شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 1 مرداد 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مرداد 1397 ایستا نیوز 2 مرداد 1397 ایستا نیوز 3 مرداد 1397 ایستا نیوز 4 مرداد 1397 ایستا نیوز 5 مرداد 1397 ایستا نیوز 6 مرداد 1397 ایستا نیوز 7 مرداد 1397 ایستا نیوز 8 مرداد 1397 ایستا نیوز 9 مرداد 1397 ایستا نیوز 10 مرداد 1397 ایستا نیوز 11 مرداد 1397 ایستا نیوز 12 مرداد 1397 ایستا نیوز 13 مرداد 1397 ایستا نیوز 14 مرداد 1397 ایستا نیوز 15 مرداد 1397 ایستا نیوز 16 مرداد 1397 ایستا نیوز 17 مرداد 1397 ایستا نیوز 18 مرداد 1397 ایستا نیوز 19 مرداد 1397 ایستا نیوز 20 مرداد 1397 ایستا نیوز 21 مرداد 1397 ایستا نیوز 22 مرداد 1397 ایستا نیوز 23 مرداد 1397 ایستا نیوز 24 مرداد 1397 ایستا نیوز 25 مرداد 1397 ایستا نیوز 26 مرداد 1397 ایستا نیوز 27 مرداد 1397 ایستا نیوز 28 مرداد 1397 ایستا نیوز 29 مرداد 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 مرداد 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۳۵    
ایستانیوز: محمد اسلامی استاندار مازندران و دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در نشست مشترک که درمحل این بانک برگزار شد بر ضرورت حمایت از طرح های اشتغالزائی تأکید نمودند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۵    
ایستانیوز:به پاسداشت اهتمام در ایفای مسئولیت اجتماعی و دفاع از کالای ایرانی، جایزه ملی مسئولیت اجتماعی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری (CSR) به بانک انصار اهدا شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۰    
ایستانیوز:اهدای جایزه عباس کیارستمی و انتخاب بهترین چهره تلویزیونی سال برای اولین بار توسط مردم از طریق اپلیکیشن تاپ صورت می گیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۰    
ایستانیوز: به منظور ارائه تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از ایجاد اشتغال تفاهم نامه همکاری بانک توسعه تعاون و سازمان بهزیستی امضاء گردید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز: طی مراسمی در جلسه شورای مدیران بانک دی با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک از سامانه ریسک عملیاتی رونمایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز:مدیرعامل ببمه آرمان به اتفاق سه تن از معاونان این شرکت از فعالیت های بیمه ای شعبه اهواز بازدید کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز:ایران خودرو با انتشار بخشنامه ای به نمایندگان خود در سراسر کشور، محصول جایگزین برای خودروی تندر 90 را مشخص کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۶    
ایستانیوز:استانداری تهران طی بخشنامه ای ساعت کار بانک ها را به آنها ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۶    
ایستانیوز: در سال حمایت از کالای ایرانی، دومین کنفرانس ملی ساخت ایران با حمایت بانک گردشگری برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: توسعه خدمات نوین بانکی زمینه کاهش هزینه ها و مدیریت زمان را فراهم می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز: سفیر الجزایر در تهران امروز ضمن بازدید از موزه بانک ملی ایران، مجموعه سکه و اشیا نگهداری شده در این موزه را نشان دهنده عمق تاریخ کشور عنوان کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۶    
ایستانیوز:در حالی محمود احمدی دبیر کل بانک مرکزی با توجه به پایان یافتن موعد خدمتش امروز از بانک مرکزی خداحافظی کرد که جانشینی برای وی مشخص نشده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۶    
ایستانیوز:بورس کالا با انتشار اطلاعیه رسمی از تغییر ساعت شروع جلسه معاملاتی قراردادهای آتی سکه طلا و زعفران خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۱    
ایستانیوز: مدیرعامل بیمه سامان با بیان این نکته که این شرکت در سال گذشته 31 درصد رشد حق بیمه داشته است اعلام کرد: در مجمع این شرکت از 376 میلیارد ریال سود محقق شده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۱    
ایستانیوز: مجمع عمومی سالیانه بانک پاسارگاد برای بررسی صورت های مالی این بانک در مقطع منتهی به پایان تیرماه سال جاری، به دلیل به حد نصاب رسیدن سهامداران به تنفس خورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۱    
ایستانیوز: صلاحیت عضوجدید هیات مدیره بیمه آسیا به عنوان نماینده شرکت صبامیهن تایید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۱    
ایستانیوز: قائم مقام بانک مرکزی در خصوص مسائلی که برای تولیدکنندگان در کشور ایجاد شده گفت: با تعامل بیشتر دولت و بخش خصوصی و با صبر و متانت باید مسائل را مرور کنیم و تدابیر لازم را برای حل این مسائل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۰    
ایستانیوز:تنها پس از دو روز رشد شاخص بازار سرمایه در این هفته امروز قیمت ها بار دیگر روند کاهشی را ادامه دادند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۵    
ایستانیوز:دبیر کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران با تاکید بر اینکه حجم نقدینگی به حدی بالا است که هر بازاری را دچار تلاطم می کند گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۵    
