سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 17 مهر 1398 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 31 فروردین 1398 ایثار 31 اردیبهشت 1398 ایثار 1 خرداد 1398 ایثار 31 تیر 1398 ایثار 31 مرداد 1398 ایثار 1 شهریور 1398 ایثار 30 آبان 1398 ایثار 30 آذر 1398 ایثار 30 دی 1398 ایثار 30 بهمن 1398 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 1 مهر 1398 ایثار 2 مهر 1398 ایثار 3 مهر 1398 ایثار 4 مهر 1398 ایثار 5 مهر 1398 ایثار 6 مهر 1398 ایثار 7 مهر 1398 ایثار 8 مهر 1398 ایثار 9 مهر 1398 ایثار 10 مهر 1398 ایثار 11 مهر 1398 ایثار 12 مهر 1398 ایثار 13 مهر 1398 ایثار 14 مهر 1398 ایثار 15 مهر 1398 ایثار 16 مهر 1398 ایثار 17 مهر 1398 ایثار 18 مهر 1398 ایثار 19 مهر 1398 ایثار 20 مهر 1398 ایثار 21 مهر 1398 ایثار 22 مهر 1398 ایثار 23 مهر 1398 ایثار 24 مهر 1398 ایثار 25 مهر 1398 ایثار 26 مهر 1398 ایثار 27 مهر 1398 ایثار 28 مهر 1398 ایثار 29 مهر 1398 ایثار 30 مهر 1398 
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۳    
سردار حسین اشتری به منظور بازدید از پایانه مرزی مهران و بررسی آخرین وضعیت تردد زوار اربعین حسینی لحظاتی پیش از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۲    
در کتاب اصلی یک بخش به روایت های همرزمان اختصاص دارد و بخش دوم، خاطرات همسر شهید است. بخش سوم کتاب هم سررسید و دست نوشته های شهید است که برای اولین بار منتشر می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۷    
کتاب دوست کامی ابتدای همین امسال با نام صباح منتشر شد. این کتاب خاطرات خانم صباح وطن خواه را با خوانندگانی به اشتراک گذاشته بود که پیش از این، حدود 60 بار نام صباح را در کتاب دا خوانده بود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۱    
رهبر انقلاب به دلیل اهمیت موضوع فرهنگ مقاومت و علاقه شخصی شان به این بخش برای کتاب های زیادی در رابطه با دفاع مقدس تقریظ نوشته اند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۲۳:۵۴    
مسئول گروه جهادی 313 استان زنجان گفت: هر واحد از طرح ها و پروژه های گروه جهادی 313 به نام یک شهید استان مزین می شوند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۲    
چهارمین دوره المپیاد ورزشی کارمندان دستگاه های اجرایی دولت با حضور ورزشکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران و 1400 ورزشکار در استان قزوین آغاز شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۳    
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور ایثارگران، گفت: تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۰۸:۲۹    
مراسم پرده برداری از المان شهدای محله خط کاشمر نیشابور برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۳:۳۳    
استاندار زنجان با سفر به شهرستان ایجرود با خانواده شهید عباس محمدی دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۴    
در دیدار مدیر کل بنیاد خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین دکتر شهیدی مهم ترین مسائل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خوزستان مطرح شدند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۳    
حجت الاسلام کمال جهانبخشی از تدوین نقش عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۳    
عملیات خاکبرداری پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار ساخت مجتمع بزرگ توانبخشی ایثار این استان بعد از 12سال توقف، آغاز شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۱:۰۹    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت تلاش همگانی برای حفظ وحدت و آرامش در جامعه برای مقابله توطئه دشمنان گفت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۷    
عکاس: سید سعید رضا رضوی
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۵    
در شرایط جنگ نرم باید با تهیه و تولید محتوای مناسب و ارایه آن توسط ابزارها و تکنولوژی های نوین، در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۵    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آخرین آمار ایثارگران جویای شغل و میزان اشتغال ایجاد شده برای جامعه ایثارگری را اعلام کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۲    
همزمان با همایش بزرگ اربعین حسینی، کاروان دوچرخه سواران ویژه جانبازان و خانواده های شهدای خراسان رضوی ظهر چهارشنبه 17 مهر از مشهد مقدس عازم کربلای معلی شدند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۷    
شهدا و ایثارگران در سال های گذشته از حیات خود گذشتند و بستر لازم برای شرکت در راهپیمایی اربعین را برای ما فراهم کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۰    
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح فعالیت ها و برنامه های پیش روی این معاونت پرداخت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۷    
