پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 7 مهر 1398 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 31 فروردین 1398 ایثار 31 اردیبهشت 1398 ایثار 1 خرداد 1398 ایثار 31 تیر 1398 ایثار 31 مرداد 1398 ایثار 1 شهریور 1398 ایثار 30 آبان 1398 ایثار 30 آذر 1398 ایثار 30 دی 1398 ایثار 30 بهمن 1398 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 1 مهر 1398 ایثار 2 مهر 1398 ایثار 3 مهر 1398 ایثار 4 مهر 1398 ایثار 5 مهر 1398 ایثار 6 مهر 1398 ایثار 7 مهر 1398 ایثار 8 مهر 1398 ایثار 9 مهر 1398 ایثار 10 مهر 1398 ایثار 11 مهر 1398 ایثار 12 مهر 1398 ایثار 13 مهر 1398 ایثار 14 مهر 1398 ایثار 15 مهر 1398 ایثار 16 مهر 1398 ایثار 17 مهر 1398 ایثار 18 مهر 1398 ایثار 19 مهر 1398 ایثار 20 مهر 1398 ایثار 21 مهر 1398 ایثار 22 مهر 1398 ایثار 23 مهر 1398 ایثار 24 مهر 1398 ایثار 25 مهر 1398 ایثار 26 مهر 1398 ایثار 27 مهر 1398 ایثار 28 مهر 1398 ایثار 29 مهر 1398 ایثار 30 مهر 1398 
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۵    
حوزه/ ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و امروز وظیفه داریم که اجازه ندهیم گرد و غبار فراموشی بر چهره شهدا بنشیند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۹    
دومین یادواره شهدای فرماندهی انتظامی استان قزوین نهم مهر ماه برگزار خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۴    
قزوین - ایرنا - ساخت باغ موزه دفاع مقدس با هدف حفظ آثار و نشر ارزش های این دوران از اولویت های استان قزوین به شمار می رود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۸    
قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: درک شرایط زمانی و زمان شناسی از ویژگی ها و شاخصه های مهم رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۹    
محمد جهان آرا را همه به اسم خرمشهر و مقاومت مردمی در خونین شهر می شناسند ولی کسی فکرش را نمی کرد قرار است جهان آرا در قلب پایتخت به شهادت برسد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۸    
همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شهرستان دامغان با حضور برادر شهید حسن طهرانی مقدم برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۲    
همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت با حضور جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شهرستان گچساران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۶    
گچساران - ایرنا - ابراهیم امیدبخش تنها خلبان شهید کهگیلویه و بویراحمد اسطوره ای از جنس ایثار و شجاعت است که دفاع از میهن را به خدمت در شرایط آرامش و ایده آل ترجیح داد و در این راه ارزشمندترین سرمایه ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۹    
امام جمعه تسوج گفت: ایثارگری ها و رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۹    
یکی از تلاشهای شهید نامجو در راستای انسجام ونظم ارتش تاسیس دانشکده افسری در نخستین روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۵    
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان 4 هزار و 500 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان همدان اهدا کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۵    
فرماندار شهرستان گالیکش اظهار داشت: اقتدار، امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت ها، جان فشانی ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران این کشور است و همه مردم و مسئولان باید در پاسداشت خون شهدا و ترویج ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۲    
درقالب طرح سپاس از 30 خانواده شهید بخش چاروسا دیدار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۱    
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: کنگره 18 هزار شهید خراسان رضوی در سال 1400 برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۸    
با حضور استاندار یزد از روحانیون ایثارگر در سالگرد حماسه هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۲    
استاندار همدان در همایش بزرگ نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس از پرافتخار آمیزترین دوران تاریخ ایران و انقلاب اسلامی است اظهار کرد: در این ایام باشکوه اوج ایثار ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۴    
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی از برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد و گفت: نخستین کنگره ملی شهدای این استان سال1388 در مشهد برگزار شد و مطابق برنامه ریزی ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۸:۰۹    
مدیر و کارکنان کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس با آرمان های شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۸:۰۶    
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، دومین شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به ریاست جلیل پور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و با حضور اعضای شورا در استانداری چهارمحال و ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۸:۰۶    
مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تکریم خانواده شهدا را تکریم خود شهید برشمرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۸:۰۰    
