شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۵May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 13 فروردین 1396 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1396 
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۹    
من از 15سالگی مشغول به کار شدم و کارهای متنوعی انجام دادم. نخستین بار مراقب کنکور شدم و از آنجایی که قد بلندی داشتم، کسی متوجه سن کم من نشد. به این شکل اولین حقوق زندگی ام را گرفتم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۰    
الون ماسک، بنیانگذار شرکت هایی نظیر تسلا و اسپیس ایکس حالا پروژه بلندپروازانه دیگری در سر دارد که قصد دارد با کمپانی "نورالینک" به آن جامه عمل بپوشاند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۳    
هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان از ادامه بارش متناوب باران و برف تا اوایل روز چهارشنبه خبرداد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۳    
به گزارش روزنامه انگلیسی تلگراف در پی هشدار مقامات دولت درباره وجود تهدید موثق سایبری، فرودگاه ها و نیروگاه های برق هسته ای این کشور به حال آماده باش درآمدند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۶    
هم چنان استان گیلان با معضل زباله دست به گریبان است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۲    
رییس جهاد کشاورزی استان گلستان، ارزش اقتصادی محصولات کشاورزی تولید شده توسط کشاورزان استان در سال 95 را 6 هزار و 800 میلیارد تومان اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۹    
حصول برجام و از بین رفتن نظام تحریم ها، دستاوردهای بسیاری برای نظام اقتصادی کشور به همراه داشت. از سرگیری همکاری ایران با موسسات و نهادهای مالی بین المللی در زمره مهم ترین این دستاوردها قرار می گیرد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۱    
معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: پیش بینی می شود در استان تهران 4000 نفر به بیماری اوتیسم مبتلا باشند که نیازمند تشخیص و مداخله به هنگام یک تیم درمانی و توانبخشی به طور همزمان و همکاری بیشتر ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۱    
رمضانعلی یعقوبی جانباز 70درصد مشهدی، پس از تحمل سال ها درد ناشی از مجروحیت شب گذشته به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۴    
یدالله ترمیمی دوازدهمین مدافع گلستانی حرم حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس آزادی شهروند ایرانی-انگلیسی را که به دلیل اتهامات امنیتی در ایران بازداشت شده، خواستار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۴    
انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است و شعارهای پوپولیستی برای تهییج احساسات عامه مردم روزبه روز داغ تر می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: در ایام نوروز96، بالغ بر 337 هزار و 36 نفر از جاذبه های گردشگری و تاریخی استان سمنان بازدید کرده اند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۸    
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از زخمی شدن 21 تن در حوادث جاده ای روز سیزدهم فروردین در خوزستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۵    
از ابتدای امسال هموطنان هرمزگانی بیش از یک هزار واحد خون اهدا کردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۰    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند از برخورد خودروی سواری پراید با یک دستگاه پژو در محور نهاوند به فیروزان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۱۸    
سخنگوی اورژانس مازندران، از تلاش سه ساعت و نیم اورژانس کتالم برای نجات یک مصدوم 52 ساله که در رودخانه گرفتار شده بود، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۱    
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اجتماعی میراث فرهنگی خراسان جنوبی از پایان جشنواره فرهنگی نوروزگاه در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۸    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از اقامت 990 هزار مسافر و گردشگر در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۳۲    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان از مسمومیت 8 نفر با گاز منوکسیدکربن در کوهدشت خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۱:۰۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یادداشتی در صفحه شخصی خود با اشاره به اینکه مدت زیادی از فرصت خدمت دولت یازدهم باقی نمانده است و تا چند ماه دیگر این مجموعه جای خود را به دولت دوازدهم می سپارد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۳۲    
مرد شماره چهار جهان با شکست رافائل نادال در فینال تنیس مسترز میامی قهرمان این رقابت ها شد و سومین قهرمانی اش را در سال 2017 جشن گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۴    
والنسیا با شکست دپورتیوو لاکرونیا توانست پس از سه هفته ناکامی در لالیگا پیروز شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۳۹    
