دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۳May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 15 آذر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 آذر 1397 ایران خبر 2 آذر 1397 ایران خبر 3 آذر 1397 ایران خبر 4 آذر 1397 ایران خبر 5 آذر 1397 ایران خبر 6 آذر 1397 ایران خبر 7 آذر 1397 ایران خبر 8 آذر 1397 ایران خبر 9 آذر 1397 ایران خبر 10 آذر 1397 ایران خبر 11 آذر 1397 ایران خبر 12 آذر 1397 ایران خبر 13 آذر 1397 ایران خبر 14 آذر 1397 ایران خبر 15 آذر 1397 ایران خبر 16 آذر 1397 ایران خبر 17 آذر 1397 ایران خبر 18 آذر 1397 ایران خبر 19 آذر 1397 ایران خبر 20 آذر 1397 ایران خبر 21 آذر 1397 ایران خبر 22 آذر 1397 ایران خبر 23 آذر 1397 ایران خبر 24 آذر 1397 ایران خبر 25 آذر 1397 ایران خبر 26 آذر 1397 ایران خبر 27 آذر 1397 ایران خبر 28 آذر 1397 ایران خبر 29 آذر 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۶    
علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بکارگیری اهل سنت به عنوان وزیر در کشور، آن را از مقتضیات وحدت دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۶    
مردی که 10 سال پیش یک زن را در شهرستان دشتی به قتل رسانده بود ، خود را تسلیم پلیس کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تلاش برای ایجاد ساختار مبارزه با پولشویی، نقطه قوت نظام است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۷    
"تجاوز به کودکان"؛ نوعی کودک آزاری جنسی است که اغلب ناشی از عدم آگاهی کودکان اتفاق می افتد؛ هرچند بعد از هر کودک آزاری و رسانه ای شدن خبر "تجاوز" موضوع به شدت مورد توجه قرار می گیرد و فعالان اجتماعی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۷    
بر اثر نشست گاز مونواگسید کربن در یکی از تالارهای عروسی تبریز 26 نفر دچار مسمومیت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۶    
وزیر نفت فضای نشست اوپک را سخت توصیف کرد و گفت: تلاش می کنیم مذاکرات به نتیجه برسد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۵    
معاون اول رییس جمهور اعلام کرد، تهدید آمریکایی ها مبنی بر این که می خواهند فروش نفت ایران را به صفر برسانند، حرف بسیار خطرناک ولی غیرممکنی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۵    
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی با محکوم کردن حادثه تروریستی در چابهار،تاکید کرد: این دست اقدامات عزم ما را برای مبارزه با تروریسم راسخ تر می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۴    
روزهای پنجشنبه و جمعه بهترین فرصت برای دلالان مجازی محسوب می شود. زیرا در روز پنجشنبه صرافی ها به صورت نیمه وقت فعال هستند و پس از پایان کار آنها عملا هیچ بازار رسمی تا صبح روز شنبه در خرید و فروش ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به حمله تروریستی امروز به چابهار ، این حادثه را محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۴    
مقامات دولتی هند اعلام کردند که دهلی نو و تهران یک یاداشت تفاهم برای پرداخت بهای نفت وارداتی از ایران با استفاده از ارز روپیه امضا کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۴    
نخست وزیررژیم صهیونیستی در جمع دیپلمات های خارجی در مرز اسرائیل و لبنان با نیت خصمانه خود ایران را دشمن بزرگ اسرائیل خوانده و بر مقابله با حزب الله تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۴    
وزیر امور خارجه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار،تصریح کرد: ایران تروریست ها و اربابان آنها را به سزای اعمالشان می رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۴    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: در حال حاضر پیشنهاد افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف در هیات دولت در حال بررسی است و پیش بینی می شود که نهایتا تا دو هفته آینده نتیجه آن مشخص شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۴    
محققان چینی کاغذی حساس به گرما تولید کرده اند که می توان بارها نقش ها و واژه های آن را پاک کرد و دوباره روی آن نوشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۴    
روز پنج شنبه، پیش از اجلاس اوپک برای مذاکره بر سر سیاست تولید، شرکت ملی نفت لیبی، ان اوسی، در بیانیه ای اعلام کرد: لیبی باید از هرگونه توافق کاهش تولید، معافیت دریافت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۴    
وزیر انرژی امارات متحده، نگرانی ها در مورد این که فشار آمریکا بتواند بر تصمیم اوپک برای کاهش تولیدات تاثیر بگذارد را رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۴    
زنگنه:60 تا 70 دلار قیمت مناسب نفت/ به دنبال معاف شدن از کاهش تولید هستیم/اوپک برای کاهش تولید منتظر تصمیم پوتین است/گمانه زنی ها درباره کاهش تولید نفت در نشست اوپک
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۴    
وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد کاهش یک میلیون بشکه در روز تولید اوپک و غیراوپک مناسب خواهد بود با این حال این گروه سرگرم بررسی پیشنهادها از 500 هزار تا 1.5 میلیون بشکه در روز است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۴    
جدال لفظی میان مقامات ایرانی و آمریکایی درباره ادعای آزمایش موشکی جدید ایران در هفته گذشته شاید یکی از مهم ترین اخبار کشور بود که در سطح بین الملل واکنش هایی را به همراه داشت و منجر به برگزاری جلسه ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۴    
