جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 15 اسفند 1394 - ion.ir

ایران آنلاین 30 مهر 1394 ایران آنلاین 30 آبان 1394 ایران آنلاین 30 آذر 1394 ایران آنلاین 30 دی 1394 ایران آنلاین 30 بهمن 1394 ایران آنلاین 1 اسفند 1394 ایران آنلاین 2 اسفند 1394 ایران آنلاین 3 اسفند 1394 ایران آنلاین 4 اسفند 1394 ایران آنلاین 5 اسفند 1394 ایران آنلاین 6 اسفند 1394 ایران آنلاین 7 اسفند 1394 ایران آنلاین 8 اسفند 1394 ایران آنلاین 9 اسفند 1394 ایران آنلاین 10 اسفند 1394 ایران آنلاین 11 اسفند 1394 ایران آنلاین 12 اسفند 1394 ایران آنلاین 13 اسفند 1394 ایران آنلاین 14 اسفند 1394 ایران آنلاین 15 اسفند 1394 ایران آنلاین 16 اسفند 1394 ایران آنلاین 17 اسفند 1394 ایران آنلاین 18 اسفند 1394 ایران آنلاین 19 اسفند 1394 ایران آنلاین 20 اسفند 1394 ایران آنلاین 21 اسفند 1394 ایران آنلاین 22 اسفند 1394 ایران آنلاین 23 اسفند 1394 ایران آنلاین 24 اسفند 1394 ایران آنلاین 25 اسفند 1394 ایران آنلاین 26 اسفند 1394 ایران آنلاین 29 اسفند 1394 
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۰    
رییس جمهوری با تأکید بر تأثیرات مثبت همکاری های مشترک تهران – آنکارا در حل و فصل مسایل منطقه ای اظهارداشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۷    
علی اکبر ناطق نوری می گوید هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی به او اصرار کرده بودند برای انتخابات 92 کاندیدا شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۳    
با تصویب هیات وزیران، یک تبصره به بند (2) ماده (1) آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن اضافه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۱    
هیئت وزیران، ماده 4 آیین نامه اجرایی بندهای (ج) و (د) تبصره11 قانون بودجه سال 1394 کل کشور را اصلاح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۸    
تارنمای ایرفورس تایمز به نقل از منابع خبری خود، از احتمال اعزام بمب افکن های غول پیکر ب-52 برای مبارزه با گروه تروریستی داعش خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۸    
میخاییل بوگدانف معاون وزیر امور خارجه و نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه در راستای رایزنی های منظم ایران و روسیه در مسایل خاورمیانه فردا /یکشنبه/ به تهران سفر می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۸    
معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت گفت: وزارت نیرو از سال 1389 تاکنون هیچ هزینه ای برای سوخت نیروگاه ها به وزارت نفت نپرداخته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۵    
رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در نامه ای که هدف از آن حل مشکلات مالی فدراسیون های المپیکی عنوان شده، با ادبیاتی تند و بی سابقه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۵    
نماینده اصلاح طلب مردم تبریز در مجلس گفت: ما به راحتی می توانیم در دانشگاه ها و مجامع بین المللی با منطق اسلامی از دیدگاه و نظرمان دفاع کنیم اما با ممنوع کردن، حذف کردن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تمام ترددهای دریایی در خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه رصد و کنترل می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۲    
چند سناتور جنگ طلب آمریکایی با ادعای ارسال سلاح به حزب الله لبنان از طریق هواپیمایی ماهان، خواهان تحریم این شرکت ایرانی شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۲    
کمیته انضباطی رای تخلف تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز مقابل سپاهان اصفهان را صادر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۰    
فردی که در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی یکی از نزدیک ترین اقوام خود کرده و باعث هتک حیثیت و آبروریزی وی شده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۷    
داروخانه های کشیک و شبانه روزی استانبول با افزایش حوادث دزدی و سرقت های شبانه از جمعه شب فروش دارو از پشت کرکره را آغاز کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۴    
ایران با تامین 22 درصد از نیازهای نفت خام ترکیه در سال گذشته میلادی (تا دی ماه امسال)، به دومین تامین کننده نفت خام این کشور پس از عراق تبدیل شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۴    
عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق روز شنبه با بیان اینکه تهدید داعش از مرزها عبور کرده است، خواستار آمادگی کامل و گسترده برای نبرد آزاد سازی موصل شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۸    
در پی هماهنگی محمد خدادی ، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و عضو هیأت امنای مؤسسه ایران و محمدتقی روغنی ها ، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، محمد فاضلی به عنوان مدیرمسئول روزنامه ایران منصوب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۲    
معاون اول رییس جمهوری گفت : سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر توسعه همه جانبه روابط با همسایگان است و در این میان، ترکیه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۹    
معاون نظارتی بانک مرکزی با اعلام اینکه در دور جدید کاهش نرخ سود بانکی تخلف خاصی تاکنون گزارش نشده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۴    
شورای نگهبان لایحه اصلاح قانون موافقتنامه تأسیس دالان حمل و نقل و گذر بین المللی بین دولتهای جمهوری اسلامی ایران، سلطان نشین عمان، قطر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۴    
مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب، مرحوم آیت الله واعظ طبسی عصر امروز (شنبه) از سوی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهّر رضوی علیه السلام ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۱    
تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان روز شنبه با شکست مقتدرانه تیم ملی ازبکستان، قهرمان دسته سه مسابقات جهانی مالزی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۸    
سخنگوی ارتش اوکراین روز شنبه از کشته شدن دو سرباز اوکراینی در درگیری ارتش با نیروهای طرفدار روسیه طی 24 ساعت گذشته در شرق این کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۸    
شورای نگهبان طرح اصلاح تبصره (2) ماده (96) قانون اجرای احکام مدنی را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۵    
معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست در مصاحبه با روزنامه اتریشی کوریر گفت: درهای اطلاعات جهان به روی تمام ایرانیان در چارچوب قوانین و دین باز است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۵    
دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند در کنار توافق هسته ای و برجام بی تردید یک کارنامه قابل قبول برای دولت محسوب می شود تصریح کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۲    
یک تخصص پوست و مو گفت: نوشیدن مقدار مناسب آب نیز موجب تأمین آب میان بافتی و تقویت عضلات صورت می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۲    
شورای نگهبان نظرات خود را در مورد طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی، قانون مدیریت خدمات کشوری و بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۹    
رئیس سازمان حج و زیارت با تشریح آخرین وضعیت حج تمتع و سفرهای نوروزی عتبات عالیات، درباره دیه شهدای منا گفت: در جلساتی که با مسئولان حج عربستان داشتیم خود آنها نیز بر پرداخت دیه تأکید داشتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۶    
وزیر امور رسانه های بحرین با منتشر کردن تصویری از خود در واتس آپ، موجبات برکناری اش را فراهم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۴    
کارمندان گرانقیمت ترین بخش هر سازمانی هستند. حقوق و مزایایی مثل بهداشت و درمان و تعطیلات بیش از هر مقوله ی دیگری برای شرکت ها هزینه دارد. آدم ها گران بها هستند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۱    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب توئیتری خود نوشت: واعظ طبسی رفیق دوران تنهایی ام بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور از شمال غرب و آغاز ناپایداری در این منطقه طی روز آینده خبر داد و افزود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۱    
روسیه اگرچه هیچ وقت علاقه ای به حضور در بین اعضای اوپک نداشته، اما در شرایط فعلی برای روسیه فصل همکاری است و به نظر می رسد روسیه نه تنها علاقه مند به همکاری با اوپک است بلکه برای آن پیش قدم و حتی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۸    
وزیر امور خارجه عربستان امروز (شنبه) در جریان سفر به پاریس گفت: بشار اسد باید در آغاز فرایند گذار سیاسی در سوریه از قدرت کنار برود نه در انتهای آن.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۵    
