پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۳۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 1 اسفند 1395 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 31 فروردین 1395 ایران اکونا 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونا 31 خرداد 1395 ایران اکونا 31 تیر 1395 ایران اکونا 31 مرداد 1395 ایران اکونا 31 شهریور 1395 ایران اکونا 30 مهر 1395 ایران اکونا 30 آبان 1395 ایران اکونا 30 آذر 1395 ایران اکونا 1 دی 1395 ایران اکونا 2 بهمن 1395 ایران اکونا 1 اسفند 1395 ایران اکونا 2 اسفند 1395 ایران اکونا 3 اسفند 1395 ایران اکونا 4 اسفند 1395 ایران اکونا 5 اسفند 1395 ایران اکونا 6 اسفند 1395 ایران اکونا 7 اسفند 1395 ایران اکونا 8 اسفند 1395 ایران اکونا 9 اسفند 1395 ایران اکونا 10 اسفند 1395 ایران اکونا 11 اسفند 1395 ایران اکونا 12 اسفند 1395 ایران اکونا 13 اسفند 1395 ایران اکونا 14 اسفند 1395 ایران اکونا 15 اسفند 1395 ایران اکونا 16 اسفند 1395 ایران اکونا 17 اسفند 1395 ایران اکونا 18 اسفند 1395 ایران اکونا 19 اسفند 1395 ایران اکونا 20 اسفند 1395 ایران اکونا 21 اسفند 1395 ایران اکونا 22 اسفند 1395 ایران اکونا 23 اسفند 1395 ایران اکونا 24 اسفند 1395 ایران اکونا 25 اسفند 1395 ایران اکونا 26 اسفند 1395 ایران اکونا 27 اسفند 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1395 ایران اکونا 30 اسفند 1395 
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از امکان استفاده از کارت بلیط های بانک شهر در قطار شهری تبریز از ابتدای اسفند خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۲    
بانک ملت پیش بینی درآمد هر سهم خود را برای سال مالی 1396 با بیش از 30 درصد افزایش، 133 ریال اعلام کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۲    
تفاهمنامه همکاری راه آهن ایران و فرانسه به منظور تشکیل 6 کارگروه کاری به امضاء رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۲    
در سی امین نشست کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران چگونگی جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در ایران مورد بررسی قرار گرفت.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۲    
محمدرضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران با دیمیتری اسکوبلکین معاون بانک مرکزی روسیه دیدار کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۲    
گردهمایی معرفی فرصت های همکاری معدنی ایران و فنلاند با هدف معرفی ظرفیت های همکاری شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی دو کشور و ارائه پتانسیل های سرمایه گذاری بخش معدن ایران ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
معاون وزیر اقتصاد فنلاند با اشاره به اینکه این کشور علاقه مند به همکاری در بخش های انرژی و معدن با ایران است، گفت: قصد داریم تا در بخش زمین شناسی همکاری بیشتری با ایران داشته باشیم.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی 10 ماهه سال 1395 به بخش های اقتصادی مبلغ 4278.9 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 1294.7 هزار میلیارد ریال افزایش داشته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
معاون شرکت بازرگانی دولتی با اشاره به عرضه فراوان شکر و برنج در فروشگاه های زنجیره ای، گفت: مردم باید هر کیلو شکر را 2855 تومان، هر کیلو برنج هندی 3800 تومان و برنج اروگوئه 2700 تومان خریداری کنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۲    
تشکیل شرکت سهامی خاص و عام، کاملا بسته به انجام یکسری اقدامات تشریفاتی و اجرایی است. اقدامات تشریفاتی و اداری تشکیل شرکت و بعدتر اداره شرکت، کاملا در جهت رعایت حقوق مردم ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
معاون قرنطینه و بهداشت گیاهی سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه شرایط محیطی کشور برای هجوم ملخ های صحرایی آماده است، نحوه ورود این ملخ ها را تشریح کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