اعضای سازمان کشورهای تولیدکننده نفت (اوپک) امروز -پنج شنبه- در وین گرد هم می آیند تا درباره کاهش میزان تولید نفت گفت وگو کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۴    
در نیمه اول امسال در پی سودآوری شرکت های بورسی ناشی از افزایش قیمت ارز، رئیس سازمان بورس اظهار کرد که سودآوری باعث افتخار است که ناشی از بهره وری و نوآوری باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۴    
یکی از پژوهشگران "دانشگاه اموری" (Emory University) ایالات متحده آمریکا اخیرا موفق به توسعه یک برنامه شده است که می تواند "کم خونی" (anemia) را از روی رنگ ناخن افراد تشخیص دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۴    
زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر ساعت 5:16 بامداد امروز پنجشنبه سیرچ در استان کرمان را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۴    
مدیر کل امور مرزی وزارت کشور گفت: عامل حادثه تروریستی امروز (پنجشنبه) در چابهار کشته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۴    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات دستگیری مردی را که برای خوشگذرانی و تفریح اقدام به آتش زدن شهروندان کرده بود را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۴    
صدای انفجاری بزرگ در چابهار / فرماندار چابهار: تروریست ها با خودرو حامل مواد منفجره به ستاد انتظامی حمله کردند / معاون استاندار: بمب در داخل خودرو جاسازی شده بود / چند نفر مصدوم شدند
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۴    
چند نماینده اوپک روز پنج شنبه خبر دادند که اوپک کاهش تولید نفت خود را که از قبل برنامه ریزی کرده بود، عملا منوط به مشارکت روسیه کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۴    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در سال آینده غیر از یارانه نقدی که 142 هزار میلیارد تومان است، یارانه غیرنقدی و غیرمستقیم اعطا خواهد شد و تلاش کردیم بودجه شفاف و صریح است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه خودرو 405 حامل اتباع افغانستانی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۴    
رئیس جمهور در جریان سفر به زادگاهش شهر سرخه ، با چند تن از همکلاسی های خود و همچنین بانویی فرشباف که وی را از دست ماموران ساواک فراری داده بود، دیدار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد آخرین وضعیت هوای کشور توضیحاتی ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۴    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تمام دولت های ما از دوران اول انقلاب خدماتی انجام داده اند و این بی انصافی است که بگوییم دولت ها کاری انجام ندادند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۴    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری حذف کامل بلیت چارتری را غیرممکن دانست و گفت: هم اکنون با کاهش سهم چارتر در شبکه هواپیمایی، بلیت 80 درصد پروازها بصورت برنامه ای به فروش می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: یک دستگاه یخچال در پردیس سینمایی زندگی دچار حریق شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۴    
روز پنج شنبه، قیمت های نفت هم سو با سقوط بازارهای سهام جهان افت کردند، اما حجم معاملات در آستانه اجلاس اوپک که انتظار می رود با یک توافق کاهش تولید به پایان برسد، کاهش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۴    
رییس جمهور آمریکا در آستانه دیدار رسمی اوپک و متحدانش، از این گروه خواست تولید نفتشان را در سال میلادی آینده کاهش ندهند زیرا این اقدام قیمت های نفت جهانی را بالا خواهد برد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۴    
براساس بیانیه وزارت دادگستری کانادا، منگ وانژو، مدیر ارشد مالی شرکت چینی هواوی در کانادا به اتهام نقض تحریم های آمریکا دستگیر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۴    
وزیر نفت قیمت مناسب برای هر بشکه نفت را 60 تا 70 دلار عنوان کرد و درباره دیدار نماینده وزارت خارجه آمریکا در امور ایران هم گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۴    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حادثه تیراندازی در مراسم عروسی دیشب(14 آذر) در کرمانشاه، گفت: در این حادثه متأسفانه چهار نفر کشته و 16 نفر زخمی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۴    
یک شرکت آمریکایی دستگاهی تولید کرده است که جا ماندن کودکان در ماشین را هشدار می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۴    
پس از هرس درختان در پایتخت برخی از شهروندان، متخصصان و اعضای شورای شهر به شهرداری تهران انتقاد کردند که هرس درختان زودتر از موعد و به شیوه نادرست انجام شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۱۴    
اگر وزارت صمت بموقع نسبت به قیمت گذاری خودرو اقدام می کرد دیگر رئیس جمهوری برای این مسأله پیش پا افتاده ورود نمی کرد صنعت خودرو این روزها با حاشیه های متعددی روبه رو شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۱۴    
رسیدگی مجلس به ایرادات شورای نگهبان از لایحه CFT و رأی روز گذشته مجلس با وجود همه مخالفت ها و موانع آشکار و پنهان اگر چه گام بسیار مهمی محسوب می شود اما قطعاً آخرین گام نبود.