسفند 1394 ایران آنلاین 25 اسفند 1394 ایران آنلاین 26 اسفند 1394 ایران آنلاین 29 اسفند 1394 
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۰    
سایت رجانیوز ارگان جبهه پایداری بعد از آنکه کاندیداهای این جبهه در انتخابات مجلس شورای اسلامی شکست خوردند و نیز رهبر معنوی آن(آیت الله مصباح ) از راهیابی به مجلس خبرگان بازماند در تحلیلی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش های متعددی که در دوره ای برای فیلترینگ شبکه های موبایلی در ایران صورت گرفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۸    
مصطفی ترک همدانی وکیل علی مطهری بیان داشت : موضوع حمله به خودروی مطهری در شیراز با تشکیل پرونده ای در دادسرای نظامی در حال رسیدگی و پیگیری است .
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز قصدی برای اعتراض به نتایج انتخابات ندارم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۰    
مجمع روحانیون مبارز در بیانیه ای از افرادی که موفق به کسب آراء لازم شدند خواست تا نصایح امام(ره) را فراموش نکنند و تاکید کرد که خدای نخواسته غرور و دیگر وساوس نفسانی آنان را از خدمت به مردم و ایران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۹    
قائم مقام بانک مرکزی، کاهش نرخ تورم را از دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: تداوم کاهش نرخ تورم در گروی رعایت انضباط در سیاست های مالی (بودجه ای) دولت و سیاست های پولی و اعتباری و همچنین ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۹    
معاون وزیر کشاورزی فدراسیون روسیه از تهیه طرح این کشور برای انجام مبادلات محصولات کشاورزی با ایران با واحد پولی روبل و ریال خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۶    
رییس ستاد مرکزی جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی با اشاره به راهیابی 79 نفر از نامزدهای جبهه به مجلس دهم و 33نفر دیگر به مرحله دوم گفت: نوک فعالیت های مجلس دهم باید به سمت توسعه اقتصادی باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۳    
حزب کارگزاران سازندگی ایران با اشاره به برگزاری انتخابات 7 اسفند تصریح کرد: مجلس خانه ملت است و نمایندگان ملت می توانند در آن به گفت وگوهای ملی دست زنند و پس از پیروزی در برجام یک در عرصه ی سیاست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برخی اخبار منتشر شده درباره ثبت نام وی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب خلق حماسه عظیم انتخابات هفتم اسفند را به ایشان و ملت بزرگ ایران، تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۱    
امروز سالروز تولد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۸    
در پی لغو تحریم های اقتصادی، بهبود روابط بین المللی جمهوری اسلامی ، افزایش شمار گردشگران و مسافران تجاری به ایران، شرکت هواپیمایی آلیتالیا تصمیم گرفت پروازهای مستقیم خود را به تهران روزانه کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
نیروی هوایی ارتش سوریه روز سه شنبه با انجام چندین عملیات موفق در حمص واقع در مرکز این کشور توانست خسارت های جبران ناپذیری به گروهک تروریستی داعش و دیگر تروریست ها وارد آورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت : لایحه جامع زمین بزودی تدوین می شود و به طور کلی موجب توقف زمیخواری و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت : ضریب حفاظتی منابع طبیعی در دولت تدبیر و امید از رشد 49 درصدی برخوردار شد و در دو سال گذشته 561 فقره طرح حفاظت مشارکت در سطح سه میلیون هکتار انجام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
دونالد ترامپ جمهوریخواه و هیلاری کلینتون دمکرات در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه که در 12 ایالت و یک منطقه آمریکا برگزار می شود، در پی برتری یافتن بر رقبای هم حزبی خود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ارزش اموال و دارایی های در اختیار دولت را بیش از 12 هزار بیلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با وجود این رقم دولت هنوز با مشکل های زیادی روبروست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۹    
"سه شنبۀ بزرگ" که روز سرنوشت سازی برای انتخابات مقدماتی آمریکاست فرا رسیده و نامزدهای دموکرات ها و جمهوریخواهان آخرین سخنرانی های خود را برگزار کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۴    
