یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۷May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری صدا و سیما 26 مهر 1395 - iribnews.ir

خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1393 خبرگزاری صدا و سیما 29 اسفند 1394 خبرگزاری صدا و سیما 31 فروردین 1395 خبرگزاری صدا و سیما 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری صدا و سیما 31 خرداد 1395 خبرگزاری صدا و سیما 31 تیر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 31 مرداد 1395 خبرگزاری صدا و سیما 31 شهریور 1395 خبرگزاری صدا و سیما 30 آبان 1395 خبرگزاری صدا و سیما 30 آذر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 30 دی 1395 خبرگزاری صدا و سیما 30 بهمن 1395 خبرگزاری صدا و سیما 30 اسفند 1395 خبرگزاری صدا و سیما 1 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 2 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 3 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 4 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 5 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 6 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 7 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 8 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 9 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 10 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 11 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 12 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 13 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 14 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 15 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 16 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 17 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 18 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 19 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 20 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 21 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 22 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 23 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 24 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 25 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 26 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 27 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 28 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 29 مهر 1395 خبرگزاری صدا و سیما 30 مهر 1395 
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۳:۵۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی: به جرات می گویم بیش از 85 تا 90 درصد واحدهای صنفی ما قاچاق فروش نیستند؛ 10 درصدی هم که قاچاق فروش هستند بیشترشان پروانه کسب ندارند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۳:۵۰    
براساس مصوبه شورای گفتگو؛ سازمان امور مالیاتی و تشکل های بخش خصوصی موظف شدند تا 15 روز آینده دستورالعمل استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگان را اصلاح کنند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۹    
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی: طرح رجیستری را طوری اجرایی می کنیم که برای مردم هزینه ای نداشته باشد و برای گوشی های موجود نیز مشکلی ایجاد نکند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۰    
رئیس سازمان سینمایی: مملکت پر از گزینه برای سکان داری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و اطلاعات من از اخرین وضعیت وزارت ارشاد بیشتر از دیگران نیست.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۰    
آیین افتتاحیه فیلم سینمایی سیانور که گوشه ای از حوادث دهه 50 و زندگی شهید مجید شریف واقفی را به تصویر می کشد در ایوان شمس برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۵۷    
دیدار دو تیم ملی فوتبال جوانان ایران و ژاپن با تساوی بدون گل به پایان رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۵۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ، دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا اظهارات خود را مبنی بر این که در انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر به نفع ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از رویترز، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد توقف گلوله باران شرق حلب، کار اقدام شایسته ای است ولی برقراری آتش بس هشت ساعته به پیشنهاد روسیه ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ، شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد 50 میدان نفت و گاز را به مناقصه کاران بین المللی پیشنهاد کرده است ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۵    
هیات مدیره باشگاه ذوب آهن مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن انتخاب کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار ایران و ژاپن پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۰    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر امور خارجه هلند در تماس های جداگانه تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه گفتگو و تبادل نظر کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از تلویزیون العالم : جنگنده بمب افکن های ارتش سوریه تجمعات و تجهیزات نظامی تروریست ها در مناطق کبانی و جبل کفر سندو و بعر بایا را در حومه شمالی ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از تلویزیون العراقیه ؛ محمد المومنی، سخنگوی رسمی دولت اردن گفت ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۰    
دیدار دو تیم ملی فوتبال جوانان ایران و ژاپن با تساوی بدون گل به پایان رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۰    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر امور خارجه هلند در تماس های جداگانه تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه گفتگو و تبادل نظر کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۵    
بیش از 400 کیلوگرم تریاک و حشیش در مبادی ورودی مشهد کشف و ضبط شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۵    
مرحله دوم اردوی تمرینی تیم ملی سرکل کبدی ایران از صبح امروز در مشهد آغاز شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۰    
نمایش آری یا نه کاری از مجید رحمتی با نقش آفرینی تعدادی از کودکان کار و با حضور دکتر قطب الدین صادقی آغاز به کار کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۰    
جوان ورزشکار خراسان رضوی، رکورد چرخش مداوم حلقه دور کمر(هولاهوپ) کشور را شکست.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد: جنگنده های سعودی ورودی و باند پرواز فرودگاه الحدیده را هفت بار هدف حملات هوایی قرار دادند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۰    
