چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری جمهوری اسلامی 5 آذر 1401 - irna.ir

خبرگزاری جمهوری اسلامی 29 اسفند 1393 خبرگزاری جمهوری اسلامی 29 اسفند 1394 خبرگزاری جمهوری اسلامی 30 اسفند 1395 خبرگزاری جمهوری اسلامی 29 اسفند 1396 خبرگزاری جمهوری اسلامی 29 اسفند 1398 خبرگزاری جمهوری اسلامی 30 اسفند 1399 خبرگزاری جمهوری اسلامی 29 اسفند 1400 خبرگزاری جمهوری اسلامی 31 فروردین 1401 خبرگزاری جمهوری اسلامی 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری جمهوری اسلامی 31 خرداد 1401 خبرگزاری جمهوری اسلامی 31 تیر 1401 خبرگزاری جمهوری اسلامی 31 مرداد 1401 خبرگزاری جمهوری اسلامی 31 شهریور 1401 خبرگزاری جمهوری اسلامی 30 مهر 1401 خبرگزاری جمهوری اسلامی 30 آبان 1401 خبرگزاری جمهوری اسلامی 1 آذر 1401 خبرگزاری جمهوری اسلامی 2 آذر 1401 خبرگزاری جمهوری اسلامی 3 آذر 1401 خبرگزاری جمهوری اسلامی 4 آذر 1401 خبرگزاری جمهوری اسلامی 5 آذر 1401 خبرگزاری جمهوری اسلامی 6 آذر 1401 
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۳    
کرمانشاه- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه تراز بسیج تراز انقلاب و نظام است و هیچگاه خود را در حد یک نام کوچک نکرده است ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۳    
تهران- ایرنا- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: بارندگی صبح امروز نتوانست بر آلودگی هوای تهران غلبه کند و به جز فردا ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۳    
تهران- ایرنا- همزمان با برگزاری مراسم یادبود قربانیان فاجعه هولودومور اوکراین در دوران شوروی سابق، رییس دفتر ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری این کشور خواستار پاسخگویی روسیه برای قحطی در آن زمان و تحولات ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۳    
تهران- ایرنا- خبرگزاری کیودو ژاپن روز شنبه در خبری نوشت این کشور می کوشد با همکاری با آمریکا توان نظامی ضد حمله خود را با هدف حمله به پایگاه دشمن ارتقاء دهد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۳    
تهران – ایرنا – اعتصاب کامیون داران کره جنوبی روز شنبه برای سومین روز متوالی ادامه یافت و اعتصاب کنندگان قرار است این هفته با دولت سئول مذاکره کنند تا به راه حلی برای پایان دادن این اعتصاب سراسری دست ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۳    
همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر ضرورت تقویت جایگاه دانشگاه فرهنگیان گفت: از ظرفیت این دانشگاه برای شناسایی استعدادها و نخبگان استفاده شود.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۳    
شیراز- ایرنا- خاطرات جمعی از رزمندگان و ایثارگران شاغل در دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در قالب کتابی با عنوان کوله پشتی به چاپ رسید.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۲    
کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری سارق سابقه دار هنگام سرقت از ساختمان های نیمه کاره و اعتراف به 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۲    
تهران - ایرنا- نیروهای رژیم صهیونیستی ظهر امروز شنبه از کشف یک بمب در شهر اشغالی قدس خبر دادند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۱    
زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه "رصد اشتغال" این استان رتبه سوم کشور در ایجاد اشتغال را به خود اختصاص داد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۳    
قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع آوری 32 معتاد متجاهر در این شهرستان مرزی خبر داد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی به مناسبت پیروزی تیم ملی ایران مقابل تیم ولز، نوشت ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
بوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از یک دستگاه تریلر تانکر دار 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان عسلویه کشف شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
اصفهان - ایرنا - رییس اداره برنامه ریزی، بودجه و هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان از تخصیص 13 میلیارد تومان اعتبار نقدی برای اجرای طرح های امسال این نهاد در استان خبر داد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه روسیه، گفت: مردم اوکراین سزاوار روابط دوستانه با برادران اسلاو خود هستند و از سیطره حاکمان نئونازی آزاد خواهند شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: آبرسانی به 208 روستای استان با بهره گیری از توان بسیج سازندگی انجام می شود که یکی از خدمات ارزشمند این مجموعه به شمار می رود.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
سمنان- ایرنا- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: 145 لیتر بر ثانیه، از ابتدای سال 1401 تاکنون، به منابع آبی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان اضافه شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
