پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۲:۱۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 2 بهمن 1395 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 31 فروردین 1395 ایران اکونا 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونا 31 خرداد 1395 ایران اکونا 31 تیر 1395 ایران اکونا 31 مرداد 1395 ایران اکونا 31 شهریور 1395 ایران اکونا 30 مهر 1395 ایران اکونا 30 آبان 1395 ایران اکونا 30 آذر 1395 ایران اکونا 1 دی 1395 ایران اکونا 1 اسفند 1395 ایران اکونا 1 بهمن 1395 ایران اکونا 2 بهمن 1395 ایران اکونا 3 بهمن 1395 ایران اکونا 4 بهمن 1395 ایران اکونا 5 بهمن 1395 ایران اکونا 6 بهمن 1395 ایران اکونا 7 بهمن 1395 ایران اکونا 8 بهمن 1395 ایران اکونا 9 بهمن 1395 ایران اکونا 10 بهمن 1395 ایران اکونا 11 بهمن 1395 ایران اکونا 12 بهمن 1395 ایران اکونا 13 بهمن 1395 ایران اکونا 14 بهمن 1395 ایران اکونا 15 بهمن 1395 ایران اکونا 16 بهمن 1395 ایران اکونا 17 بهمن 1395 ایران اکونا 18 بهمن 1395 ایران اکونا 19 بهمن 1395 ایران اکونا 20 بهمن 1395 ایران اکونا 21 بهمن 1395 ایران اکونا 22 بهمن 1395 ایران اکونا 23 بهمن 1395 ایران اکونا 24 بهمن 1395 ایران اکونا 25 بهمن 1395 ایران اکونا 26 بهمن 1395 ایران اکونا 27 بهمن 1395 ایران اکونا 28 بهمن 1395 ایران اکونا 29 بهمن 1395 ایران اکونا 30 بهمن 1395 
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی درخصوص جزییات و شرایط اعطای تسهیلات به اصناف حادثه دیده ساختمان پلاسکو، گفت: این تسهیلات برای هر واحد صنفی تا سقف 300 میلیون تومان و با یک سال تنفس و بازپرداخت 36 ماهه و با نرخ سود ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۱۷    
قراردادهای خرید و فروش تجهیزات و اقلام مصرفی که به یکی از چالش های میان فعالان بخش خصوصی و سازمان تامین اجتماعی بدل شده بود، برابر رای دیوان عدالت اداری مشمول حق بیمه نمی شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۳:۵۲    
رییس اتحادیه مشاوران املاک با انتقاد از قوانین موجود در حوزه مدیریت شهری، گفت: باید قوانین تازه ای را در حوزه مدیریت شهری برای استانداردسازی ساخاتمان ها و بناها داشته باشیم که ضمانت اجرایی قوی داشته ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۳:۲۲    
تسهیلات پرداختی بانک ها به بخش های اقتصادی در 9 ماهه امسال سه بیلیارد و 824 هزار و 500 میلیارد ریال (382 هزار و 450 میلیارد تومان) بود که در همسنجی با دوره مشابه پارسال 43 ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۲:۳۲    
دادستان کل کشور گفت: شعبه حقوقی به منظور رسیدگی و پیگیری مسائل مربوط به حادثه ساختمان پلاسکو، با نظارت دادستانی استان تهران به صورت متمرکز در محل حادثه ایجاد می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۱:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی از ارایه تسهیلات 300میلیون تومانی به کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت: تنفس یکساله برای بازپرداخت درنظر گرفته شده و پس از آن، این وام باید ظرف سه سال تسویه شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۰:۵۲    
حفر تونل از طریق ساختمان بازار کویتی ها برای راه یابی به زیرزمین و محل منبع گازوئیل در حال اتمام است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۰:۵۲    
عصر ترامپ کلید خورد. او در اولین دقایق ورود به کاخ سفید اسنادی را امضا کرد تا همان طور که وعده داده بود میراث اوباما را حلاجی کند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۰:۱۲    
بانک مرکزی در بخشنامه ای، دستورالعمل نحوه صدور اجازه نامه عملیات ارزی موسسات اعتباری را ابلاغ کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۷:۴۲    
رئیس انجمن انبوه سازان تهران از اعلام فراخوان عمومی برای واگذاری پلاک های بافت فرسوده منطقه سیروس تهران به انبوه سازان خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۲    
تمام سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها قطع شده است می توانند نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند؛ همچنین قطع یارانه نقدی خانوارها پیش از اطلاع رسانی از طریق پیامک ممنوع است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۶:۴۷    
قیمت جهانی طلا ساعاتی پس از شروع معاملات روز جاری، در و اکنش به سخنان مراسم تحلیف دونالد ترامپ با افزایش روبرو شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۶:۳۲    
با توافق وزارت نفت و مجلس، قیمت بنزین برای سال 96 گران نمی شود اما عوارض فروش این فرآورده نفتی 5 درصد افزایش می یابد که از سهم دولت به پالایشگاه های نفت پرداخت خواهد شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۲    
نمایشگاه تخصصی ایران پروژه و همایش مشترک فعالان اقتصادی و تجاری ایران و ترکمنستان اسفند ماه سال جاری در عشق آباد برگزار می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۷    
قائم مقام سازمان جنگل ها و مراتع گفت: 250 هزار هکتار از جنگل های شمال نیاز به بازسازی و ترمیم دارند و بارها پیشنهاد کرده ایم که از خودروسازان مالیات سبز برای احیای جنگل ها دریافت شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۷    