رئیس انجمن پسته با بیان اینکه براساس شواهد موجود، رکورد تولید پسته در دهه 90 خواهد شکست،گفت: نباید به بارندگی های امسال دل خوش کنیم و دوباره در دام مصرف بی رویه منابع آبی بیفتیم.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران از افزایش سه هزار تنی تولید آبزیان سال جاری در استان خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: توسعه گیاهان دارویی سالانه در سطح یکصد هزار هکتار در عرصه های منابع طبیعی در برنامه ششم توسعه تصویب شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: گوشت گوساله نیز در هفته جاری گران شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی با عذرخواهی دوباره نسبت به حوادث تصادف دو قطار گفت: استیضاح حق نمایندگان است و از اینکه در این جایگاه هستم و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهم، خوشنودم و گلایه ای هم ندارم.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
با بهره برداری از فازهای جدید پارس جنوبی و ثبت رکوردهای جدید افزایش تولید گاز، ایران مذاکراتی برای امضای قرارداد صادرات روزانه 100 میلیون مترمکعب گاز با کشورهای همسایه را در دستور کار قرار داده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
یک اقتصاددان بابرشمردن پیش شرط های استقلال بانک مرکزی گفت:عملیات بازار باز یاخرید اوراق قرضه دولتی از سوی این بانک برای تنظیم نرخ بهره،منجر به انتقال کسری دولت به ترازنامه بانک مرکزی می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
معاون وزیرنفت با رد عقب نشینی توتال از توسعه فاز 11 پارس جنوبی، از انجام مذاکرات و توافق با 4 شرکت بزرگ جهان به منظور توسعه میادین نفت و گاز کشور خبر داد و گفت:قراردادها به زودی امضا می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
موازی کاری دو وزارت صنعت و اقتصاد در حوزه ترخیص و انبارداری اقلام در حالی ادامه دارد که انبارداران می گویند در صورت ادامه این وضعیت، از پذیرفتن کالاها خودداری خواهند کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
خط دو قطار شهری مشهد به طول 14.5 کیلومتر با 13 ایستگاه از انتهای خیابان طبرسی شمالی در شمال شهر مشهد شروع و تا بلوار شهید فکوری در جنوب شهر ادامه می یابد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
اتاق ایران طی گزارشی با اشاره به وضعیت تالاب های کشور تاکید کرد: اقدامات اساسی باید حول دو محور تهیه و تدوین برنامه استراتژیک برای مدیریت تالاب ها و احیا و بازسازی آنها، متمرکز شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
معاون وزیر انرژی اندونزی از برنامه های این کشور برای توسعه بخش انرژی ایران از جمله دو میدان نفتی خبر داد و گفت کشورش به تعهدات خود عمل می کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت این بانک تلاش کرد در سال های 92 و 93 پایه پولی و نقدینگی را کنترل کند که این اتفاق هم افتاد اما در سال 94 و 95 شرایط تغییر کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
آگهی واگذاری بلوک 49.8 درصدی سهام سرمایه گذاری ملی ایران به قمیت پایه هر سهم 4253 ریال در آستانه شامگاه آخرین روز بهمن ماه امسال بر روی سایت بورس تهران منتشر شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
مدیر عامل فولاد خوزستان از فسخ معامله 28.5 درصدی سهام سنگ آهن مرکزی ایران با فولاد خوزستان خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
شرکت جنرال موتورز قصد دارد هزاران خودروی خودران Chevy Bolts را در شهرهای مختلف آمریکا مورد استفاده آزمایشی قرار دهد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
در حالی که مسئولان از جمع و جور کردن حادثه پلاسکو طی یک ماه و جانمایی کسبه این ساختمان در مجتمع تجاری نور ابراز رضایت می کنند که کسبه پلاسکو از جانمایی جدید خود در این مجتمع اصلا رضایت ندارند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
مدیر کمیته ترانزیت راه آهن از تخفیف 15 تا 30 درصدی ترانزیت بین المللی خبر داد و گفت: در 10ماهه امسال صادرات از طریق حمل و نقل ریلی، رشد 55 درصدی داشته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی در اظهاراتی طرح جامع مالیاتی را آبروی سازمان توصیف کرده و گفته بود، تا بهمن ماه این طرح اجرا می شود، حالا وضعیت آبروی سازمان بلاتکلیف است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
نماینده مجلس شورای اسلامی مخاطب سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را قوای سه گانه و همه نهادهای اجرایی در حکومت دانست.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم در سال 96 یک میلیون شغل ایجاد شود اما ایجاد 700 هزار شغلی قطعی است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران گفت: حداقل دستمزد باید با خط فقر برابر باشد، براساس برآوردها دستمزد کارگران تنها 7 تا 12 درصد از هزینه های تولید را به خود اختصاص داده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۷    