خانه تکانی از جمله آداب کهن ایرانیان در استقبال از سال نو و به معنای نظافت کامل خانه است که نتیجه آن می تواند بسیار خوشایند و مطبوع باشد؛ اما در صورت بی دقتی و رعایت نشدن اصول ایمنی و بهداشت کار ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۹    
معاون توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: بین 1000 تا 1200 هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی در کشور وجود دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۸    
روزنامه گاردین در گزارشی نوشت که اگر چه پیروزی نسبی میانه روها در انتخابات مجلس ایران نمی تواند دست روحانی را در همه حوزه ها باز نگه دارد اما قطعا منجر به بهبود روابط پرتنش میان ایران و کشورهای عربی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۴    
سخنگوی دولت تصریح کرد: انتخابات 94 در راستای تکمیل انتخابات 92 بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۴    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفته زنان در برابر مواد مخدر و محرک شکننده ترند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۳    
معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان نسبت به وضعیت حیات وحش این استان هشدار داد و گفت: 31 گونه جانوری خوزستان در معرض انقراض یا در وضعیت بحرانی قرار دارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۰    
احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در اعتراضی به مهدی چمران رییس شورا گفت: چرا به من فرصت پاسخ دادن به افرادی که مردم تهران را اهل کوفه نامیدند، داده نشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۰    
بارندگی شدید دیشب و بالا آمدن آب و طغیان رودخانه تلار در شهرستان سیمرغ و بروز خسارت به ساختمان های مسکونی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران اعمال تحریم های ظالمانه دشمنان را اقدامی نافرجام به منظور ایجاد خلل در روند اعتلا و پیشرفت انقلاب اسلامی و ملت ایران برشمرد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۴    
پیکر زنده یاد شیدا جاهد، خوانندهٔ موسیقی سنتی، فردا صبح، به جای تالار وحدت، از روبروی بیمارستان لاله به سوی قطعهٔ هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۴    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را یکی از افتخارات دولت یازدهم و حوزه مطبوعات دانست و گفت: این قانون مقدمه مبارزه با فساد است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۵    
نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به قدری خارج از انتظار بود (مخصوصا برای رسانه های اصول گرا) که با گذشت سه روز از انتخابات اخبار و تحلیل این نتایج همچنان مهمترین موضوع مطالب روزنامه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
وزیر اوقاف فلسطین از 109مورد تعرض رژیم صهیونیستی به اماکن مقدس اسلامی و عبادتگاه های فلسطینیان در دو ماه گذشته خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
عضو بنیاد علمی سازمان همکاری اقتصادی (اکو) با اشاره به بازدید خود از وضعیت دریاچه ارومیه، گفت: دریاچه ارومیه نمرده و زنده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
روزنامه گاردین روز سه شنبه در گزارشی فاش ساخت که نیروی هوایی انگلستان در سال های اخیر به صورت مکرر اقدام به جابجایی مواد هسته ای دفاعی میان انگلیس و آمریکا کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۶    
سفر وزیر امور خارجه روسیه به الجزایر و گفت وگو با مقامات این کشور پیرامون بحران لیبی در کنار عملیات نظامی فرانسه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۶    
جانشین فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک فقره اختلاس بانکی به مبلغ 13 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان دلفان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۳    
بشار اسد رئیس جمهور سوریه آتش بس موقت در سوریه را بارقه و کورسویی از امید توصیف کرد و گفت: دولت دمشق به این آتش بس پایبند خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۳    
استفان دی میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه گفت که ایران رویکرد سازنده ای در گفت و گوهای سوریه داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۳    
وزیر خارجه کشورمان از تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی بین ایران و رومانی پس از 12 سال خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
رییس جمهوری درباره انتخابات هفتم اسفند 94 نوشت: آرا مردم صدها جلد کتاب، حرف و رهنمود برای همگان دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۷    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوردر واکنش به برخی تحلیل ها درباره نوع رای تهرانی ها یادآورشد: اینکه شکست خود را فرهنگی و تمدنی خوانده اید، سخن هراس آلودی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۸    
وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی خصمانه علیه کشورمان، ایران را چالشی در منطقه خواند که باید با آن مقابله کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۸    
قیمت نفت برنت در معاملات امروز 40 سنت افزایش یافت و به 36 دلار و 97 سنت در هر بشکه رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۵    
آقایان احمد مسجد جامعی و احسان رستگار دو یادداشت درباره انتخابات مجلس برای فرارو ارسال کرده اند. این دو یادداشت از دو نگاه متفاوت است و فرارو هیچ یک از این دو نگاه را نه رد می کند و نه تائید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۹    
هنگامی که آخرین چمدانش را بست رو به مادر کرد و حلالیت خواست و خواهر کوچکش با در دست داشتن کلام الله مجید و یک لیوان آب به همراه پدرش دم در منتظر بدرقه حسین بود...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۹    
وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین با رویکرد رشد متوازن ساحت های تعلیم و تربیت تدوین شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۶    
مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور ظهر امروز (سه شنبه) با حضور معاونین وزاری علوم و بهداشت در دانشگاه تهران برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۰    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه انتخابات اخیر را تجربه بزرگ دموکراسی ایرانیان خواند و گفت: ایران در تجربه دموکراسی به تقلید محض از غرب نخواهد پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۷    
ضمیمه کرگدن روزنامه اعتماد به سردبیری سید علی میرفتاح در شماره جدید خود با نگاه طنزگونه،همکار ما،پژمان موسوی را در نقش باغبان ، سوژه طرح جلد قرار داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۷    
محمد هاشمی گفت: علت عدم اقبال مردم به لیست های اصولگرایان رد صلاحیت چهره های شاخص اصلاح طلبان و اعتدالیون بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۹    
معاون ارتباطات و اموربین الملل انجمن خیریه حمایت ازبیماران کلیوی کشور با هشدار درباره رشد حدود 20 درصدی بیماران دیالیزی و دچار نارسایی حاد کلیه درایران ازکاهش سن ابتلا به بیماری های کلیوی خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۸    
عضو شورای شهر تهران رفتار و استقبال دور از انتظار مردم و نخبگان از انتخابات 7 اسفند ماه را پدیده ای قابل تامل خواند و اظهار کرد: این انتخابات میزان اعتماد مردم تهران به رسانه های رسمی را زیر سوال برد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۵    
حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با حضور در بیت یادگار گرامی امام در قم با وی دیدار کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۵    
بازی های رایانه ای امروزه به عنوان یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای اوقات فراغت و آموزش با توجه به دغدغه ها، چالش ها، آسیب ها و موضوع درآمدزایی آن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۹    
سازمان میراث فرهنگی برای ثبت مشترک آیین ملی نوروز در فهرست میراث ناملموس جهانی با 11 کشور دیگر، برنامه های ویژه ای تدارک دیده که تعیین نوروزگاه ها، همایش های علمی و عروسکی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۶    
وزیر کشور با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یادآور شد : حضور حماسه ساز مردم در انتخابات هفتم اسفند سال 1394 بار دیگر آوازه جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طنین افکن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۳    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به وقوع فاجعه اسف بار منا، در حال بررسی استفاده زائران ایرانی از مچ بندهای رهیاب الکترونیکی در ایام حج هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان،گفت: وزارت ورزش مسئولیت بررسی و تایید صلاحیت تمام نامزدهای انتخابات فدراسیون های ورزشی برای کسب کرسی ریاست را برعهده دارد و فدراسیون فوتبال هم جدا از دیگر فدراسیون ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۴    
هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار چیزی در حدود 34 میلیون بیننده تلویزیونی داشت. این پائین ترین میزان اقبال مردم به این مراسم سینمایی در هشت سال گذشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پزشکان توصیه کرد که با داروهای ایرانی رفتار حکیمانه داشته باشند و در نسخه های خود بیشتر داروهای تولید داخل را تجویز کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۵    
بیشتر حاضران در مراسم افتتاح جشنواره مد و لباس بعد از تماشای لباس های ارایه شده در جشنواره، اولین سوالی که به زبان می آوردند این بود: یعنی گشت ارشاد به این لباس ها گیر نمی دهد؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۵    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشکر از مردم ایران اسلامی برای حضور در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: رقابت های انتخاباتی باید تبدیل به رفاقت ها و در جهت ساختن ایران و تحکیم پایه های نظام باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۲    
دستیار علی رهبری در ارکستر سمفونیک تهران گفت: با توجه به استعفای آقای علی رهبری، تمرین های این ارکستر فعلا متوقف خواهد شد، اما به هر حال، نوازندگان دست روی دست نخواهند گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۹    
در جدیدترین رنکینگ اعلام شده فدراسیون جهانی جودو سعید ملایی و جواد محجوب همچنان جزو نمایندگان جودوی ایران در المپیک محسوب می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
حسین رضازاده با ثبت رکورد 472 کیلوگرم در سال 2000 توانسته نام خود را همچنان در المپیک ماندگار کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۳    
با وجود سقوط سه پله ای مجتبی عابدینی در رنکینگ جهانی فدراسیون شمشیربازی، او همچنان جزو شمشیربازان اعزامی به المپیک است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
کار ساخت پیست د و و مید ا نی موندو در استادیوم المپیک ریو به خاطر شرایط آب و هوایی، یک ماه به تعویق افتاد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
احمد توکلی گفت: از سر تکریم قانون و اعتقاد قلبی به مردم سالاری دینی صمیمانه به منتخبان محترم شادباش میگویم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
علی رهبری از مدیریت هنری ارکستر سمفونیک تهران استعفا کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۴    
قهرمان پیشین دوی 1500 متر زنان المپیک از کشور سوئد، به دلیل دوپینگ محروم شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
قالیباف گفت: در پایان سال 96، 7 خط مترو پایتخت به اتمام می رسد و مترو به فرودگاه امام خمینی نیز خواهد رسید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۲    
رویترز اعلام کرد عرضه نفت ایران در دومین ماه سال جاری میلادی و نسبت به آخرین ماه سال گذشته 200 هزار بشکه در روز افزایش یافته ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۹    
ویژه برنامه تحویل سال احسان علیخانی که با عنوان سه ستاره شناخته می شود، امسال علیرغم سال های گذشته که به بررسی تولیدات شبکه سه محدود بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
بیست طراح لباس از شهرهای مختلف ایران رقابت خود را در پنجمین جشنواره مد و لباس آغاز کردند. مسابقه زنده طراحی لباس صبح روز سه شنبه 11 اسفندماه در تالار وحدت آغاز به کار کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۷    
رییس جدید فیفا در اولین روز کاری خود به صورت رسمی اعلام کرد هنوز از میزان حقوق خود به عنوان رییس فیفا اطلاعی ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۹    
تیم ملی تنیس با ویلچر ایران در دیدار پایانی رقابت های انتخابی جام جهانی با شکست برابر چین نایب قهرمان شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۷    
تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران مقابل بلژیک شکست خورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۱    
ثبت نام برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال درحالی از صبح امروز (سه شنبه 11 اسفندماه) آغاز می شود و به مدت 10 روز کاری تا 22 اسفندماه ادامه خواهد داشت که از مدتها قبل بحث ها و حاشیه های ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
با برگزاری جایزه سینمایی اسکار، فصل جدید جشنواره های سینمایی به تدریج آغاز می شود و در اولین قدم جشنواره فیلم کن از 11 ماه می کلید می خورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۵    
جرج کندی بازیگر کهنه کار هالیوودی که یک جایزه اسکار در کارنامه سینمایی داشت در سن 91 سالگی به دلیل کهولت سن درگذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۲    
خانم گل فو تبا ل ایران گفت: در این چند سال تقدیری از من صورت نگرفته و انگار وظیفه ام بوده که خانم گل لیگ برتر فو تبا ل بانوان شوم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۳    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم فرج الله سلحشور گفت: به یقین آثار گرانبهای آن فقید سعید در تاریخ اسلام و شیعه ماندگار خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۰    
سرمقاله روزنامه های امروز تهران همچنان نگاه ویژه به نتایج انتخابات هفتم اسفند دارد و مدیران و نویسندگان در دو طیف روزنامه های اصولگرا و اصلاح طلب به بحث های داغ خود در باره شکست جناح مخالف دولت و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۷    
مدیرعامل پرسپولیس از توافق اولیه باشگاهش با برانکو ایوانکوویچ خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۹    
تهیه کننده برنامه فیتیله اعلام کرد که عموهای فیتیله ای و تیم سازنده این برنامه در ایام نوروز به تلویزیون برمی گردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۶    
پوشش همگانی خدمات سلامت یکی از سه اولویت دولت یازدهم است. 11 میلیون بیمه نشده، در این دولت بیمه شدند و حاشیه نشیان برای اولین بار زیر پوشش خدمات بهداشتی قرار گرفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۳    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در طول این فصل با پرداخت بدهی برخی بازیکنان و مربیان خارجی تاکنون از کسر 18 امتیاز باشگاه جلوگیری شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۰    
جسارتاً عرض می کنم که جایزه دادن، فقط به صرف جایزه دادن نیست، کسی هم که جایزه را دریافت می کند باید احساس احترام و رضایت کند...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۷    
سخنگوی دولت تصریح کرد: انتخابات 94 در راستای تکمیل انتخابات 92 بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۲    
لئوجان! سلام؛ آقا تبریک عرض می کنیم. بالاخره اسکار از خر شیطون پیاده شد و حقت رو گذاشت کف دستت. خدا خیرت بده که جایزه گرفتی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۴    
تیم والیبال شهرداری ارومیه با شکست پیکان تهران در دومین بازی امیدش برای صعود به دیدار نهایی را زنده کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۱    
هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات سال 2016 لیگ فوتبال قهرمانان آسیا از امروز آغاز می شود و همچون هفته پیش از بین سه نماینده ایران دو تیم امروز و دیگری فردا پای در میدان می گذارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۷    
ابطحی توئیت انتخاباتی حداد عادل را ستود. رئیس فراکسیون اصولگرایان از لطیفه ها و طنز های اینترنتی که بعد از انتخابات در باره خودش ساخته اند با خوشرویی استقبال کرد
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۷    
سرزمین ایران در مفهوم فرهنگی آن و نه مرزهای جغرافیایی، همواره به عنوان بهشت باستان شناسان شهرت داشته است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۴    
عاداتی درسبک زندگی وجود دارندکه اگر بتوانید انها را انتخاب کنید و در زندگی به کار ببرید با افزایش سن می توانید سلامت خود را حفظ کرده و حتی آن را ارتقا دهید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۱    
یکی از صنایعی که یزد را شهره کرده، صنعت ساخت طلا و جواهراتش است، به نحوی که بسیاری از گردشگران در سفر به یزد علاوه بر بازدید از بناهای کهن این شهر تاریخی، حتماً از بازار زرگری یزد نیز دیدن می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۱    
سیداحمد نجفی 5 سال است که 2 هواپیمای سبک اداره کل محیط زیست فارس در آشیانه خاک می خورند و از آنجا که در این مدت آز آنها استفاده نشده، نیازمند تعمیرات اساسی در بخش موتور هستند.
  • ۱