اردوی یک روزه زیارتی و سیاحتی به امام زاده حسین اصغر(ع) با هدف ارتقا سطح معنویت، نشاط و شادابی، ویژه همسران شهدا و جانبازان متوفی شهرستان نیشابور برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۱    
نخستین کارگاه آموزشی رابطین فناوری اطلاعات شهرستان های استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خوسف در دیدار با خانواده شهدا گفت:صبر و شکیبایی خانواده شهدا برای همه الگو است و باید مانند آنها در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۹    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اتمام قرارداد فعلی بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در ابتدای آبان، گفت: مناقصه برای انتخاب شرکت بیمه گر در حال برگزاری است ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۹    
حمید داودآبادی در بیان خاطره ای از سه شهید نوشت: نادر محمدی همراه علی مشاعی و حسین نصرتی در جزیره مجنون به شهادت رسیدند. یک سال و چند ماه از نوشته نادر روی کفن مصطفی می گذشت که او هم رفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۰    
از ابتدای سال 1398 بیش از نه میلیارد ریال تسهیلات خرید مسکن روستایی به خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان فیروزه پرداخت شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۵    
مادر شهیدان فاضلی آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۹    
مرحوم خانم لیلی محمدی مادر شهید حسن یکتایی از شهدای دفاع مقدس استان دعوت حق رالبیک گفت به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تکریم خانواده شهدا را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با ایستادگی خانواده های شهدا به ثمر نشسته است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز شهادت را اوج تعالی انسان دانست و گفت: شهادت و ایثارگری عنایت خداوند نسبت به بندگان خاص خود بوده و بدون تردید این توفیق شامل هرکس نخواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۴۲    
هم زمان با روز روستا و عشایر نمایشگاه صنایع دستی روستاییان شهرستان پاکدشت در روستای گلزار ورزشگاه پوریای ولی افتتاح شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۰    
رئیس بیمارستان میلاد شهریار با حضور همایش تجلیل از راهور غرب استان تهران گفت: قانون مداری یکی ویژگی های نیروی های اجرایی قانون به شمار می آید.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کرامات شهدا به صورت متفرقه در کتاب های مختلف و زندگی نامه شهدا ذکر شده است اما زحمتی باید انجام شود تا همه اسناد و مدارک در قالب یک کتاب جمع آوری گردد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۸    
جهارمین جلسه ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با محوریت پیگیری مصوبات و اجرای برنامه های نمازی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۸    
هم زمان با هفته نیروی انتظامی، سردار خانچرلی و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی غرب استان تهران با جانبازان و بیماران بستری در بیمارستان میلاد شهریار دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از خانواده دو شهید نیروی انتظامی دیدار و و از آنها دلجویی کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۹    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران رئوس سیاست ها و دغدغه های مهم بنیاد در عرصه فرهنگی بنیاد را با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تشریح کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۰    
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: هر گونه مشارکت با بخش خصوصی در رابطه با تابلوهای تبلیغاتی با هماهنگی در کمیسیون ایثار، مقاومت و امنیت شورای اسلامی شهر صورت گرفته است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران گفت: طرح نیابت شهدا ازجمله طرح هایی است که ریشه اعتقادی دارد و می تواند محور وحدت در جهان باشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۷    
معاون فرهنگی و آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۸    
وجب وجب تن این خاک مرده را کندیم چقدر خاطره نیمه جان درآوردیم به حیرتیم که ای خاک پیر بابرکت چقدر از دل سنگت جوان درآوردیم ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۲    
از استان زنجان در روز 17 مهرماه پنج شهید به نام های شهید افضل اکبری، بهرام محمدی، محمدتقی احمدلو، مرتضی نبیلو دشیری و حجت رحمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۹    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اتمام قرارداد فعلی بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در ابتدای آبان ماه ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل بنیاد گلستان بابیان اینکه خانواده های شهدا اسوه های صبر و ایثار هستند، اظهار داشت؛ صبر و استقامت همسران شهدا و ایثارگران ستودنی است و یقیناً خدمات زینب گونه این عزیزان هیچ گاه از حافظه این ملت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۱    
یک هفته بود که به منطقه کلاته عبدالصمد از شهرستان تربت جام اعزام شده بود، با پدرش به دیدنش رفتم، نمی دانستم که آن دیدار، آخرین دیدار با پسرم است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۲    
سی و یکمین دوره مسابقات قرآن خانواده های شاهد و ایثارگر استان خراسان شمالی فردا پنجشنبه 18 مهر 1397برگزار خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۶    
مادر گرامی شهیدان محمد و غلامرضا رجب پور پس از سال ها تحمل درد و رنج دوری از فرزندان شهیدش، شامگاه دوشنبه 15 مهرماه به دیار حق شتافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۳    
کاری از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۳    
اولین یادواره شهدای روستای کلین (بخش فشافویه) روز پنجشنبه 18 مهرماه در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می شود
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۵    
مسئولین نمین از خانواد های معظم شاهد ساکن در روستاهای این شهرستان دیدار کردند .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۹    
همایش تجلیل از 700 رزمنده و ایثارگر 8 سال دفاع مقدس شهرستان عجب شیر به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه عجب شیر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۰    
سردار صابری گفت: شهداء متعلق به هیچ یک ازگروه ها و اجزاب نیستند و فقط زیر پرچم ولایت بودند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۰    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: در دوران پر افتخار و ماندگار دفاع مقدس روحانیون دلاور و شجاعی در جبهه های حق علیه باطل نقش آفرینی کردند که امروز باید آن خاطرات ماندگار ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرکرد از طراحی و نصب شهدای شهرکرد در سطح شهرکرد خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با فرزندان شاهد شاغل در نیروی انتظامی شهرستان گفت: فرزندان شهدا حافظان نظام و انقلاب و مروجیان اصلی فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۷    
گروه فرهنگی استان قزوین مهد تربیت ستارگان و چهره های درخشان علمی و اخلاقی است که نیاز است این عالمان و فرزانگان به آحاد مردم به خصوص نسل جوان معرفی شود ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با خانواده شهید طالب پاشایی گفت: امروز به برکت خون شهدا ایران در اوج اقتدار است و باید قدردان خون شهدا باشیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۴    
به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای شهرک شهید بهشتی قزوین با حضور خانواده معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۱    
مادر شهیدان رجب پور دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۱    
حجت الاسلام نعمت الهی گفت: داستان زندگی آموزنده شهید چگینی باید برای نسل امروز بازگو شود، چراکه معرفی و تبیین شخصیت این شهید بزرگوار نیاز امروز جامعه ماست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۱    
بابایی گفت: وظیفه امروز ما این است نگذاریم خون شهیدان پایمال شود و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم و با بصیرت در تمامی عرصه ها ورود کنیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۸    
فرماندهان نیروی انتظامی ، هنگ مرزی و سپاه به همراه رییس و جمعی از کارکنان اداره بنیاد بیله سوار از خانواده های گرانقدر شهدای منتسب به نیروی انتظامی در این شهرستان دیدار کردند .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ساوجبلاغ از دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان با خانواده های شهدا و ایثارگران خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۴    
شهید "حسین والی نسب" گرچه متولد عراق بود اما دست تقدیر وی را به ایران رساند تا در حین جاده سازی بر اثر برخورد با مین در منطقه دشت عباس به شهادت برسد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۶    
رئیس بنیاد ملکشاهی گفت: ایثارگران مایه فخر ملت و عزت کشور هستند و در راه دفاع از کشور و ملت ایران ماندگار خواهند بود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۳    
امام جمعه شبستر گفت: همه ما مدیون جان فشانی های شهدا هستیم و باید در راه خدمت گزاری به خانواده شهدا و ایثارگران از هیچ کوششی دریغ نورزیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۰    
امام جمعه شهرستان اهر اظهار داشت: ارج نهادن به مقام و جایگاه رفیع شهدا و رشادت های ایثارگران حرکت در مسیر انقلاب و تحقق منویات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۰    
