چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 16 فروردین 1396 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 31 اردیبهشت 1396 ایثار 31 خرداد 1396 ایثار 31 تیر 1396 ایثار 31 مرداد 1396 ایثار 31 شهریور 1396 ایثار 30 مهر 1396 ایثار 30 آبان 1396 ایثار 30 آذر 1396 ایثار 30 دی 1396 ایثار 30 بهمن 1396 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1396 ایثار 2 فروردین 1396 ایثار 3 فروردین 1396 ایثار 4 فروردین 1396 ایثار 5 فروردین 1396 ایثار 6 فروردین 1396 ایثار 7 فروردین 1396 ایثار 8 فروردین 1396 ایثار 9 فروردین 1396 ایثار 10 فروردین 1396 ایثار 11 فروردین 1396 ایثار 12 فروردین 1396 ایثار 13 فروردین 1396 ایثار 14 فروردین 1396 ایثار 15 فروردین 1396 ایثار 16 فروردین 1396 ایثار 17 فروردین 1396 ایثار 18 فروردین 1396 ایثار 19 فروردین 1396 ایثار 20 فروردین 1396 ایثار 21 فروردین 1396 ایثار 22 فروردین 1396 ایثار 23 فروردین 1396 ایثار 24 فروردین 1396 ایثار 25 فروردین 1396 ایثار 26 فروردین 1396 ایثار 27 فروردین 1396 ایثار 28 فروردین 1396 ایثار 29 فروردین 1396 ایثار 30 فروردین 1396 ایثار 31 فروردین 1396 
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۴    
به مناسبت سالروز شهادت امیر علی صیاد شیرازی، مراسم یادبودی با حضور امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مسجد چهارده معصوم اسلام آباد زنجان برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۴    
بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سومین بار به 78 درخواست مردمی در سامانه ارتباطی بی واسطه با مسئولان در صفحه اول سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) پاسخ داد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۹    
به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) مراسم جشن دیدار با پدران آسمانی بیستم فروردین برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز وظیفه مردم و مسوولان است تا ادامه دهنده راه شهیدان باشند و آرمان ها و اهداف آن ها را در جامعه احیا کنند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۳    
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: باید با بهره گیری از راهکارهای جدید، مشکلات حقوقی جامعه ایثارگران به نحو شایسته برطرف شود تا آن ها در پیچ و خم های قضایی سردرگم نباشند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۷    
فرزند آیت الله باریک بین گفت: در حال حاضر آیت الله هادی باریک بین امام جمعه سابق و پدر معنوی استان در بستر بیماری است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۷    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، نخستین جلسه هماهنگی کمیته اجلاس ایثارگران کنگره ملی 12 هزار شهید استان صبح امروز به ریاست علی پیام مشاور استاندار در امور ایثارگران و با حضور ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۷    
پدر معنوی استان قزوین مدتی است که در بستر بیماری به سر می برد و به جهت عفونت ریوی در بخش آی.سی.یو یکی از بیمارستان های قزوین بستری است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۷    
جانباز شیمیایی 70 درصد شهرستان ساوه پس از تحمل 34 سال درد و رنج ناشی از مجروحیت در دوران دفاع مقدس به خیل یاران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۵۹    
عابدین عابدی مقدم گفت: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۵    
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به نامگذاری سال 1396 توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۲    
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه آیین بزرگداشت پدران آسمانی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد داشت اعلام داشت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۲    
مشاور وزیر ارشاد تأکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با جدیت دنبال می شود و برنامه های مرتبط با آن توسعه می یابد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۷    
مادر شهیدان ابوطالب و حسین قاسمی درگذشت و به ارواح مطهر شهدایش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزایش خدمت به ایثارگران در کنار اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال را شاخصه ی اصلی خادمان شهدا در سال جدید دانست و بیان داشت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۷    
سید حسین فخر حسینی از جانبازان 70 درصد دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۸    
مرحومه بانو فاطمه عباس کچانی مادر شهیدان والامقام اکبر و احمد کارگر شورکی بر اثر کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزایش خدمت به ایثارگران در کنار اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال را شاخصه ی اصلی خادمان شهدا در سال جدید دانست و بیان داشت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۶    
ابراهیم مکتبی گفت: خدمت به خانواده شهدا روحیه انقلابی را در جامعه زنده ترویج می دهد
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۸    
در دیدار معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، راهکارهای رفع مشکلات حقوقی ایثارگران بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۲    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان گفت: شما جانبازان راه پیامبران و ائمه معصومین(ع) را رفته اید.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا موجب تقویت و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۴    
در آستانه سالروز میلاد فرخنده حضرت علی (ع) و روز پدران آسمانی ، با پدران معظم شهدای مدافع حرم اندیمشک دیدار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۳    
طی سال گذشته، وام مسکن به 629 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران پرداخت شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۸    
مادر شهیدان احمد و حمید شاهمرادی به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۵    
آقای ماضی عبادی جانباز دفاع مقدس به لقاءالله پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۶    
در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و مدیریت امورشعب بانک تجارت استان هرمزگان امروز چهارشنبه، طرفین بر تسریع در پرداخت وام خانواده های شهدا و ایثارگران تاکید کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۵    
به مناسبت سال نو مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد با کارکنان بنیاد استان دیدار نوروزی نمودند و سال نو را تبریک گفتند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۲    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت حرکت همه جانبه بنیاد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال تأکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا سبب بصیرت افزایی و تثبیت اهداف نظام اسلامی است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل بنیاد قزوین گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه ی کار کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از غنی ترین گنجینه های فرهنگ دینی می باشد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۴    
مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، از 25 خانواده شهید و جانباز در آبیک دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل بنیاد البرز گفت: ایثارگران حقی عظیم بر گردن همه مردم، دلسوزان و خدمت گزاران نظام اسلامی دارند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل بنیاد کرمانشاه تصریح کرد: ایمان به خدا سرمایه واقعی و ارزشمند انسان هاست و امروز منازل شهدا محل نور و رحمت الهی شده است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۱    
بسیجی جانباز 70درصد شیمیایی ساوجی به یاران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل بنیاد قزوین گفت: آحاد جامعه مدیون شهدای پدر هستند و بایستی با تمسک به سیره و روش زندگی این قشر معظم، دستاوردهای ارزشمند آنها به جوانان امروز ما منتقل شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: روز جانباز فرصتی مناسب برای تجدید پیمان با سرمایه های ارزشمند نظام و انقلاب است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۷    
عباس روشن کوکب جانباز 70 درصد پس از سالها صبوری به همرزمان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل بنیاد گیلان در دیدار نوروزی با حاج حسن جوشن از پیشکسوتان بسیجی دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این پیر بسیجی جزو ذخایر و پشتوانه انقلاب است و جوانان باید حاج حسن جوشن را الگوی خود قرار دهند و وی ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۱    
شهردار منطقه 15 در دیدار با خانواده های شهدا گفت: ایثار و فداکاری شهدا با صبر و استقامت پدران، مادران و همسران و فرزندان شهدا کامل می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۸    
اولین نشست شورای معاونان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در سال 96 به ریاست نادر نصیری برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۵    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در نخستین نشست مشترک حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی با مدیران کل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در اولین جلسه شورای معاونین سال جاری گفت: خدمت به ایثارگران یک توفیق الهی است
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۳    
رئیس بنیاد ساوه از عروج شهادت گونه عباس روشن کوکب جانباز 70درصد خبرداد وگفت: این عزیزسال های سخت بیماری را صبورانه انتظار کشیدتا به همرزمانش بپیوندد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل بنیادمرکزی گفت: خدمت به خانواده های مکرم شهدا و رسیدگی به نیازها و مسائل آنها یک وظیفه و افتخار بزرگ محسوب می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۰    
پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به همراه معاونین خود روز سه شنبه (15فروردین ماه 96) در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۰    
اگر امروز ایران می تواند در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد و خود را به رخ جهانیان بکشاند به برکت زحمات و رشادت هایی است که شهدا در هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۷    
استاندار مرکزی در دیدار از جانباز 70% محمدی گفت: صبوری و بردباری ایثارگران ستودنی است .