به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره 23 شهید مسجد موسی ابن جعفر (ع) مشهد با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۷:۳۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: ریشه این نظام و انقلاب در خون شهداست و امروز ما نیز در دفاع از ارزش ها و اصول انقلاب هیچ کوتاهی نخواهیم داشت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۷:۳۶    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: روحیه وحدت و همدلی همه مردم موجب شد تا تاریخ دفاع مقدس به بهترین شکل رقم بخورد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۷:۲۱    
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۲:۴۱    
امام جمعه شهر خور ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تکریم بیشتر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۰    
در هفته دفاع مقدس فرماندار فریدن با حضور در منزل خانواده معظم شهدا و ایثارگران با آنها دیدار و از صبر و مجاهدت این عزیزان تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۸    
مسئولین اسد آباد به همراه رئیس بنیاد با والدین دو تن از شهدای روستای جنت آباد شهرستان اسد اباد دیدارو گفتگو نمودند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۹    
روز شنبه 6مهر ماه ، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور رئیس بنیاد شهید شهرستان ، دانش آموزان و معلمان در دبیرستان شهیدان ربانی روستای نگارخاتون فامنین برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۰    
فرماندار فامنین به اتفاق رئیس بنیاد با خانواده شهید عزیزا... سهرابی در روستای جهان آباد فامنین صبح امروز دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۴    
یادواره 12شهید پایگاه شهید رجائی شهرستان فامنین با حضور مسئولین شهرستانی شنبه 6مهر ماه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۸    
همایش بزرگ پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس با حضور مسئولین استانی و شهرستانی صبح امروز در مسجد اعظم فامنین برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۵    
به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره سرداران و شهدای والامقام بخش سردرود با حضور مسئولین و خانواده های شهدا و ایثارگران در مسجد جامع دمق برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۶    
مصطفوی رئیس بنیاد رزن در دیدار با مادر شهید افشاری گفت: در خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران بودن یک توفیق الهی است، در این خدمت رسانی باید رضایت حق تعالی را در نظر بگیریم .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۳    
آئین رونمایی از سند هویتی شهید والامقام دوستعلی نوروزی با حضور حجت الاسلام رحیمی امام جمعه، مهندس نوروزی فرماندار و سایر مسؤلین این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۵    
از مادر شهید والامقام کریم عزیزی در مسابقات کاراته کنترلی بانوان جام شهید کریم عزیزی شهرستان خرمدره تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۲    
شاعران پیشکسوت و جوان استان زنجان در عصر شعر استانی پای در ره به خوانش اشعار خود با موضوع عاشورایی و دفاع مقدس پرداختند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۲    
به مناسبت هفته دفاع مقدس، تعدادی از ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با سرحدی سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۰    
مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و مسئولان استانی در حسینه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۵    
یادواره 10هزارشهید استان آذربایجان شرقی و 400 شهید بسیج کارگری در تبریز برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۲    
حاج حسین محمدی، رزمنده و راوی دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: هشت سال جنگ حق علیه باطل برای خدا بود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۹    
مشاور عالی فرمانده کل سپاه در یادواره 10هزار شهید استان آذربایجان شرقی و 400شهید بسیج کارگری، اطاعت از رهبری را مهم ترین راهکار عبور از مشکلات کشور بیان کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۳    
حجت الاسلام مصطفی محامی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس گفت: مجاهدان بندگان ویژه خداوند هستند که با مجاهدت های خود کشور را از تجاوز بیگانگان حفظ و مایه قوت، قدرت و عزت کشور شدند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی گفت: شهدای عزیز با خلوص نیت از امر خدا اطاعت کردند و در راه دین و دفاع از میهن شهید شدند و انتظار آنها از ما این است که از خداوند تبعیت کنیم و یاری رسان مردم باشیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل بنیاد البرز موفقیت های انقلاب اسلامی را مرهون مجاهدت های ایثارگران دانست و گفت: ایثارگران ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با ایستادگی در برابر استکبار جهانی ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۱    
گردهمایی سنگر سازان بی سنگر تیپ مهندسی رزمی 57فجر جهاد سازندگی استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزارشد
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۸    