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه شرط نخست پیشرفت کشور امنیت است، گفت: امنیت حق مسلمانان است و باید در جامعه اسلامی ، امنیت کامل داشته باشند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ، دیوید کوک سخنگوی پنتاگون در گفتگو با سی ان ان گفت حمله موصل نبردی دشوار خواهد بود با این حال آمریکا آماده حمایت از عراق در نبرد با داعش است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه ، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اقدام روسیه در اعلام آتش بس در حلب گامی مثبت به شمار می رود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از تلویزیون العالم ؛ نخست وزیر عراق در دیدار با سفرای کشورهای دوست تاکید کرد که ما با دولت و ملت ترکیه هیچ دشمنی و خصومتی نداریم جز اینکه ما یک سال ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن حمله مزدوران وابسته به عربستان به منطقه المخدره را در استان مارب نا کام گذاشتند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۰    
جلسه کارگروه توسعه زیربنایی سواحل مکران عصر امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۰    
در جلسه شوراهای خراسان جنوبی که در آن راه های برون رفت و کنترل بحران خشکسالی بررسی شد از کمک 36 میلیارد تومانی بنیاد برکت و 3 میلیارد تومانی آستان قدس به آبرسانی روستاهای استان خبر داده شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری رویترز ، در پی حمله اعضای طالبان به کاروان خودروهای عبدالرشید دوستم معاون اول رییس جمهوری افغانستان پنج نفر از محافظان وی کشته شدند اما ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۵    
مشاهده فیلم دانلود دانلود
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۰    
مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: آشنایی معلمان با مبانی روانشناسی تربیتی، یک ضرورت است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه عراق اعلام کرد هیئتی بلندپایه از ترکیه وارد بغداد شد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۰    
امیرعبداللهیان در دیدار سفیر هلند: عملیات بزرگ نیروهای مسلح عراق که با فرماندهی حیدر العبادی نخست وزیر این کشور انجام می شود کمک به تامین امنیت جهانی است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۰    
تهیه و تدوین بسته حمایتی اشتغال پایدار روستایی در کشور به پایان رسیده است و طی مراسمی با حضور رئیس جمهوری رونمایی می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری فرانسه ،سازمان ملل متحد اعلام کرد آتش بس هشت ساعته در حلب برای رساندن کمکهای بشردوستانه کافی نیست.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۰    
قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن: در ساعت 18 امشب جمعیت ثبت نام کنندگان سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن از 26 میلیون و 320 هزار نفر گذشت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۲۵    
دختران فوتبالیست زیر 19 سال ایران به نایب قهرمانی جام کافا در ازبکستان رسیدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۵    
آب دهی قنات های چهارمحال وبختیاری امسال تا 80 درصد کاهش یافته است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از تلویزیون العالم : نخست وزیر عراق در ادامه تصریح کرد ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۰    
10ذخیره گاه جنگلی درچهارمحال وبختیاری شناسایی،تحدید و ثبت شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۵    
تکواندو کار جوان مهابادی به مسابقات کشوری راه یا فت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از تلویزیون الجزیره انگلیسی ، سخنگوی نیروهای آمریکایی در ائتلاف ضد داعش در عراق تاکید کرد نقش آمریکا در عملیات موصل مشورت و مساعدت است. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از تلویزیون فرانس بیست و چهار : آنتونیو گوترش، دبیرکل آتی سازمان ملل متحد در گفت و گوی اختصاصی با رسیدگی به بحران سوریه باید برای همه ما در اولویت ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۵    
پانصدهزارسند ازشهدای چهارمحال وبختیاری جمع آوری وثبت شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری فرانسه ، رودریگو دوترته رئیس جمهور فیلیپین برای رزمایش های نظامی مشترک با چین و روسیه اعلام آمادگی کرد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از ممنوع شدن ایجاد تعهداتی که بار مالی مازاد بر ارقام مندرج در بودجه سنواتی دارد خبر داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۴۵    
هیئت های ورزشی مهاباد در نشستی بامدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، مسائل و مشکلات این هیأت ها را بررسی کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه مصرف مرکبات هر ایرانی در سال50 کیلوگرم و حدودا 136 گرم در روز است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۴۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری رویترز ، ارتش روسیه اعلام کرد در طول آتش بس در حلب ، گروههای مسلح مخالف می توانند از طریق دو دالان ، آزادانه شرق حلب را ترک کنند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۶    
ششمین ماموریت فضانوردان چینی با اعزام دو فضانورد صبح روز دوشنبه از مرکز پرتاب ماهواره جیکوان آغاز شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۶    
ابوبکر البغدادی از بمباران جنگل های موصل جان سالم به دربرد اما ابوموسی المغربی از سرکرده های گروه تکفیری صهیونیستی داعش به هلاکت رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۵    
26 هزار خانوار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی نیازمند مسکن مناسب هستند
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۵    
مسئولان فرهنگی تاجیکستان در این جشنواره بین المللی بر گسترش همکاریهای دوجانبه هنری به ویژه در بخش سینما تاکید کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۰    
15 هزار تن ذرت از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد خریداری می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۰    
رئیس کارگروه ویژه بررسی FATF گفت: از نظر ما بخشی از برنامه اقدام ایران برای تعهد با کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) واقعاً با منافع ملی در تضاد است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۰    
ششمین ماموریت فضانوردان چینی با اعزام دو فضانورد صبح روز دوشنبه از مرکز پرتاب ماهواره جیکوان آغاز شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۵    
تیم فوتبال بستنی اعتمادیان قاین عصر امروز در مقابل نماینده نیک شهر به تساوی یک بر یک رضایت داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۰    
مراسم تشییع پیکر مرحوم سعید کشن فلاح پیشکسوت تئاتر با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و دانشجویان آن مرحوم در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۰    
