چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۶May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 26 آذر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 آذر 1397 ایران خبر 2 آذر 1397 ایران خبر 3 آذر 1397 ایران خبر 4 آذر 1397 ایران خبر 5 آذر 1397 ایران خبر 6 آذر 1397 ایران خبر 7 آذر 1397 ایران خبر 8 آذر 1397 ایران خبر 9 آذر 1397 ایران خبر 10 آذر 1397 ایران خبر 11 آذر 1397 ایران خبر 12 آذر 1397 ایران خبر 13 آذر 1397 ایران خبر 14 آذر 1397 ایران خبر 15 آذر 1397 ایران خبر 16 آذر 1397 ایران خبر 17 آذر 1397 ایران خبر 18 آذر 1397 ایران خبر 19 آذر 1397 ایران خبر 20 آذر 1397 ایران خبر 21 آذر 1397 ایران خبر 22 آذر 1397 ایران خبر 23 آذر 1397 ایران خبر 24 آذر 1397 ایران خبر 25 آذر 1397 ایران خبر 26 آذر 1397 ایران خبر 27 آذر 1397 ایران خبر 28 آذر 1397 ایران خبر 29 آذر 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۴    
در معاملات امروز خرید و فروش خودرو پژو206 صندوق دار با قیمت 71 میلیون و 500 هزار تومان ، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 60 میلیون و 500 هزار تومان ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۶    
امروز و فردا در غرب، شمال غرب، شمال شرق، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر باران و در ارتفاعات برف می بارد و از پنجشنبه نیز سامانه بارشی دیگری به کشور وارد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۲۶    
سفیر جدید کشورمان در کویت با اشاره به اینکه سلام رئیس جمهور ایران را به امیر کویت ابلاغ کردم افزود: تهران بی صبرانه منتظر سفر امیر کویت است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۸    
در نهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که به ریاست رحمانی فضلی برگزار شد، وزیر کشور بر ضرورت اطلاع رسانی آگاهی بخش و کارشناسانه دستگاه های مسؤول درباره بودجه 98 تأکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۸    
شهردار تهران در شانزدهمین جلسه شورای معاونین، مشاوران و شهرداران مناطق 22 گانه بر برخورد جدی مدیران مناطق با فساد در بدنه شهرداری تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به مساله فروش اموال مازاد بانک ها، با بیان اینکه برنامه پیشنهادی بانک ها نیازهای دولت را پاسخ نمی داد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت علت عرضه خودرو با نرخ پنج درصد زیر قیمت بازار را کاهش فاصله قیمت میان بازار آزاد و کارخانه عنوان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۸    
خرید در ترکیه یکی از مهم ترین اهداف سفر گردشگران به شمار می رود در شهر زیبای آنتالیا نیز، بازدید از مرکز خرید خیابان آتاتورک را ازدست ندهید .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۱:۳۸    
" من فکر می کنم لاریجانی ظرفیت های بزرگی دارد اما اگر قرار باشد با طناب صرفا اصولگرایان به میدان بیاید، موفق نخواهد شد. "
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۸    
رئیس پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه تاکنون سازو کارهای مشخصی برای "رمز ارزها " در کشور تعیین نشده، گفت : تاکنون برای هیچ وب سایت اینترنتی در این حوزه مجوز قانونی صادر نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۸    
سازمان خصوصی سازی در اجرای تصمیم هیأت وزیران مبنی بر خصوصی سازی باشگاههای فرهنگی-ورزشی استقلال و پرسپولیس، آماده سازی و واگذاری سهام این دو باشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۸    
ایلام - نقص فنی هواپیمای72 ATR در فرودگاه ایلام باعث لغو پرواز ایلام-تهران شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۸    
طبق بخشنامه گمرک صادرات کره، انواع حبوبات و برخی کالاها کالاهای کشاورزی از اول دی ماه 97 ممنوع است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۸    
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از جایگزینی بیش از هزار و 300 نفر از نیروی ایرانی با اتباع خارجی در شهرداری تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۸    
مرکز آمار ایران متوسط هزینه خانوار شهری را ماهیانه 2میلیون و 746 هزارتومان اعلام کرده است این در حالی است که دستمزد کارگران افزایشی نداشته و حداقل دستمزد یک میلیون و 375 هزار و554 تومان است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۸    
جلسه رسیدگی به پرونده اتهامی 5 صراف متخلف در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۸    
رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به ایجاد سامانه جامع اطلاعات فضای سبز پایتخت گفت: باید برای شهروندان کاملا وضعیت فضای سبز و بوستانهای شهر مشخص باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۸    
تهران- شهردار تهران گفت: در یک نظرسنجی 70 درصد از سوال شوندگان ترافیک و آلودگی هوا را بحران اصلی در تهران دانستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در قصه برجام ما بسیار درست عمل کردیم و تصمیم بسیار عاقلانه ای گرفتیم و رهبر انقلاب هم هوشمندانه هشدار داد که بروید و مذاکره بکنید اما بدانید که آمریکایی ها حقه باز ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۸    
مرکز اطلاع رسانی سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی (همتا) باتوجه به سوالات و ابهامات ایجاد شده در خصوص رجیستری گوشی های مسافری، اطلاعیه ای صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۸    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار بخشی از گفت وگوی خود در نشست بین المللی دوحه، توهمات دوازده گانه مایک پمپئو ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۸:۰۸    
سازمان وظیفه عمومی ناجا همه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه 1397 هستند را به خدمت سربازی فرا خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۸    
آژانس موبایلی "لیفت"، یک طرح پیشنهادی برای رانندگی ایمن با خودروی خودران ارائه داده که در آن، هشدارهایی برای عابران پیاده نمایش داده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۸    
سرپرست سازمان اورژانس کشور اقدامات انجام شده در جهت توسعه ارایه خدمات اورژانسی و کاهش زمان رسیدن عوامل اورژانس بر بالین بیماران را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۸    
خلاف عدالت رفتار می کنند و با گستاخی تمام دم از گسترش عدالت آموزشی می زنند. اگر بگویند ما کاسبانی هستیم که از دانش آموزان و خانواده هایشان ارتزاق می کنیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۸    
مدیرکل تعزیرات استان تهران با اشاره به در پیش بودن شب یلدا گفت: از مردم درخواست داریم در صورت برخورد با موارد گرانفروشی علاوه بر ارائه گزارش به سامانه 135 از خرید آن کالا خودداری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۸    
مراسم گشایش بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی و آیین نکوداشت مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان در روز دوشنبه (26 آذرماه 97) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۸    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: با آغاز مدیریت جدید بانک مرکزی و اخذ مجوزهای لازم از سران قوا، توانستیم ظرف مدت کوتاهی اسب سرکش دلار را رام کنیم اما با این وجود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۸    
وزیر کشور گفت: موضوع حمل و نقل درون شهری و برون شهری یک موضوع میان بخشی است و اگر ایرادی می گیریم نباید تنها به دارندگان وسایل حمل و نقل باشد. بلکه ذات این مسئله چند بخشی و بین بخشی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۸    
زوج جوان در اقدامی تلخ در منطقه نارمک با خوردن قرص برنج به زندگی خود پایان دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۸    
وزیر انرژی امارات متحده عربی به خبرنگاران گفت: بازار نفت جهانی در حال تصحیح است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۸    
دختری 17ساله امروز از روی پل جابر در اصفهان سقوط کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۸    
اعضای اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران خواستار مقابله جدی با فعالیت فروشندگان برندهای بدون مجوز رسمی پوشاک از ابتدای دی ماه سال جاری توسط دستگاه های ذیربط از جمله ستاد مبارزه با قاچاق کالا ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۸    
محسن پو رسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با حذف طرح زوج و فرد، میل به سکونت در این محدوده افزایش پیدا می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سفر اخیر ظریف به قطر برای شرکت در نشست بین المللی دوحه اظهار کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۸    
رییس پژوهشکده پولی و بانکی با بیان اینکه نظام بانکی در حال پوست اندازی است، گفت:مخاطرات و محدودیت های فعلی نظام بانکی به مدد علم و فناوری قابل رفع است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۸    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: علاوه بر ترکیه و لبنان، اکثر کشورهای اروپایی نیز از سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی خودداری می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۸    
