پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۶May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 18 آبان 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 آبان 1396 ایران خبر 2 آبان 1396 ایران خبر 3 آبان 1396 ایران خبر 4 آبان 1396 ایران خبر 5 آبان 1396 ایران خبر 6 آبان 1396 ایران خبر 7 آبان 1396 ایران خبر 8 آبان 1396 ایران خبر 9 آبان 1396 ایران خبر 10 آبان 1396 ایران خبر 11 آبان 1396 ایران خبر 12 آبان 1396 ایران خبر 13 آبان 1396 ایران خبر 14 آبان 1396 ایران خبر 15 آبان 1396 ایران خبر 16 آبان 1396 ایران خبر 17 آبان 1396 ایران خبر 18 آبان 1396 ایران خبر 19 آبان 1396 ایران خبر 20 آبان 1396 ایران خبر 21 آبان 1396 ایران خبر 22 آبان 1396 ایران خبر 23 آبان 1396 ایران خبر 24 آبان 1396 ایران خبر 25 آبان 1396 ایران خبر 26 آبان 1396 ایران خبر 27 آبان 1396 ایران خبر 28 آبان 1396 ایران خبر 29 آبان 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۶:۲۲    
مدیرعامل بانک پارسیان درباره آخرین وضعیت موسسه ثامن الحجج اظهار کرد: قرار شده که هیات تصفیه با شرکتی در چهارچوب یک قرارداد مشاوره ای به توافق برسد و برای وصول تسهیلات اعطایی موسسه اقدام کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۲    
نمایش موزیکال الیور توئیست با سرمایه و مدیریت موسسه فرهنگی هنری حریرهنرشرق تهیه و تولید می شود و هیچ ارتباطی به تهیه کننده شهرزاد ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۲    
مجید آقابابائی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور خبر داد؛ چندین تیم تروریستی به صورت گروهی یا انفرادی قصد انجام عملیات تروریستی علیه زائران را داشته اند که با هوشیاری ارتش، پلیس و نیروهای مردمی عراق ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۷    
در دو روز اخیر تصاویری از یک پیرمرد ساکن یکی از روستاهای شهرستان خداآفرین در فضاهای مجازی آذربایجان شرقی همراه با کارت ملی وی منتشر شد که تاریخ تولد وی را 1266 شمسی نشان می دهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۳    
رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه، اعلام کرد: کسانی که امسال بدون ویزا به عراق سفر کردند تعداد بسیار انگشت شماری بودند و برخی از آن ها نیز توسط پلیس عراق بازداشت شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۳    
با تأیید ارزیابی فنی یونسکو از دو پرونده پیشنهادی چوگان بازی سوار بر اسب همراه با روایتگری و موسیقی و هنر ساختن و نواختن کمانچه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۸    
واژگونی خودرو سمند در جاده گچساران به باشت پنج کشته برجای گذاشت .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۵:۵۰    
این سیب زمینی گران ترین سیب زمینی جهان است و سالی فقط 100 تن از نوع آن برداشت می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۱:۴۰    
همزمان با برگزاری بزرگترین راهپیمایی جهان، علاوه بر مذاهب اسلامی، حضور برخی اقلیت های دینی از جمله مسیحیان نیز به چشم می خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۲۲:۱۰    
یوگا نوعی ورزش باستانی است که در آن ذهن و بدن هر دو با هم فعالیت می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۲۰:۵۰    
محققان آلمانی توانسته اند با استفاده از سلول های بنیادین پسر هفت ساله ای را که مبتلا به بیماری پروانه ای بود، درمان کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۲۰:۴۰    
شیعیان و محبان اهل بیت (علیهم السلام) مقیم هوستون آمریکا، که فرصت حضور در جمع میلیونی عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین را نیافتند، راهپیمایی نمادینی در خیابان های این شهر برگزار کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۰    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) با توصیه به زائران برای تأکید بر رعایت اصول بهداشتی در داخل خاک عراق تاکید کرد: زائران در عراق از خوردن سبزیجات خودداری کرده و فقط از آب معدنی و غذای گرم استفاده کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۶:۵۰    
رویترز به نقل از مقامات آگاه در لبنان اعلام کرد نخست وزیر مستعفی این کشور در بازداشتِ عربستان به سر می برد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۰    
مدیر کل دفتر ثبت آثار تاریخی اعلام کرد: در نتایج کمیته بین الدول میراث ناملموس، یونسکو به ثبت چوگان ایرانی و کمانچه رای داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۰    
معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم از کشته شدن یک نفر در برخورد 2 خودروی سنگین در جاده قم-تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۶:۰۵    
سرکنسول ایران در کربلا از تجربه خود در مواجهه با زائران اربعین و تمهیدات مسئولان ایرانی گفت و تاکید کرد: ما نمی توانم به عراق اجبار کنیم از زوار ما ویزا نگیرند آنها هم نمی توانند به ما زور بگویند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۵    