بهای اونس طلا در دومین هفته فوریه، با همه نوسان ها، تغییر چندانی نداشت اما رشد این کالای گرانبها در سال 2017 به بیش از 16 درصد رسیده است. این وضعیت باعث شده خوش بینی به روند رشد طلا ادامه داشته باشد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
آخرین ماه از سال 1395، سه رویداد تجاری از سوی بخش خصوصی کلید می خورد. بر این اساس، هفته اول اسفند شاهد حضور هیاتی اقتصادی از ترکیه و فنلاند به تهران از یکسو و برگزاری روز اقتصاد مسکو خواهیم بود.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۷    
به لحاظ وسعت و مساحت نیز در جهان شهرهای بسیار بزرگ تر از تهران وجود دارند. نیویورک 11 هزار کیلومتر مربع، توکیو 11 هزار کیلومتر مربع ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۲    
دورنمای بازار فولاد را باید در بارش باران و برف، جاری شدن سیل و بسته شدن راه های ارتباطی جست وجو کرد زیرا چهره جدیدی در زیرساخت های بازار فولاد رقم خورده است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
پرتیراژترین خودروی تولیدی کشور، در شرایطی ارزان ترین خودرو موجود محسوب می شود که کارشناسان همواره بر قیمت به عنوان اصلی ترین عامل موثر بر تقاضای بازار تاکید دارند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۷    
وقتی در بازار هدفی چون لهستان به مقایسه قیمتی بین محصولات نهایی صنایع پایین دست پتروشیمی و محصولات رقیبانی همچون ترکیه می پردازیم، می بینیم قیمت تمام شده محصولات نهایی آنها پایین تر از کالاهای ماست.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۲    
هفته گذشته یک تیم کارشناسی عراقی برای گفت وگوی نهایی با مسوولان شرکت ملی گاز ایران به تهران سفر کردند.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۲    
با اجرای دستورالعمل های جدید در راستای تعیین تکلیف طرح های در دست اجرای بدون پیشرفت فیزیکی تمام جوازهای تاسیس صادره تا پایان اسفند سال 1392 که پیشرفت فیزیکی آنها صفر یا ناچیز بوده، باطل شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۲    
گزارش ها از نیمه پنهان طرح مسکن مهر حاکی است: در حال حاضر دو آمار اسمی و واقعی درباره پیشرفت این طرح وجود دارد که اولی ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۷    
هر تبدیل ارزی برای تجارت ما هزینه زاست، اما به دلیل شرایطی که ناشی از تحریم های اولیه است، اولویت برای ما آن است که حساب های خود را به یورو نگه داریم ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۲    
سیاست جدید تجاری در سال 96 حکایت از اختلاف دولت و بخش خصوصی درباره تعرفه ها دارد. اگرچه همه کشورها دارای نظام تعرفه ای هستند، اما بین کشورها در اعداد و ارقام آن تفاوت هایی وجود دارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۲    
مدیرعامل شرکت ملی نفت در ادامه به تاثیر عملیات حفاری در رسیدن به این هدف تولیدی تاکید کرد. به گفته وی برآورد شده که برای رسیدن به این هدف تولیدی نیاز به حفر 500 حلقه چاه است که به 135 دستگاه دکل نیاز ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۲    
عباس آخوندی امروز در مجلس استیضاح می شود؛ استیضاحی که گرچه وزیر راه پیش از این نیز یک بار آن را در مجلس نهم تجربه کرده، اما اصرار به برگزاری اش در دقایق 90 کار دولت یازدهم ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۲    
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی فروش برخی اموال و دارایی ها و تعامل با بانک ها برای پرداخت اقساطی را به عنوان راهکارهای کاهش بدهی 100 هزار میلیارد ریالی این شرکت دانست.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۲    
پرونده بهمن ماه بورس تهران در شرایطی بسته شد که شاخص سهام در معاملات دیروز با افزایش 409 واحدی در رقم 77 هزار و 599 واحد ایستاد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۲    
بازار موبایل این روزها بار دیگر با نزدیک شدن به آخر سال تلاطم دیگری را از سر می گذراند؛ نو شدن موبایل ها و افزایش تقاضا ...
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۲    
پنجاه و سومین اجلاس امنیتی مونیخ با دیدارهای فشرده وزیر امور خارجه ایران همراه شد. محمدجواد ظریف روزهای جمعه و شنبه بیش از 20 دیدار را به صورت جداگانه با وزرای خارجه و مسوولان ارشد خارجی صورت داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۲    
معاون اقتصادی بانک مرکزی، با مقایسه روند پرنوسان دلار در مقابل سایر ارزهای جهانی، هدف گذاری بانک مرکزی را عبور از هژمونی دلار و حذف اثر نامتقارن آن در اقتصاد کشور دانست.