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۱    
بیش از ده هزار نفر از زائران سرزمین نور مزار شهدای خرمشهر را زیارت کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۱    
رئیس بنیادساوه در محفل صمیمی دیدار با والدین شهدا گفت:تکریم ازخانواده های شهدا، تکریم همه ارزش ها و بزرگداشت همه خوبی ها و مقدسات است و با اشاره به وجود امنیت در کشور به برکت خون شهدا ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۸    
شهیدخبر(شهیدنیوز): مدیرکل بنیاد و رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(س) استان قزوین با خانواده شهید احمدعلی عبدالهاشمی دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۸    
قزوین- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 16 تا 22 اسفند برنامه هایی از جمله برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی گلزار شهدا ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۵    
شهیدخبر(شهیدنیوز): در سومین همایش جبهه مجازی در حوزه ایثار و شهادت که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و در سطح کشور برگزار شد، قاسم اللهیاری ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۵    
برای نخستین بار در سطح کشور به مناسبت ایام بزرگداشت شهدا، جشن تولد شهدا در مهدکودک های سراسر استان قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۲    
مسئولان بیمارستان ساسان توضیحاتی در مورد روند درمانی و درگذشت جانباز گرامی مرحوم کریم نورمحمدی ارائه کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۲    
شهیدخبر(شهیدنیوز): مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بر استفاده از ظرفیت های دستگاه های مختلف جهت اجرای برنامه های متنوع در ایام بزرگداشت شهدا تأکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
شهیدخبر(شهیدنیوز): مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین گفت: تغییر نگرش جامعه ایثارگران به فرهنگ اشتغال ضروری است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۶    
شهیدخبر(شهیدنیوز): نشست خبری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران بنیاد قزوین در آستانه 22 اسفند ، روز شهید برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۳    
شهیدخبر(شهیدنیوز): مدیرکل بنیاد قزوین گفت: مادران شهدا درس ایثار، گذشت، استقامت، صبر و پایداری را در مکتب حضرت زهرا(س) آموختند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۳    
پدر معظم شهید والامقام رضا آذرگشب به فرزندشهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۰    
مدیرکل بنیاد استان البرز پایبندی به اصول و اخلاق شهدا را کلید گشایش و انقلابی بودن دانست و بیان داشت : انقلابی بودن و ولایت پذیری دو اصل مهم در راستای وحدت و تحکم نظام اسلامی است .
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۰    
شهیدخبر(شهیدنیوز): مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر سربازان خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: دنیا محل آزمایش الهی است و شهدا به خوبی و با سربلندی این آزمون را پشت سر نهادند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان با حضور در یکی از بیمارستانهای قزوین از آیت الله باریک بین امام جمعه سابق عیادت کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۲    
آیین پاسداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور هنرمندان، کارشناسان و کارکنان حوزه هنری در گلزار شهدای قزوین آغاز خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۲    
بمناسبت سال نو با جمعی از خانواده شهدای حمیدیه دیدار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۲    
یادواره شهید مدافع حرم حجت اسدی پنجشنبه 17 فروردین ماه در قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۳    
پدر شهید والامقام ناصر یارقلی دارفانی را وداع گفته و آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۰    
پدر گرامی شهید محمدحسنی پور بدرود حیات گفت.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۷    
مسائل بنیاد شهرستان صحنه، در دیداری سرزده از سوی مدیرکل بنیاد کرمانشاه بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۷    
نماینده مردم شهرستان های میاندوآب ، شاهین دژ و تکاب و در مجلس شورای اسلامی و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهین دژ با خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۴    
مراسم بدرقه فرزند شهید والامقام عمران مقدم با حضور مدیرکل بنیاد استان و سایر مسئولان به قله لوتسه برگزار شد.