سفر نخست وزیر ترکیه به تهران در فضای پسابرجام که جمهوری اسلامی ایران در مسیر تقویت جایگاه منطقه ای و بین المللی قرار گرفته ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۵    
بان کی مون دبیر کل سازمان ملل ضمن هشدار در مورد آینده لیبی به واسطه تحرکات داعش، اعلام کرد که ثبات کل منطقه ساحل در خطر است زیرا این منطقه با تهدید هولناک داعش روبه رو است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۲    
مراسم بزرگداشت و ترحیم عالم مجاهد مرحوم آیت الله عباس واعظ طبسی با حضور حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۵    
شورای نگهبان لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۵    
شورای نگهبان نظر خود را در مورد طرح جرم سیاسی را پس از رفع ابهام اعلام خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۰    
جعفری دولت آبادی در رابطه با اعلام جرم علیه فاطمه هاشمی و سخنان اخیر همسر یکی از محصورین وقایع 88 اظهاراتی را بیان کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۵    
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای پیامی را به مناسبت درگذشت آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی و تولیت آستان قدس رضوی صادر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۹    
برخی از واحدهای صنفی برای خروج از این رکود اقدام به فروش آجیل و خشکبار به صورت قسطی به کارمندان،کارگران و افراد مورد اعتماد با چک کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۶    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از افزایش 14 درصدی کشف انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۳    
یک مقام نیروی دریایی روسیه از برنامه اعزام ناو آدمیرال کوزنتسف تنها رزمناو هواپیمابر این کشور به دریای مدیترانه برای استقرار در سواحل سوریه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۰    
رهبر کاتولیک های جهان حمله افراد ناشناس مسلح به یک خانه سالمندان در عدن در جنوب یمن را محکوم کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۰    
معاون فرهنگی رییس دانشگاه تهران از افزایش 30 نشریه دانشجویی طی 8 ماه گذشته خبر داد و گفت: به طور حتم افزایش نشریات دانشجویی علاوه بر تاثیر مستقیم بر دیدگاه های دانشجویان سبب تاثیر آنها در فضای فرهنگی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۷    
ضاحی خلفان معاون رییس پلیس دبی در صفحه توییتر خود نوشت: کالاهای ایرانی در کشورهای عربی خلیج فارس باید تحریم شود و بازرگانان ایرانی نیز باید ظرف مدت سه سال آینده از امارات خارج شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۴    
یک منبع پلیس محلی امروز شنبه گفت: بر اثر انفجار بمب در شرق بغداد پایتخت عراق دو سرباز کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۴    
بررسی بازار جهانی گاز در آسیا، اروپا و آسیا نشان می دهد قیمت گاز در همه بازارهای جهانی کاهش داشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی یکی از هدف های سفر نخست وزیر ترکیه به تهران را بررسی چگونگی دستیابی به هدف 30 میلیارد دلاری در مبادله های بازرگانی دو کشور عنوان کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۱    
همام حمودی نایب رئیس مجلس نمایندگان عراق درج نام حزب الله در فهرست گروه های تروریستی از سوی شورای همکاری خلیج فارس را خدمه رایگان به رژیم صهیونیستی دانست و نسبت به کشیده شدن منطقه به خشونت وهرج ومرج ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۱    
نزدیک به دو هفته قبل یک قطار باری شهر یی وو یکی از مراکز تجاری چین در شرق این کشور را ترک کرد و پس از 14روز با گذر ازمناطقی ازآسیای مرکزی وارد تهران پایتخت ایران شد تا علاوه بر گشوده شدن فصل تازه ای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی درگذشت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) و نماینده ولی فقیه در استان خراسان را تسلیت گفت
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۵    
درپی رونمایی از سامانه VOD (سامانه نمایش درخواستی)، خبرهای غیر رسمی از مخالفت سازمان صدا وسیما با این سامانه حکایت داشت و سرانجام مخالفت سازمان با این سامانه در برنامه ی اخیر هفت علنی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۶    
سرعت فعالیت های اجرایی در شهر آفتاب و ساخت و سازهای عمرانی صورت گرفته از سوی شهرداری تهران در یک هفته گذشته رو به افزایش بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۰    
