جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 3 مهر 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 مهر 1396 ایران خبر 2 مهر 1396 ایران خبر 3 مهر 1396 ایران خبر 4 مهر 1396 ایران خبر 5 مهر 1396 ایران خبر 6 مهر 1396 ایران خبر 7 مهر 1396 ایران خبر 8 مهر 1396 ایران خبر 9 مهر 1396 ایران خبر 10 مهر 1396 ایران خبر 11 مهر 1396 ایران خبر 12 مهر 1396 ایران خبر 13 مهر 1396 ایران خبر 14 مهر 1396 ایران خبر 15 مهر 1396 ایران خبر 16 مهر 1396 ایران خبر 17 مهر 1396 ایران خبر 18 مهر 1396 ایران خبر 19 مهر 1396 ایران خبر 20 مهر 1396 ایران خبر 21 مهر 1396 ایران خبر 22 مهر 1396 ایران خبر 23 مهر 1396 ایران خبر 24 مهر 1396 ایران خبر 25 مهر 1396 ایران خبر 26 مهر 1396 ایران خبر 27 مهر 1396 ایران خبر 28 مهر 1396 ایران خبر 29 مهر 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۲:۵۴    
صحنه های تلخی در جریان رسیدگی به پرونده قتل پسربچه 3ماهه ای به نام امیرعلی در دادسرای جنایی تهران رقم خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۴    
نمایش کروکی به کارگردانی مجتبی احمدی و بازی ژیلا صادقی از 12 مهر روی صحنه می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۴    
رجب طیب اردوغان و خلوصی آکار ، رئیس جمهور و رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ترکیه در آینده نزدیک برای بررسی مسئله همه پرسی استقلال اقلیم به تهران سفر می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۵    
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: اگر در دفاع اقتصادی برای مردم نقشی قائل نشویم، مردم مقابل آن می ایستند و برای اینکه بتوانیم مقابل طرح های آمریکا در حوزه اقتصادی پیروز شویم نیازمند لحاظ ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی کاخ سفید می گوید منظور رئیس جمهور آمریکا از تهدید کره شمالی به نابودی کلی، اعلان جنگ علیه پیونگ یانگ نبوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۰    
کاهش دمای هوا و نخستین بارش برف در قزاقستان مردم این کشور را غافلگیر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۰    
معاونت پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد که در دولت یازدهم، بودجه مصرفی نهاد از رقم 385 میلیارد تومان در سال 1391 به 370 میلیارد تومان در سال 1395 تقلیل داده شد و این در حالی است که ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۵    
شهردار تهران درباره عواقب بی توجهی به بخشنامه ممنوعیت صدور هولوگرام هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۵    
مسئولان امنیتی در استان مورد مناقشه کرکوک که بخشی از ساکنان آن امروز در همه پرسی کردستان شرکت کردند، مقررات منع آمد و شد شبانه را پس از پایان همه پرسی اعمال کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۰    
فرمانده نیروهای پیشمرگ کرد با بیان اینکه کردستان عراق حمایت نظامی از سوی اسرائیل دریافت نکرده است، تاکید کرد که تل آویو از اربیل حمایت سیاسی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۷:۴۰    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از امضای قرارداد 2 جانبه همکاری شهرداری تهران با شرکت ژاپنی جایکا برای کاهش آلودگی هوای تهران در یک دوره 4 ساله خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۰    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 4 مهر 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۰    
پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی دقایقی قبل به میهن اسلامی بازگشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۵    
زن ثروتمندی که سعی در نشان دادن میزان ثروت و دارای هایش دارد, سوژه رسانه ها شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۰    
متخصص بیماری های مغز و اعصاب با اشاره به آسیب های مغزی قابل توجه قمه زنی، از عوارض ترکیدن پوست محافظ سر و آسیب دیدگی عروق زیر جمجمه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۵    
استخوانهای جمجمه یک انسان در پارک چیتگر کشف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۵    
محسن فروزان دروازه بان سابق استقلال و کنونی پارس جنوبی جم با انتشار یک استوری در اینستاگرامش حاشیه ساز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۰    
