سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۲May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 18 مهر 1396 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 31 فروردین 1396 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1396 ایران آنلاین 1 خرداد 1396 ایران آنلاین 31 تیر 1396 ایران آنلاین 31 مرداد 1396 ایران آنلاین 31 شهریور 1396 ایران آنلاین 30 آبان 1396 ایران آنلاین 30 آذر 1396 ایران آنلاین 30 دی 1396 ایران آنلاین 30 بهمن 1396 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 1 مهر 1396 ایران آنلاین 2 مهر 1396 ایران آنلاین 3 مهر 1396 ایران آنلاین 4 مهر 1396 ایران آنلاین 5 مهر 1396 ایران آنلاین 6 مهر 1396 ایران آنلاین 7 مهر 1396 ایران آنلاین 8 مهر 1396 ایران آنلاین 9 مهر 1396 ایران آنلاین 10 مهر 1396 ایران آنلاین 11 مهر 1396 ایران آنلاین 12 مهر 1396 ایران آنلاین 13 مهر 1396 ایران آنلاین 14 مهر 1396 ایران آنلاین 15 مهر 1396 ایران آنلاین 16 مهر 1396 ایران آنلاین 17 مهر 1396 ایران آنلاین 18 مهر 1396 ایران آنلاین 19 مهر 1396 ایران آنلاین 20 مهر 1396 ایران آنلاین 21 مهر 1396 ایران آنلاین 22 مهر 1396 ایران آنلاین 23 مهر 1396 ایران آنلاین 24 مهر 1396 ایران آنلاین 25 مهر 1396 ایران آنلاین 26 مهر 1396 ایران آنلاین 27 مهر 1396 ایران آنلاین 28 مهر 1396 ایران آنلاین 29 مهر 1396 ایران آنلاین 30 مهر 1396 
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۱    
معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری از پشت صحنه نمایش موزیکال الیور توئیست دیدن کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۳    
سرهنگ محمد ترحمی، رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا با اشاره به اجرایی شدن قانون عصای سفید از ابتدای مهرماه گفت: این قانون به پیشنهاد راهنمایی و رانندگی در هیئت دولت تصویب شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۳    
به مناسبت درگذشت جلال طالبانی رئیس جمهور پیشین عراق و دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق مراسم بزرگداشت وی در مسجد جامع شهرک قدس برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۵:۳۶    
برخی از افراد مشهور همچنان با مشکل مشترک بسیار رایجی یعنی بیماری که بیشتر با نام تنفس بدبو یا بوی بد دهان شناخته شده است، دست به گریبان هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۱    
روسیه برای میزبانی از کشور های جهان در رقابت های جام جهانی فوتبال سال 2018 تدابیر ویژه ای اندیشیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۷    
برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با وانت نیسان در کیلومتر 10 جاده نیشابور - مشهد یک کشته برجای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۰:۴۹    
بدن کودکان و نوجوانان برای خواب شبانه در ساعات نزدیک به نیمه شب برنامه ریزی شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۶    
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب در روزهای 24 تا 27 مهرماه با حضور 258 شرکت داخلی و 105 شرکت خارجی در تهران برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۱    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: آمار تلفات ناشی از تصادفات در محورهای روستایی استان با 63درصد کاهش همراه بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۱    
استاندار قم در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت مونوریل را پروژه ای بی مبنا و غیرعاقلانه دانست و گفت: این پروژه به قم تحمیل شده است و برای تکمیل 110 میلیارد تومان دیگر پول می خواهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۳    
ساختار پیشنهادی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت تدوین و توسط وزیر ارتباطات به سازمان امور استخدامی کشور ارائه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۳    
عناصر تروریستی داعش صبح امروز درصدد بودند با انجام عملیاتی، بخش های دیگری از شمال غرب منطقه شیخ هلال را به اشغال خود درآورند اما نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند تحرکات آنان را در این محور رصد کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۱    
اپلیکیشن پلاک، سامانه در خواست خدمات در محل (نظافت، کارواش، خشکشویی) در دسترس عموم قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۶    
مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور گفت : طرح معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز با توجه به کمبود زیرساخت های لازم برای اجرای طرح آزمون های این خودروها به مدت سه ماه به تعویق افتاد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۷    
