یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۳May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 23 مهر 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 مهر 1396 ایران خبر 2 مهر 1396 ایران خبر 3 مهر 1396 ایران خبر 4 مهر 1396 ایران خبر 5 مهر 1396 ایران خبر 6 مهر 1396 ایران خبر 7 مهر 1396 ایران خبر 8 مهر 1396 ایران خبر 9 مهر 1396 ایران خبر 10 مهر 1396 ایران خبر 11 مهر 1396 ایران خبر 12 مهر 1396 ایران خبر 13 مهر 1396 ایران خبر 14 مهر 1396 ایران خبر 15 مهر 1396 ایران خبر 16 مهر 1396 ایران خبر 17 مهر 1396 ایران خبر 18 مهر 1396 ایران خبر 19 مهر 1396 ایران خبر 20 مهر 1396 ایران خبر 21 مهر 1396 ایران خبر 22 مهر 1396 ایران خبر 23 مهر 1396 ایران خبر 24 مهر 1396 ایران خبر 25 مهر 1396 ایران خبر 26 مهر 1396 ایران خبر 27 مهر 1396 ایران خبر 28 مهر 1396 ایران خبر 29 مهر 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سخنان ضد ایرانی دونالد ترامپ گفت: سخنان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا تغییری در نام خلیج همیشه فارس ایجاد نخواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۴    
برادران دوقلوی انگلیسی توانستند رکورد پرورش بزرگترین کدوتنبل را در این کشور از آن خود کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۰    
عکاسی با موبایل بسیار آسان است و این موضوع در مورد ثبت عکس های بد و بی فایده نیز صدق می کند. شما می توانید با پرهیز از 10 اشتباه رایج، به راحتی با دوربین گوشی هوشمندتان عکس بگیرید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۵    
محموله 20 تنی روغن حیوانی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان ملارد کشف وضبط شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از آزادسازی دو دختر ربوده شده در کمتر از 24 ساعت در این شهرستان خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور آمریکا را دردسرساز برای دنیا خواند و تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا فقط از زاویه پول به مسائل می نگرد و فاقد یک نگاه نظام یافته به صلح و ثبات در جهان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۰    
2 نفر زمین خوار حرفه ای در شهرستان دزفول دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۰    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- یکصد و پنج سال پیش در چنین روزی بیست و ششمین رئیس جمهور آمریکا هدف سوء قصد قرار گرفت اما جان سالم به در برد. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۵:۵۰    
تعدادی از گیاهان با خواص دارویی بسیار می توانند جایگزین مناسب آنتی بیوتیک ها شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۰۲:۵۰    
وزیر امور خارجه آمریکا ضمن بیان این که این کشور در برجام باقی خواهد ماند، اعلام کرد که در خصوص نقایص توافق نامه هسته ای مذاکره خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۵    
صفحه اول روزنامه های دوشنبه 24 مهر 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۰    
خزانه داری آمریکا در پاسخ به این ادعا که سپاه سازمانی تروریستی معرفی شده، پاسخ می دهد: وزارت خارجه (آمریکا)، سپاه پاسداران را به عنوان اف تی او (سازمان تروریستی خارجی) معرفی نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۵    
سفیر آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه ای در حمایت از راهبرد جدید رئیس جمهور کشورش گفت که برجام آن چیزهایی را که قرار بود متوقف کند، متوقف نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۰    
رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در اعتراض به برنامه پایش و دعوت فردی به عنوان کارشناس اقتصادی در موضوع اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نامه نوشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۰    
مرد جوان بر اثر سقوط از طبقه چهارم ساختمانی در شهرک ولیعصر (عج) جان خودش را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۰    
مهاجم ایرانی روبین کازان جزو نفرات ذخیره این تیم برابر روستوف است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۰    
روز گذشته دو کارگر مقنی در روستای خاندانقلیِ شهرستان بیجار، جان خود را از دست دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۵    
رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: آمارهای سال های قبل نشان می داد که بیش از 30 درصد جرایم کل کشور در شهر تهران رخ می دهد که با تلاش همکاران ما در آگاهی تهران بزرگ امروز این رقم به کمتر از 27 درصد رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۵    
رییس سازمان محیط زیست کشور گفت: بدون شک از سه دهه قبل بسیاری می دانستند که سیاست های آبی کشور نادرست است ولی اعتراضی نکردند و سکوت پیشه کردند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۰    
فرمانده انتظامی کرمانشاه از شناسایی و کشف محموله 9 لیتری هروئین مایع در این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۵    
تروریست های داعش، حجم قابل توجهی از غیر نظامیان و شهروندان رقه را بالاجبار سوار اتوبوس کردند تا سپر انسانی آن ها تا رسیدن به مقصد باشند!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۵    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه از ایران می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۵    
سفیر عربستان سعودی در قاهره اعلام کرد کشورش به استراتژی های رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا علیه ایران پایبند است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما به دنبال سد کردن منافع عده ای هستیم که از قاچاق موبایل درآمد دارند به همین دلیل است که این طرح می تواند ساماندهی بازار را به دنبال داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان سنندج از مرگ یک نوزاد سه ماهه بر اثر گازگرفتگی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۰    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی دو دیدار را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۵    
فرشاد احمدزاده هافبک تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یکشنبه) تحت عمل جراحی قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۰    
بیش از 30 هزار واحد مسکونی خالی لوکس تنها در منطقه یک پایتخت. این، آماری است که وزیر راه، مسکن و شهرسازی چند روز پیش در شورای شهر تهران داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۰    
دماسنج بازار سرمایه ایران برای دومین روز پیاپی در این هفته روند افزایشی را تجربه کرد و به رقم 85 هزار و 694 واحدی رسید ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از تشکیل دایره مبارزه با جرایم اینترنتی در این دادسرا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۵    
زیگمار گابریل گفت: اگر قرار است توافق ها اینطور نابود شود چرا دیگران به دنبال سلاح هسته ای نروند؟ از طرفی در صورتی که آمریکا از توافق هسته ای خارج شود خطر بروز یک جنگ در نزدیکی اروپا را افزایش خواهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۰    
سردار عبدالله خسروی اعزامی از اراک که فرماندهی گردان فاتحین را بر عهده داشت در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید./فارس
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۰    
معاون پیشین وزارت خارجه آمریکا معتقد است با وجود آنکه ترامپ برجام را تائید نکرده این احتمال وجود دارد که کنگره توافق هسته ای ایران را حفظ کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۵    
با توجه به هشدار دولت مرکزی عراق و عدم عقب نشینی نیروهای پیشمرگه از کرکوک اوضاع این شهر به حالت نظامی تبدیل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۵    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که توافق هسته ای به صورت مکرر توسط آمریکا نقض می شود، گفت: کشورهای 1+5 مخالف اقدامات آمریکا هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پلیس این رژیم به دلیل افشای جزئیات پرونده فساد مالی خود شدیدا انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۵    
محققان ژاپنی به طور ژنتیکی مرغ ها را مهندسی ژنتیکی کرده اند تا تخم هایی تولید کنند که حاوی مواد دارویی بوده و قادر به مبارزه با بیماری هایی نظیر هپاتیت و سرطان پوست هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۵    
همزمان با 25 ماه محرم پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرک مسکونی شهید صادقی نیروی هوایی ارتش تشییع و تدفین شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۵    
در برخی از رسانه های محلی و فضای مجازی خبری مبنی بر " استفاده غیر مجاز برق 5 نفر از پرسنل اداره برق شهرستان بهمئی منتشر شد که رئیس اداره برق شهرستان بهمئی این موضوع را رد کرد و گفت: این خبر صحت ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۰    
وینفرد شفر پس از بررسی هایی که روی پیشنهاد اولیه کمیته فنی داشت، روی گزینه طاهری تا حدود زیادی به جمع بندی رسیده است و روز گذشته هم صحبت هایی در این خصوص صورت گرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۰    
نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: بهتر است ریاست جمهوری آمریکا بداند که خلیج همیشه فارس تا ابد خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۰    
فرمانده سپاه کردستان با ذکر ناگفته هایی از مسائل مالی سران اقلیم کردستان عراق و ارتباطشان با اسرائیل، درباره شادی بخش کوچکی از مردم مناطق کردنشین کشورمان پس از برگزاری رفراندوم در شمال عراق سخن گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۰    
