سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۱:۵۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 5 اسفند 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 2 اسفند 1397 ایران خبر 3 اسفند 1397 ایران خبر 4 اسفند 1397 ایران خبر 5 اسفند 1397 ایران خبر 6 اسفند 1397 ایران خبر 7 اسفند 1397 ایران خبر 8 اسفند 1397 ایران خبر 9 اسفند 1397 ایران خبر 10 اسفند 1397 ایران خبر 11 اسفند 1397 ایران خبر 12 اسفند 1397 ایران خبر 13 اسفند 1397 ایران خبر 14 اسفند 1397 ایران خبر 15 اسفند 1397 ایران خبر 16 اسفند 1397 ایران خبر 17 اسفند 1397 ایران خبر 18 اسفند 1397 ایران خبر 19 اسفند 1397 ایران خبر 20 اسفند 1397 ایران خبر 21 اسفند 1397 ایران خبر 22 اسفند 1397 ایران خبر 23 اسفند 1397 ایران خبر 24 اسفند 1397 ایران خبر 25 اسفند 1397 ایران خبر 26 اسفند 1397 ایران خبر 27 اسفند 1397 ایران خبر 28 اسفند 1397 ایران خبر 29 اسفند 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۶    
از دستاوردها و محصولات نوین بانکی با عنوان ملی شو 2 یکشنبه 5 اسفندماه با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۲    
دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم استقلال با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۲    
یکی از مشهورترین غول های تلفن همراه جهان، از گوشی 5 دوربین خود رونمایی کرد. این گوشی جدید را می توان شگفتی ساز ترین گوشی هوشمند 2019 تا این لحظه ارزیابی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۲    
آیین بزرگداشت و معرفی برگزیدگان هشتمین جشن کتاب سال سینمای ایران عصر امروز، یکشنبه 5 اسفند در سالن سیف اله داد واقع در ساختمان اصلی خانه سینمای ایران برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۲    
آرین غلامی، شطرنج باز نوجوان تیم ملی ایران که در مسابقات بین المللی اخیر از رویارویی با حریفی از رژیم صهیونیستی امتناع کرده بود، همراه با خانواده خود با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۴    
دو تن از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نظر خود را درباره پیوستن به FATF بازگو کردند؛ سید محمد صدر: اگر به FATF نپیوندیم، ترامپ را خوشحال کرده و کمک می کنیم تا تحریم ها گسترش پیدا کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۴    
سفیر ایران در مسکو اظهار کرد: فکر می کنم در منطقه، هیچ کشوری به اندازه روسیه در ارتباط با مسائل منطقه و بین الملل به مواضع ما نزدیک نیست و فکر می کنم هیچ کشوری نیز به اندازه ایران در این ارتباط به ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۴    
رییس دفتر دولت احمدی نژاد از اوین به مرخصی آمد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۴    
حسین عبده تبریزی از عضویت در شورای عالی بورس استعفا داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تخصیص مرحله اول منابع صندوق توسعه برای احداث واحدهای مسکونی گفت: در برخی استان ها لازم است حتی تا دهک هفتم نیز برای خانه دار شدن توانمند شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۴    
مدیرعامل پارک ارم درپاسخ درباره چرایی عدم برگزاری نمایشگاه بهاره در پارک ارم گفت:به سهم خود به همراه همکارانم و با حمایت مدیران عالی بنیاد مستضعفان در آماده سازی فضایی برای عرضه مستقیم محصولات و ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: مالک خودروی لامبورگینی قاچاق که چندی پیش توسط نیروی انتظامی در شیراز توقیف شده بود دو میلیارد تومان جریمه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۴    
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به وضعیت مناسب دارو در کشور، گفت: کمبود دارویی به حدود 20 قلم رسیده است که برای بهبود و پایداری این وضعیت تلاش می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۴    
نمایندگان مجلس شورای منابع حاصل از افزایش قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی ها را برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 98 اختصاص دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۴    
سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران از آزادی تبعه فرانسه که به دلیل ورود غیر مجاز به ایران بازداشت شده بود، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۴    
معاون دادستان کل کشور با اشاره به تذکرات متعدد مبنی بر ضرورت اجرای قوانین و مصوبات کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و اجرای دستورات قضایی که به وزیر ارتباطات داده شده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۴    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: هفته گذشته آیت الله جنتی گفتند: کارمندان باید یاد بگیرند جلوی فساد رئیس خود بایستند. ایشان افزودند: امر به معروف خیرخواهی است. این کار نیاز به فرهنگ سازی دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۴    
نشست بررسی برنامه های 10گانه ساماندهی صنعت خودرو با هدف برنامه ریزی در جهت افزایش عمق ساخت داخل برخی از قطعات خودرو برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۴    
سناتور داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا از حزب دموکرات تاکید کرد، مادامی که ایران به برجام پایبند باشد، او از توافق هسته ای حمایت می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۴    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مسمومیت 28 نفر به دلیل مصرف مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان اهر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۴    
شبکه بانکی کشور در 9 ماه منتهی به آذرماه سال 1397، به 626 شرکت دانش بنیان معادل 51 هزار و 994 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۴    
مدیرعامل بانک ملی ایران جزئیات خدمات کارت های ملی هوشمند و سامانه سکوک را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۴    
شورای نگهبان نمی تواند پیشنهاد همه پرسی بدهد/ اساسا همه پرسی مسئله ای است که کسی نمی تواند با آن مخالفتی داشته باشد
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر گفت: در جلسه مشترک کمیسیون فرهنگی- اجتماعی و کمیسیون حمل و نقل، دستورالعمل اجرایی نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری نهایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
متهم پرونده دکل نفتی فورچونا که این روزها در انگلیس به سرمی برد، از ماجرای خرید 30 دکل حفاری خشکی و دریایی در دولت احمدی نژاد بدون انجام تشریفات و مناقصه و به مبلغ 2 میلیارد دلار، پرده برداشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
سخنگوی وزارت کشور در یادداشت توئیتری که ساعتی قبل منتشر کرد، گزارش کاهش سفرهای خارجی وزارت کشور را ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بزرگداشت روز زن گفت: به جای ترویج فرهنگ 27 بار کتک خوردن زن و تحمل کردن برای قوام خانواده، باید فرهنگ ادب کردن مرد کتک زننده را جا انداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران گفت: یکی از مشکلاتی که در شهرداری تهران در طول سال های گذشته وجود داشت، این است که در هرکجا متولیان امر کم کاری داشتند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
رییس شورای هماهنگی بانکهای دولتی، از تبدیل کارتهای ملی هوشمند به کارتهای بانکی خبر داد و گفت:از این پس، با هماهنگی سازمان ثبت احوال، کارتهای ملی هوشمند در شبکه بانکی خدمات می گیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
خبرگزاری شینهوا چین اعلام کرد اولین گوینده خبر مبتنی بر هوش مصنوعی با ظاهر زنانه را از ماه مارس در این شبکه به کار می گیرد و ویدئویی هم از وی منتشر کرده که در آن به معرفی خود می پردازد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که تمامی پروازهای اروپایی هما انجام می شود، تاکید کرد: علی رغم تحریم ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
امروز طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی سه فروند هواپیمای ایرباس 319 به ناوگان شرکت هواپیمایی هما اضافه می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
عضو اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت سکه بی حساب در حال افزایش است و تقاضا در دو روز اخیر به شدت افزایش یافته است و فقط در دو روز اخیر حباب قیمت سکه 150 هزار تومان رشد کرده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
دبیر کمیته شیر استان خراسان رضوی با اینکه کمبود و گرانی نهاده های دامی باعث شده تولیدکنندگان دام های خود را کشتار کنند،گفت: نمی دانیم نهاده های با نرخ مصوب کجا توزیع می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
شبکه سی ان ان با پرداختن به استراتژی دولت ترامپ برای "حمله به ایران از طریق فضای مجازی" گزارش داد که این روش یک دو دستگی در وزارت امورخارجه آمریکا ایجاد کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
پس از کاهش قیمت ارز در روز گذشته، امروز بار دیگر قیمت در صرافی ها افزایش چشم گیری یافت؛ افزایشی که مسئولان هر کدام توپ تقصیر را به زمین دیگری می اندازند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری دو زن سارق که پس از آشنایی با یک مشاور ملکی، با تعارف آبمیوه مسموم، حدود 30 میلیون تومان از وی به سرقت برده بودند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
قیمت سکه طرح جدید، یکشنبه 5 اسفند 97 به 4 میلیون و 860 هزار تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
همایش چند جانبه گرایی در سیاست خارجی ایران، یکشنبه 5 اسفند در محل دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
دادستان کل کشور گفت: بر اساس آمار در 10 ماه اخیر جرایمی که بستر آنها فضای مجازی است و جرایم رایانه ای محسوب می شوند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۴    
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۴    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ در واکنش به خبرهای کشتار سگ های ولگرد با سیانور گفت: خرید و تهیه سیانور آن هم برای استفاده در سطح شهر و کشتن سگ به این راحتی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۴    
رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی و نمایندگی های مجاز خودرو اهواز گفت: تأمین قطعات و لوازم یدکی اصل و مطمئن را در بازار نمی توان به طور کامل تضمین کرد زیرا قیمت قطعات و لوازم یدکی چند نرخی است و همچنین در ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۴    
دماوند- رییس پلیس راه شرق استان تهران از انسداد محور هراز در روزهای دوشنبه و سه شنبه در محدوده استان مازندران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
نمایندگان مجلس امروز با پیشنهاد نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن برای الحاق بندی به تبصره 16 لایحه بودجه موافقت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
معاون وزیر خزانه داری آمریکا با طرح ادعاهایی علیه کشورمان، اعتماد اروپا به ایران در جریان راه اندازی کانال ویژه مالی برای تسهیل تجارت با تهران را نابجا توصیف کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا آرام در صبحگاه امروز (5 اسفند) است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
حسام آشنا مدیر مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی گفت: متقاضیان می توانند از 13 اسفندماه با مراجعه به سایت کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
دادستان کل کشور گفت: مار واصله که امسال در طول این ده ماهه داشتیم حکایت از این دارد جرایمی که بستر آن ها فضای مجازی است و جرایم رایانه ای محسوب می شوند 140 درصد افزایش داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
همزمان با بازدید امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید فکوری تبریز، گیربکس بومی هواپیمای میگ 29، تست عملیاتی خود را با موفقیت به انجام رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
یک زن 103 ساله برای رسیدن به رویایش به عنوان راننده توریست های پارک گرند کانیون استخدام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
محمد علیخانی، رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران از آغاز بررسی لایحه نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شورا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر، با معرفی آثار و نفرات برتر، شب گذشته به پایان رسید. در این مراسم، واکنش تعدادی از هنرمندان پس از دریافت جایزه جالب بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
مشاور امنیت ملی آمریکا در پیامی توییتری در اظهاراتی خصمانه بر لزوم مقابله روسیه با ایران برای ایجاد ثبات در منطقه و مبارزه با تروریسم تاکید کرده و در پیامی دیگر به بیانیه جدید FATF درباره ایران واکنش ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از تاکید معاون سیاسی وزیر امور خارجه برای پیوستن به FATF در راستای عبور از تحریم ها و فشارهای موجود خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
گروه خودروسازی سایپا تحویل خودرو به مشتریان را به دوبرابر افزایش داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
دادستان کل کشور گفت: بنابر آمار 10 ماهه واصله، کلاهبردای های رایانه ای با 300 درصد رشد، بیشترین جرم رایانه ای را در کشور رقم می زند، این آمار هشدار به مسئولان است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: لایحه نرخ کرایه های تاکسی، اتوبوس و مترو همیشه دیر به شورا می رسد و در زمان ارسال به شورا سریعا مورد بررسی قرار می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
سید نواب حسینی منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران گفت: مراکز معاینه فنی شهر تهران در تعطیلات نوروز 98 آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
رئیس شورای شهر تهران گفت: نقش حرفه ای جامعه مهندسی در فرایند توسعه شهر باید از سوی همه دستگاه های مسئول پذیرفته شود و جامعه مهندسی نیز خود را در برابر چالش های شهر مسئول بداند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی روند فعالیت سامانه بارشی در دامنه های زاگرس، از ورود سامانه بارشی جدید در روز سه شنبه (7 اسفند) و بارش شدید در نیمه غربی کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴    
اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که این روزها حجم بسته های اینترنت همراه تان خیلی زود تمام می شود یا گوشی اندرویدی شما خیلی کند شده است احتمالا هدف حمله یک بدافزار قرار گرفته اید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۴    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: 2 نفر از کارمندان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در رابطه با قاچاق سازمان یافته دام دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۴    
گزارش اخیر مرکز آمار ایران از وضعیت فرهنگی رفتاری خانوارهای ایرانی در سال 1396 آمارهای جالبی ارائه می دهد که به نوعی تمام تفکرات موجود درباره پائین بودن سرانه مطالعه درکشور را تأیید می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۴    
سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی امروز، پنجم اسفند ماه پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۴    
ایران به مرکز فرماندهی بزرگترین ارتش جهان نفوذ و پهبادهای آمریکا در عراق و سوریه را هک کرده و به کنترل خود درآورده است.