جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۵May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 16 اسفند 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 2 اسفند 1397 ایران خبر 3 اسفند 1397 ایران خبر 4 اسفند 1397 ایران خبر 5 اسفند 1397 ایران خبر 6 اسفند 1397 ایران خبر 7 اسفند 1397 ایران خبر 8 اسفند 1397 ایران خبر 9 اسفند 1397 ایران خبر 10 اسفند 1397 ایران خبر 11 اسفند 1397 ایران خبر 12 اسفند 1397 ایران خبر 13 اسفند 1397 ایران خبر 14 اسفند 1397 ایران خبر 15 اسفند 1397 ایران خبر 16 اسفند 1397 ایران خبر 17 اسفند 1397 ایران خبر 18 اسفند 1397 ایران خبر 19 اسفند 1397 ایران خبر 20 اسفند 1397 ایران خبر 21 اسفند 1397 ایران خبر 22 اسفند 1397 ایران خبر 23 اسفند 1397 ایران خبر 24 اسفند 1397 ایران خبر 25 اسفند 1397 ایران خبر 26 اسفند 1397 ایران خبر 27 اسفند 1397 ایران خبر 28 اسفند 1397 ایران خبر 29 اسفند 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۰    
با توجه به ایام تعطیلات نوروز، احتمالاً یکی از جرایمی که افزایش می یابد، استفاده هکر ها از اینترنت وای فای رایگان برای سرقت اطلاعات افراد است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، روند تحولات جامعه زنان ایران را مثبت و پیشرو خواند و گفت: آمار بازماندگی از تحصیل دختران از 38 درصد طی چهار دهه اخیر به سه درصد رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۰    
رئیس پلیس پایتخت از افزایش سرقت های خرد در ماه های اخیر در تهران خبر داد و گفت: آمار سرقت خودرو در پایتخت افزایشی نداشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله انتحاری به یک گردهمایی در شهر کابل که برخی از مقامات و شخصیت های دولتی افغانستان نیز در آن حضور داشتند را شدیداً محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۵    
ری- مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تصادف زنجیره ای در محور ورامین-تهران خبر داد و گفت: در این حادثه 7 نفر مصدوم شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه: سیاست مستقل خود در مبارزه با تروریسم را تغییر نمی دهیم
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
دبیرکل جبهه پایداری گفت: ما با هیچ کسی از قبل نمی بندیم، فقط نگاه می کنیم که چه کسی اصلح است،چه از پایداری باشد چه نباشد چرا که تجربه ائتلاف را داریم و نتیجه آن را هم دیدیم که حتی یک نفر از لیست وارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه ی قضائیه منصوب کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه اعلام کرد:مراسم تودیع و معارفه رئیس قوه قضاییه 20 اسفند انجام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۵    
رئیس پلیس بین الملل ناجا از موافقت با پیشنهاد پلیس جمهوری اسلامی ایران برای ثبت روز شهدای پلیس ایران در تقویم جهانی همزمان با 7 مارس ؛16 اسفند ماه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
دادستان کل کشور عنوان کرد: کلاهبرداری هایی که از طریق اینترنت انجام می شود، زیاد است؛ به گونه ای که این جرایم در سال جاری نسبت به سال گذشته 300 درصد رشد داشته است
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۵    
دادستان تهران گفت: 10 تیم مشترک از فروشگاه ها و مراکز عرضه اقلام اساسی به طور روزانه بازرسی می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در جریان دیدار خود با تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل ر اقدامی عجیب، وی را " تیم اپل" نامید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
وزارت نفت اعلام کرد: میانگین مصرف روزانه بنزین در اسفند امسال به 88 میلیون لیتر و میانگین مصرف روزانه گازوییل به 85 میلیون لیتر رسید که پیش بینی می شود این رقم در روزهای پایانی اسفند و ابتدای سال ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۵    
برخی از کاربران فیس بوک طی 48 ساعت اخیر با ظاهری جدید از فیس بوک مواجه شده و تصور کردند در حال دریافت یک نسخه آزمایشی به روزرسانی هستند. غافل از این که نسخه مذکور، اساسا باگ است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۵    
عابران پیاده با پوست های تیره در معرض خطر بیشتری برای برخورد با خودروهای خودران قرار دارند، چرا که خودروهای خودران در تشخیص رنگین پوستان ضعف دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۵    
سازمان محیط زیست در هند امروز پنج شنبه اعلام کرد که شرکت خودروسازی فولکس واگن را به اتهام افزایش انتشار گازهای آلاینده و آلودگی هوا پنج میلیارد روپیه جریمه کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۵    
نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و روسیه در نخستین دور از رایزنی های حقوقی خود راهکارهای حقوقی برای مقابله با تحریم های یک جانبه را بررسی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۵    
معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: از ابتدای فروش فوری محصولات سایپا که از از اول اسفند آغاز شده، تاکنون 10 هزار خودرو ثبت نام و 3500 دستگاه واگذار شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۵    
درپی تصمیم یک اپراتور آلمانی برای بازگرداندن 10 نفتکش به دلیل عدم پرداخت هزینه ها از سوی شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا، این شرکت وضعیت اضطراری دریایی اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۵    
هیوندای موتورز تحت تأثیر کاهش بی سابقه میزان فروش خودرو در بازار چین، تولید محصولاتش را در یکی از کارخانه های قدیمی خود در این کشور به حالت تعلیق درآورد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۵    
مدیرکل محیط زیست استان قم گفت: حوضه دریاچه نمک در بین 30 حوزه گرد و غبار کشور رتبه نخست را دارد و در بحرانی ترین حالت ممکن قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۵    
موسسه تحقیقاتی و آماری IDC به تازگی برآورد و اعلام کرده است که بازارهای جهانی موبایل در سال 2019 نیز همچون دو سال گذشته روندی نزولی و کاهشی را تجربه خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۵    
به نظر می رسد که ال جی قصد دارد گوشی هوشمندی را تولید کند که از همه جوانب قابلیت تا شدن و انعطاف پذیری را داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۵    
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا تاکید کرد: متحدان ما پس از خروج واشنگتن از برجام به آمریکا بی اعتماد شده اند و این اتفاق منجر به تضعیف رابطه ما با سایر اعضای گروه 1+5 شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۵    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: احتمالاً طرح استانی شدن انتخابات در بخش هایی با سیاست های کلی انتخابات می تواند تفاوت هایی داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی بی اساس علیه کشورمان، نفتکش های ایرانی را تهدید کرد و مدعی شد که این رژیم می تواند مانع از قاچاق نفت ایران شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
رئیس پلیس پایتخت گفت: در تهران تا 15 هزار نفر برای پلیس افتخاری تهران بزرگ ثبت نام کردند که 6 هزار نفر از آنها جذب این پلیس شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
وزیر امور خارجه آمریکا که دولتش شدیدترین تحریم ها را علیه ایرانیان اعمال کرده است ادعا کرد که واشنگتن برای مردم ایران احترام قائل است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد مذاکرات تجاری با چین به خوبی پیش می رود و پیش بینی کرد یا توافق خوبی صورت خواهد گرفت یا هیچ توافقی میان دو اقتصاد بزرگ جهان در کار نخواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری رویترز گزارش داد: تهران با ایستادگی ایرانیان و عملی شدن سازوکار حمایت از مبادلات تجاری ایران و اروپا، راه واقعی عبور از تحریم ها را پیدا کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
دادستان کل کشور گفت: به همه کسانی که ارز با نرخ دولتی گرفته و آن را برنگردانده اند می گویم که بالاخره مطمئن باشید سراغ شما خواهیم آمد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
روحانی با بیان اینکه ما اهل مذاکره هستیم و قدرت آن را نیز داریم و به دلیل تخصص در این حوزه با قدرت اعلام می کنم ترسی از میز مذاکره نداریم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
سازمان غذا و داروی آمریکا یک اسپری بینی کتامین را برای مقابله با افسردگی شدید تایید کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۵    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ 29 ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز چهارشنبه افزایش و قیمت 9 واحد پولی کاهش یافت. نرخ دلار و 9 ارز دیگر نیز ثابت بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور از بارش برف و باران در 12 محور مواصلاتی خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۵    
رئیس پلیس فتا تهران گفت: یک مرد فریبکار با اعتمادسازی در صفحه اجتماعی اینستاگرام به بهانه گرفتن ویزای کشورهای مختلف اقدام به کلاهبرداری میلیونی می کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۵    
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درباره تعداد سوالات و زمان پاسخ گویی در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور بیان کرد ...