یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۸May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 10 مرداد 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مرداد 1397 ایستا نیوز 2 مرداد 1397 ایستا نیوز 3 مرداد 1397 ایستا نیوز 4 مرداد 1397 ایستا نیوز 5 مرداد 1397 ایستا نیوز 6 مرداد 1397 ایستا نیوز 7 مرداد 1397 ایستا نیوز 8 مرداد 1397 ایستا نیوز 9 مرداد 1397 ایستا نیوز 10 مرداد 1397 ایستا نیوز 11 مرداد 1397 ایستا نیوز 12 مرداد 1397 ایستا نیوز 13 مرداد 1397 ایستا نیوز 14 مرداد 1397 ایستا نیوز 15 مرداد 1397 ایستا نیوز 16 مرداد 1397 ایستا نیوز 17 مرداد 1397 ایستا نیوز 18 مرداد 1397 ایستا نیوز 19 مرداد 1397 ایستا نیوز 20 مرداد 1397 ایستا نیوز 21 مرداد 1397 ایستا نیوز 22 مرداد 1397 ایستا نیوز 23 مرداد 1397 ایستا نیوز 24 مرداد 1397 ایستا نیوز 25 مرداد 1397 ایستا نیوز 26 مرداد 1397 ایستا نیوز 27 مرداد 1397 ایستا نیوز 28 مرداد 1397 ایستا نیوز 29 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 مرداد 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 115 هزار تومان افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۴    
ایستانیوز:در ویکی پدیا واژه کارمند اینگونه تعریف شده است، کارمند کسی است که به ازای انجام کار فکری در دستگاهی اداری، حقوق دریافت می کند و بناست که به طور درازمدت اشتغال داشته باشد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده سوییت در شمال شهر تهران طی امرداد ماه 97 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۹    
ایستانیوز:تصویری از یک آگهی عجیب اجاره آپارتمان را مشاهده می کنید که مبلغ ودیعه و اجاره بهای آن دیدنی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۰    
ایستانیوز:مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی به همراه مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در سالن دولت الکترونیک (سالن 41) بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ شرکت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۳۰    
ایستانیوز:وزیر صنعت، معدن و تجارت به گمرک دستور داد تا صادرات هرگونه روغن نباتی ممنوع شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۹    
ایستانیوز:شرکت چینی هواوی سازنده انواع گوشی های هوشمند در جهان توانست با کنار زدن اپل به دومین فروشنده برتر تلفن همراه مبدل شود. در این میان سامسونگ هنوز رتبه اول را در اختیار دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۴    
ایستانیوز:پس از بازگشت تحریم ها و اعمال فشار بر اقتصاد و صنعت کشور، دولت تصمیم به ممنوعیت واردات خودرو گرفت و یکی از قربانیان این جریان را می توان خودرو های هیبریدی دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز:شایعاتی مبنی بر خروج علی اصغر سفری، مدیر عامل اسبق بانک اقتصاد نوین در رسانه ها منتشر شده بود که این موضوع تکذیب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز:بانک مرکزی از احمد توکلی رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به دلیل نشر اکاذیب شکایت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۱    
ایستانیوز:با تصویب هیات مدیره سازمان بورس اولین Fund of funds بازار سرمایه در فرابورس راه اندازی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۶    
ایستانیوز:سفیر تایلند در تهران امروز ضمن حضور در ساختمان سردار اسعد بختیاری (محل سابق موزه بانک ملی ایران)، از موزه و زورخانه این بانک بازدید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۶    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک اقتصادنوین در خصوص شرایط اقتصادی حال حاضر کشور گفت: با تصمیمات جدیدی که تیم اقتصادی دولت در کنار مجلس اتخاذ و پیاده سازی خواهند کرد تا حدی آرامش به بازارها باز خواهد گشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۱    
ایستانیوز:برخلاف تصور عموم، شاخص سنجش ارزش یک ارز نسبت به ارز دیگر، نه نرخ برابری آن، بلکه برابری قدرت خرید است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۶    
ایستانیوز:بازار بی ثبات است و بازگرداندن ثبات به آن، همان طور که رئیس جدید بانک مرکزی هم اعلام کرده، باید در اولویت قرار بگیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۶    
ایستانیوز:توسعه نیافتگی دردی است تاریخی که همچنان درمان به روزتر می خواهد. عده ای به راهکار امروزی می اندیشند و برخی ریشه این بی تدبیری را در کندوکاو گذشته می جویند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۶    
ایستانیوز:در پایش ملی کسب و کار طی 3 دوره پاییز و زمستان 1396 و بهار 1397، غیرقابل پیش بینی بودن و تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات به عنوان نامساعدترین مؤلفه کسب وکار معرفی شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۵    
ایستانیوز:یکی از معاونین وزیر صنعت، معدن و تجارت با دستور بازپرس دادسرای تهران بازداشت و آزاد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۵    
ایستانیوز:دستور العمل تنظیم بازار محصولات پتروشیمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شدکه بر اساس آن شروط صادرات محصولات پتروشیمی مشخص و محصولات صنایع پایین دستی مشمول قیمت گذاری شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۵    
ایستانیوز:هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، مواد دیگری از لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها را تصویب و به مجلس شورای اسلامی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۰    
ایستانیوز:توقف نماد بانک قوامین در بورس اوراق بهادار از 14 ماه نیز گذشت!
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۵    
ایستانیوز:محمود بهمنی گفت: هیچ بانکی این تصور را ندارد که پولی را می دهد و نمی تواند پس بگیرد. اگر چنین اتفاقی رخ داده است حتما پشت آن یک فسادی وجود دارد که باید با آن برخورد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۰    
ایستانیوز:رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از تدوین بسته جدید ارزی از سوی دولت تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: موضوع تبدیل ارز گردشگران ورودی و خروجی در بسته جدید تعیین تکلیف می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۰    
ایستانیوز:در شرایطی که فضای عمومی جامعه، یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات را در حمایت از نخبگان علمی و استفاده از ظرفیت های آنها می داند، بانک ملی به صورت عملیاتی به این فضا ورود کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز: استانداری بوشهر از اقدامات بانک صادرات ایران در حمایت از تولید، اشتغال در عرصه کارآفرینی تقدیر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:تقدیر رئیس سازمان بهزیستی از بانک ملّی ایران رئیس سازمان بهزیستی کشور از مدیرعامل بانک ملی ایران به دلیل ایجاد بستر مناسب برای جذب مشارکت های مردمی و حمایت از نیازمندان تقدیر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس با بررسی با اولویت طرح اصلاح قانون چک موافقت کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۰    
ایستانیوز: نظارت و کنترل در تمامی ابعاد به ویژه در مراکز درمانی باید جدی گرفته شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۰    
ایستانیوز: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ابراز کرد: تخصیص بهینه منابع باید به نحوی صورت گیرد که آثار مثبت آن در شاخص های اقتصادی از جمله رشد تولید و ایجاد اشتغال کاملا مشخص و ملموس باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز:یک کارشناس بانکی با تاکید بر تداوم حمایت های گسترده نظام بانکی از بنگاه های اقتصادی کشور گفت:توزیع منابع بانکی به منظور افزایش تولید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز: پیرو اطلاعیه پست بانک ایران در خصوص مسدودشدن برخی از حساب های اشخاص، حساب های مذکور به صورت موقت تا تاریخ 18مردادماه سال جاری فعال شده و از این تاریخ به بعد و در صورت تکمیل نکردن اطلاعات ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک گردشگری بر لزوم افزایش نرخ سود بانکی به صورت موقت و کوتاه مدت در شرایط فعلی تاکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:با وجود نوسان افزایشی قیمت ماهانه اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن از ابتدای امسال تاکنون، هزینه استفاده از امتیاز این تسهیلات همچنان پایین تر از سطح سال گذشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:مدیرعامل بورس کالا اعلام کرد: باید توجه داشت که ساعت کار بازار آتی سکه در ایران پس از بازگشایی بازار نقد است، بنابراین نمی تواند بر بازار نقد تاثیر گذار باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:مدیر عامل بانک ایران زمین، روز گذشته با حضور در غرفه بانک ایران زمین در دومین دوره جشنواره روز جنگلبان گفت: در مراسمی که امروز برگزار شد شاهد حضور مردان و زنانی بودیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز:رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: به دنبال افزایش نرخ ارز در بازار غیررسمی در چند روز اخیر، حباب قیمت ها در بازار خودرو نیز بزرگتر شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز:بانک رفاه کارگران در مقطع چهار ماهه ابتدای سال جاری، بالغ بر 11.725 میلیارد ریال ضمانتنامه ریالی صادر کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۰    
ایستانیوز:شرکت لنوو (Lenovo) مدعی شده است که نخستین گوشی هوشمند مجهز به فناوری اینترنت 5G با برند و به نام خود ثبت خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۰    
ایستانیوز:شرکت ژاپنی سونی با انتشار گزارش مالی سه ماهه دوم سال جاری 2018 میلادی خود از روند نزولی و رو به تضعیف بخش موبایل سونی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۰    
ایستانیوز:با وجود هشدارها درباره آسیب پذیری گسترده ی روترهای میکروتیک در سطح شبکه کشور، بسیاری از کاربران و مدیران نسبت به به روزرسانی و رفع آسیب پذیری این تجهیزات اقدام نکرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۰    