وزیر آموزش و پرورش بار دیگر بر رویکرد خود مبنی بر مقابله با سواستفاده موسسات کنکوری تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۸    
پیروز حناچی، شهردار تهران گفت: معضل آلودگی هوا و ترافیک با تدبیر و مدیریت اساسی برطرف خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۸    
فرماندار دامغان گفت: سد شهید شاهچراغی دامغان با ظرفیت 21 میلیون متر مکعب در سال، با وجود اینکه مشکلات کمبود آب در بخش کشاورزی و شرب دامغان را حل می کند اما در معرض تهدیدات و اختلالات امنیتی در حوزه ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۸    
ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در آبان امسال راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای شاغلان حرف پزشکی و وابسته سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۸    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هیچگاه برای هیچ یک از دامادهایم سفارشی برای کاری نداشته و ندارم و نخواهم داشت چون رانت خواری را منکر می دانم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۸    
وکیل مدافع مالباختگان پرونده سکه ثامن آخرین وضعیت این پرونده را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۸    
پس از این که فعالیت های حفاری به کمترین میزان خود در 2 ماه اخیر رسید، رشد کردند اما افزایش نگرانی در مورد رشد اقتصادی کمتر از حد انتظار اقتصادهای بزرگ جهان، رشد قیمت ها را محدود کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۸    
ثبت نام برای دریافت کارت سوخت المثنی روز گذشته به مدت یک هفته تمدید شد و مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت ، می توانند برای ثبت نام اقدام کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۸    
به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، با بیان اینکه با هدف مدیریت مصرف آب پیشنهاد شده که قیمت تمام شده آب از مشترکان پرمصرف گرفته شود، گفت:اگر این طرح تصویب شود، شاهد کاهش مصرف 12 ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۸    
رئیس شورای هماهنگی بانکهای دولتی با بیان اینکه هنوز شورای پول و اعتبار دستور کاری برای تغییر نرخ سود تعیین نکرده است، گفت: بانکهای دولتی موافق کاهش نرخ سود سپرده های بانکی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۸    
قیمت مرغ با ثبت رکوردی بی سابقه، در مراکز خرده فروشی به کیلویی 13 هزارتومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۸    
به دنبال انتشار اخباری مبنی بر کمبود آنژیوکت در برخی بیمارستان ها، سرپرست گروه نظارت بر تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۸    
عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات خاک و آب گفت: امیدواریم مسئولین موضوع قاچاق خاک را جدی بگیرند چون خاک یک منبع تجدیدناپذیر و یا دیرتجدیدپذیر است و تشکیل یک سانتیمتر از آن سال ها زمان می برد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۸    
سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس گفت: رانندگان و راکبان موتور سوار برای جلوگیری از برخورد و تصادف از لاین عمومی استفاده کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۸    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با اشاره به روابط تجاری میان ایران و عراق گفت:همانطور که در جنگ با داعش در کنار عراق ایستادیم برای سازندگی نیز در کنار آن می ایستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۸    
سازمان غذا و دارو نسبت به مصرف خودسرانه داروی "زولپیدم" به عنوان خواب آور و آرامبخش هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وزش باد شدید و بارش باران در تهران طی فردا (27 آذر) بهبود کیفیت هوای پایتخت را به دنبال دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۸    
عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران گفت: افزایش سرمایه بانک بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا مجمع سال 98 به سرانجام می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۸    
این روزها بازار سودجویی و دریافت هزینه های مازاد بر خدمات داغ شده است و هر یک از سودجویان از راهی برای کلاهبرداری و فریب کاربران استفاده می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۸    
وزیر آموزش و پرورش از احتمال ادغام دو معاونت تربیت بدنی و پرورشی وزارتخانه متبوعش خبر داد.