علی درویشی کارمند راهنمای مسافر فرودگاه بین المللی بیرجند قطعه طلای 300 میلیون ریال که پیدا کرده بود را به صاحبش برگرداند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۰    
گاهی کشاورزی مدعی می شود که هیچگونه کود و سم شیمیایی در محصولات تولیدی خود استفاده نکرده و محصولاتش ارگانیک است؛ ممکن است این محصول سالم باشد اما چگونه می توان گفت این محصولات ارگانیک است؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: کسانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند باید خود را به قواعد حقوقی، قوانین کشور و همچنین مبانی و اعتقادات دینی پای بند باشند در واقع این فضا هم باید توام با قانون ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۵    
مدیر مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی سامانه 1490 سازمان غذا و دارو گفت: با شروع فصل پاییز حساسیت های فصلی و بعضی عوامل سرماخوردگی در افراد بروز می کند که متاسفانه برخی به مصرف خودسرانه دارو روی می آورند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۵    
حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توییت هایی از تلفنی پوتین با روحانی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۵    
تعداد کثیری از کودکان در کشور چین از سن 3 سالگی از اینترنت استفاده می کنند و می توانند ساعت ها خود را مشغول بازی های اینترنتی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۰    
کشورهای عربی که به طور جدی از ناحیه ایران احساس خطر می کند، برای دفع این خطر، بهبود روابط و افزایش سطح همکاری با تل آویو را در دستور کار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۵    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت عالم جلیل القدر حجت الاسلام والمسلمین غروی را تسلیت گفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۵    
یک روزنامه صهیونیستی از روابط آشکار و پنهان تل آویو با اقلیم کردستان عراق پرده برداشت و نوشت: اسرائیل از نخستین کشورهایی خواهد بود که استقلال اقلیم کردستان عراق را به رسمیت خواهد شناخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۵    
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی مدعی شد: کمپانی ها در سراسر جهان باید بین تجارت با ایران یا آمریکا یکی را انتخاب کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۵    
عفو بین الملل با انتشار بیانیه ای در تاریخ یکم مهر ماه، نسبت به لایحه ارائه شده از سوی دولت لهستان جهت نظارت و کنترل بیشتر بر قوه قضاییه اعتراض کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۰    
بهرام قاسمی در نشست هفتگی خود با خبرنگاران با بیان اینکه سیاست ایران نسبت به همه پرسی و بحث اقلیم عراق از همین تریبون و سایر تریبونها مکررا مطرح شده گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب اراک با اعلام این که دستگاه قضایی حسب وظیفه قانونی خود، در پی رسیدگی توام با دقت و آرامش به پرونده کارخانه آذرآب است گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۵    
وزیر نفت گفت: ایران از هر تصمیمی برای همراهی با اوپک و در چارچوب منافع ملی حمایت خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ جزئیات حمله مسلحانه به ایستگاه صلواتی در تهران را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۵    
مدیرعامل پل معلق مشگین شهر گفت: همزمان با ماه محرم روز چهارشنبه ساعت 16 تا 18 اجتماع بزرگ حسینیان در پل معلق مشگین شهر برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی اورژانس تهران گفت: بر اثر حادثه در پله برقی مترو صادقیه دو زن مجروح شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۵    
بازار طلا در ماه گذشته با نوسانات نسبتا زیادی همراه بود و یکی از پر نوسان ترین مقاطع زمانی خود را دست کم در یک سال اخیر پشت سر گذاشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۰    
امروز منطقه کردستان عراق شاهد برگزاری رفراندومی غیرالزام آور درباره استقلال است. دولت خودمختار این منطقه، با وجود مخالفت های دولت عراق، توانایی برگزاری این رأی گیری را دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: دیروز بنا به تقاضای دولت عراق و یادداشتی که از وزارت امور خارجه عراق دریافت کردیم، مرز هوایی خود را با اقلیم کردستان مسدود کردیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۰    