مدیر عامل آتیه صبا از تهاتر 500 میلیارد تومانی بدهی هواپیمایی آسمان از مجموعه شرکت های تابعه سرمایه گذاری آتیه صبا خبر داد و گفت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۲    
شرکت ملی نفتکش ایران اعلام کرد: کشتی های شرکت ملی نفتکش ایران فعالیت خود را در بازار اروپا از سر گرفته است و هیچ یک از کشتی های این شرکت در بنادر اسپانیا متوقف و منتظر دریافت مجوز تخلیه محموله خود ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۲    
امروز در جریان معاملات بورس اوراق بهادار تهران، معاملات بازار به مدت 3 دقیقه و به احترام شهیدان آتش نشان متوقف شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۲    
رئیس مرکز پژوهش اتحادیه صنف پوشاک با بیان اینکه حجم کالای از بین رفته در ساختمان پلاسکو قابل مقایسه با حجم کالای موجود در کشور نیست ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۲    
رکود بی سابقه در اقتصاد و به خصوص پروژه های عمرانی و ساخت و ساز باعث شده تا بسیاری از واحدهای صنفی آهن فروش تعطیل شوند و برخی از کارخانه های تولید کننده آهن نیز برای جبران افت فروش ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۷    
انصراف قرارگاه خاتم از حضور در قطعه دوم آزادراه تهران-شمال، پیشرفت 90 درصدی پروژه چینی ها در قطعه یک و کاهش 50 درصدی توان آنها ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۷    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از آغاز پذیرش مشمولان بیمه بیکاری شاغلان پلاسکو از امروز خبرداد و گفت:ایستگاه های برقراری بیمه بیکاری از امروز آماده برقراری بیمه بیکاری هستند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۷    
وزیر نیرو با بیان اینکه آب و برق مورد نیاز برای عملیات آواربرداری پلاسکو تأمین است، از فعالیت 200 نفر از متخصصان شرکت آبفای تهران برای انجام عملیات آواربرداری و نجات خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۷    
عضو هیات موسس انجمن مالی اسلامی گفت: بانک مرکزی نرخ سود سپرده ها را سالانه تعیین می کند و بانکها نیز مجازند حداکثر تا 70درصد آن را به صورت علی الحساب در قرارداد با سپرده گذاران لحاظ کنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۷    
استاندار همدان گفت: 80 کیلومتر از ریل گذاری راه آهن همدان-تهران باقی مانده که انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه اقدام کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۷    
همایش بین المللی کشاورزی سالم و پایدار با حضور 48 کشور خارجی و با محوریت اقتصاد مقاومتی و تولید پایدار هفتم بهمن ماه در تهران برگزار می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۷    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران از کاهش 4 درصدی قیمت خرید شیرخام توسط صنایع لبنی خبر دادوگفت: روزانه دولت 850 تا 1000 تن شیر رادر قالب خرید توافقی از تولیدکنندگان خریداری می کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۷    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از کاهش 200 تومانی نرخ تخم مرغ درب مرغداری خبر داد و گفت: تاکنون 13 استان درگیر این بیماری شده اند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۷    
کردستان در حوزه راه یکی از استان های محروم کشور است و تمامی پروژه های راهسازی در این استان نیمه تمام بوده و میزان اعتبارات اختصاص پیدا کرده به این بخش نیز همچنان حداقلی است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۷    
گزارش میدانی خبرنگار نشان می دهد که مدیریت شهر جدید پرند، تجاری سازی فضای سبز و پارکینگ های مسکن مهر شهرک آفتاب را در دستور کار قرارداده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۷    
رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه تنها 160 واحد صنفی مستقر در پلاسکو بیمه بودند، گفت: مجموع تعهد صنعت بیمه در رابطه با این حادثه 40 میلیارد تومان است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۷    
بانک صنعت و معدن به واحدهای تولیدی آسیب دیده در حادثه ساختمان پلاسکو با شرایط ویژه تسهیلات پرداخت می کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۲    
فقط شش ماه به پایان عمر دولت یازدهم باقی مانده ؛ دولت به فصل آزمون نهایی خود نزدیک می شود و عملکردش باید در معرض قضاوت مردم قرار گیرد؛ عملکردی که با موفقیتها و ناکامی هایی روبرو بوده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۲    
بدهی ملی آمریکا در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما 9 هزار میلیارد دلار افزایش پیدا کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۲    
سخنگوی شرکت ملی گاز با اشاره به افتتاح خط لوله صادرات گاز ایران به عراق، گفت: با وجود افتتاح خط لوله اما صادرات گاز به عراق فعلا آغاز نخواهد شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۲    
