دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 14 تیر 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 خرداد 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 تیر 1399 ایثار 2 تیر 1399 ایثار 3 تیر 1399 ایثار 4 تیر 1399 ایثار 5 تیر 1399 ایثار 6 تیر 1399 ایثار 7 تیر 1399 ایثار 8 تیر 1399 ایثار 9 تیر 1399 ایثار 10 تیر 1399 ایثار 11 تیر 1399 ایثار 12 تیر 1399 ایثار 13 تیر 1399 ایثار 14 تیر 1399 ایثار 15 تیر 1399 ایثار 16 تیر 1399 ایثار 17 تیر 1399 ایثار 18 تیر 1399 ایثار 19 تیر 1399 ایثار 20 تیر 1399 ایثار 21 تیر 1399 ایثار 22 تیر 1399 ایثار 23 تیر 1399 ایثار 24 تیر 1399 ایثار 25 تیر 1399 ایثار 26 تیر 1399 ایثار 27 تیر 1399 ایثار 28 تیر 1399 ایثار 29 تیر 1399 ایثار 30 تیر 1399 ایثار 31 تیر 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۵    
شهردار منطقه 14 تهران با خانواده شهید سعادتی دیدار و از همسر این شهید تجلیل کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۰    
کرمانشاه- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مطالبه جدی جمهوری اسلامی آزادی دیپلمات های ایرانی از چنگال رژیم صهیونیستی است و وزارت امورخارجه و بنیاد شهید این موضوع را به ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۸    
مراسم یادبود پدر شهیدان قنبری به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۷    
روایتی از زندگی علیرضا صادقی، جانباز محله زرکش مشهد که 11 بار مجروح شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۶    
ایسنا/قزوین معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: فارغ التحصیلان دانشگاهی کمتر به سراغ مشاغل خانگی می روند درحالی که این دست مشاغل برای فارغ التحصیلان رشته های ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۹    
سردار شرفی در مراسم رونمایی از کتاب در مسیر آسمان در خبرگزاری تسنیم گفت: بدون شک آن ملتی که روحیه شهادت و جایگاه شهید را از دست بدهد تسلیم می شود و هیچ اراده ای از خود نخواهد داشت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۴    
همسر و فرزند دکتر مجید فرهاد نخستین شهید مدافع سلامت استان اصفهان و شهرستان کاشان، زیر سایه خورشید قرار گرفتند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۸    
جانباز سرافراز سیدحمید سیدهاشمی از رزمندگان دفاع مقدس است که در عملیات رمضان به درجه جانبازی نائل شد و سالروز آغاز این عملیات بهانه ای شد تا با همسر این جانباز سرافراز به گفت وگو بنشینیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۸    
امام جمعه رودسر اظهار کرد:راه،روش و منش و سلوک این عزیزان امروز در بین برخی مسوولان خالی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۶    
یادواره استاندار شهید علی انصاری و معاون عمرانی اش علیرضا نورانی و 257 شهید کارمند گیلان فردا بصورت تلویزیونی در شبکه باران برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۴    
در سمت گاران، جاده ای بود که ما از آنجا تردد می کردیم، ولی مسیر تردد اصلی مردم از جادۀ سنندج به مریوان بود و به تعبیری، بیشتر مردم علاقه مند بودند از آن جاده تردد کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۳۸    
قلم زبان دردهای اجتماعی است / لزوم پیوند قلم با هنر
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۸    
سردار شهید احمدرضا رحمتی در یکم تیر 1341 در نیشابور به دنیا آمد. وی در 13 آبان 1362 در حالی که فرماندهی گردان جندالله از یگان های تحت امر قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) را بر عهده داشت در سقز به شهادت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۱۸    
استاندار مازندران گفت: پاسداری از حرم آل الله یک افتخار است که شهدا با ایثار جان خود آن را کسب کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۵۸    
به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی ، استاندار گیلان با خانواده این شهدای برجسته استان دیدار و گفت و گو کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۳    
پلاک افتخار بر سردرب منازل شهیدان سید ابراهیم جوابی و یوسف پارسا نصب شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۵    
در راستای بررسی مشکلات پیش روی دانشآموزان شاهد و ایثارگر، جلسه ستاد شاهد در شهرستان خلیل آباد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۹    
نشست بررسی مشکلات جانبازان شیمیایی سردشت روز سه شنبه 10 تیرماه در دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۸    
سرپرست بنیاد شهید وامورایثارگران خلیل آباد گفت:
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۸    
جلسه واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با حضور نمایندگان بنیاد استان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۳    
معاون تعاون بنیاد استان قزوین با بیان اینکه تکریم ایثارگران تحت هیچ شرایطی نباید فراموش شود، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا انجام دیدار با جامعه ایثارگری بسیار کاهش یافته و طرح تماس تلفنی جایگزین ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل بنیاد کرمانشاه بیان کرد: عزت و کرامت امروز جامعه را مدیون خون شهدا و ایثارگرانی هستیم که بی ادعا و در مسیر سربلندی و اعتلای میهن و ملت شریف ایران اسلامی و در دفاع از آرمان های انقلاب گام ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: نهادینه کردن و تثبیت فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده با هدف حفظ هویت و تاریخ ملت ایران ضروری است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی بیان کرد: همه جامعه مدیون استقامت و بردباری جانبازان است و همیشه سعی خود را بر این گذاشتیم تا حد ممکن بهترین خدمت را به ایثارگران ارائه دهیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل بنیاد مازندران گفت: مهمترین راهکار کارآمد و موثر برای حل مشکلات امروز ایثار اجتماعی است که می تواند بسیاری از مشکلات و چالش ها را برطرف کند و امروز ایثار اجتماعی باید به عنوان یک فرهنگ و تفکر ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۲    
استاندار مازندران گفت: شهدای والامقام و عزیز ما در مسیر صیانت از آرمان های انقلاب و پاسداری از کشور جان خود را در طبق اخلاص نهادند و به همین جهت ایشان قهرمانان و الگوهای راستین ما هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۰    
نوید شاهد - شهید "امیر طالب" در وصیت نامه اش می نویسد: مثل مادر وهب جوانانتان را به جبهه های نبرد بفرستید، حتی جسد او را هم تحویل نگیرید؛ زیرا ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۰    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد استان اصفهان، گفت: شهدا همواره امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) را سرلوحه خود قرار داده بودند و مظهر مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم بودند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۴    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد قم تأکید کرد: بنیاد با استفاده از ظرفیت نخبگان شاهد و ایثارگر می تواند گام جدی در مسیر حل دغدغه های ایثارگران و ارتقای کیفی خدمات به این عزیزان باشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۴    
به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا ( ع ) مراسم جشنی در نمازخانه بنیاد استان برگزار شد .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۴    
کتاب هوای همین حوالی یادمان شهدای سرافرازی است که در گلستان شهدای شهر فارسان آرمیده اند و به قلم خانم ناهید اروجنی در قالب خاطره در اختیار خوانندگان قرار دارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل بنیاد سیستان و بلوچستان خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را یک افتخار بزرگ نامید و خاطرنشان کرد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۵    
معاون توسعه مدیریت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: تلاش بنیاد به عنوان نهاد انقلابی این است که خدمت به ایثارگران و خانواده آنها به خوبی انجام شود و کارکنان بنیاد در این راه باید ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد کرمانشاه بیان کرد: خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه ایثارگری استان در اولویت کاری نیروهای خدوم بنیاد استان است و در این مسیر راهکارهایی از قبیل بهبود عملیاتی و برنامه ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل بنیاد کرمان اظهار کرد: ایثارگران سرمایه های تکرار نشدنی و معنوی این کشور هستند و باوجود گستردگی بسیار زیاد استان کرمان ما سعی می کنیم با هر شکل ممکن و به صورت مستمر جویای احوال و مشکلات این ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۴    
مسئول کانون مرکزی خادم یاری شهرستان عجب شیر گفت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۴    
مدیرکل بنیاد البرز با تأکید بر اینکه تکیه بر فرهنگ مقاومت و ایستادگی جانبازان الگویی ارزشمند برای برون رفت از مشکلات کشور است، گفت: جانبازان همچنان رسالت خود را در جامعه ایفا می کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۴    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران جوین به مناسبت دهه کرامت با خانواده های شهدا دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۸    
بنیاد شاهرود طی دو سال پیاپی به عنوان دستگاه برتر در غنی سازی اوقات فراغت جامعه هدف در میان دیگر دستگاه های دولتی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۹    
رئیس بنیاد شبستر گفت: مزار مطهر شهدا یکی از با ارزش ترین آثار شهدا است که نزد ما به امانت سپرده شده و ما باید در نگهداری و حفظ این امانت بزرگ کوشا باشیم
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مسکن ایثارگران، اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان و بهسازی گلزار شهدا از مهمترین اولویت های برنامه های دور جدید سفرهای شهرستانی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۳    
شهرستان سربیشه 184شهید،58 جانباز و 6 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۳    
خادمان امام رضا (ع) با حضور در شهرستان کمیجان به مقام شهدا ادای احترام و قبور مطهرشان را عطرافشانی و گلباران کردند .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۳    
رئیس بنیاد اراک گفت : شهدا با قطره قطره خونشان نهال انقلاب را آبیاری کردند .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۰    
مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز حراست و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۱    
سرپرست بنیاد شهیدوامورایثارگران زاوه گفت: روحیه انقلابی مسئولان زاوه باعث شده است در اجرای طرح سپاس و رفع مشکلات خانواده شهداو ایثارگران پیشتاز باشند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۱    
حاجیه خانم کوکب عیدی مادر شهید معظم جمشید اسکندری مهرآبادی از شهدای شهرستان اراک دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۸    
رئیس بنیاد کمیجان گفت: اقتدار وسربلندی کشور عزیزمان ایران در عرصه های بین المللی را مرهون خون شهدا و صبر وایثار خانواده ها هستیم .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۵    
جلسه گروهی اداری کارکنان بنیاد بابل با رعایت پروتکل بهداشتی باحضور رئیس، معاونین و تمامی پرسنل در محل نمازخانه این اداره برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل بنیاد چهارمحال و بختیاری از طریق تلفن 111 در دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) پاسخگوی ایثارگران و شهروندان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران با اشاره به اهتمام بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه تأمین مسکن ایثارگران گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۲    
معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: نقاشی های دیواری و بنرهای مربوط به شهدا از این پس با آرم کنگره ملی شهدای استان قم همراه خواهد بود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۹    
حاج عبدالجبار هاشمی، پدر شهید گرانقدر حسین هاشمی در سن 86 سالگی آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۹    
حاجیه خانم هما حیدری، مادر شهید گرانقدر فرشید حیدری در سن 80 سالگی آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۹    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با حضور در مرکز سامانه تلفنی 111 (( سامد)) به تماس های ایثارگران استان پاسخ دادند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین پرونده پرداخت کمک معیشت به 15 جانباز معسر را بررسی کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۳    
نقش مادران و پدران شهدا در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ستودنی است، زیرا آنها بودند که با روح بلند خود فرزندانی تربیت کردند تا در دفاع از ارزش ها جان شان را تقدیم کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: استقلال و سربلندی ایران اسلامی مرهون فداکاری همه کسانی است که در راه خدمت به کشور و اعتلای آرمان های انقلاب جان فشانی کردند و در سایه این مجاهدت ها ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید بر اینکه تکیه بر فرهنگ مقاومت و ایستادگی جانبازان امروز الگویی ارزشمند برای برون رفت از مشکلات کشور است گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۷    
امام جمعه شهر درق گفت: شهدای عزیز ما از قبل از انقلاب تاکنون همه برای حفظ امنیت، آسایش، دین و شرف جان خود را نثار نموده اند و همه در نزد خداوند متعال از جایگاه برابری برخوردار می باشند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل بنیاد استان قزوین در جلسه کمیته اطلاع رسانی گفت: اطلاع رسانی خدمات بنیاد به جامعه ایثارگران ضروری است زیرا در آگاه سازی این قشر جهت استفاده از حقوق قانونی و شهروندی خودشان تاثیر بسزایی دارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۹    
خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج امام رضا علیه السلام همزمان با دهه کرامت با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کرج دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۶    
مراسم معارفه معاونین بنیاد منطقه یک استان اصفهان و جشن میلاد امام رئوف، با حضور مدیرکل بنیاد استان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۶    
شهرستان قاینات 291شهید،700 جانباز و28 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۷    
مراسم معارفه معاونین بنیاد منطقه یک استان اصفهان، با حضور مدیرکل بنیاد استان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۸    
جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان کرج با حضور مسئولین برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: خانواده های معظم شهدا نور چشم جامعه هستند و رسیدگی به وضعیت و احوال ایشان سیره رسول مکرم اسلام است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۸    
برادران عزیزم، اگر چنانچه خداوند توفیق شهادت که بزرگترین نعمت الهی است نصیبم کرد و به فیض شهادت نائل شدم سلاحم مگذارید روی زمین بماند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۵    
نماینده مردم شهرستان های خوروبیابانک و نائین در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در اولویت اول کاری نمایندگان مجلس قرار دارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۹    
در جلسه رسیدگی به مشکلات و کمبودهای امامزادگان و شهداء منطقه دره شهیدان، رئیس بنیاد گلپایگان گفت: ما هرچه داریم از برکت خون پاک شهداست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۹    
