دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 6 مرداد 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مرداد 1397 ایستا نیوز 2 مرداد 1397 ایستا نیوز 3 مرداد 1397 ایستا نیوز 4 مرداد 1397 ایستا نیوز 5 مرداد 1397 ایستا نیوز 6 مرداد 1397 ایستا نیوز 7 مرداد 1397 ایستا نیوز 8 مرداد 1397 ایستا نیوز 9 مرداد 1397 ایستا نیوز 10 مرداد 1397 ایستا نیوز 11 مرداد 1397 ایستا نیوز 12 مرداد 1397 ایستا نیوز 13 مرداد 1397 ایستا نیوز 14 مرداد 1397 ایستا نیوز 15 مرداد 1397 ایستا نیوز 16 مرداد 1397 ایستا نیوز 17 مرداد 1397 ایستا نیوز 18 مرداد 1397 ایستا نیوز 19 مرداد 1397 ایستا نیوز 20 مرداد 1397 ایستا نیوز 21 مرداد 1397 ایستا نیوز 22 مرداد 1397 ایستا نیوز 23 مرداد 1397 ایستا نیوز 24 مرداد 1397 ایستا نیوز 25 مرداد 1397 ایستا نیوز 26 مرداد 1397 ایستا نیوز 27 مرداد 1397 ایستا نیوز 28 مرداد 1397 ایستا نیوز 29 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 مرداد 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۸    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع سواری های ایران خودرو در سطح بازار پایتخت طی امرداد ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۴    
ایستانیوز: بیمه نوین در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به معرفی خدمات و محصولات خود می پردازد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۹    
ایستانیوز: کریمی مدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک ایران درجلسه بررسی عملکرد شعب این بانک گفت: برگزارشدن جلسه ارزیابی عملکرد شعب بصورت گفتمانی یک روش موفق و مؤثر بوده و هم اندیشی و تبادل تجربیات ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:مشاور هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی استفاده از خدمات مکانیزه را در دستور کار دارد البته در سال های گذشته این طرح را کلید زده ایم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درخواست برگزاری جلسه برای بررسی رفع فیلتر شبکه اجتماعی توئیتر، با امضای 6 عضو دولت و دو نماینده مجلس به دادستانی ارسال شده است و ما منتظر پاسخ هستیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۴    
ایستانیوز:با ارزش ترین صنایع تالار شیشه ای در اولین ماه تابستان در حالی اعلام شد که آمارهای تکمیلی نشان می دهد که قیمت سهام 30 شرکت به زیر 100 تومان رسیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:بانک تجارت با هدف تسهیل و تسریع رسیدگی به درخواستها و شکایات مشتریان ازسامانه بازرس رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:معاون وزیر اقتصاد با اعلام اینکه بانک مرکزی لیست 50 خریدار بزرگ سکه را ارایه کرد، گفت: بزرگترین خریدار سکه پادو و کارگر یک شرکت است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۳    
ایستانیوز:برای اینجانب حفظ قدرت ارزی کشور مساوی با صیانت و تقویت منابع و ذخایر بانک مرکزی، کنترل تورم، اصلاح ناترازی های موجود در شبکه بانکی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۸    
ایستانیوز:سخنگوی قوه قضائیه آخرین وضعیت پرونده های اخلال در بازار سکه، ارز، خودرو و تلفن همراه را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۳    
ایستانیوز:معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور به تازگی یادداشتی به بنده داده اند تا جلساتی در رابطه با اصلاح نظام بانکی برقرار شود، گفت: اجازه نمی دهیم فروش نفت با مشکل مواجه شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۵۸    
ایستانیوز:استقلال بانک مرکزی، یکی از ملاحظات مهم در نظام اقتصادی کشور است که باید هر چه زودتر تصمیم درستی در مورد آن گرفته شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۳    
ایستانیوز:پس از اتفاقاتی که در چند ماه اخیر بازار و اقتصاد را درگیر کرد و با خروج ایالات متحده امریکا از برجام تشدید شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۳    
ایستانیوز:حسین سلاح ورزی نایب رئیس اتاق ایران در پیشنهادی به شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، خواستار فریز دو ساله در بازپرداخت بدهی های فعالان اقتصادی به دولت و بانک ها برای عبور از شرایط دشوار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۳    