نخست وزیر اسپانیا رسما از رهبر کاتالونیا خواست که به صراحت اعلام کند اعلام استقلال کرده است یا خیر. وی گفت: این اعلام برای هرگونه تصمیمی که ما قرار است اتخاذ کنیم بسیار ضروری است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۲    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان نهمین هفته از رقابت های لیگ برتر را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۴    
آنهایی که ترجیح می دهند هنگام خواب، دمای اتاق خواب را پایین بیاورند، کار درستی انجام می دهند! بنا بر مقاله ای از دکتر کریستوفر وینتر، وقتی پای یک خواب خوب شبانه به میان می آید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۸    
بر اساس اظهارات محمدعلی نجفی، شهردار تهران برای برقی کردن خودروها و موتورسیکلت ها توافقاتی با یکی از آژانس های اینترنتی انجام شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۷    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در نامه ای به استاندار تهران، مراتب ثبت 13 اثر منقول فرهنگی تاریخی را به او ابلاغ کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با تلاشهای صورت گرفته در عرصه بهداشت، درمان و سلامت استان در دولت تدبیر و امید، طی دو سال گذشته 850 تخت بیمارستانی به استان اضافه شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۵    
استاندار اصفهان گفت: ظرفیت های زیادی برای ادامه روابط دوجانبه میان ایران و چک وجود دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده برد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۴    
در پی پیروزی های نظامی به دست آمده در سال 2016، دولت سوریه در حال حاضر کنترل حدود یک چهارم مساحت سوریه را در اختیار دارد، که البته جزو مساحت حیاتی یا مساحت مفید آن است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۴    
دکتر احمد حاجبی ، مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با بیان اینکه شعار روز جهانی سلامت روان "سلامت روان در محیط های کاری" است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۶    
جلسه اجرای طرح رجیستری تلفن همراه روز گذشته با حضور وزیران ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۳    
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول از قطع بیمه 420 کارگر نما در این شهرستان پس از شناسائی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۰    
پروژه دانشکده های اقتصاد و مدیدیت، پتروشیمی، مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری پیشرفته و علوم ورزشی دانشگاه ارومیه افتتاح شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در حال حاضر متوسط پرتی (هدررفت) آب در کشور 25 درصد است که این رقم در استان خوزستان به بالای 40 درصد می رسد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۷    
مدیر پالایشگاه فاز 5 و 6 پارس جنوبی گفت: بیش از 8 هزار و 200 میلیون متر مکعب گاز در فازهای 4 و 5 پارس جنوبی در شش ماهه ابتدایی سال تولید شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۳    
علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از راه اندازی مسجد ویژه کودکان و نوجوانان در باغ کتاب خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۰    
همسر فعلی رئیس جمهور آمریکا اظهارات همسر قبلی وی درباره اینکه او بانوی اول آمریکا است را شلوغ کاری برای جلب توجه و خودستایی توصیف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۰    
سید احمد صفوی، شهردار منطقه 20 در جریان بازدید آیت الله ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از پروژه ساماندهی نما و منظر پیاده راه خیابان حرم گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۱    
حملاتی که در روزهای اخیر، داعش با هدف به دام انداختن ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در شرق سوریه آغاز کرد و با تصرف و باز پس گیری برخی مناطق همراه بود، اکنون به دامی تبدیل شده که خود در آن گرفتار شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
رییس کل بانک مرکزی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود به نوسانات روزهای اخیر بازار ارز اشاره کرد و نوشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۷    
رئیس حزب وطن ترکیه گفت: ناراحتی آمریکا و اسرائیل از نزدیکی ترکیه به ایران طبیعی است و این ناراحتی ادامه پیدا خواهد کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۴    
مسئولان وزارتخانه های ارتباطات و صنعت جزییات طرح پایش، شناسایی و ثبت گوشی های همراه شهروندان را که در روزهای آینده آغاز می شود تشریح کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۵    