خوراکی های غیرمجاز از بوفه مدارس جمع آوری خواهد شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۵    
ترکیه برای جلب نظر عراق و حضور در عملیات آزادسازی موصل ،هیات سیاسی به بغداد اعزام کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۰    
دومین اجلاس رؤسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه پنج شنبه 29 مهر در باغ نگارستان دانشگاه تهران برگزار می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۰    
تیم دوومیدانی کارگران خراسان شمالی در مسابقات بین المللی ارمنستان به یک مدال طلا و سه نقره دست یافت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۰    
طلاق، خودکشی، اعتیاد و حاشیه نشینی آسیب های اجتماعی اولویت دار استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۰    
19 تن ماهی و میگو در مزرعه پرورش آبزیان در روستای شمس آباد بخش جویم لارستان تولید شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۱۰    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: تدوین لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت که در دولت قبل متوقف شده بود مراحل پایانی خود را طی می کند و به زودی به دولت ارائه می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۷    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: کشورهایی که با خواست و هماهنگی دولت عراق در صحنه مبارزه با تروریسم و بیرون راندن داعش حضور دارند حسن نیت داشته باشند و به جبران برخی خطاهای گذشته ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۵    
صدور ابلاغ های قضایی به صورت الکترونیکی در استان بوشهر از اول آبان آغاز می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۵    
اتاق فکر اندیشه ورز در حوزه های فرهنگی و اجتماعی راه اندازی می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۵    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد : طرح جامع قطارهای حومه ای در دست پیگیری است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۵    
قیمت طلا در بازارهای بین المللی در آغاز مبادلات امروز دوشنبه با تغییر چندانی همراه نشده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۵    
تالار دیجیتال و اندیشگاه فرهنگی مرکز اسناد و کتابخانه ملی بوشهر به بهره برداری رسید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۵    
نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۵    
دبیرکل انجمن های کانون صنایع غذایی ایران فرهنگ سازی و رعایت الگوی صحیح مصرف را شرط جلوگیری و کاهش دورریز مواد غذایی در کشور دانست.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۰    
با گذشت تقریبا دو هفته از حادثه سقوط آسانسور در دانشگاه صنعتی شریف، چهار نفر از استادان از بیمارستان مرخص شده اند و دو نفر دیگر هنوز در بیمارستان بستری هستند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۰    
این شهدای 16 و 17ساله در فکه و جزیره مجنون به شهادت رسیدند
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۰    
15 تن ماهی و 4 تن میگو در مزرعه پرورش آبزیان در روستای سمش آباد بخش جویم لارستان تولید شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۰    
معاون کل وزارت گمرک و تجارت ترکیه با مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک ایران دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۰    
طرح تعالی مدیریت مدرسه در 14 هزار آموزشگاه در کشور اجرا می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۰    
رئیس واحد منطقه ریلی اروپای واحد در نشست سیاست گذاری ریلی ایران و اتحادیه اروپا گفت : اماده همکاری با ایران در زمینه قطارهای پرسرعت هستیم.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۵    
در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس قیمت هر ورقه تسه در ادامه روند ریزشی روزهای اخیر خود بار دیگر شاهد افت قیمتی در اغلب نمادها بود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۵    
پارسال کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول مراجعات سرپایی پزشکی قانونی را به خود اختصاص داد .
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۵    
تبلیغات، گاهی با ارائه آنها در مکان نامناسب، به ضد تبلیغ تبدیل می شوند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۵    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، جزییات و روند برگزاری کنفرانس بین المللی هبیتات 3 (اسکان بشر) را که از 26 تا 29 مهرماه در کیتو پایتخت اکوادور برگزار خواهد شد ، تشریح کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۰    
برداشت انار از باغات شهرستان بجستان آغاز شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۰    
عضو اتحادیه کارگران قراردادی تأکید کرد: حذف اشتغال اتباع خارجی امکان پذیر نیست چون هزینه زیادی دارد و دنبال کارهای خلاف و غیرقانونی خواهند رفت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۰    
با عرضه موفقیت آمیز جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی در بورس کالا ، معاملات این محصول در سالجاری از مرز یک میلیون و بیست هزار تن گذشت.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۰    
25هزارخانوار ازحمایت های مادی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری بهره مند شدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان درباره وضع هواشناسی به کشاورزان جنوب استان هشدار داد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۰    
6 طرح جدید مخابرات منطقه خوزستان با حضور استاندار و مدیر عامل و هئیت مدیر شرکت مخابرات ایران رونمایی شد .
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۵    
دبیر هشتمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف گفت: هشتمین جشنواره vcvup به منظور هم افزایی میان فعالان حوزه کسب و کار و سرمایه گذران خطرپ ذیر برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۵    
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شاهد معامله 51 هزار و 220 تن انواع محصولات فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان بود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۵    
234 هزار خانوار هرمزگانی در سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 اطلاعات خانواده خود را ثبت کردند. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۵    
بیش از دو هزار زن روستایی در صندوقهای خرد زنان روستایی هرمزگان عضو هستند. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۵    
26 مهر روز تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۱    
وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی کاراته کاها گفت: المپیکی شدن کاراته وظیفه ملی پوشان این رشته را سنگین تر از قبل کرده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۰    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: موقوفه حضرت زهرا(س) عزاداری فاطمی را در مشهد تبدیل به جریانی نهادینه کرده است.