تهران - ایرنا - با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نعمت الله ترکی به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال انگلیس پس از تساوی در مقابل آمریکا از سوی هواداران این تیم هو شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
نوشهر - ایرنا - استاندار مازندران گفت : یکی از مهم ترین موانع توسعه و رشد در این استان تاخیر در صدور مجوزهاست که این چالش باید هرچه زودتر بر طرف شود تا سرمایه گذار هیج دغدغه ای نداشته باشد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
مشهد- ایرنا- آستان قدس رضوی و سازمان انرژی اتمی با هدف تولید رادیو داروهای جدید، افزایش بهره وری کشاورزی به ویژه در حوزه تولید انواع بذر و ایجاد کارخانه پرتودهی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
تهران- ایرنا- پرونده مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری پیست مردان با معرفی نفرات برتر بسته شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
لندن – ایرنا – صدها تن از کارکنان شبکه ریلی انگلیس امروز (شنبه) در اعتراض به شرایط کاری و دستمزدهای خود، دست از کار کشیده و در اثر آن یازده خط از شبکه راه آهن فلج شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
تهران- ایرنا- جمعی از اساتید مطرح دانشگاه های تهران با وزیر کشور دیدار و درباره مسایل جاری سیاسی و اجتماعی و همچنین وقایع اخیر تبادل نظر کردند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۰    
قم- ایرنا- رئیس هیات کاراته قم گفت: چهار کاراته کا این استان شامل سه ورزشکار و یک مربی در مسابقات جایزه بزرگ مسکو حضور دارند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۰    
مشهد-ایرنا- رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: صدور مجوز تاسیس و پروانه های بهره برداری خدمات فنی و مهندسی در این استان ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۰    
بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: نصب دوربین های مداربسته برای کنترل ترافیک و کاهش برخی معضلات و مشکلات در سطح شهر بروجرد ضروری است.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۸    
زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: امروز در برخی قوانین جاری کشور ایرادتی وجود دارد که اصلاح آنها، زمینه اجرای عدالت اسلامی را هموارتر می کند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۸    
گنبدکاووس - ایرنا - جمعی از جوانان و دانش آموزان گنبدی، عشق و علاقه به تفکر بسیجی را علت عضویت خود در این نهاد مردمی دانسته و تاکید کردند ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۸    
ساری- ایرنا- یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و تحلیلگر مسایل سیاسی گفت : دشمن وحدت و یکپارچگی ملت را هدف گرفته است ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۵    
سنندج- ایرنا- معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: سامانه فعال بارشی که از صبح روز جمعه در استان آغاز شد تا اوایل فردا (یکشنبه) ادامه دارد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۲    
تهران- ایرنا- شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) با یک هزار و 979 واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و 408 هزار واحدی ایستاد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۲    
تهران-ایرنا- رسانه های رژیم صهیونیستی از سایه افکندن ترس و وحشت بر زندگی صهیونیستها در پی عملیات ویژه قدس و دریافت صدها هشدار از سوی دستگاههای امنیتی و نظامی این رژیم در روزهای اخیر خبر می دهند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۲    
اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: 805 سارق در یک ماه گذشته در نقاط مختلف این استان شناسایی و دستگیر شدند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۲    
شهرری - ایرنا - سرپرست امور منابع آب تهران و پردیس اعلام کرد: سند مالکیت برای بیش از 26 هکتار از زمین های حریم و بستر رودخانه های استان تهران به منظور تثبیت مالکیت و جلوگیری از هرگونه سو استفاده طی ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۰    
تهران- ایرنا- ایالات متحده آمریکا تاکنون همه تلاش خود را برای ادامه جنگ اوکراین انجام داده تا از پیامدهای آن سود قابل توجهی را متوجه اقتصاد آسیب دیده خود کند و از رکود اقتصادی ناشی از این جنگ در ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۰    
اصفهان - ایرنا - ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان گفت: روحیه مناسب و بهتر بازیکنان ایران نسبت به قبل و بازی رو به جلو، عامل پیروزی ایران برابر تیم ولز در دیدار دوم خود در جام جهانی 2022 بود.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۷    
تهران- ایرنا- مقام معظم رهبری در سخنرانی امروز خود تعبیر زیبایی از برد ملی پوشان کشورمان در جام جهانی فوتبال داشتند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۷    
تهران- ایرنا- رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی،با اعلام اینکه زیان عملیاتی شرکت تراورس از منفی 50 میلیارد تومان به منفی 13 میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۷    