تیم های ملی ایران و روسیه در دیدار دیشب گلزنی برای سردار آزمون از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. اتفاقی که در نهایت افتاد و او توانست بیست و دومین گل دوران ملی پوش بودن خود را به ثمر برساند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۵    
سرمربی پرسپولیس پیروزی تیم ملی کشورش را در صفحه شخصی خود تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۸    
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از آتش زدن زنی توسط یک مرد در این شهرستان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۴    
در واکنش اینستاگرامی، مهدی مهدوی کیا به برتری نوجوانان ایران مقابل آلمان اعلام کرد که این استعدادها می توانند چشم انداز آینده فوتبال ایران را رقم بزنند
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۵    
روزنامه سینما در گزارش تازه خود نخستین تصویر از باران کوثری درنقش یک فوتبالیست در عرق سرد" منتشر کرد
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۲    
ملی پوشان ایران هفت سال پس از پیروزی برابر روسیه، باز هم بازی را به این تیم واگذار نکردند و این بار در خانه این تیم با تساوی به کار خود پایان دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: برای صعود تیم به لیگ برتر قول دو ساله داده ام.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۷    
تاج خطاب به بازیکنان تیم ملی نوجوانان: با قدرت هر آنچه خواستید بر سر آلمان آوردید و این پیروزی غرورانگیز است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۹    
یک درگیری جمعی که روز سه شنبه در روستای میثم تمار شهرستان شوش رخ داد یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۹    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو برنامه آمریکا را برای اعلام نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان های تروریستی به عنوان گامی برای لغو توافق هسته ای می داند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۷    
رهبر کاتالان ها لحظاتی پیش سخنرانی خود را در پارلمان کاتالونیا در حالی آغاز کرد که انتظار می رود او در این سخنرانی استقلال کاتالونیا را اعلام کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از وقوع اسیدپاشی در مرکز خراسان شمالی خبر داد و گفت: پدر و پسر بجنوردی در این حادثه دچار آسیب شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۸    
متهم به اخاذی و کلاه برداری از طریق شبکه های اجتماعی و سایت های همسریابی در مشهد دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۹    
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص آخرین وضعیت طرح رجیستری موبایل گفت: 18 مهر ماه برنامه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۶    
به فاصله دو سه روز از هشدار دادستان کل کشور، تا ساعاتی دیگر جمعی از مسئولان گرد هم خواهند آمد و یکی از مهم ترین دستور جلسه هایشان، تعیین تکلیف تلگرام خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۵    
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق اعلام کرد که داعش تا پایان سال میلادی جاری در این کشور به طور کامل شکست خواهد داد./ایسنا
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۲    
برای نخستین بار درباره فیلمساز پیشرو، ابراهیم گلستان، کتابی قابل توجه به همت فرید اسماعیل پور به زبان فرانسه منتشر شده که باید یگانه کتابی در این زمینه باشد که تاکنون به زبان خارجی ( وحتی فارسی) ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۹    
تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر آلمان در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی نوجوانان به پیروزی پر گل دست پیدا کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۶    
غلامعلی خوشرو در سخنرانی صبح روز سه شنبه در کمیته خلع سلاح و امنیت بین المللی سازمان ملل گفت: انعقاد این موافقت نامه بین گروه 1+5 و ایران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۳    
سخنگوی آتش نشانی تهران از یک حریق گسترده در کارگاه قطعات پلاستیک خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۱    
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ارزش کشفیات کالاهای قاچاق را طی یک سال گذشته بیش از 162 میلیارد ریال در قم بیان کرد و گفت: بیشترین کشفیات مربوط به وسایل ورزشی و لوازم خانگی بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۵    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان از کشف چهار کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در یکی از جاده های شهرستان سوسنگرد خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۹    
