شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۵May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 2 مهر 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 2 مهر 1397 ایران اکونا 3 مهر 1397 ایران اکونا 4 مهر 1397 ایران اکونا 5 مهر 1397 ایران اکونا 6 مهر 1397 ایران اکونا 7 مهر 1397 ایران اکونا 8 مهر 1397 ایران اکونا 9 مهر 1397 ایران اکونا 10 مهر 1397 ایران اکونا 11 مهر 1397 ایران اکونا 12 مهر 1397 ایران اکونا 13 مهر 1397 ایران اکونا 14 مهر 1397 ایران اکونا 15 مهر 1397 ایران اکونا 16 مهر 1397 ایران اکونا 17 مهر 1397 ایران اکونا 22 مهر 1397 ایران اکونا 23 مهر 1397 ایران اکونا 24 مهر 1397 ایران اکونا 27 مهر 1397 ایران اکونا 28 مهر 1397 ایران اکونا 29 مهر 1397 ایران اکونا 30 مهر 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۸    
بر اساس اعلام گمرک جمهوری اسلامی ، ماموران از محموله صادراتی نخود 120 کارتن دفترچه مشق قاچاق کشف کردند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۲    
مدیرعامل بانک ملت در پیام تسلیتی، با خانواده قربانیان حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح در اهواز، ابراز همدردی کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل مخابرات ایران با بیان اینکه تلاش می کنیم در آینده فیبر نوری را به منازل بیاوریم، گفت: تعرفه هایمان را باید مناسب کنیم، البته در همکاری جدی با شهرداری ها کارهای خوبی انجام شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۷    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران سیاسی بر این باورند که اگر جنگ تجاری میان آمریکا و چین به درازا کشیده شود، بی گمان ضربه سنگینی به رشد اقتصادی جهان وارد خواهد کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۲    
مدیرعامل جدید شرکت توانیر تاکید کرد که فاصله قیمت تکلیفی و تمام شده برق افزایش بیشتری خواهد یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۷    
رئیس ستاد بحران استان خراسان رضوی گفت: موضوع انتقال آب به استان فعلا در مرحله مطالعات است و در دستور اجرا قرار ندارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۲    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده ای از دغدغه های اصلی مسئولان ذی ربط حوزه حمل و نقل جاده ای بوده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۲    
نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان و ساخت و ساز با حضور 10 شرکت ایرانی در مرکز نمایشگاه های بین المللی دوحه آغاز به کار کرد .
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تهیه بسته جبرانی برای 6 میلیون و 900 هزار حقوق بگیر، خبر داد و گفت: این بسته حمایتی بعد از بازگشت رئیس جمهور بررسی و پس از تصویب اجرایی می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۲    
سازمان برنامه و بودجه کشور در گزارشی اعلام کرد که وضعیت پرداختی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای در پنج ماه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته 450 درصد رشد داشت و به پنج و نیم برابر رسیده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۲    
بانک مرکزی از مردم خواست در پرداخت های الکترونیکی به موضوع هایی همچون، توجه به درگاه پرداخت اینترنتی ، برنامه های معتبر پرداخت ، عدم انتشار اطلاعات بانکی در فضای مجازی ، حفاظت از رمز کارت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۲    
دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه گفت که روابط اقتصادی میان جمهوری اسلامی و سوریه با ورود بخش خصوصی دو کشور افزایش پیدا می کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۲    
افزایش دستمزد کارگران در شرایط فعلی اقتصاد، گرچه می تواند شکاف هزینه-درآمد این قشر را تا حدی کاهش دهد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۲    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: شرکت های دانش بنیان تاکنون توانسته اند 300 هزار شغل مستقیم در کشور ایجاد کنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۲    
رئیس صندوق بین المللی پول در نیویورک به دیدار روحانی آمده و به وی توصیه کرده که برای ایجاد ثبات اقتصادی در شرایط فعلی ایران، اصلاحاتی را در نظام اقتصادی کشور پیاده کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۲    
طبق گزارش مرکز آمار، نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به شهریور ماه 1397 به 11.3 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل 1.6 واحد درصد افزایش را نشان می دهد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۱:۳۹    
- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: راندن افراد با تجربه به بهانه جوانگرایی خطاست اما عرصه عمل نیز به شجاعت و خلاقیتی نیاز دارد که نزد جوانان است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۲    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی با معاملات پرحجم و متعادل روبرو بودند که فلزات اساسی همچنان طلایه دار سهم های پیشرو در بازار سهام است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از دیروز بازگشت 22 میلیارد تومان پول کلاهبرداری شده از مردم در حوزه خدمات ارزش افزوده آغاز شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۲    