کرج – ایرنا – رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه در دوران 2 سال و اندی کرونا، گسست بین نسلی اتفاق افتاد، گفت: دشمن از گسست دوران کرونا برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۷    
تهران- ایرنا- آیین بزرگداشت زنده یاد غلامرضا سلیمانی شاعر انقلاب و دفاع مقدس، همزمان با هفته بسیج با حضور شاعران مطرح انقلابی در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۷    
تهران- ایرنا- میزبان شانزدهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی جهان در سال 2023 مشخص شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۱    
تهران- ایرنا- مصدومیت زودهنگام نیمار در نخستین دیدار جام جهانی برابر صربستان، به یکی از دغدغه های تیتو سرمربی سلسائو تبدیل شده است.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۱    
تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال با پیروزی مقابل آمریکا صعود خود راه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطعی خواهد کرد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۱    
اصفهان- ایرنا- حدود یکهزار و 767 کیلومتر از راه های استان اصفهان نیازمند ارتقا به یک درجه بالاتر است که 423 کیلومتر از آنها در اولویت نخست قرار دارد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۱    
اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با گرامی داشت پنجم آذر سالروز شکل گیری بسیج مستعضفان به فرمان امام راحل گفت: حضور بسیج مایه آبرو ، افتخار ، توسعه و سازندگی کشور شده است.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۱    
قزوین- ایرنا- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: جوانان بسیجی پیشران همه حرکت ها در جامعه هستند و انتقال فرهنگ بسیج به نسل چهارم انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف مدیران و مسوولان است.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۵    
شهرکرد- ایرنا- مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برداشت بی رویه از مخازن آب زیرزمینی منجر به شکل گیری پدیده فرونشست در بسیاری از دشت های کشور شده است به طوری که میانگین آن در این دشت ها به 25 ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۵    
تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال انگلیس باز هم در تقابل با تیم ملی فوتبال امریکا در جام جهانی به توفیقی دست پیدا نکرد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۵    
یزد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد یزد گفت: این استان در زمره استان های پر افتخار کشور با مردمی شریف و نیکوکار است و ضریب فقر آن از سایر استان ها کمتر است.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۵    
آبادان - ایرنا - فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)در سوریه با بیان اینکه مردم ایران به عنوان صاحبان اصلی انقلاب ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۵    
شهرری - ایرنا - فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز/شنبه/ با حضور در مرقد امام راحل با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۳    
تبریز-ایرنا- بسیجیان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرستان های 21 گانه استان با آرمان های انقلاب و اهداف عالی نطام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۲    
شاهرود - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه تغییر تهدید به فرصت از ظرفیت های بسیج است ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۲    
خرم آباد - ایرنا - همایش بزرگ حماسه و نمایش اقتدار بسیج روز شنبه همزمان با پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان با حضور بسیجیان در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۰    
بوشهر - ایرنا - ناظر گمرک های استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: در هشت ماه گذشته ، 413 هزار و 528 تن کالا از گمرکات این استان به کشور قطر صادر شده است.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۹    
کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ارتباط نزدیک با مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان را از مهمترین اهداف و اولویت های این اداره کل برشمرد و گفت ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۷    
تبریز -ایرنا - تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر نماینده آذربایجان شرقی در رقابت های سوپر لیگ باشگاه های ایران، 2 بازیکن خارجی به خدمت گرفت.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۷    
گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی که از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است ترفندهای دشمنان را در آشوبها و اغتشاشات اخیر خنثی کرد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۷    
تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت از شکسته شدن رکورد تولید ماهانه خودرو در کشور در آبان سال جاری پس از گذشت پنج سال خبر داد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۷    
تهران- ایرنا- ترکیب تیم های استرالیا و تونس برای دومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر اعلام شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۶    
همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طرح های ورزشی نیمه تمام شهرستان رزن از توابع این استان با سفر پرخیر و برکت رییس جمهور به استان (مرداد ماه امسال) احیا و هم اکنون با سرعت و کیفیت ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۵    
شیراز-ایرنا- پیشکسوت فوتبال فارس با بیان اینکه تعویض طلایی کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی ولز جواب داد ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۴    
تهران – ایرنا - مدیرکل دفتر توسعه نظام های فنی، بهره برداری و دیسپاچینگ برق آبی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: مطالعات حد بستر و حریم رودخانه ها در دولت سیزدهم افزایش 62 درصدی یافته است.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۴    
قم- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: هشت اثر برای اجرا در بیست و سومین جشنواره تئاتر قم برگزیده شده و روی صحنه می روند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۴    
زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: درزمان حاضر و بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی از مجموع هشت شهرستان این استان سه شهرستان در وضعیت زرد (نسبتا ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۳    
تهران- ایرنا- هروه رنار سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان، سالم الدوساری را به عنوان کاپیتان این تیم در برابر لهستان انتخاب کرد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۰    
اراک - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: مزاحمت و اشغال بی مورد خطوط تلفنی مرکز پیام اورژانس 115 این استان که در ارایه خدمات سریع و به موقع فرشتگان نجات ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۰    
قزوین - ایرنا - مدیر تولید برق نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: تولید انرژی خالص این نیروگاه از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 1.6 درصد افزایش همراه بوده است.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۹    
یاسوج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت:37 میلیارد تومان از محل متمم سفر رئیس جمهور برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های ورزشی نیمه تمام این استان اختصاص یافت.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۶    
یزد- ایرنا- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه در گردشگری و بویژه حوزه های تفریحی و سرگرمی برای مردم ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۶    
تهران - ایرنا - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از بسیجیان با بیان اینکه عده ای ادعای فهم سیاسی می کنند اما تحلیل هایشان انسان را متأسف می کند که می گویند برای پایان یافتن اغتشاشات باید ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۵    
تهران – ایرنا – جوانان مقاومت فلسطین در قواعد درگیری با دشمن صهیونیست یک تغییر جدید و یک تحول کیفی به وجود آورده اند و عملیات قهرمانانه آنان از جمله عملیات اخیر قدس بیش از پیش جدی بودن این روند و ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۴    
ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران با اعلام ورود سامانه جدید، پیش بینی کرد که هوای این استان از فردا یکشنبه تا پایان هفته ابری، بارانی و با کاهش محسوس دما همراه خواهد بود.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۴    
تهران- ایرنا- مدیرعامل نیروگاه طرشت گفت: آبان ماه امسال بیش از 15 هزار مگاوات ساعت برق در این نیروگاه به عنوان قدیمی ترین نیروگاه کشور تولید شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۴    
شیراز- ایرنا- مدیرکل استاندارد فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون 127 پرونده تخلف از دستورالعمل های استاندارد در این استان تشکیل و به دستگاه قضایی ارجاع شده است.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۴    
اردبیل - ایرنا - همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان روز شنبه همایش بزرگ بسیجیان اردبیل در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۱    
تهران - ایرنا - آسیا به طور فزاینده ای نقش محوری در توسعه اقتصادی اقتصادی آمریکای لاتین ایفا می کند و موقعیت خود را به عنوان یک مقصد استراتژیک صادرات و یکی از شرکای تجاری اصلی منطقه تثبیت می کند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۵    
تهران - ایرنا- یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق شد زیرساخت هایی را برای تسهیل هرچه بیشتر ارائه خدمات عمومی الکترونیک در کشور فراهم کند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۵    