جانشین فرماندهی انتظامی مهریز با اشاره به دستاوردهای پلیس در شهرستان مهریز، گفت: در یک عملیات پلیسی، 275 کیلوگرم حشیش در مهریز کشف و ضبط شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: صحبت هایی که با برخی متهمان داشتیم اعلام کردند تحت تأثیر جوسازی یک شبکه ماهواره ای اقدام به برخی اقدامات خلاف کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۴    
کارلوس کی روش اسامی بازیکنان تیم ملی ایران برای رویارویی با روسیه را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۸    
معاون وزیر نیرو از بهره برداری 100 مگاوات نیروگاه بادی تا پایان امسال خبر داد و گفت: انرژی های تجدید پذیر علاوه بر تامین انرژی و مرتفع کردن معضلات زیست محیطی می توانند بخش عظیمی از معضلات جامعه از ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۸    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به دلیل اظهارات نابخردانه ترامپ مبنی بر قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی، از این نهاد انقلابی حمایت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۸    
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با ابتکار این سازمان در کاهش 7.5 درصدی نرخ کارمزدهای معاملاتی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۵    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اسامی دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز به فروش بلیت پروازهای اربعین حسینی را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۲    
وزیر ورزش و جوانان گفت: از قاعده کاهش تصدی گری دولتی در ورزش در خصوص دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تبعیت می کنیم تا در همین دوره زمینه خصوصی شدن و واگذاری آنها فراهم شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۲    
روزنامه اقتصادی دی.ان (D N) نروژ روز سه شنبه در گزارشی از سرمایه گذاری یک شرکت نروژی در طرح انتقال آب خوزستان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۹    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلوگیری بزرگترین شناور نفتکش ویژه حمل قیر برای نخستین بار در بندر خلیج فارس خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۶    
سفیر هند همراه رایزن و سرکنسول بازرگانی این کشور به اتاق ایران آمد و در دیدار با معاون بین الملل اتاق با تأکید بر لزوم حل مسائل بانکی، از سفر هیات تجاری هند در هفته اول آبان به ایران خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۶    
ایران و عراق صادرات نفت خام خود را در ماه سپتامبر افزایش دادند. این افزایش هم در بازارهای کلیدی مانند چین و ایالات متحده رخ داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۳    
روابط عمومی دادستانی تهران به یادداشت علی مطهری پاسخ داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۱    
پنج تن از اعضای یک باند قاچاق کالا در قلعه نو دستگیر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۱    
واژگونی یک دستگاه سواری پژو در جاده روستایی واشیان پلدختر یک کشته برجای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۸    
سرمربی موفق فصل گذشته نفت تهران برای دریافت مطالبات خود از این باشگاه اقدام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۵    
واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در بلوار سیمون بولیوار در شمال غرب تهران دختر 18 ساله را راهی بیمارستان کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۲    
فرهاد مجیدی بازیکن محبوب آبی پوشان برای دستیاری شفر با استقلال به توافق رسیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۹    
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: فرهاد مجیدی شناخت خوبی از شفر دارد و به همین دلیل در صورت حضور در کادرفنی می تواند کمک زیادی به استقلال کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۳    
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی امروز (سه شنبه) به نقل از یک منبع در وزارت دفاع این کشور گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سفری که ماه آینده میلادی به کره جنوبی خواهد داشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۷    
در دومین شب شعر حزب اعتدال و توسعه که به همت کانون فرهنگی و اجتماعی حزب اعتدال و توسعه برپا شد، شاعرانی چون عبدالجبار کاکایی، علیرضا راهب، و رضوان ابوترابی حضور داشتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۷    
امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور گفت: دکتر روحانی بر نهایی شدن طرح دولت الکترونیک در دولت دوازدهم تاکید ویژه دارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۴    
نمایش های گالیله به کارگردانی علی پویان و دولت ضعیفه به کارگردانی اصغر خلیلی شامگاه دوشنبه 17 مهرماه در تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خود را آغاز کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فضای رقابت بین المللی در حوزه اقتصاد برای مناطق آزاد فراهم است و باید تهدیدها و چالش ها در مناطق آزاد را به فرصت ها تبدیل کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۴    
احمد همتی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی طرح کارآمد سازی و ارتقای صندوق های بازنشستگی در جلسه این کمیسیون خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۴    
پلیس در چند روز گذشته عاملان تخریب شیشه برخی از بانک ها را دستگیر کردند که این افراد جوانان هیجانی زیر 30 سال بوده که به زودی آزاد می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۴    
تنش میان همسر سابق و کنونی دونالد ترامپ بالا گرفته است. در یک طرف همسر نخست ترامپ حضور دارد که خودش را "بانوی اول" می داند و در طرف دیگر ملانیا ترامپ است که بر کاخ سفید سلطه دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۵    
دکتر علیرضا مجیدانصاری، مدیرگروه پژوهشی طب فراگیر در سرطان پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی با بیان اینکه در کشور ما به علت شرایط فرهنگی مدعیان طب سنتی خیلی زیاد هستند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رییس کمیسیون تحریم و اتهام تروریستی علیه سپاه پاسداران را محکوم و آن را دست اندازی به امنیت ملی کشور تلقی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۷    
تصادف شدید ب ام و با خودرو پرشیا در خیابان نیروی هوایی به وقوع پیوست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۷    
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: آمریکایی ها کوچکتر از آن هستند که بخواهند علیه سپاه کار کنند و مخالفت با سپاه به منزله مخالفت با ملت ایران است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۴    
محمد جواد ظریف در مقاله ای که اخیرا نشریه آمریکایی آتلانتیک منتشر کرده است به تشریح دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف منطقه ای و بین المللی پرداخته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از کشف 820کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در سه عملیات جداگانه طی چند روز گذشته خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۴    
شیادی که خود را پزشک اورژانس معرفی کرده بودو دست به کلاهبرداری می زد در تهران به دام افتاد
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۴    
رئیس دادگستری کل استان اصفهان درباره سقوط یک متهم در دادسرای کهندژ این شهر توضیحاتی ارائه داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۴    
بازیکنان تیم میزبان با لباس های یک دست قرمز و ایران با لباس های یک دست سفید به میدان روند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
پرویز پرستویی مطلبی از برتراند راسل فیلسوف، جامعه شناس و صلح طلب بریتانیایی را با موضوع آدم فاسد در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
پلیس کنیا از تیراندازی مرگبار تعدادی مرد مسلح به سمت دانشجویان دانشگاه فنی "مومباسا" و کشته شدن دو تن در این حادثه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۱    
کادر فنی پرسپولیس اسامی 19 بازیکن را برای حضور در بازی مقابل استقلال خوزستان اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۸    
سخنگوی آتش نشانی شهرداری ورامین از نجات کشاورز 32 ساله از چاه 10 متری در روستای یوسف آباد از توابع شهرستان ورامین خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۷    
شاید همه ما یک یا چند بار گم کردن وسایلی همچون مدارک شناسایی، کیف پول و... را تجربه کرده ایم در چنین شرایطی اگر وسیله ای که برایتان اهمیت زیادی دارد گم کرده باشید چه کار می کنید؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۷    
مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: هیچ بودجه ای در سال 96 برای ستاد احیای دریاچه ارومیه تخصیص نیافته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۷    
شنا یکی از ورزش های مورد علاقه بسیاری از افراد است. هر چند در تابستان، این رشته طرفداران زیادی دارد ولی آنهایی که رشته شنا را به صورت حرفه ای دنبال می کنند دوست دارند تا فعالیت های خود را در تمام ...