معاون رگولاتوری در پیگیری از مبنای قانونی افزایش تعرفه بسته های اینترنت همراه و افزایش نرخ مکالمه موبایل ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: پتروشیمی ها از رانت استفاده می کنند اما ارز صادراتی خود را وارد سامانه نیما نمی کنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه با بیان اینکه چون راه اندازی سامانه املاک و اسکان کشور یک اقدام فرادولتی و نیازمند ورود اطلاعات از تمام بخش ها است، هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۷    
طبق اعلام جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، هنوز رقم دقیق اختلاس و تخلف مالی نفتی در منطقه بوشهر مشخص نیست و موضوع در دست بررسی است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۲    
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، تورم 5 گروه کالایی در شهریورماه نسبت به مرداد بیش از 10 درصد افزایش یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۲    
رویترز اعلام کرد: نشست روز گذشته اوپک بدون هیچگونه تعهدی به افزایش تولید پایان یافت ورسانه های خارجی آن را بی توجهی نمایندگان اوپک به خواسته ترامپ مطرح کردند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۲    
حافظی با بیان اینکه خروج از بورس به معنای توزیع عادلانه از طریق مجتمع های پتروشیمی نیست عنوان کرد: هر زمان که نظام توزیع به نقاط مثبتی رسیده بحث خروج از بازار و در دستگیری فرایند توزیع مواد پتروشیمی ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۲    
محمد ابراهیم کاردگر با حکم هیات مدیره، به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت به بیمه دانا تعیین شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۲    
کاهش قدرت خرید کارگران و ضرورت اصلاح حداقل 800 هزار تومانی آن مورد وفاق گروه های سه جانبه کارگری، کارفرمایی و دولت است اما تصمیم نهایی معطل برگزاری نشست شورای عالی کار است که گرچه وعده برگزاری آن در ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۷    
وزیر نفت گفت: به دلیل حساسیت بالای عرضه نفت در بورس، قرار شد این عرضه به طور آزمایشی و محدود، و تسویه آن 20 درصد ریالی و 80 درصد ارزی انجام شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۷    
گمرک معافیت کره وارداتی از پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز را ابلاغ کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۷    
مشاور وزیر و مجری طرح گندم گفت:برای سال زراعی 98-97 تولید حدود 14 میلیون تن گندم هدف گذاری شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۷    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذاراستان تهران با بیان اینکه تخم مرغ طی روزهای آتی حدود6درصد گران می شودگفت:به دلیل درگیری باآنفلوانزا وممنوعیت صادرات کالاهای اساسی،صادرات تخم مرغ متوقف است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۷    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از کاهش قیمت مرغ به کمتر از 9 هزارتومان در بازار خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی، به 8900 تومان رسیده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۷    
گمرک ایران، از اجرایی شدن کاهش تعرفه واردات لاستیک خودروهای سنگین باری و اتوبوسی به پنج درصد خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه ماجرای استعفای دسته جمعی 7 معاون وزیر صنعت معدن تجارت را تشریح کرد و گفت: نباید با یک استعفا تمام تخلفات و سوء مدیریت های وی نادیده گرفته شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۲    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از شناسایی بیش از 100 روستا برای اجرای طرح روستای بدون بیکار خبرداد و گفت: امیدواریم تا پایان سال در هر شهرستان حداقل یک روستا برای اجرای طرح شناسایی شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در مدتی که بندهایی از برنامه اقدام FATF به اجرا درآمد، اتفاق خاص مثبتی در اقتصاد کشور رخ نداد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا 23 شهریورماه حدود 22.7 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشته ایم، گفت: روش هایی برای بازگشت این ارز به اقتصاد کشور پیش بینی کرده ایم.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۲    
دفتر پیشگیری و مقابله با تحریم ها، در مرکز اصناف و بازرگانان به منظور مقابله با آثار ناشی از تحریم ها تشکیل شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۷    
مدیرعامل بانک ملی ایران از راه اندازی شدن سیستم تحویلداری تحت وب در بیش از 2000 شعبه این بانک خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت شهرسازی با بیان اینکه ارزش افزوده بخش مسکن در حال حاضر مثبت است گفت: معاملات انجام شده مسکن نشان دهنده رونق بازار مسکن نیست.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۷    
سرپرست اسبق وزارت اقتصاد تنها راه قدرت خرید از دست رفته مردم را حذف بازار ثانویه ارزیابی کرد و گفت: حالا که نرخ بازار ثانویه هم دستوری است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۷    
در شرایطی که تحریم ها جنگ اقتصادی تمام عیاری را برای کشور رقم زده است، مشاهده می کنیم که وزارتخانه های مهم اقتصادی کشور بدون فرمانده رها شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۹    
مرکز آمار ایران نرخ تورم 12 ماهه منتهی به شهریورماه امسال را 11.3 درصد اعلام کرد که نسبت به مردادماه که 9.7 درصد بود، 1.6 واحد افزایش نشان می دهد.