آتشی که در یکی از واحدهای پاساژعدالت تبریزدر حال گسترش بود، با کمک به موقع آتش نشانان مهار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۵    
معاون اقتصادی رییس جمهور تاکید کرد: ما باید به سمت موافقتنامه ترجیحی و حتی تجارت آزاد حرکت کنیم و تسهیل در صدور ویزا و حتی لغو روادید می تواند به همکاری کمک کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۵    
سال 1992 بود که ارتش آمریکا به سربازانی که در خلیج فارس می جنگیدند، مدال افتخاری اعطا کرد که اسم خلیج فارس روی آن حک شده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۰    
والیبال ایران 6 سالی است در رده های مختلف با پیشرفت فوق العاده ای همراه است که آخرین نتیجه آن کسب عنوان سومی در مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان 2017 در ژاپن بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۰    
رییس کمیته امنیت اقتصادی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به این که سپاه و برجام 2 نقطه قوت ما و همچون خاری در چشم آمریکا است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۰    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو سارق محتویات خودرو با 42 فقره سرقت خبر داد .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۰    
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که مشکل همه سپرده گذاران حل نشود مجلس برای رفع این مشکل پیگیری ها خود را دنبال خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۵    
ویدیویی که اخیرا توسط هواوی منتشر شده بکارگیری اندروید Oreo در Mate 10 را تایید می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۵    
مردی که مدعی است در افغانستان کشتن مردانی که برای زنان ایجاد مزاحمت می کنند، مجازات ندارد، مزاحم همسرش را در ایران به قتل رساند و گفت فکر می کرده است مجازات نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۰    
78 درصد شهروندان روسی معتقدند عملیات نظامی کشورشان در سوریه به اهداف خود رسیده و 54 درصد هم از ادامه این عملیات تا نابودی کامل تروریسم حمایت می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۰    
با گذشت پنج ماه از سال، دولت تمام بودجه خود را صرف کرده که هیچ، حدود 47هزار میلیارد تومان نیز کسری آورده است؛ کسری ای که از دو سال قبل خود، پیشی گرفته و رشد کسری را به رخ می کشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۵    
یکی از فوتبالیست های ایرانی به دلیل اختلاف با همسرش دست به خودکشی زد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰    
405 کیلوگرم مواد مخدر در لرستان از 4 سوداگرمرگ کشف و ضبط شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰    
بیش از 100 روانشناس با برگزاری تظاهراتی در نیویورک آمریکا خواستار کناره گیری دونالد ترامپ از قدرت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۵    
اعضای آکادمی علوم و هنرهای سینما که نهاد برگزارکننده جوایز اسکار است پس از یک جلسه ویژه رای به اخراج هاروی واینستین، غول هالیوود، دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۰    
رئیس صندوق بین المللی پول گفت، هیچ تغییری در سیاست صندوق در زمینه اعطای وام به ایران در پی فشارهای اعمال شده از سوی دولت آمریکا ایجاد نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۰    
رئیس پیشین سازمان جاسوسی آمریکا موضع گیری اخیر ترامپ در خصوص برجام را اشتباهی بزرگ در زمانی نامناسب ارزیابی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۰    
ملک سلمان شاه عربستان در تماس تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از رویکرد جدید برای مقابله با ایران استقبال کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۰    
مرد دستفروش که به اتهام قتل راننده سمند مسافربر در شهرستان داورزن-خراسان رضوی- دستگیرشده است هنوز هم باور ندارد که کسی را کشته باشد. این در حالی است که هنوزجسد قربانی هم پیدا نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۵    
آتش سوزی در جنگل های ایالت کالیفرنیای آمریکا که از یک هفته پیش همچنان ادامه دارد، تاکنون 40 قربانی گرفته و جستجوی برای قربانی احتمالی دیگر ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۵    
رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: زائران اربعین باید در هنگام مواجهه با علائم تنفسی یا گوارشی سریعاً به پزشک مراجعه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۲:۵۵    
مواد غذایی مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان سرماخوردگی و آنفولانزا را بخوانید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۰:۴۵    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 23 مهر 1396 را مشاهده کنید.