ایستانیوز:رئیس مجمع کارآفرینان ایران گفت: بورس یک بستر شفاف است و تاکنون به اهداف خود در تنظیم بازار ها و ایجاد شفافیت دست یافته است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز:تعدادی از مشمولان سهام عدالت تاکنون شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده اند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز:لزوم ارائه گواهی برگشت ارز حاصل از صادرات جهت استرداد حقوق ورودی گمرک ابلاغ شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۸    
ایستانیوز:در یکی از فرودگاه های اطراف تهران، برای اولین بار هلی کوپتر قاچاق کشف شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۳    
ایستانیوز: انواع مدل های اوراق بهادار بیمه ای که می تواند به عنوان ابزاری برای تأمین مالی شرکت های بیمه ایرانی به کار گرفته شود و براساس نیازها و پتانسیل های بازار بیمه ایران بومی سازی و طراحی شده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۳    
ایستانیوز: شرکت بیمه کوثر به منظور حمایت از فعالان عرصه صنعت و فن اوری در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک حضور یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۸    
ایستانیوز:بانک صادرات ایران در راستای توسعه زیر بناهای اقتصادی کشور، با اختصاص 126 هزار میلیارد ریال، زمینه بهره برداری از 8 طرح کلان اقتصادی را فراهم کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۸    
ایستانیوز:بازار سرمایه آن از بخش از اقتصاد است که ورود سرمایه های سرگردان به آن، علاوه بر اینکه با بازدهی قابل قبولی همراه است، اثر سو بر اقتصاد ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۳    
ایستانیوز:مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت بیمه دانا روز 15 مرداد ماه جاری در محل ساختمان سعدی این شرکت برگزار خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۳    
ایستانیوز:عضو شورای پول و اعتبار ضمن تکذیب خبر نهایی شدن پمپاژ ارز صادراتی به بازار ثانویه، گفت: هنوز این موضوع قطعی نشده اما مباحثی در این خصوص در دست بررسی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۸    
ایستانیوز:در معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 83 هزار تومان افزایش، به سه میلیون و 608 هزار تومان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۸    
ایستانیوز:عضو اتحادیه طلا و جواهر ضمن اعلام افزایش افزایش 110 هزار تومانی قیمت سکه از صبح تا ظهر امروز، گفت: شرایط بازار سکه و طلا به گونه ای شده که حتی تا یک ربع دیگر هم قابل پیش بینی نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۸    
ایستانیوز:فعالان قراردادهای آتی سکه طلا در بورس کالا از فردا نمی توانند موقعیت فروش و خرید داشته باشند. این تصمیم با توجه به اطلاعیه ای مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالا، گرفته شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۳    
ایستانیوز:رئیس کمیته پولی و بانکی مجلس، از نهایی شدن طرح 199 ماده ای قانون جامع بانکداری جمهوری اسلامی ایران در این کمیته و آغاز بررسی آن در صحن کمیسیون اقتصادی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز:معامله گران امروز در حالی با پرش دسته جمعی شاخص های منتخب بورسی شاهد اقبال خریداران سهام به گروه پتروشیمی ها و هلدینگ های آنها بودند که انتشار شایعه رفع تکلیف در فروش ارز صادراتی به نرخ ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز:یک مقام مسئول گفت: هر چند اعلام نام خریدار ظرف بیست روز آینده و با قطعیت معامله به طور رسمی منتشر می شود، اما بررسی ها نشان می دهد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز:معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: تغییر قیمت سیمان و محصولات سیمان بر بدون هماهنگی با این سازمان حمایت غیرقانونی و با متخلفان برخورد خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۸    
ایستانیوز:بیمه مرکزی بیشترین و کمترین شکایات واصله و رد شده از شرکت های بیمه را اعلام کرده که طی آن بیمه ایران بدلیل داشتن بیشترین سهم از بازار، بیشترین تعداد شکایات را از آن خود کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۳    
ایستانیوز:با گذشت چند روز از آخرین اطلاعیه بانک ملی ایران خطاب به صاحبان حساب های دارای اطلاعات ناقص، هنوز بخش قابل توجهی از این حساب ها بدون تکمیل اطلاعات هویتی باقی مانده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۸    
ایستانیوز:شرکت کاشی روماک نایین با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان اصفهان به بهره برداری می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۸    
ایستانیوز:بانک سرمایه در خصوص تعطیلی شعب این بانک در استان خوزستان اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۳    
ایستانیوز:تازه ترین گزارش از وضعیت بانک تجارت نشان از زنگ خطر جدی دارد چراکه زیان این بانک از80هزارمیلیارد ریال در پایان سال گذشته با رشد22درصدی به رقم97هزار و 538میلیارد ریال در پایان بهار امسال ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۳    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک پارسیان در مراسم گشایش 342مین شعبه این بانک در شهرک ژاندارمری از برنامه های بانک برای افزایش سرمایه و استراتژی هدفمند متناسب با تغییرات شاخص های اقتصادی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۸    
ایستانیوز:در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، سرمایه گذاران و کارشناسان وال استریت درباره اینکه آیا طلا به کف قیمت رسیده و در هفته جاری صعود خواهد کرد، به دو دسته مساوی تقسیم شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۸    
ایستانیوز:نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری بانک ایران زمین در سال 97 اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:شرکت اعتبارسنجی حافظ سامان ایرانیان مجوز ورود به حوزه رتبه بندی بنگاه های اقتصادی را از کمیته ارزیابی صلاحیت مؤسسات رتبه بندی دریافت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۵    
ایستانیوز:بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس در مورد تنش های موجود میان ایران و آمریکا و احتمال مذاکره بین این دو کشور گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز:امارات و کویت به تبعیت از سعودی ها، صادرات نفت از باب المندب را به حالت تعلیق درآوردند
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز:دولت در تصمیم جدیدی قرار را بر این گذاشته تا دلار 4200 تومانی را تنها برای کالاهای اساسی و دارو اختصاص داده و واردات مواد اولیه و کالاهای واسطه ای را به بازار ثانویه موکول کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۰    
ایستانیوز:مدیریت توسعه بازار مشتقه؛ از فردا یکشنبه مبلغ وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه به 9 میلیون و50 هزار تومان افزایش می یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۰    
ایستانیوز:ولی الله سیف ، نوزدهمین رییس کل بانک مرکزی در حالی با ساختمان بلندمرتبه میرداماد خداحافظی کرد که هم در اولین روزهای حضورش در دفتر ریاست کل بانک مرکزی و هم در روزهای پایانی حضور در این سمت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت انواع موبایل های4G وجود در سطح بازار تهران است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۰    
ایستانیوز:رییس کل سازمان امور مالیاتی، هادی خانی را به سمت مدیرکل دفتر بازرسی ویژه، مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی این سازمان منصوب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۵    
ایستانیوز:جزییات اولویت های کالایی در بانک عامل در سامانه جامع تجارت اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۵    
ایستانیوز:شاپرک در پی عدم ارسال مستندات لازم از سوی شرکت های خدمات پرداخت،برای اثبات سلامت درگاه هایی که به طور موقت از انسداد خارج شده بودند 573درگاهی که قبلا مسدود و سپس فعال شده بودند را دوباره ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۰    
ایستانیوز: مدیر عامل بانک پارسیان با اشاره به اینکه بازپرداخت سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج تا سقف 400 میلیون تومان انجام شده، از باز پرداخت سقف های بالاتر در آینده نزدیک خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۵    
ایستانیوز: مدیرعامل مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه گفت:در نظام بانکی با تمرکز ریسک مواجه هستیم در حالی که در بازار سرمایه این ریسک توزیع می شود و این موضوع سبب می شود که تامین مالی در بازار سرمایه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۰    
ایستانیوز:کالاهای پلاتفرمیت، حلال 402، حلال 404و ریفورمیت پالایش نفت تبریز، بلندینگ نفتا حلال 410پالایش نفت شیراز، بوتان، پروپان، گاز مایع صنعتی و برش سنگین پتروشیمی بندر امام روز جاری عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز:بانک مرکزی از اعطای 362 هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات به 52 هزار و 400 بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز:نایب رییس مجلس آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه درباره مشکلات موسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز:بانک مرکزی خلاصه نتایج گزارش متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در هفته منتهی به 29 تیرماه را اعلام کرد که طی آن قیمت 8 گروه نسبت به هفته قبل از آن افزایش و یک گروه کاهش نشان داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۵    
ایستانیوز:تازه ترین تحلیل شورای جهانی طلا نشان می دهد که 3 عامل مهم در شش ماه دوم 2018 میلادی بر قیمت جهانی طلا تاثیر خواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۰    
ایستانیوز:یکی از کمیاب ترین مدل های موجود Porsche 911 Targa در ایران.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۰    
ایستانیوز:تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز شنبه 6 مردادماه عرضه 155 هزار و 751 تن وکیوم باتوم، مواد شیمیایی، مواد پلیمری، گوگرد و سلاپس واکس را تجربه می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۵۵    
ایستانیوز:سامانه خدمات سیار بانک ملی ایران با حضور دکتر محمد رضا حسین زاده مدیر عامل، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و تنی چند از مسئولان بانک ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۰    
ایستانیوز: نشست علمی انجمن زنان پژوهشگر تاریخ درروزچهارشنبه سوم مردادماه 1397 در سالن دکتر پرهام سازمان اسنادوکتابخانه ملی ایران با حضور جمعی ازاعضای انجمن و پژوهشگران برگزار گردید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۰    
ایستانیوز:شکاف درآمدی در همه کشورهای جهان، به خصوص کشورهای درحال توسعه به چشم می خورد. این روزها که شرکت های خصوصی ایرانی با دستمزدهای کلان مدیران خود را تشویق می کنند می توانند از تجربه های جهانی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۰    
ایستانیوز:بنگاه های کوچک و متوسط یا SME ها، با توجه به اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران به عنوان یکی از مهم ترین راهکارهای مقابله با تحریم های جدید مورد توجه قرار گرفته اند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۰    
ایستانیوز:بانک ملی ایران در راستای کمک به رونق بخش های مختلف اقتصادی، بیش از 351 هزار و 679 فقره تسهیلات به ارزش 162 هزار و 704 میلیارد ریال طی سه ماه ابتدای امسال به اقتصاد کشور تزریق کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:مشکلات اقتصادی در ونزوئلا عمدتا نتیجه سیاست های مادورو است. به جای کاهش هزینه ها، مادورو تصمیم گرفت پول بیشتری چاپ کند و به تورم بیشتر دامن بزند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:صندوق بین المللی پول در آخرین گزارش ارزیابی سالانه اقتصاد خود نوشت: 4 دهه اصلاحات در چین باعث شد این کشور به عنوان یکی از فقریر ترین کشورهای جهان به دومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۰    
ایستانیوز:مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا روز یکشنبه 22 مهرماه جاری با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز: آقای دکتر همتی متاسفیم که نمی توانیم انتصاب شما را به ریاست بانک مرکزی تبریک بگوییم، چون میراثی که به شما رسیده چنان عقبه تلخ و نامیمونی دارد که دیگر جایی برای تبریک گفتن به کسی که این سمت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:حسین عابدینی، تحلیلگر اقتصادی در روزنامه شرق نوشت: بالاخره بعد از حدود یک سال فشار پیاپی برای تغییر سیف، با رأی هیئت دولت و دو هفته قبل از برگزاری مجمع بانک مرکزی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کشف 700 مورد تخلف در امر واردات کاغذ خبر داد و رقم این تخلفات را 10 میلیارد تومان اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز:حسین قریبی، دستیار وزیر امور خارجه در گفت وگو با روزنامه ایران می گوید: هیچ کشوری اطلاعات خود را بویژه اگر ذره ای حساسیت داشته باشد در اختیار دیگران قرار نمی دهد ...