سید منصورموسوی گفت :تجلیل از خانواده شهدا ، تجلیل از ارزشهاست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۲    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، روز یکشنبه 7 مهرماه 98 جلسه شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین در اتاق فکر این اداره کل برگزار گردیددر این ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۶    
طی مراسم نکوداشتی از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در شهرستان چابهار تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۶    
مراغه - ایرنا - همایش تجلیل از 700 رزمنده و ایثارگر 8 سال دفاع مقدس عجب شیر به مناسب هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۴    
رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در سومین همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت طی بیانیه ای با حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۴    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کمیجان از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهادو مقاومت در فرمانداری کمیجان خبر داد .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۱    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای طلاب در حوزه علمیه ساوه گفت: شهادت را عین ایستادگی ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۱    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برابر تفاهم نامه منعقده از مخزن کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران در کتابخانه مرکزی همدان ظهر دیروز 7 شهریور بهره برداری شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۱    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در گردهمایی سنگرسازان بی سنگر در تبریز بابیان اینکه نقش سنگ سازان بی سنگر در دفاع مقدس نقش راهبردی بود گفت: نقش سنگ سازان بی سنگر در دفاع مقدس فراموش نشدنی است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۱    
رئیس بنیاد شهید شهرستان پاکدشت گفت: دیدار با خانواده شهدا با توجه به سختی ها و دشواری هایی که برای تداوم انقلاب پشت سر گذاشته اند مسئولیت ما را بیشتر می کند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۱    
ایثار آذربایجان غربی فیلم و تصاویری از شهدای مهر ماه در این استان را منتشر کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
به مناسبت هفته دفاع مقدس رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت به همراه مسئولان بخش شریف آباد با خانواده شهید مدافع حرم حسن حسینی دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
نمایشگاه عکس یادگاران یار به مناسبت هفته دفاع مقدس در فرهنگسرای بعثت بخش صفادشت به نمایش گذاشته شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۵    
به مناسبت هفته ی دفاع مقدس، مراسم قدمگاه شهید ابراهیم خامی با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۵    
همزمان با هفته دفاع مقدس گلزار شهدای پاکدشت با حضور مسئدولان این شهرستان گلباران شد
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۹    
جلسه حراست بیمارستان میلاد شهریار پیرامون بررسی نوع برخورد، کلاس آموزشی کنترل خشم و رفتار محترمانه و منظم با ارباب رجوع برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۹    
حیات :پدر من از 66٫6٫31 تا 67٫12٫18 درجبهه و سپاه قدس بوده و در عملیات های نصر چهار، بیت المقدس دو،عملیات نصر هشت حضور داشته است. چقدر کسری به من تعلق میگیرد؟ ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل بنیاد مرکزی بیان کرد: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کنیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۶    
امام جمعه سامان در یادواره جهادگر شهید رستم صادقی گفت: شهدا با بصیرت و بینایی راه خود را انتخاب کردند و به این مقام الهی رسیدند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۶    
رئیس بنیاد شهید شهرستان پاکدشت گفت: شهدا برای انقلاب اسلامی سرمایه ای عظیم و ارزشمندی هستند و باید قدردان ایثارگری و فرهنگ شهادت طلبی آنان و نیز صبر و تحمل خانواده آنان باشیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۰    
رئیس ستاد اقامه نماز و امربه معروف و نهی از منکر از برگزاری کارگاه آموزشی امربه معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان با حضور استاد علی تقوی خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۰    
رئیس بنیاد خنداب گفت: حرکت در مسیر شهدا عامل سربلندی و سعادتمندی بشر است .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۷    
رئیس بنیادساوه گفت:در قبال راه شهدا مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و ما باید پیام رسان راه شهدا به جوانان و نسل امروز جامعه باشیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۴    
نشست هم اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با روسای دانشگاههای غیر انتفاعی استان یکشنبه هفتم مهر ماه در مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر شهرستان بابل برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۱    
امام جمعه سامان در یادواره شهید اکبرعلی امیری افزود: شهدا با فداکاری و از خود گذشتگی عزت و سرافرازی را به میهن اسلامی هدیه کردند لذا قدرت و اقتدار این مملکت مدیون خون شهداست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۸    
با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیمروز یادواره شهدای روستای اله آباد برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۸    