فرماندار شهرستان اهر فرهنگ ایثار و شهادت را عاملی برای احیای ارزش های اسلامی خواند و اظهار داشت: با داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی می توان در تمامی عرصه ها به پیروزی دست یافت و بقاء جامعه به حفظ این ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۰    
نماینده ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی با خانواده شهید امدادگر حسن شوقی از شهدای والامقام بستان آباد دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۷    
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت را عاملی برای پایداری انقلاب برشمرد و اظهار داشت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۴    
هم زمان با اربعین حسینی و عزیمت زوار جهت زیارت عتبات عالیات طرح نائب الزیاره شهید توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان چهارمحال و بختیاری به اجرا درآمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۴    
امام جمعه کلیبر هفته نیروی انتظامی را گرامی داشتِ مجاهدت های خالصانه نیروهای انتظامی، در راستای تأمین امنیت کشور دانسته و افزود ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در دیدار با جانبازان آسایشگاه ثامن الائمه(ع) گفت: جانبازان علمداران استقامت و پایداری هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۵    
حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خواستار گنجاندن وصیت نامه امام(ره) و بیانیه گام دوم در متن درسی طلاب شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۵    
فرمانده جبهه مقاومت: ما پوزه امریکا و استکبار جهانی را به خاک مالیدیم، در منطقه آن ها را شکست دادیم و حرفی برای گفتن ندارند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بردباری و شکیبایی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را یک الگو و درس بزرگ برای آحاد مختلف مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۲    
امام جمعه شهرستان اهر تکریم جامعه ایثارگری را کاری ارزشمند خواند و اظهار داشت: همه ملت ایران وام دار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند که سرکشی به آنان وظیفه ای شرعی و عرفی برای مردم کشورمان ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بینالود گفت: اگر شهدا نبودند،امروز از امنیت و آسایش خبری نبود و دشمنان قسم خورده اسلام بر این کشور مسلط می شدند
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۹    
استاندار قزوین با حضور در شهرستان آبیک، با حضور در بیت شهید حسینی نژاد با پدر بزرگوار این شهید دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۳    
تعداد 33 نفر از جانبازان اعصاب و روان، قطع نخاع و ضایعه مغزی در استان سیستان و بلوچستان توسط پروفسور اعرابی ویزیت رایگان شدند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۲    
به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن عسکری علیه السلام و پایگاه مقاومت بسیج شهدا، یادواره شهیدان مفقود الاثر عبدالحسین عظیمی و عبدالله شکراللهی در شهر یانچشمه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۲    
رئیس بنیاد ملارد بابیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین حمید آقایی در مراسم یادواره شهدای حوزه علمیه دماوند گفت: شهدا هدایت گر اجتماع و سازنده تاریخ هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۴    
دوره آموزش خانواده با عنوان خود شناسی در فرهنگسرای بانوان آفتاب ویژه همسران شهدا و فعالان قرآنی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۴    
سردار سرتیپ پاسدار نصرالله فتحیان مشاور وزیر بهداشت در امور بهداری رزمی، شهدای دوران دفاع مقدس را راه گشای میادین سخت دانست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۸    
رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان اسلامشهر گفت: شهدا از خاصان درگاه الهی و دارای قرب الهی هستند
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۸    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در اولین یادواره شهدای بهداری لشکر قمر بنی هاشم علیه السلام دوران دفاع مقدس، بر برپایی هر چه با شکوه تر یادواره های شهدا تأکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۵    
در نخستین یادواره شهدای بهداری لشکرحضرت قمربنی هاشم علیه السلام، از تمبر یادواره شهدای بهداری رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۷:۰۵    
رئیس هیات مدیره موسسه مردمی آیه های استقامت خراسان جنوبی گفت: ناب ترین جلوه های دینی و فرهنگی ما شاید بعد از زمان ائمه معصومین در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۰:۴۵    
جمعی از مسئولان زنجان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر با مادر شهید والامقام سعید محمدی دیدار و گفتگو کردند.