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در مسیرهای منتهی به مرزها شلمچه و چذابه گفت: از مسافران می خواهیم به ویژه طی امروز و فردا به هیچ وجه به سمت این مرزها حرکت نکنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۵    
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با صدور بیانیه ای رسماً آزادسازی البوکمال را اعلام کرد و آن را دستاوردی راهبردی خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۵:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از دستگیری متصدی نانوائی و کشف بیش از857 گرم تریاک از این متصدی در این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۰    
معاون استاندار تهران تاکید کرد: جمعیت حاضر در راهپیمایی امروز تهران بیش از 2/5 میلیون نفر برآورد شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۰    
کودک دو ساله ای به نام ابوالفضل که مورد آزار و اذیت ناپدری اش قرار گرفته بود، روانه بخش آی سی یو بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۰    
بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت زائران در ایام پیاده روی امسال به علت حادثه یا به صورت طبیعی فوت کردند که فقط یک سوم آنها بیمه بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۰    
دستور کار جلسات هفتگی صحن علنی مجلس در هفته آینده اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۰    
بر اساس اعلام گروه انصارالله یمن شهرها و پایتخت های کشورهای شرکت کننده در ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان اهداف قانونی یگان موشکی و دریایی آن هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فاروج از توابع استان خراسان شمالی از کشته شدن یک چوپان در درگیری با مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۵    
در اربعین شهادت امام حسین (ع)، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیئت های دانشجویی از سراسر کشور بود و دانشجویان و دانشگاهیان در حضور رهبر انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۰    
منابع خبری محلی از خنثی سازی حمله تروریستی به زائران اربعین حسینی در استان واسط عراق خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۰    
رضا کیانیان با تایید خبر منتفی شدن سفرش به کانادا گفت: مدتی ست روی نوشته هایم کار می کنم و این فرصت را برای تمرکز بیشتر مغتنم می دانم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۰    
فدراسیون فوتبال پاناما ترکیب 11 نفره تیم ملی این کشور برای تقابل با ایران را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۰    
قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی امسال نیز با بیمه آتیه سازان حافظ تمدید شد و سقف تعهدات در برخی موارد افزایش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین آخرین آمار صدور ویزا و زائران خارج شده از مرزهای زمینی ایران را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۵    
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به منظور پیوستن به عاشقان امام حسین(ع) و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین وارد نجف اشرف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۰    
معاون اول رئیس جمهوری دقایقی پیش به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از فرودگاه مهرآباد عازم نجف اشرف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۰    
هیات نمایندگی عربستان سعودی در سازمان ملل، در نامه ای به شورای امنیت این سازمان بار دیگر به تکرار اتهامات بی اساس علیه ایران پرداخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۰    
رییس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی و آشامیدنی با منشاء دامی و دریایی سازمان غذا و دارو بر ممنوع بودن واردات روغن سرخ کردنی تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: بدهی های دو باشگاه استقلال و پرسولیس را تعیین تکلیف کردیم، بخشی از آن پرداخت شد و برای بخشی هم قسط بندی صورت گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۰    
وزیر توسعه بین الملل انگلیس به دنبال جنجال ملاقات محرمانه با مقام های اسرائیلی از مقام خود استعفا کرد؛ به وی که در سفری رسمی در آفریقا بود، دستور داده شد به انگلیس بازگردد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۰    
اختلاف مالی میان باشگاه پرسپولیس و حامی مالی سابق وارد فاز جدیدی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۹:۱۵    
نیروهای نظام سوریه در جریان بازپس گیری آخرین نقطه در دست داعش در سوریه روز چهارشنبه وارد شهر بوکمال شدند عملیات در بوکمال واقع در مرزهای مشترک با عراق در پی تسلط ارتش سوریه بر شهر دیر الزور است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۹:۰۰    
یکی از مهمترین علل جایگاه ویژه اربعین در میان شیعیان، روایت امام حسن عسکری علیه السلام بر فضیلت این روز است که زیارت مخصوص امام حسین علیه السلام در روز اربعین را یکی از نشانه های شیعه بودن مطرح کردند.