تقریبا همگی آماده بودیم که زنگ خانه به صدا در آمد یکی از بستگان داخل خانه شد وقتی دید که ما لباس بیرون پوشیده ایم و قرار است به جشن برویم گفت: من هم همراه شما به جشن میام.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۵    
خواهر شهید خاچاطوریان گفت: در همسایگی ما یک نفر شهید شد. من برای مراسم تشییع رفتم. در آن مراسم حس و حال خوبی نداشتم و بیش از پیش نگران برادرم بودم ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۵    
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: کنگره ملی 18000 شهید خراسان رضوی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۲    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: امسال در سومین سال نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس بیش از 200 هزار نفر از یادگاران دوران دفاع مقدس در سراسر کشور تجلیل می شوند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۲    
صبح امروز و همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس از خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مراسم بزرگداشت شهید فکوری ویاران باوفایش گفت: این شهید مصداق بارز مسئول متخصص و متعهد بود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۹    
دوره های تخصصی تخریب ویژه گردان های تخریبچی لشکر فاطمیون در سوریه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۹    
امام جمعه موقت تهران تقویت اقتصاد داخلی را تداوم راه شهدا دانست و گفت: امروز ملت ایران در سخت ترین تجربه تحریمی جهان ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۹    
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس به همراه تشییع پیکر های مطهر دو شهید گمنام در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۶    
حضور گروه سرود ابابیل با موضوع شهدا در شبکه استانی اترک خراسان شمالی با سرود همچون شهیدانیم
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۶    
یادواره شهدای روستای قاسم آباد با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در دیدار با ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به شرایط جانبازان و والدین شهدا تاکید کرد ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۷    
به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، به همت بنیاد شهرستان ثلاث باباجانی نخستین یادواره 36 شهید منطقه مرزی شیخ صالح با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در روستای مرزی شیخ صالح برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۷    
ایثارگران شهرستان مهدی شهر از طریق برگزاری کارگاه آموزش خانواده مطالب علمی و کاربردی مربوط به حافظه و تمرینات آرام سازی را فراگرفتند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل بنیاد استان در دیدار با خانواده معظم شهدا گفت: ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و باید از این میراث بزرگی که امام و شهدا برایمان به یادگار گذاشته اند به خوبی صیانت کنیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۱    
ولایت پذیری مهمترین عامل جاودانه شدن شهدا بود و امروز همه باید با الگوگیری از شهیدان این چنین باشند تا سعادتمند شوند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۱    
فرمانده تیپ زرهی امام زمان (ع) شبستر در یادواره شهدای حوزه خاتم الانبیاء شهر زرنق هریس گفت: ملتی که شهادت برای او سعادت است پیروز است
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۸    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: خانواده های شهدا مایه عزت جامعه هستند و آنها که مسئولیتی در نظام دارند باید در مقابل خانواده شهدا و مردم پاسخگو باشند و خود را خادم آنها بدانند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۵    
قسمت اول اینفو گرافیک شهدای استان خراسان شمالی تحت عنوان مرواریدهای خاکی
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۲    
فرماندار کلیبر در دیدار با ایثارگران آنان را مایه عزت جامعه خواند و گفت: ما به وجود اسطوره های ایثار و شهادت افتخار می کنیم و بر خود می بالیم و آرمان های شهدا را همواره هدایتگر راه خویش می دانیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۹    
*نواختن زنگ ایثار و مهر در مدارس تالش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و مهر در شهرستان تالش نواخته شد. ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۶    
فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در یادواره 1400 شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم شهرستان مراغه گفت: اسم شهدا در قلب و خون مردم این سرزمین است و نام آن ها را نمی توان از هیچ جایی پاک کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۳    
کاری از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان شمالی
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۳    
مسئول سیاسی سپاه عاشورای استان بابیان اینکه حماسه دفاع مقدس تداعی کننده اوج ایثارگری و نمایش بی نظیر رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان بود گفت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۰    
در طول هفته دفاع مقدس با حضور یاسر شاهی مدیرکل بنیاد استان اردبیل، فرماندار و فرماندهان سپاه شهرستان پارس آباد و شهر اصلاندوز و روسای ادارات و پرسنل بنیاد از 13 خانواده معظم شهید دیدار شد.