آئین نوروزی سیزده به در با گذشت سالها، همگام با نسل ها و تغییرات اجتماع شهری چهره اش دگرگون شده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه، با بازماندگان حوادث اخیر در اندونزی و کلمبیا ابراز همدردی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۰۹    
سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی و دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با حضور در استانهای ایلام و خوزستان ضمن بازدید از برخی روستاها و مناطق محروم این دو استان ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۰۳    
تیم فوتبال ولفسبورگ در هفته بیست و ششم رقابت های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی بایرلوکوزن به تساوی سه بر سه دست یافت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۱    
روز طبیعت در اهواز. عکس: صادق دادرس - ایسنا خوزستان
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۷    
دیدار دو تیم منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر انگلیس با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۰۷    
سیزدهمین روز از ماه فروردین که آخرین روز از تعطیلات نوروز است به نام روز طبیعت در میان ایرانیان نامگذاری شده است و مردم این روز را به دامان طبیعت رفته و در کنار هم به شادی کردن مشغول هستند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۰۲    
بر اساس یک سنت دیرینه سیزدهمین روز از نوروز موسوم به سیزده بدر، مردم قم نیز مانند سایر هموطنان اوقات خود را دامن طبیعت سپری کردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۹    
ششمین نشست اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه 13 فروردین ماه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۸    
رئال مادرید با شکست آلاوس و کسب سه امتیاز بازی صدرنشین لالیگا باقی ماند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی با انتقاد از موضوع رواج شایعه از سوی رسانه های غیر رسمی با اشاره به شایعه پراکنی اخیر رسانه های غیر رسمی مبنی بر درگذشت دبیر شورای نگهبان ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برگزاری سیزده بدر در ایمنی کامل خبر داد و گفت که تنها دو مورد حادثه جزیی در تهران رخ داده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۵    
هر ساله در آخرین روز تعطیلات نوروز که به آن ( سیزده بدر یا روز آشتی با طبیعت ) گفته می شود و از جشن های نوروزی ایران به شمار می رود ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۵۵    
در جریان برگزاری لیگ ایتالیا تیم فوتبال میلان برابر پسکارا متوقف شد و فیورنتینا درخانه به برتری رسید.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۵۱    
تیم ایران با کسب 3 مدال طلا و 4 برنز در مکان نخست جدول رده بندی سومین مرحله لیگ جهانی سال 2017 قرار گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۴    
با جریان مجدد آب در زاینده رود مردم اصفهان در کنار مسافران نوروزی روز طبیعت را در حال و هوای بهاری این روزهای اصفهان سپری کردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۳۰    
دو جوانی که با متواری شدن، باعث شهادت دو تن از ماموران فداکار پلیس پایتخت شده بودند، دستگیر شدند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۵    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان از نجات 16نفر از سیلاب در خرم آباد خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۱    
تایلند، ویتنام، افغانستان و امارت متحده عربی حریفان تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مسابقات آسیایی هستند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۷    
دو فیلم کمدی خوب، بد، جلف و گشت 2 هر کدام به ترتیب 10 میلیارد و 645 میلیون تومان و شش میلیارد و 283 میلیون تومان تا دوازدهم فروردین فروش داشته اند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۵۹    
در رنگرزی صنعتی میزان هدردهی آب بسیار بالا است. اگر کارخانه ها بتوانند با استفاده از بازیافت میزان این هدردهی را کاهش دهند فعالیت این مجموعه از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر خواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۵۳    
مهاجم بوسنیایی درباره احتمال خداحافظی لوچیانو اسپالتی از رم به صحبت پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۵۳    
پانیونیوس در حضور مهاجم ایرانی اش توانست آترومیتوس را شکست دهد و فاصله 6 امتیازی اش را با صدر جدول حفظ کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۲    
پرونده 9 نماینده جودوی ایران در گرندپری گرجستان با یک مدال برنز سعید ملایی و حذف 8 جودوکار دیگر ایران بسته شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۳    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری به مردم هشدار داد که در روز طبیعت با توجه به احتمال وجود بارش های متعدد و ناگهانی در اکثر استانهای کشور کنار روان آب ها و رودخانه ها اتراق نکنند و در این روز که ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۸    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه بر اهتمام ویژه سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برای سرعت بخشی در ارائه خدمات کنسولی از طریق راه اندازی سامانه های الکترونیک تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۲۳    
تیم ملی فوتبال بانوان فردا (دوشنبه) در نخستین گام در مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا مقابل میانمار صف آرایی خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۱۶    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور در آخرین روز از تعطیلات نوروزی را تشریح کرد و از بازگشت اکثر مسافران نوروزی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۱۳    
کاراته وان دبی با سه طلا و چهار برنز برای ایرانی ها همراه بود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۰۶    
هلدینگ صبا ایده در همکاری با یک شرکت مخابراتی عربی، قصد دارد سرویس ویدیویی تازه ای برای کاربران کشورهای عرب زبان با نام arablive# تاسیس کند که رویکردی مشابه با سرویس #آپارات خواهد داشت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۷    
ترک گروزنی که در ترکیب اصلی از بازیکن ایرانی اش بهره می برد برابر آمکار مساوی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۵    
تیم ملی تایلند حریف ایران در مرحله پلی آف والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۷    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با وزیر امور خارجه نروژ در رام الله دیدار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۴    
مدافع تیم ملی آرژانتین درباره حضور در جام جهانی روسیه به صحبت پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۲    
پایگاه اینترنتی اکسپرس نوشت: عربستان به دنبال دستیابی به سلاح هسته ای برای مقابله با تهدید ایران است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۷    
جانشین فرمانده ناجا گفت: نوروز امسال شاهد افزایش 15درصدی ترددهای جاده ای و کاهش 8 درصدی تصادفات فوتی در کشور بوده ایم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۶    
سویا نتوانست اسپورتینگ خیخون را شکست دهد و جایگاه خود را از اتلتیکومادرید پس بگیرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۳    
احزاب اصلی کرد در اقلیم کردستان عراق امروز (یکشنبه) نشست مشترکی را برای بررسی روند برگزاری همه پرسی استقلال این اقلیم برگزار و با تشکیل کمیته ای برای مشخص کردن مکانیسم و موعد برگزاری همه پرسی توافق ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۱۱    
ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان آن امروز (یکشنبه) حملاتی را به مقرهای جبهه النصره در شهر حلفایا، آخرین مقر افراد مسلح در استان حماه انجام دادند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۱۰    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سرایداری که در روزهای پایانی سال 95 تعمیرکار آسانسور را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با انتقاد از فدراسیون فوتبال می گوید تیمش امسال "با عنادی که وجود دارد" قهرمان لیگ برتر نمی شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۴    
مسئول برنامه سلامت نوروزی مرز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: بازرسان بهداشت محیط وزارت بهداشت از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا کنون، حدود یک میلیون و 200 هزار مورد بازرسی را انجام داده اند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۵۵    
یک منبع آگاه عراقی اعلام کرد که نیروهای عراقی احتمال می دهند ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش در داخل موصل محاصره شده باشد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۸    
دادگاه امور فوریتی قاهره حکم دادگاه عالی اداری مصر درباره بطلان توافق نامه جزایر تیران و صنافیر را نقض کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۶    
بنیان گذار و مجری طرح کودک رایانه در ایران گفت: نبود زیرساخت مناسب و تحلیل ناکافی طرح کودک رایانه منجر شد که این طرح آن چنان که شایسته است، توسعه نیابد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۴    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو نوجوان 16 و 17 ساله به اتهام شرکت در نزاع منجر به جنایت در تهرانپارس خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۰    
پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه انگلیس، با صدور بیانیه ای فهرست ایران را پس از برداشته شدن برخی تحریم های اعمال شده علیه ایران در پی دست یابی به توافق هسته ای سال 2015 به روز کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۱    
صدها یهودی و فلسطینی ساکن اراضی اشغالی با برگزاری تظاهرات در قدس، اشغال اراضی فلسطینیان از سوی صهیونیست ها را محکوم کردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۸    
رئیس بایرن مونیخ معتقد است غیر از لسترسیتی بقیه تیم های حاضر در یک چهارم نهایی توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: طی 24 ساعت گذشته 49 هزار و 313 وسیله نقلیه وارد استان و 73 هزار و 804 وسیله نقلیه از استان خارج شده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۹    