ایستانیوز:اپل، آمازون و گوگل بیشترین شانس را برای ثبت نام خود به عنوان نخستین شرکت با ارزش 1 تریلیون دلار در دنیا، دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۵    
ایستانیوز:آمار گمرک حاکی از آن است که در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از 10 هزار دستگاه خودروی سواری وارد ایران شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۷    
ایستانیوز:یک مقام مسئول، از انتشار اوراق اجاره برای یک شرکت ریلی به مبلغ 300 میلیارد ریال به منظور تامین مالی خرید واگن های جدید خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۲    
ایستانیوز:هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با 40 امضا اعلام وصول کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۷    
ایستانیوز:وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای، شرایط جدید ثبت سفارش گروه 4 کالایی را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۲    
ایستانیوز:بسته جدید ارزی بانک مرکزی به زودی به دولت ارائه می شود و پس از بررسی و اعمال نظر سازمان برنامه وبودجه مورد تصویب ستاد اقتصاد مقاومتی قرار می گیرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۷    
ایستانیوز:تعدادی از نمایندگان به دنبال تاسیس بانکی جدیدی برای تامین مالی سرمایه طرح های توسعه زیر مجموعه بانک مرکزی هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۷    
ایستانیوز:برای اینکه ما بتوانیم شانسی داشته باشیم تا از تغییرات اقلیمی به سلامت گذر کنیم، باید تا میانه قرن حاضر میزان انتشار کربن را تقریبا به صفر برسانیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۷    
ایستانیوز:پژوهشگر اقتصاد توسعه با اشاره به صحبت های اخیر وزیر راه و شهرسازی گفت: بهای مسکن به 12 برابر درآمد سالانه خانوار رسیده در حالی که حد تحمل آن 5 برابر است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:رییس مجلس شورای اسلامی سوال از رییس جمهور را با 5 محور اقتصادی اعلام وصول کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت کارگزاری کارآمد اعلام کرد: رشد بورس با شیب ملایم و مثبت ادامه می یابد اما تحولات سیاسی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:سفیر ایران در انگلیس گفت: اگر ایران نتواند درباره FATF به یک جمع بندی مناسب دست یابد ممکن است با دست خودمان نظام بانکی و مالی را دچار تحریم های تحمیلی کنیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس با تهیه طرح تاسیس بانک تک شعبه ای توسعه ایران، خواستار تغییر اساسنامه 5 بانک توسعه صادرات، توسعه تعاون، کشاورزی، مسکن و صنعت و معدن شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:انجمن ملی لیزینگ ایران هشدار داد که مشتریان در زمان خرید خودرو نسبت به اعتبار شرکت ها و اشخاص آگهی دهنده تحت نام لیزینگ دقت کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:بالغ بر 1.3 میلیون فقره چک به ارزشی حدود 135 هزار میلیارد ریال طی خرداد ماه در کل کشور برگشت خورد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 7 و 3.3 درصد کاهش نشان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:بورس انرژی امروز کالاهای حلال 502 و حلال 503 پالایش نفت اصفهان، قطران ذوب آهن اصفهان، پروپیلن پالایش نفت شازند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:مدیرعامل بورس تهران اعلام کرد: در چهار ماهه اول سال 97، تعداد 55 هزار کد جدید معاملاتی در بورس تهران و 22 تالار منطقه ای ایجاد شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۴    
ایستانیوز:فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از ممنوعیت خرید و فروش دلار و دیگر ارزها در فرودگاه ها خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۴    
*شهاب الدین رحیمی
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۹    
ایستانیوز:پای تلاطمات ارزی به مرز هم کشیده شد. کرایه حمل بار در مسیر های بین المللی به روال سنتی به صورت ریالی پرداخت می شد، اما با افزایش نرخ ارز ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۹    
ایستانیوز:فرماندار تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی مردم در مصرف آب، گفت: فعلا برنامه ریزی برای سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد.