سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 6 آذر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 آذر 1397 ایران خبر 2 آذر 1397 ایران خبر 3 آذر 1397 ایران خبر 4 آذر 1397 ایران خبر 5 آذر 1397 ایران خبر 6 آذر 1397 ایران خبر 7 آذر 1397 ایران خبر 8 آذر 1397 ایران خبر 9 آذر 1397 ایران خبر 10 آذر 1397 ایران خبر 11 آذر 1397 ایران خبر 12 آذر 1397 ایران خبر 13 آذر 1397 ایران خبر 14 آذر 1397 ایران خبر 15 آذر 1397 ایران خبر 16 آذر 1397 ایران خبر 17 آذر 1397 ایران خبر 18 آذر 1397 ایران خبر 19 آذر 1397 ایران خبر 20 آذر 1397 ایران خبر 21 آذر 1397 ایران خبر 22 آذر 1397 ایران خبر 23 آذر 1397 ایران خبر 24 آذر 1397 ایران خبر 25 آذر 1397 ایران خبر 26 آذر 1397 ایران خبر 27 آذر 1397 ایران خبر 28 آذر 1397 ایران خبر 29 آذر 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۰    
مدیر دفتر تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای تهران با بیان اینکه از ابتدای سال آبی جدید تا کنون حجم بارندگی درتهران 106 میلیمتر بوده که این رقم درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7 برابر شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۰    
یوتیوب قصد دارد به دانشجویانی که مشترک برخی خدمات مثل بخش موسیقی هستند خدمات ارائه دهد. این خدمات برای دانشجویان با تخفیفهایی ویژه همراه خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰    
11نفر بر اثر استنشاق گاز co2 در بوئین زهرا مسموم شدند .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰    
جانشین انتظامی استان گلستان از بدست آمدن سرنخ هایی از عاملان قتل مولوی جمالزهی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰    
یک دستگاه خودروی سرویس مدرسه بعدازظهر سه شنبه در شیراز واژگون شد و این حادثه چهار دانش آموز دختر دبیرستانی را راهی بیمارستان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰    
گروه حوادث/سارق موتورسوار که در خیابان امیرآباد واقع در محدوده خوابگاه دانشجویان دانشگاه تهران تلفن همراه دختر جوانی را ربوده و فرار کرده بود در جریان یک تعقیب و گریز با شلیک تیرهوایی توسط پلیس ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۰    
پرهیزکار مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت تله کابین توچال ، در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه در سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری به عنوان بسیجی نمونه معرفی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۰    
یک کارشناس نفتی اعلام کرد که سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در نشسته هفته آینده احتمالا تولید روزانه خود را یک میلیون تا یک میلیون و 500 هزار بشکه در روز کاهش می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه تجربه گذر از تحریم ها را داریم و از این تجربیات برای آسان تر شدن شرایط پیش رو استفاده خواهیم کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۰    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه زمینه های کافی برای حضور وزیر زن در دولت وجود ندارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۰    
" امروز در صحن تذکری را به وزیر کشور آماده کردیم که به امضای 25 نفر از نمایندگان استان تهران رسید و خواستیم ایشان تعللی در اجرای حکم شهردار تهران نداشته باشند و موارد مدنظر نمایندگان نیز بیان شد. "
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: در صورتی که نتوانیم نفت خود را بفروشیم و از مزایای تراکنش مالی بهره مند شویم، فکر نمی کنم که ماندن در برجام دیگر برای ما مفید باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۰    
پروانه مافی، نماینده اصلاح طلب مجلس و عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراها از اصلاح یک ماده کلیدی در قانون انتخابات خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: شرایط مردم یمن بسیار نامناسب است و صلیب سرخ لازم است که هرچه سریعتر راه حل مناسبی برای کاهش بحران در آنجا و امدادرسانی به مردم یمن پیدا کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۰    
طرح تنظیم بازار و توزیع گوشت های قرمز وارداتی در برخی استان های کشور ازجمله خراسان جنوبی به دلیل عدم اطلاع رسانی به موقع و سهمیه کم موجب گلایه مردم شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۱    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با هیات عالی از نمایندگان جنبش جهاد اسلامی و حماس دیدار کرد و دستیابی به پیروزی های اخیر در برابر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۱    
رئیس پلیس تولید و تبادل اطلاعات (فتا) تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که با انگیزه اختلافات شدید خویشاوندی و به قصد انتقام گیری اقدام به انتشار عکس های خصوصی تعدادی از خویشاوندان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۰    
سفیر کشورمان در توکیو تاکید کرد: برجام شامل دو بخش سیاسی و اقتصادی است و جامعه بین المللی برای حیات برجام باید از تعهدات مندرج درآن حمایت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۰    
رئیس جمهور فرانسه اعلام کرده است که فرانسه تا سال 2035، 14 عدد از راکتورهای خود را غیرفعال می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۰    
اتحادیه سوخت ژاپن (پاج) اعلام کرد که خریداران ژاپنی، بدون تمدید معافیت کنونی ژاپن، از 1 آوریل به بعد، به علت مشکلاتی که قبل از بازگشت تحریم ها در اوایل می به وجود خواهد آمد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۰    
یک مقام مسئول اعلام کرد: ایران دارای موقعیت ژئوپلیتیکی در خاورمیانه است و نباید این فرصت را از دست بدهد؛ بنابراین دولت باید برنامه جامعی را در این خصوص، طراحی و اجرا کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۰    
بر اساس آمار بانک مرکزی واحدهای مسکونی 5 ساله با سهم 44 درصدی به عنوان بیشترین معاملات مسکن در آبان 97 بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۰    
ارزان بودن سیم کارت ها بعضاً باعث شده تا افراد در نگهداری سیم کارت ها دقت لازم را نداشته باشند که این موضوع ممکن است باعث شود سیم کارت در دسترس افراد سودجو قرار گیرد و آنها هم با فعال کردن سیم کارت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۰    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، سکه طرح جدید امروز سه شنبه 6 آذر، سه میلیون و 900 هزار تومان شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۰    
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر از برف و کولاک در 11 استان در سه روز گذشته و امدادرسانی به 707 نفر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی سازمان اورژانس از وقوع حریقی وسیع در انباری در میدان امام خمینی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۰    
افزایش قابل توجه قیمت طلا و سکه نسبت به سال گذشته انگیزه های سوء استفاده در این بستر را افزایش داده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۰    
تیم های فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین کره جنوبی و اردن روز دوشنبه 5 آذرماه از سری مسابقات رقابت های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران در جزیره کیش در حال برگزاری است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از ثبت نام 300 هزار نفر برای دریافت کارت سوخت خبر داد و گفت: مالکان خودروهای خصوصی و عمومی، آمبولانس ها، تاکسی ها، خودورهای دولتی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۰    
مسعود حقیقت، مدیر شبکه پایش سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس نقشه های اقلیمی، در اواخر هفته جاری فعالیت سامانه بارش جدیدی در کشور آغاز خواهد شد که سبب بارندگی در غرب و شمال غرب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۰    
احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری آسمان صاف در بیشتر مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت: در سه روز آینده دمای کشور تا حدی افزایش می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۰    
رئیس سازمان امداد و نجات از سیل و آبگرفتگی در 17 استان خبر داد و جزئیات امدادرسانی به این استان ها در پنج روز گذشته را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۰    
گران ترین منطقه تهران در آبان ماه امسال منطقه یک با میانگین قیمت هر مترمربع 19 میلیون و 680 هزار تومان بوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۰    
خروج واگن یک قطار باری در ورودی ایستگاه کرج، برای مدتی باعث مسدود شدن مسیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره نحوه توزیع داروهای گران قیمت و خاص به بیماران، گفت: در زمینه ارائه داروهای بیماران خاص باید گفت که درباره بیماران هموفیلی و تالاسمی مشکلی وجود ندارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۰    
سودجویانی که اقدام به تهیه و توزیع داروها و مکمل های بدنسازی تقلبی می کردند، در استان فارس شناسایی و دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۰    
قاتل پیرزن 84 ساله زنجانی با تلاش عوامل پلیس آگاهی استان زنجان در کمتر از 72 ساعت به دام قانون افتاد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۰    
معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی اسامی بانک های دارای بدهی و فاقد بدهی به بانک مرکزی تا پایان سال 1395 را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۰    
سودجویانی که اقدام به تهیه و توزیع داروها و مکمل های بدنسازی تقلبی می کردند، دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۰    
خرید خارجی راحت تر از خرید داخلی شده است. این گفته برخی از فعالان صنعت نساجی است. گروهی که این روزها از مشکلات و چالش های خود صحبت می کنند و از اینکه این صنعت درآمدزا هم مانند سایر صنایع با بوروکراسی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۰    
بازگشت تحریم های ایران از طرف امریکا تفاوتی که با تحریم های قبلی دارد این است که این بار تحریم ها حمایت سازمان ملل و شورای امنیت را ندارد ...