امیرشهاب رضویان - کارگردان - یک کارگاه آموزشی در دانشگاه تیرانا در کشور آلبانی برگزار می کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۷    
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک پرحجم و روان در محور کرج-چالوس خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۴    
ساعتی قبل بر اثر نشت گاز از سیلندر پیک نیک، یک واحد مسکونی در بولوار توس مشهد تخریب و هفت نفر از ساکنان آن مجروح شدند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۳    
فرماندار لاهیجان گفت: نباید فراموش کنیم که طبیعت آینه تمام نمایی است که در آن می توان خود را یافت؛ بنابر این حفظ طبیعت به معنای حفظ خودمان است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۲    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که پس از هل دادن مرد دیگری در بلوار فردوس باعث مرگش شده بود، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان بیان اینکه طبق آمار سالهای گذشته بیشترین تصادفات ایام نوروز در 13 فروردین رخ داده است ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۹    
حزب الله عراق در بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا به دنبال یافتن توجیهی برای ماندن در عراق است اما نیروهای حزب الله کاملا آماده مقابله با این اشغال جدید هستند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۹    
سیزده فروردین ، روز آشتی با طبیعت - تهران
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۸    
رییس اتحادیه جهانی کشتی گفت: قوانین جدید وضع شده در کشتی تا حد زیادی باعث پیشرفت این رشته می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۷    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که ماموران پلیس تا ساعات پایانی روز سیزدهم فروردین ماه در معابر، پارک ها و تفرجگاه های پایتخت در آماده باش خواهند بود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۶    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، با بیان اینکه از سازه گنبدی شکل وسط میدان انقلاب به عنوان المان استفاده شده، گفت: این سازه با سه رنگ، فیروزه ای ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۳    
روزنامه المصری الیوم در مقاله ای به قلم عبدالناصر سلامه بر الگوبرداری کشورهای عربی از نوع رفتار متقابل ایران در مقابل آمریکا تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۴    
آرش کیانیان می گوید مالک این باشگاه برای فصل آینده چک های خرید امتیاز و بخشی از بدهی های راه آهن یزدان را پاس می کند تا هم این تیم از توقیف دادستانی بیرون بیاید ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۸    
وزیر خارجه انگلیس در گفتگوی تلفنی با وزیر دفاع عربستان از تلاش برخی تظاهرکنندگان انگلیسی برای حمله به مشاور وی در لندن ابراز تأسف کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۱    
دیشب یک دنباله دار معروف در نزدیک ترین فاصله خود از زمین در 100 سال اخیر قرار داشت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت که انگیزه های پشت تلاش های ائتلاف تحت رهبری آمریکا برای پنهان کردن جرائم جنگی تروریست های داعش در موصل مشخص نیست.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۷    
مقامات در پاکستان می گویند که یکی از خادمان زیارتگاهی در ایالت پنجاب در پاکستان، دست کم 20 نفر را کشته است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۶    
خط تولید پراید و پژو 405 نه تنها در پایان سال 1395 متوقف نشد بلکه با تصمیم اتخاذ شده مبنی بر رعایت افزایش استانداردها از 52 به 83 مورد، تا دی ماه سال 1397 کلیه خودروها به حیات خود ادامه می دهند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۰    
وزیر امور خارجه اسلواکی گفت: اتحادیه اروپا نباید نسبت به گسترش منطقه شینگن واهمه داشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۰    
سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن اولین قهرمانی خودش را با پاری سن ژرمن تجربه کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۶    
کنگره آمریکا در گزارشی اعلام کرد که از سال 2011 تاکنون حدود 4000 اردنی به داعش در عراق و سوریه پیوسته اند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۵    
وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 27 شبه نظامی طالبان در این کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۴    
سارا رهنما از انتشار اولین کتاب از سروده هایش با عنوان شعرهای وصله دار برای نوجوانان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۲    
ملی پوشان فوتسال ایران در حالی عازم کرواسی شدند که قرار است در یک مدرسه، دو دیدار دوستانه برگزار کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به نفوذ توده هوای سرد به کشور از کاهش دمای هوا در پایتخت خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۳:۲۹    
یک فروند کشتی باری کره جنوبی با 22 سرنشین در جنوب اقیانوس اطلس ناپدید شد.