گناباد-ایرنا- نخستین جشنواره و رقابتهای گل پرکنی زعفران گناباد روز شنبه در روستای "باغ آسیا" از توابع این شهرستان برگزار شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۵    
تهران - ایرنا - تجهیزات محیط بانی برای چهار هزار محیط بان 31 استان به مبلغ 22 میلیارد تومان شامل 17 قلم با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست رونمایی شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۴    
یاسوج- ایرنا- رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت :مصرف مشروبات الکلی 26 جوان یاسوجی را مسموم و راهی بیمارستان کرد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۰    
سنندج- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طبق آخرین رنگ بندی کرونا، دهگلان و سروآباد در وضعیت زرد و باقی شهرهای استان آبی است.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۰    
بجنورد-ایرنا- معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: احیای سازمان پنبه و دانه های روغنی در دست پیگیری است و مسوولان دولت سیزدهم در این باره اهتمام دارند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۰    
تهان - ایرنا - سازمان پزشکی قانونی ایران اعلام کرد: در جلسه کارگروه منطقه ای ظرفیت آزمایشگاهی و موادمخدر غیرقانونی که توسط دفتر موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC) در قزاقستان برگزار شد ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۰    
تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، احکام مالیاتی آیین نامه حمایت از سکوها و کسب وکارهای اقتصاد دیجیتال را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۰    
تهران- ایرنا- نیمار ستاره برزیلی فوتبال جهان فوتبال در پستی با اشاره به مصدومیت خود نوشت: این مصدومیت یکی از سخت ترین لحظات زندگی من بود و بار دیگر در جام جهانی رخ داد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۸    
مشهد- ایرنا- مدیر مرکز تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: مسابقات بین پایگاهی بسیج استان به مناسبت هفته بسیج با حضور 205 ورزشکار برگزار شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۸    
خرم آباد - ایرنا - بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پنج شهرستان این استان در وضعیت زرد کرونا قرار گرفته اند. ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۸    
تبریز - ایرنا - دبیر اجرایی سی و چهارمین دوره جشنوراه تئاتر آذربایجان شرقی از پایان این رویداد هنری و شناخته شدن برگزیدگان آن خبر داد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۴    
تتبریز- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز گفت: مشکل قطع و وصل برق شبکه میرداماد تبریز برطرف شد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۳    
تهران-ایرنا- کتاب تیم رویایی خود را بسازید: بهترین تیم فوتبال من تاکنون اثر تام فوردایس روزنامه نگار منتشر شد؛ کتابی که به شما کمک می کند تا یک متخصص فوتبال شوید.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۳    
دمشق – ایرنا – متاسفانه تاریخ و رویدادهای منطقه نشان داده که گروه های کُرد منطقه در چند دهه اخیر از طناب پوسیده آمریکا و رژیم صهیونیستی آویزان بوده اند ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۳    
تهران - ایرنا- عضو شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد که امارات با برنامه ای حساب شده در تلاش است تا استان حضرموت در شرق یمن را زیر سلطه و استعمار خود ببرد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۳    
تبریز-ایرنا- بسیجیان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج و همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی(ره) تبریز، از طریق ویدئو کنفرانس با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۳    
مشهد-ایرنا-رییس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: این استان که قطب رشته ژیمناستیک کشور است، به دلیل نبود رییس و اداره شدن فدراسیون با سرپرست طی یکسال گذشته ...
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۳    
تهران - ایرنا - کویت از شناسایی و ثبت اولین مورد ابتلا به بیماری وبا در این کشور خبر داد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۱    
رشت - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: حریق اراضی جنگلی شهرستان رودبار پس از چهار روز همچنان ادامه دارد اما تحت کنترل است.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۱    
قزوین-ایرنا- عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهادهای میز ملی کشمش قابلیت تبدیل شدن به قانون و گنجانده شدن در برنامه پنج ساله هفتم را دارند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۰    
ساری - ایرنا - معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: مردمی شدن اقتصاد ایران و برچیدن کاغذبازی های اداری باهدف مقابله با رانت و فساد باجدیت در دستور کار دولت سیزدهم است.