دلار آمریکا با روند کاهشی قیمت نسبت به اواخر هفته گذشته، 3443 تومان در بازار آزاد عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید نیز یک میلیون و 10 هزار تومان قیمت دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۰    
رئیس فدراسیون کشتی در فاصله کمتر از 6 ماه تا بازیهای المپیک 2016 به رئیس جمهور نامه نوشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۷    
طبق آنچه تاکنون به صورت رسمی در زمینه برقراری روابط بانکی ایران با کشور های اروپایی اعلام شده، فقط بانک صنعت و معدن گشایش اعتبار انجام داده و قرار است طی روزهای آینده هم بانک ملی به این شبکه اضافه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۴    
در حالی که محمد خبیری تاکید می کند، نامه ای کتبی از سوی هیات وزیران مبنی بر تصویب اساسنامه وجود دارد اما عضو دیگر این کمیته می گوید سال 86 هیچ مدرک کتبی مبنی بر تایید اساسنامه فدراسیون در دولت ارائه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۸    
تئودور تئودوریدیس از یونان، جایگزین موقت اینفانتینو به عنوان دبیر کل یوفا خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۲    
ادواردو پاش شهردار ریو اعلام کرده است تماشاچیان باید بتوانند مسابقه های روئینگ ریو را رایگان تماشا کنند و نباید بلیت بخرند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۵    
برنامه سه ستاره با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال 94، از امشب ساعت 20 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۳    
معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر خارجه کشورمان به تشریح اهداف سفر11 روزه وزیر خارجه کشورمان به جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۰    
معاون اول رئیس جمهوری حضور گروه های تروریستی را برهم زننده امنیت و ثبات کل منطقه دانست و افزود: منافع مشترک ایران و ترکیه در استقرار امنیت و ثبات در کل منطقه است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۰    
سفر آسیایی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه از امشب آغاز می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۰    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس، تراکتورسازی را تیم ملی کوچک لقب داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۷    
سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش آماده مصاف با پرسپولیس است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۴    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل انتخابات را نشان اقتدار و ثبات دانست و گفت: کشوری که به شیوه مدنی، صلح آمیز و مشارکت مردم، سرنوشت خود را تعیین می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشو گفت: با تخصیص بیش از حد متوسط به برخی دستگاه ها مانند بهزیستی می توان از هزینه های هنگفت آینده کاست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۶    
پیکر پاک تولیت آستان قدس رضوی پس از مشایعتی شایسته توسط مردم و مسئولان در مشهد، پیش از ظهر امروز 15 اسفند در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) به خاک سپرده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۶    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد حمایتی بین 11 میلیون مددجوی نهادهای حمایتی و نیازمندان تا پیش از عید نوروز، را به از طریق وزارتخانه ارائه خواهیم داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۰    
معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه با اشاره به احتیاط بیش از حد بانک های اروپایی در تعامل با کشورمان گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۵    
در حالی که از سوی سازمان لیگ پیشنهاد شده بود، مرحله نهایی لیگ برتر والیبال به صورت دو از سه برگزار شود با مخالفت باشگاه پیکان مقرر شد طبق آیین نامه سال 1394 دیدارهای مرحله فینال به صورت 3 از پنج ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۹    
دو خواهر دوقلوی گمشده توانستند به کمک تلگرام در بابل پس از 34 سال همدیگر را ملاقات کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۶    
علی رهبری از سِمتِ ارکستر سمفونیک تهران استعفا داده و علی مرادخانی استعفای او را نپذیرفته است، شاید مرادخانی و وزیر نمی خواهند ترکیبِ خوبِ ارکستر سمفونیک تهران دچار تغییر شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۳    
