شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۸May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 21 اسفند 1398 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 31 فروردین 1398 ایثار 31 اردیبهشت 1398 ایثار 1 خرداد 1398 ایثار 31 تیر 1398 ایثار 31 مرداد 1398 ایثار 1 شهریور 1398 ایثار 30 مهر 1398 ایثار 30 آبان 1398 ایثار 30 آذر 1398 ایثار 30 دی 1398 ایثار 30 بهمن 1398 ایثار 1 اسفند 1398 ایثار 2 اسفند 1398 ایثار 3 اسفند 1398 ایثار 4 اسفند 1398 ایثار 5 اسفند 1398 ایثار 6 اسفند 1398 ایثار 7 اسفند 1398 ایثار 8 اسفند 1398 ایثار 9 اسفند 1398 ایثار 10 اسفند 1398 ایثار 11 اسفند 1398 ایثار 12 اسفند 1398 ایثار 13 اسفند 1398 ایثار 14 اسفند 1398 ایثار 15 اسفند 1398 ایثار 16 اسفند 1398 ایثار 17 اسفند 1398 ایثار 18 اسفند 1398 ایثار 19 اسفند 1398 ایثار 20 اسفند 1398 ایثار 21 اسفند 1398 ایثار 22 اسفند 1398 ایثار 23 اسفند 1398 ایثار 24 اسفند 1398 ایثار 25 اسفند 1398 ایثار 26 اسفند 1398 ایثار 27 اسفند 1398 ایثار 28 اسفند 1398 ایثار 29 اسفند 1398 
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۴    
کدخبر: 9207 || تاریخ: 24اسفند1398 روزنامه قدس خراسان: زهرا فاطمیپور/ مادر شهید سیدغلامرضا علوی در سن 97سالگی بر اثر بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت و پیکر این اسوه صبر و ایثار از محل هیئت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیر استان بوشهر گفت: شهدا زندگی ابدی دارند و نقشه راه آیندگان برای رسیدن به منزل مقصود هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۷    
طرح ملی "با شهدا زندگی کنیم" ویژه جاماندگان از سفر راهیان نور توسط انتشارات شهید کاظمی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۰    
در آئینی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از 14 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس این استان رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: خوشبختانه تا این لحظه یک مورد مثبت کرونایی در میان خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین خود جانبازان نداشته ایم.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۱    
همسر شهید خدمت وثوقی کیا با اشاره به اینکه شوهرم عاشق کارش بود تصریح کرد:شهید وثوقی کیا خود مریض بود و حال مساعدی نداشت اما در همین شرایط در محل کار و بالین بیماران حاضر می شد و کارش را به بهترین شکل ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال مراسم بزرگداشت روز شهدا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۵    
کتاب ره آورد نور شامل مجموعه دلنوشته های دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در اردوهای راهیان نور در یاسوج نقد و بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۶    
در مراسمی، یادمان شهدای گمنام در اداره کل اطلاعات خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در پیامی، 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان بالاخص خانواده های معظم شهدا و خدمتگزاران این ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۶    
نماینده ولی فقیه در استان البرزو امام جمعه شهر کرج در دیدار با مدیران بنیاد استان البرز گفت: تکریم از مقام شهید، تکریم انسانیت است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۰:۲۷    
استاندار زنجان به مناسبت گرامیداشت 22 اسفند روز شهدا با پیامی این روز را تبریک گفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۸    
معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا مسابقه وصیت نامه شهدا با عنوان نماز شهیدان برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۵    
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۴    
جانباز 70 درصد سردار صالحی بعد از تحمل درد و رنج مجروحیت به دوستان شهیدش پیوست
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۹    
قاسم عبداللهی؛ معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۶    
به گزارش خبرنگار ایثار از یاسوج بسم الله الرحمن الرحیم شهادت یکی از حقایق قرآنی می باشد که در موارد متعدد یاد شده، دارای معانی وسیع، نگرشی والا، خونی جوشان و منور و لبریز از عشق به خدا است. ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۷    
همزمان با روز بزرگداشت شهدا خانواده شهیدان وحید کیانی و کریم کیانی به نیت شهدای خود خیراتی متفاوت انجام داده اند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۹    
وی گفت خدمت به جامعه ایثارگری توفیق بزرگی است که نصیب خادمین شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران شده است
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۹    
در دیدار با خانواده شهید افخمی گفت: قدم های استوار مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت رشادت ها و خون شهدای عزیز است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۶    
همزمان با روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران علی کردی از کارکنان این اداره تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با صدور بیانیه ای، یاد و خاطره آن به حق پیوستگان را گرامی داشت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۰    
بمناسبت 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا گلزار شهدای اهواز با حضور مقامات استانی غبارروبی و گلباران شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۴    
آن روزها اوضاع منطقه خوب نبود، رژیم بعثی عراق دست به جنگی نابرابر زده بود و هر روز مناطقی از ایران، خصوصا مناطق مرزی را بمباران می کرد و سعی داشت با کشتن مردم بی دفاع از جمله کودکان و زنان بی گناه ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۴    
پدر شهیدان توفیق، یونس و صدیق محمودی از شهرستان بانه استان کردستان آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۷    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا تأکید کرد: روح ایثار و فرهنگِ جهاد و شهادت است که عامل بقا، استقلال، آزادی، پیشرفت، رشد و تعالی جامعه می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۳    
مرحومه حاجیه خانم ماهی یزدانی مادر شهیدان محمد و محمدرضا مختاری از شهدای استان فارس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۴    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از گسترش مأموریت ها و فعالیت های پیام آوران ایثار در فضای مجازی در آستانه 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۰    