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی مجید عابدی را به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۶    
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: کارکنان بسیجی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در اردوی یکروزه فرهنگی – تفریحی کیاب شرکت کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۶    
کاری از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثاگران سوادکوه مازندران
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۶    
مراسم تشییع شهیدان علی جمشیدی و سعید کمالی از شهدای تازه تفحص یافته مدافع حرم با حضور خدام حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام و خانواده محترم آن شهیدان، عصر سه شنبه 10 تیرماه در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۶    
ایران اسلامی به شهیدانی همچون فرزندان شما افتخار می کند که با رشادت و فداکاری خود باعث امنیت و سرافرازی ایران اسلامی شدند
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۳    
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی علی دستجردی را به عنوان سرپرست سازمان مجتمع های فرهنگی، سیاحتی کوثر منصوب کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۰    
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در راستای استفاده از ماسک فضاسازی کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۷    
اخبار استانی سیمای خراسان رضوی تاریخ: 12تیرماه1399 دانلود فیلم
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۴    
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خدمت به خانواده های شهدا را رسالت مسئولان عنوان کرد و گفت: همه مسئولان باید با جان و دل برای مردم به ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران کار کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۴    
پدر شهیدان غلامحسین و حسن نوروزی فهیم از استان قزوین دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۵    
هیئت اسکیت سواران اشتهادر با حضور در مزار شهدای گمنان ضمن ادای احترام به مقام شهدا بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۴    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده از اشتغال 43 ایثارگر با اجرای طرح اشتغالزایی کارا در این شهرستان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: آیندگان باید بدانند که امنیت و آرامش کشور در سایه مجاهدت خالصانه و جانفشانی جانبازان و ایثارگران به دست آمده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۸    
مادر شهیدان محسن و محمد حسین مهاجر قوچانی پس از تحمل سال ها درد و رنج دوری از فرزندان شهیدش، آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۳    
بهجت نقیبی مقدم مادر شهیدان محسن و محمد حسین مهاجر قوچانی پس از سال ها درد و رنج دوری از فرزندان به دلیل کهولت سن چهارشنبه 11 تیرماه دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۳    
سرپرست بنیاد شهید وامور ایثارگران زاوه گفت: مزار شهدای شهرستان زاوه با همکاری بخشداری ساماندهی می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۳    
عبداله مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستانهای استان تهران در نشست مشترک اعضای کمیسیون حقوقی بنیاد گفت:اهتمام بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه تامین مسکن ایثارگران یک اولویت است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۷    
احمد متوسلیان به همراه سه دیپلمات دیگر درحالی که در تاریخ 14 تیر سال 1361 برای یاری رساندن و کمک به مظلومان لبنان به این کشور رفته بود ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۱    
حاجیه خانم اولیا مهدوی تالارپشتی مادر صبور شهید گرانقدر اسماعیل رضایی تالار پشتی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۸    
آقای عبدالرضا قلاوند آزاده و جانباز گرامی 45 درصد به دیدار معبود شتافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۸    
مادر شهیدان محسن و محمد حسین مهاجر قوچانی پس از تحمل سال ها رنج دوری از فرزندان شهیدش آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۸    
چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با موضوع بررسی مسائل اداری و ارزیابی عملکرد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طالقان از دیدار جمعی از مسئولین با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نظرآباد گفت: دستگاه های اجرایی باید از تمامی ظرفیت ها جهت اشتغال زایی ایثارگران استفاده کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۳    
رییس اداره بنیاد شهرستان گرمی با بیان اینکه اساس و قدرت انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت های شهدا و ایثارگران است گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۱    
رئیس بنیاد ایوان با بیان اینکه خدمت در بنیاد نیازمند روحیه ای انقلابی و بسیجی است، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی انقلابی و برخاسته از انقلاب و مردم است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۸    
مدیر موسسه پیام آزادگان خراسان رضوی گفت: آزادگان سرافراز استان با حضور در صحن های حرم مطهر رضوی خاطرات دوران اسارت خود را روایتگری می کنند.
  • ۱