مهاجم ر ئال ماد رید فاصله کمی با رکورد مهاجم پیشین اتلتیک بیلبائو دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۰    
از سال آینده قرار است آزمون مخازن سی ان جی خودروهای سواری در قالب آزمون های معاینه فنی انجام شود که مدیرکل اداره استاندارد تهران در این زمینه گفت که از این زمان صدور برگ معاینه فنی بدون تاییدیه شرکت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۰    
بازیگر عروس آتش در سی ویکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در استرداد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۷    
هکرهای گروهک تروریستی داعشی با هدف حمله به یکی از بزرگترین موتورهای جستجوگر جهان، مضحکه عام و خاص شدند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۴    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: مرحوم آیت الله واعظ طبسی مرد بسیار متینی بود و ان شاءالله شخصی به جای ایشان امور تولیت آستان قدس رضوی را به دست بگیرد که بتواند به صورت آبرومندانه آن را اداره کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۱    
هفته نامه تماشاگران امروز گزارشی را از جدیدترین حاشیه سازی علی ضیاء در فوتبال منتشر کرده است. این مجری که برای برانکو تولد گرفته بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۶    
پت کانروی نویسنده فیلمنامه شاهزاده جزر و مد درگذشت. این نویسنده هنگام مرگ 70 سال داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۳    
در حالی که سازمان بازرسی کل کشور می گوید اساسنامه فدراسیون فو تبا ل در سال 86 به تصویب هیات وزیران نرسیده، یک عضو سابق کمیته انتقالی با اطمینان از تایید این اساسنامه توسط هیات دولت سخن می گوید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۷    
رییس فدراسیون فو تبا ل می گوید برای حضور در انتخابات مردد است، هر چند که اگر قرار باشد در انتخابات حاضر شود، نیاز به مجوز نهادی ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۴    
مسعود جعفری جوزانی گفت: ساخت فیلم کوروش کبیر اواخر خرداد ماه با حضور یک بازیگر ایرانی در نقش کوروش آغاز می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی دولت به شایعاتی که این روزها بر سر اختلاف مجلس و دولت درباره تصویب بودجه 95 و افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان است پایان داد و گفت افزایش حقوق ها را از فروردین اعمال می کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۸    
سیدرضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی طی پیامی درگذشت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۹    
همواره نوسان های نرخ ارز برای اقتصاد ایران دردسرساز بوده است. هرچند دردوره های زمانی خاصی این نوسان ها محدود بوده است ولی درسال های پایانی دولت دهم که این نوسان ها به تلاطم های ارزی بدل شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۹    
آلبوم موسیقی دخت پری وار اثر جدید مهیار علیزاده با صدای علیرضا قربانی رونمایی شد و برخی هنرمندان درباره ی این اثر اظهار نظر کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
رئیس جمهوری سابق برزیل که روز جمعه به منظور بازجویی در خصوص اتهامات پولشویی و فساد مالی به صورت موقت بازداشت شد در سخنانی پس از آزادی اش گفت که نمی ترسد و قربانی "پیش داوری های معطوف به قشر کارگر" ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۰    
علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان صبح امروز (شنبه) به مناسبت روز درختکاری به همراه قائم مقام شهردار منطقه 22 تهران در آکادمی ملی فوتبال نهال کاشتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۰    
رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی از جبران غرامت ناشی ازملی شدن و سلب مالکیت برای سرمایه گذاران خارجی خبر داد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۵    
مشاور وزیر نیرو با بیان اینکه امسال اعتبار تخصصی یافته به طرح احیای ذخایر آب زیرزمینی 2 برابر شد، گفت: انتظار داریم این میزان به 8 برابر افزایش یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که در آینده نزدیک برای گفت وگو درباره همکاری های بازرگانی و طرحهای مشترک ازجمله بخش انرژی به ایران سفر می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
فدراسیون بین المللی هندبال دو داور هندبال ایران را برای قضاوت مسابقات هندبال در بازی های المپیک 2016 ریو برگزید.
  • ۱