رییس کانون وکلای مرکز گفت: افرادی که مسلمان نیستند شهروند آن شهر هستند. در شورا تصمیماتی برای اداره آن شهر می گیرند و قطعا خلاف مصلحت آن شهر کار نمی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۵    
مسأله برپایی همه پرسی استقلال در حالی احساسات کردهای شهر اربیل، پایتخت اقلیم کردستان را برانگیخت که دولت مرکزی بغداد و جامعه بین الملل به این رأی گیری اعتراض کردند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۵    
بیل گیتس مدیرعامل اسبق مایکروسافت یک بار دیگر به شرکت آی بی ام به علت طراحی فرمان سه کلیده Ctrl-Alt-Del حمله کرد و گفت: برای این کار باید یک دکمه خاص طراحی می شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۵    
نتایج آزمایشهای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان از افزایش گوگرد بنزین توزیعی در پایتخت به میزان 2 تا 3 برابر حد استاندارد داشت، وزارت نفت بخشی از این افزایش گوگرد را در مقطعی تأیید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۰    
محرومیت مهدی طارمی در آستانه دیدار پرسپولیس و الهلال بدترین خبر برای این تیم و هوادارانش بود. بدون تردید این اتفاق تلخ از نظر روحی و روانی تأثیر منفی روی بازیکنان نماینده کشورمان پیش از بازی حساس ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۰    
دقایقی بعد ماجرای مرگ مشکوک جوینده گنج توسط نیروهای انتظامی به قاضی سیدمحمد رضوی اعلام شد و بدین ترتیب مقام قضایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی عازم محل کشف جسد شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۵    
16 آبان 1393 گزارشی با تیتر مداحی، 10 شب، 200 میلیون تومان؟! منتشر شد. در این گزارش آمده که مداحی برای یک دهه در شهر کوچک چغادک از توابع استان بوشهر ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۰    
روشی که این روزها پزشکان زنان و زایمان ممکن است برای بعضی از بیمارانشان انجام دهند، روش تعیین جنسیت است؛ و پدران و مادران می توانند هر جنسیت جنینی را که دوست دارند انتخاب کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه با صدور یک اعلانیه، از اعمال محدودیت های مسافرتی برای اتباع کشورهای ایران، چاد، لیبی، سوریه، کره شمالی، ونزوئلا، سومالی و یمن خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل آذراب با دستور مقام قضایی از سوی پلیس استان احضار و هم اکنون در بازداشت است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۵    
موسسه آکامای تکنولوژی فهرستی از 10 کشور پیشگام و برتر در سرعت اینترنت ارائه داده که در این رده بندی، کره جنوبی رتبه نخست را کسب کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۵    
طبق نتایج یک مطالعه، افراد مبتلا به سردردهای مزمن میگرنی سه برابر بیشتر از دیگران از اختلال شدید استخوان فک رنج می برند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۰    
اکبر گلپایگانی، خواننده قدیمی ایران، چند روز پیش در گفت وگویی از همکارانش گلایه کرده که آنها در برابر بی کاری 38 ساله و خانه نشین شدنش سکوت اختیار کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۰    
مرد 30 ساله ای در کرج بر اثر سقوط یک جرثقیل جان خود را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۰    
وزیر امور خارجه کشورمان به فرمان مهاجرتی جدید رئیس جمهور امریکا واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۵    
امروزه با وجود شرایط فشرده کاری به سختی می توان تعادل بین زندگی شخصی و کار را به نحوی رضایت بخش حفظ کرد که همین امر در بسیاری از موارد به خستگی مفرط منجر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۰    
رئیس پارلمان عراق تأکید کرد که همه پرسی کردستان، فاقد هرگونه اثر قانونی خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۰    
به گزارش ایران خبر ،جلسه شورای شهر تهران. (برنا/ سارا عبدالهی) کشف مواد مخدر و کالای قاچاق در اصفهان. (ایرنا/ کاظم قانع) حرکت کاروان های نمادین اعزام نیرو به جبهه ...