مردم کردستان همواره در تمام صحنه های انقلاب در میدان بوده اند و ماحصل آن نیز تقدیم بیش از 5400 شهید به اسلام و انقلاب است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۰    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از فعال سازی حکمت کارت ایثارگران به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا از 22 اسفندماه سال 1398 خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۰    
به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفند، مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی در یک ارتباط تلفنی پاسخگوی اصحاب رسانه بود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۰    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در بازدید از سالن تیراندازی بنیاد مرودشت ضمن اعلام رضایت از امکانات ورزشی این شهرستان ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۰    
مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر اعلام کرد: به مناسبت فرارسیدن 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، کلاس های آموزشی دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر به صورت وب کنفرانس برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۶    
مقابل دشمنان اسلام و انقلاب جسور و بی باک بود، در برابر دوستان متواضع و آرام، همین ویژگی محبوبیتش را صد چندان کرده بود تا به عنوان اسطوره مقاومت مردم بانه مشهور شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۴    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در بازدید از سالن تیراندازی بنیاد مرودشت ضمن اعلام رضایت از امکانات ورزشی این شهرستان ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای معظم، امام شهیدان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ اقدامات این اداره کل در مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۷    
شهید ابراهیم احمدزاده شهادتش را در خواب دید و در نوزدهم اسفندماه سال 1363 در بانه به شهادت رسید.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۰    
با توجه به شیوع ویروس کرونا، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه ای روز بیست و پنجم به تاریخ دیگری موکول و زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان طی مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ایثار گیلان،با اشاره به تاسیس بنیاد شهید در سال 1358 توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بشرویه: مادر شهید گرانقدر سیدغلامرضا علوی از شهدای شهرستان بشرویه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۶    
با مشخصات شناسنامه ای و عبارات کلیدی وصیتنامه شهید علیرضا آشوری آشنا شویم .
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: به مناسبت فرارسیدن 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا از میان برگزیدگان مسابقه ملی فجر 41، 22 نفر تجلیل می شوند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۹    
امام جمعه کلیبر با اشاره به نقش فرهنگ شهادت در حفظ و تقویت نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: همه عزت و سربلندی خود را مرهون خون شهدای سرافراز هستیم و موظفیم راه شهدا را ادامه دهیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: 22 اسفند روز تجدید میثاق با آرمان های شهیدان است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۵    
این بار پرچم داری فرزندان شهدا در نبرد با کروناویروس نشان داد فرهنگ روحیه جهادی و بسیجی همچنان ادامه دارد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۲    
بمناسبت 22 اسفند گرامیداشت روز شهدا،مجموعه کتابهای حوزه ایثار و شهادت و به منظور بهره مندی مخاطبین معرفی می گردد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۲    
به گزارش ایثار گیلان ، عبداله پاکاری با اشاره به فرارسیدن 22 اسفند (روز بزرگداشت شهدا) گفت:در آستانه این روز بزرگ که به منظور تجلیل و نکوداشت شهدای والامقام نامگذاری گردیده است بنیاد شهید و امور ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: 22 اسفند روز تجدید میثاق ملت غیور ایران اسلامی با آرمان های والای شهداست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: تاکنون در سطح استان شهید خدمت در قالب مبارزه با کرونا نداشتیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۸    
کاظم دوزنده : بیان حماسه و جانفشانی های ایثارگران همیشه باید تداوم داشته باشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۷    
به جهت اهمیت کلمه شهید در فرهنگ جامعه اسلامی شهیدان والامقام نیز در وصایای خود همه ما را به جایگاه ویژه آن سفارش کرده اند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۰    
به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا،گفتگوی ویژه با خادمان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
عبدالله پاکاری در نشست با رئیس بیمه دی استان گیلان که به منظور بررسی روند خدمت رسانی به جامعه ایثارگری برگزار شد،با بیان اینکه مقوله درمان ایثارگران از اهمیت زیادی برخوردار است ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۳    
بیانیه گرامیداشت 22اسفند( سال روز تأسیس بنیاد شهید و روز شهید)اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر گفت: آسیب پذیری والدین معزز شهدا و جانبازان شیمیائی در برابر ویروس کرونا زیاد بوده و ارائه خدمات غیرحضوری و تلفنی راهکاری مؤثر در مقابله با شیوع آن است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۳    
همزمان با هفته منابع طبیعی و روز بزرگداشت شهدا؛ مدیرعامل و کارکنان گاز زنجان با کاشت نهال؛ یاد 21 شهید منتسب این شرکت را گرامی داشتند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۳    
جانباز سرافراز مهدی عاطفی کلاشمی دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهدا پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۷    
رییس بیمارستان روانپزشکی نیایش گفت: ایثار شهدا و جانبازان در دوران 8 سال دفاع مقدس موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تأثیر آن در فداکاری پزشکان و پرستاران در این برهه شده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
امام جمعه نیکشهر در دیدار با پدر شهید معظم عصا کریمی بیان داشت: پدران شهدا الگوی پدران امروز در تربیت نسل جدید انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب بافرهنگ ایثار و شهادت هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
تماس تلفنی با 799 خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان آبیک به منظور احوالپرسی و ایجاد ارتباط عاطفی با آنها برقرار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
محمد محمدقلیان پدر شهید گرانقدر محمود محمدقلیان آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
در ملاقات عمومی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
به مناسبت ایام بزرگداشت شهدا، طرح تماس تلفنی مسئولان و کارکنان بنیاد استان قزوین با خانواده های شاهد و ایثارگر اجرا شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل بنیاد ایلام از تهیه و توزیع بسته های بهداشتی در بین جانبازان ضایعه نخاعی استان خبر داد و گفت: تا کنون در دو مرحله بسته های بهداشتی شامل ماسک ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
علی کاظمی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا تغییراتی در برنامه های روز بزرگداشت شهدا ایجاد کرده است، گفت: در سال جاری تلاش شده برنامه ها با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه ایثار اجتماعی ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
در آستانه 22اسفندماه روز گرامیداشت شهدا، فاطمی نیا رئیس بنیاد تیران وکرون گفت: شهدا نماد اصلی ایثار هستند و جلوه های مختلف ایثار در لایه های مختلف اجتماع بروز پیداکرده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
در آستانه 22 اسفندماه روز گرامیداشت شهدا، به همت شهرداری تیران و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، شهر تیران مزین به تمثال مبارک شهدا شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
شهید محمد جدیدی از تیران وکرون در قسمتی از وصیت نامه خود می نویسد: به جائی آمدم که ملکوتش نامند... به جایی آمده ام که شاید امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) اکثر مواقع آنجاست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، خدمات ارائه شده برای خانواده شهدا و ایثارگران برای مقابله با کرونا را ارائه کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: امروز مددکاران بازوان توانمند بنیاد و امین خانواده های شهدا و ایثارگران هستند و ارزش خدمت این عزیزان به جامعه هدف قطعاً دوچندان خواهد بود ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا تأکید کرد ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۴    
مرحوم عباس صادقی پدر شهید معظم حسینعلی صادقی دعوت حق را لبیک و به لقاء الله پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفند (( روز بزرگداشت شهداء )) و سالروز تاسیس بنیادشهید وامورایثارگران پیام تبریکی صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۶    
حاج رحمت اله فدایی پدر سردار شهید معزز حسن فدایی بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: شهدا، نقشه راه آیندگان برای رسیدن به سرمنزل مقصود هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۳    
با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوهرنگ مسئولین شهرستان با تماس تلفنی جویای احوال خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شدند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۳    
یاد شهیدان، یادبود ارزش های انسانی است و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصال بشری است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی به مناسبت 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا بیانیه ای صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی؛ نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۴    
مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اعلام خبر ارائه نرم افزار تلفن همراه تما ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح امکانات این نرم افزار پرداخت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برنامه های بنیاد استان به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا را تشریح کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: روز بزرگداشت شهدا فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثاراست .
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۷    
روز پدر بر پدران آسمانی مبارک باد مستند پدران آسمانی کاری از روابط عمومی ایثار آذربایجان غربی
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۷    
دانلود فیلم
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۷    
جانباز 70 درصد اهل شهریار شکرالله داوودی به یاران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلیبر گفت: گرامیداشت روز شهدا به معنای واقعی قدردانی از ایثار خانواده های معظم شهدا و سر تعظیم فرود آوردن در برابر ازخودگذشتگی آنان درراه حفظ ارزش ها و هویت نظام ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۷    
دانلود فیلم
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۲    
مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی با اعلام آمادگی حضور داوطلبانه ایثارگران در کنار جامعه پزشکی استان برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، از ایثار اجتماعی مدافعان سلامت قدردانی کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۲    
رئیس بنیاد شهیدوامور ایثارگران خواف گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 230دیدار در قالب طرح سپاس با خانواده های شهدا وایثارگران صورت گرفته است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۲    
مراسم روز درخت کاری به نام و یاد هر شهید یک درخت با حضور مسئولان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در مراغه به اجرا درآمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر گفت: اگر در مراسم ها و مناسبت های مختلف از شهدا یاد می کنیم به این دلیل است که خودمان را مدیون آنان می دانیم و کمترین وظیفه ما در قبال شهدا زنده نگه داشتن ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۲    
در آستانه فرارسیدن 22 اسفند "روز بزرگداشت شهدا" پرچم مزارهای مطهر شهدا، توسط کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر تعویض شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۴    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: روز شهید بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا و انتقال سیره شهدا برای آیندگان است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۷    
حاج شعبان بابا گل تبار پدر شهید گرانقدر هادی باباگل تبار به دلیل بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
  • ۱