منابع آگاه اعلام کردند دولت انگلیس که یکی از سهامداران بزرگ رویال بانک اسکاتلند است تلاش کرده است این وام دهنده را به تسهیل تجارت با ایران ترغیب کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۲    
موضوع واگذاری پالایشگاه کرمانشاه سبب نگرانی نمایندگان و بسیاری از مردم استان کرمانشاه شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۲    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی سال جاری، صادرات غیر نفتی در استان بوشهر از نظر وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل 57 درصد افزایش داشته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۲    
نگرانی چینی ها از علاقمندی سرمایه گذاران خارجی برای انجام امور معاملات آتی نفت خام در بورس شانگهای موجب شد طرح بلند پروازنه چینی ها به زمان دیگری موکول شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۲    
مرکز آمار ایران در تازه ترین گزارش خود، رقم تورم شهری در دی ماه 95 را 6.9 درصد اعلام کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۲    
بررسی قیمت پنت هاوس های پایتخت نشان می دهد نرخ این خانه های رویایی طی 3سال اخیر حدود 15درصد گران شده ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۴۷    
ساختمان 17 طبقه پلاسکو صبح روز پنج شنبه فرو ریخت. این ساختمان با قدمت بیش از 50 سال از دیرباز به عنوان بورس پوشاک ایران شناخته می شد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۷    
یکی از موثرترین راه ها برای مقابله با اقدامات رئیس جمهوری جدید آمریکا تقویت بیش از پیش چندجانبه گرایی در سیاست خارجی ایران است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۷    
معاون دبیرکل خانه کارگر کشور نسبت به وضعیت صندوق های بیمه در کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: این صندوق ها در صورت تداوم این وضعیت و بی تفاوتی به آن ممکن است به پاشنه آشیل جامعه تبدیل شوند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۲    
صنعت فولاد ایران به عنوان نیروی محرکه اصلی برای رونق اقتصادی همواره مورد توجه تصمیم گیران، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بوده است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۲    
روزانه در سرتاسر دنیا اتفاقات و حوادثی رخ می دهد که لطمات و صدمات جبران ناپذیری را برای گروهی از مردمی که درگیر این اتفاقات بوده اند بوجود می آورد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۷    
یک کارشناس بازار سرمایه به تاثیر مثبت گزارش های 9 ماهه در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز نقدینگی آخر سال شرکت ها و هلدینگ ها پیش بینی می شود در بهمن ماه روند حرکت بازار سرمایه آرام و ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۲    
هرگونه پیش فروش خودرو از سوی شرکت های فاقد نمایندگی رسمی خودروسازان داخلی و خارجی، ممنوع است. مصرف کنندگان قبل از پیش خرید ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۲    
این در شرایطی است که با توجه به حوادث مربوط به ریزش ساختمان پلاسکو در تهران و احتمال تعطیلی بسیاری از صرافی ها در این منطقه کارشناسان احتمال می دهند طی هفته جاری معاملات ارز و طلا در این بخش به کندی ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۲    
یک کارشناس شهرسازی با بیان این که شهرداری ها ابزار قانونی برای اجرای وظایف محوله در اختیار ندارند گفت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۲    
رییس هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران با بیان اینکه در یک سال گذشته انتظارها از برجام بسیار بالا بوده است، گفت: امروز باید جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی اولویت نخست کشور باشد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۲    
همزمان با آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا، بازار نفت آن روی خوش خود را نشان داد و طلای سیاه در ادامه سیری صعودی به جای کاهش با افزایش قیمت همراه شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۲    
بدهی دولت در حدود 700 هزار میلیارد تومان تخمین زده می شود و بخش خصوصی معتقد است دولت باید هرچه سریعتر راه حلی برای پرداخت این بدهی به بخش خصوصی پیدا کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۲    
پلاسکو، اولین ساختمان بلند دوره تجدد دهه های اخیر، با بیشترین صدا و خسارت و گرفتن جان چندین نفر درون خودش، فرو ریخت و به خواب ابدی رفت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۷    
رییس جمهوری صبح امروز پس از حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو و بررسی وضعیت امداد ونجات در این منطقه گفت: همه ما در مقابل این فداکاری ها و امدادگران و آتش نشانان باید سر تعظیم فرود آوریم.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه کارگرانی که در ساختمان تجاری پلاسکو (تهران) به دنبال آتش سوزی کار خود را از دست داده اند از صبح فردا(یکشنبه) می توانند به اداره های کار مراجعه و نسبت به مقرری ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری صبح شنبه با حضور در محل حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران ...