چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۳:۵۲May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 28 بهمن 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 بهمن 1396 ایران خبر 2 بهمن 1396 ایران خبر 3 بهمن 1396 ایران خبر 4 بهمن 1396 ایران خبر 5 بهمن 1396 ایران خبر 6 بهمن 1396 ایران خبر 7 بهمن 1396 ایران خبر 8 بهمن 1396 ایران خبر 9 بهمن 1396 ایران خبر 10 بهمن 1396 ایران خبر 11 بهمن 1396 ایران خبر 12 بهمن 1396 ایران خبر 13 بهمن 1396 ایران خبر 14 بهمن 1396 ایران خبر 15 بهمن 1396 ایران خبر 16 بهمن 1396 ایران خبر 17 بهمن 1396 ایران خبر 18 بهمن 1396 ایران خبر 19 بهمن 1396 ایران خبر 20 بهمن 1396 ایران خبر 21 بهمن 1396 ایران خبر 22 بهمن 1396 ایران خبر 23 بهمن 1396 ایران خبر 24 بهمن 1396 ایران خبر 25 بهمن 1396 ایران خبر 26 بهمن 1396 ایران خبر 27 بهمن 1396 ایران خبر 28 بهمن 1396 ایران خبر 29 بهمن 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۸    
سلنیوم یک ماده آنتی اکسیدانی است که برای عملکرد طبیعی بیضه و انجام پروسه اسپرماتوژنز ضروری می باشد. این ماده قادر به کاهش رادیکالهای آزاد اکسیژن می باشد و لذا انتظار می رود که در افزایش باروری مؤثر ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۴    
برای درمان اختلالات مربوط به نعوظ در آقایان می توان از داروهایی در این زمینه تحت عنوان قرص اختلال نعوظ استفاده کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۷    
در حالی که نرخ مالیات بر ارزش افزوده در ایران 9 درصد محاسبه می شود و در لایحه جدید دولت نیز همین نرخ حفظ شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۸:۲۲    
یک فوق تخصص آنکولوژی و خون گفت: ویتامین های گروه B باعث کاهش استرس و افسردگی، سلامتی پوست و اعصاب می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۲۸    
مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور درباره تیتر صفحه اول امروز یکی از روزنامه های کشور توضیحاتی منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۱۳    
وزیر بهداشت تاکید کرد: مردم هم به دلیل تناقضات موجود دچار سردرگمی شده اند، یک طرف ترامپ و نتانیاهو می گویند برجام خوب نیست و طرف دیگر افرادی که تمام افتخارشان مبارزه با صهیونیسم است هم می گویند برجام ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۳    
نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: با خشک شدن تالاب گاوخونی، زمین های کشاورزی اطراف آن تبدیل به محل ریزگردهای سمی و نمکی می شود زیرا رسوب کارخانه های صنعتی نیز در آن وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۳    
نامه رسمی نماینده عمده شرکت سامسونگ در ایران به دادستان کل کشور منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۳    
وزیر کشور از پیشنهاد خود به فعالان فضای مجازی برای ثبت تشکل و NGO خبر داد و گفت: ایجاد تشکل باعث می شود آنها سازمان دهی بشوند تا از این طریق بتوان حمایت های دقیق تری صورت بگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۳    
ا تقویت سامانه بارشی فعال بر فراز استان تهران، شنبه شب و همچنین یکشنبه شب بر شدت بارندگی در سطح استان به خصوص در نیمه شمالی افزوده می گردد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۸    
ظاهرا برای دولت، نبرد دشمن معنایی ندارد و حفظ برخی شبکه ها اولویت بیشتری دارد!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۳    
اولین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (رحمه الله) آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۳    
مطالعه جدید نشان می دهد دویدن تاثیرات منفی استرس حاد را بر هیپوکامپ مغز که بخش مربوط به یادگیری و حافظه است کاهش می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۸    
روزنامه زنجیره ای شرق در اقدامی عجیب و تامل برانگیز رپرتاژ اگهی 160 صفحه ای برای عملکرد نداشته شهردار تهران منتشر کرد که محل تامین هزینه سرسام آور آن سؤالات زیادی را به اذهان متبادر می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۳۸    
تخفیفات ویژه نوروزی به تناسب اندام و زیبایی چهره رسیده و فضای مجازی هم آتش بیار این معرکه ناجور شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۸:۳۸    
یک کارشناس مرمت اشیاء تاریخی فرهنگی به ابعاد عجیب کشف های غیر علمی اشیاء تاریخی پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۷:۲۸    
رئیس جمهور اظهارداشت: آمریکا نباید دنیای سیاست را با دنیای تجارت اشتباه بگیرند و اگر در برجام پیمان بشکند، دولت و ملت آمریکا پشیمان خواهند شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۴:۱۳    
نتایج یک مطالعه بزرگ و طولانی مدت در بین خانواده های آمریکایی نشان می دهد، سرطان تخمدان از طریق کروموزوم X پدر به فرزندان دختر منتقل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۲:۵۳    
ابراهیم حاتمی کیا در دیدار با ابراهیم رییسی، تولیت آستان قدس رضوی، درباره بحث سینمای مستقل و سینمای وابسته توضیحاتی را ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۸    
به گزارش ایکوپرس محمد رضا معتمد گفت: بعضی از رسانه ها خبری مبنی بر توقف تولید 2008 منتشر کردند که بدین وسیله خبر منتشرشده تکذیب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۳    
افسردگی درد آرامش و خوشبختی است. بیماری شایعی که به راحتی به زندگی آدمی هجوم می آورد و به سختی درمان می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۵۸    
نگران دزدیده شدن کیف های تان در هنگام بازرسی امنیتی هستید؟ یک زن چینی برای جلوگیری از چنین کاری، همراه با کیف دستی اش وارد دستگاه اشعه ایکس شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۳۸    
پرچم داعش که نماد این گروه تروریستی شناخته می شود در یکی از دبیرستان های ایالت یوتای آمریکا به اهتزاز درآمد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۲۰:۲۸    
طی حکمی از سوی مهندس یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حمید مرادی به عنوان قائم مقام اجرایی مدیرعامل منصوب و معرفی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۹:۳۳    
ترامپ برای عیادت مجروحان حادثه تیراندازی به فلوریدا رفت و با مصدومان این حادثه در بیمارستان ملاقات کرد. تیراندازی در دبیرستانی در فلوریدای آمریکا دستکم 17 کشته بر جا گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۵    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- ملانیا ترامپ بخشی از روز ولنتاین خود را در بیمارستان کودکان مریلند گذراند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۰    
معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تغییر راهبرد ایران خودرو به سمت صادرات سودآور اظهار کرد: در ایجاد پایگاه های تولیدی در سایر کشورها ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۵    
مادر بزرگوار شهید پس از سال ها فراق در سال 81 دار فانی را وداع گفت و موفق به دیدار پیکر فرزندش نشد، اما پدر این شهید امروز؛ شنبه 28 بهمن ماه 96 پس از 35 سال، پیکر پسرش را در آغوش گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۵    
سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات کسر خدمت 20 هزار نفر از فرزندان ایثارگران، رزمندگان و آزادگان را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۸    
رسول کوهپایه زاده درباره شناسایی اموال موکلش در داخل کشور چنین توضیح داد: تمام اموالی که اعلام شد و از طرف موکلم شناسایی شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۸    
مشاور وزیر صنعت در امور نساجی و پوشاک گفت: نساجی اصفهان در سال های اخیر دوران بدی را گذرانده، البته اکنون ظرفیت ها فعال شده و توسعه پیدا کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۸    
طرح جدید پیش فروش سکه درحالی از 17 بهمن ماه در شعب منتخب بانک ملی آغاز شد که نسبت به پیش فروش های قبلی استقبال کمتری از سوی مردم انجام شده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۸    
وزیر علوم تحقیقات و فن آوری گفت: مقام معظم رهبری به بحث کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه ها بسیار تاکید دارند بنابراین باید مسئولان دانشگاه ها این فضا را طوری ترتیب دهند که اگر صحبتی پیش می آید خدایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۳    
در بازار نخستین روز هفته، قیمت دلار و سکه فروکش کرد و نسبت به آخر هفته اخیر، قیمت ها کاهشی شده است.سکه که در هفته گذشته تحت تاثیر قیمت دلار رکوردشکنی کرد و تا یک میلیون و 600 هزار تومان هم پیش رفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۸    
جیمز باند قصد دارد استون مارتین خودش را در کریستیز زیر چکش حراج ببرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۸    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: اکیپ جراحی قلب بیمارستان بزرگ دزفول در یک عمل موفقیت آمیز یک میخ پنج سانتی متری را از قلب کودکی پنج ساله خارج کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۸    
محمد توکلی فرزند احمد توکلی صبح فردا یکشنبه 29 بهمن ماه تشییع می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۸    
رئیس جمهور، تعمیق دوستی های تاریخی میان دو ملت ایران و هندوستان در همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی و تجاری را مسوولیت امروز سیاستمداران دو کشور دانست .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۸    
تمرین تیم ملی فوتبال ایران ادامه یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۳    
وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: بحث حذف کنکور باید با جایگزینی یک مدل جدید برای سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها به ویژه رشته هایی که داوطلب علاقمند زیاد دارند، صورت گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۳    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با پیشنهاد دولت 33میلیون نفر در سال آینده از صف دریافت یارانه حذف می شدند، اما با مصوبه جدید 23میلیون نفر حذف می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۳    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: از نظر من سوریه و عراق محل رقابت های ژئواستراتژیکی امریکا و روسیه بوده است و خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۳    
معاون وزیر راه با اشاره به این که توسعه سواحل مکران در 3 بخش اطلاعات پایه، مدیریت یکپارچه سواحل و پروژه ها در حال اجراست ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۳    
آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، سال ها و بلکه دهه هاست که سویه های جدید و جدیدترش به کشورهای مختلف می رود و بسته به سیستم پرورش صنعتی و سنتی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۹    
هدی نوید ادهم با بیان اینکه 27 بهمن 1358 قانون شورای عالی آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد اظهار کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۹    
نمایندگان مجلس سقف منابع حاصل از ارزش صادرات نفت، میعانات گازی و خالص صادرات گاز را افزایش دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۹    
محمدوحید تاویلی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری گفت: برای مقابله با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، یک میلیون قطعه مرغ آلوده به آنفلوانزای پرندگان طی 2 ماه گذشته در 6 مرغداری این شهرستان معدوم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۹    
دره تاریخی خرم آباد از شگفت انگیز ترین دره های جهان است که باستان شناسان اسراری از قدیمی ترین سکونت گاه بشر و نخستین انسان های هوشمند به قدمت 60 هزار سال در آن کشف کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۵    
استاد دانشگاه قائداَعظم پاکستان گفت: اعمال فشار عربستان و آمریکا موجب شد تا پروژه خط لوله صلح به سمت و سوی دیگر برود که این سناریو بخشی از محدودسازی اقتصادی ایران در محور انرژی به حساب می آید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۵    
نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، دونالد ترامپ از زمان بنیانگذاری نظرسنجی ها در 75 سال گذشته به جایگاه بدترین رئیس جمهوری ایالات متحده رسیده و باراک اوباما جایگاه محبوب ترین رئیس جمهوری آمریکا را در ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۵    
اعلام غیرمنتظره این تعطیلی، چنین پرسشی را پیش آورده که آیا تعطیلی برنامه حالا خورشید ارتباطی به حواشی و تعطیلی برنامه هفت دارد یا به صورت کاملاً اتفاقی فصل پایانی این برنامه فرارسیده است؟ همچنین باید ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۰    
رئیس جمهور روابط تهران و دهلی نو را روابطی رو به توسعه خواند و تاکید کرد ایران برای توسعه روابط همه جانبه با هندوستان، هیچ محدودیتی قائل نیست و از هر ابتکاری برای ایجاد جهش در این روابط استقبال میکند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۵    
مدیری گفت: اولین نقشم در تئاتر لاک پشت بود. قصه جنگلی بود که یک ساعت و ربع زمان نمایش بود و من باید از یک سمت صحنه می آمدم و در پایان نمایش از بخش دیگر صحنه بیرون می رفتم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۵    
حمید پارسایی، معاون فن آوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: مشکل کمبود ظرفیت نوبت دهی صدور کارت ملی هوشمند با افزایش ظرفیت در تمام پایگاه ها برطرف می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۵    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه های سازمان ثبت احوال کشور در مورد فوت شده فرض کردن افراد 100 ساله و بالاتر را ابطال کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از سقوط خودروی 206 در داخل گودبرداری یک ساختمان واقع در محله ولنجک خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۰    
به گزارش ایران خبر ،دیدار ایرانیان و دانشجویان مقیم هند با رئیس جمهوری. (اکبر توکلی/ایرنا) لیگ برتر راگبی / دیدار تیم منتخب خراسان و فارس ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اسرائیل هرگز بلندی های اشغالی جولان را ترک نخواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۰    
محسنی نسب گفت:اکران آثار به این صورت فیلمسوزی را رقم می زند سرمایه بخش خصوصی باز نمی گردد و سینمای مستقل از بین می رود در چنین شرایطی تنها آقازاده ها و ژن های خاص پول های خاص را را وارد سینما می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۰    
بر اساس آخرین نظرسنجی افکار عمومی ایرانیان که توسط دانشگاه مریلند انجام گرفته نزدیک به 96 درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند گفته اند که دولت کنونی ایران باید با فساد بروکراتیک و مالی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۰    
مطالعات نشان داده است که آب انار و رب آن حاوی ضد التهابی و مسکن طبیعی برای مفاصل است و از تخریب مفاصل ناشی از آرتروز پیشگیری می کند همچنین "انار" تصفیه کننده کبد و پوست است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۵    
منابع خبری در مکزیک اعلام کردند بالگرد حامل وزیر کشور مکزیک و فرماندار ایالت زلزله زده اواکساکا دچار سانحه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۰    
همزمان با برگزاری نشست علنی امروز مجلس، درگیری لفظی بوشهری ها و گیلانی ها صحن علنی را با حواشی جالب توجهی روبرو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۵    
ضدعفونی کننده ها، شوینده ها، عطرها و انواع افشاننده ها (اسپری)، رنگ ها و حشره کش ها که به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بشر در قرن بیست ویکم تبدیل شده اند، نقش بسزایی در آلودگی هوای محیط شهری دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۵    
پس از اعلام استعفای ناگهانی نخست وزیر اتیوپی، وضعیت فوق العاده در این کشور آفریقایی اعلام شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت ارز در مدت اخیر به شکل غیرمنطقی افزایش یافته است و در وضعیت عادی باید نرخ ارز در کشور بسیار پایین تر از وضعیت فعلی قرار بگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۵    
احسان محمد حسنی رئیس موسسه هنری رسانه ای اوج که برای تولید آثار شاخص در جهت گفتمان انقلاب اسلامی در اختتامیه هفتمین هم اندیشی سینمای انقلاب جایزه ققنوس گرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۰    
شاید اگر دولت زودتر از این تصمیم می گرفت روش های جذابی همچون انتشار اوراق مشارکت با نرخ بالاتر از نرخ سود بانکی و فروش سکه با نرخی بسیار کمتر از بازار آزاد کار به اینجا نمی رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره خصوصی سازی ایران خودرور و سایپا گفت: چالشی مقابل خصوصی سازی سایپا و ایران خوردو وجود ندارد و به بورس هم دراین زمینه پیشنهاداتی داده شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۰    
سعید حجاریان تصریح کرد: درخواست رفراندوم به کار روحانی نمی آید و اساسا درخواست آن فاقد وجاهت حقوقی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۸:۳۵    
پس از انتشار خبر دستگیری یک شبکه جاسوسی در روزهای گذشته و افشای گوشه ای از پشت پرده تکان دهنده ماجرا از سوی دادستان تهران، اصلاح طلبان واکنش تأمل برانگیز نشان دادند و مشغول تعویض جای شاکی ومتهم هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۱:۲۰    
صفحه اول روزنامه های شنبه 28 بهمن 1396 را مشاهده کنید.