ایستانیوز:قیمت سکه آتی تحویل دی ماه 1397 به بیش از 3 میلیون و 900 هزار تومان رسید، همچنین قیمت سکه آتی تحویل شهریور ماه سال 1397 بیش از 3 میلیون و 500 هزار تومان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۰    
ایستانیوز:مدیر گروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی وبانکی گفت: کاربردهای اصلی ارز رمزپایه ملی جذب سرمایه گذاری خارجی،پول دیجیتال برای کسب و کارهای مجازی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۰    
ایستانیوز:دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: در خصوص اینستاگرام فعلا هیچ بحث خاصی نشده و در صورتی که خدمات پایدار داخلی در حوزه پیام رسان ها ایجاد شود، این احتمال وجود دارد که تلگرام رفع فیلتر شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۰    
ایستانیوز:شورای اقتصاد درخواست وزارت راه و شهرسازی برای انتشار اوراق مشارکت به میزان 6 هزار میلیارد ریال جهت ایمن سازی و نگهداری راه های شریانی کشور را تصویب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۰    
ایستانیوز:در هیاهوی التهاب ارزی و فضای ناآرام اقتصادی، بانک های خصوصی هم نافرمانی از دستورات شورای پول و اعتبار را پیش گرفته و سودهای بالای 21 درصد به مشتریان خود می دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۰    
ایستانیوز:هکرهای موفق به برداشت تقریبا یک میلیون دلار از بانک پی آی آر روسیه شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۵    
ایستانیوز:هیات سرمایه گذاری کنسرسیوم فیلیپینی – چینی به ریاست دوونشیا نماینده ویژه رئیس جمهور فیلیپین و رئیس اسبق مجلس نمایندگان این کشور و چن رئیس گروه پتروشیمی شیانگلو در سفر به کشورمان با علی اشرف ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز:کارشناس مسائل ارزی و بانکی با اشاره به جو روانی کوتاه مدت بازار ثانویه گفت: اگر در بازار ثانویه چشم اندازهای روشن و دقیق ایجاد می کردیم طبیعتاً شاهد اثر بیشتری از این بازار بر شرایط اقتصادی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر ارزان قیمت بازار تهران است که کمتر از 30 میلیون تومان طی تیر 97 در سطح بازار قیمت خورده است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:مشاوررئیس سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به عدم ثبت نام جدید برای سهام عدالت، ادامه فعالیت نیروی انسانی شاغل درتعاونی های شهرستانی منتفی است اما به زودی طلب مانده این افراد پرداخت خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:رئیس پلیس راه آهن کشور از دستگیری فردی خبر داد که قصد جابجایی 150 هزار دلار و 40 هزار یورو را به صورت مخفیانه و جاسازی شده از استان خراسان رضوی به تهران داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:مدیر کل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی اعلام کرد: لیست همه دریافت کنندگان ارز به نرخ رسمی را تا چند روز آینده منتشر خواهیم کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۵    
ایستانیوز:با تسهیلات خرید دین بانک ملی ایران، می توان نقدینگی را پیش از موعد مقرر و سر رسید اسناد و اوراق تجاری دریافت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۰    
ایستانیوز:معاون نظارت بانک مرکزی با اشاره به اینکه آخرین برنامه بانک مرکزی این بوده که بانک های نظامی را در بانک های دولتی ادغام کنیم، گفت: این اقدام موجب رقابت پذیری بیشتر می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۰    
ایستانیوز:گروه مالی سامان در راستای حمایت از توسعه گردشگری داخلی در سال حمایت از کالای ایرانی، از بیست ویکمین جشنواره تابستانی کیش حمایت می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بورس کالا گفت: بورس آتی سکه به فعالیت خود ادامه می دهد و خبر متوقف شدن آن کذب است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۵    
ایستانیوز:کارشناس اقتصاد بین الملل گفت: در حال حاضر قیمت سکه در بازار حدود 700 هزار تومان حباب دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۵    
ایستانیوز:ماجرا از اعتراضات پی درپی سپرده گذاران در سال گذشته شروع شد؛ قانونی در سال 83 تصویب شد و ابلاغ آیین نامه آن حدود چهار سال طول کشید و در سال 88 بالاخره کلید خورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۵    
ایستانیوز:کمیسیون های صنایع، بازار پول و سرمایه، سرمایه گذاری، احداث و خدمات فنی و مهندسی و معادن اتاق ایران در تازه ترین نشست مشترک خود راه های برون رفت از شرایط فعلی و کاهش اثر تحریم را مورد بحث و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۰    
ایستانیوز:تمام کشورها در دنیا در مقاطعی به دلایل مختلف دچار چالش های سیاسی می شوند و اگر از همراهی همکاران اقتصادی شان در دنیا بهره مند نشود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۰    
ایستانیوز:پایش ملی کسب و کار که از سوی مرکز آمار و اطلاعات اتاق ایران انجام می شود، نشان می دهد که شاخص فضای کسب و کار در بهار 97 وضعیت بدتری نسبت به زمستان 96 پیدا کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۵    
ایستانیوز:مسئولان عالی رتبه کشور معتقدند در شرایط کنونی و برای برون رفت از وضعیت بی ثباتی اقتصادی کشور باید کار را به دست بخش خصوصی سپرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۲    
ایستانیوز:مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا راس ساعت 14 روز یکشنبه 31 تیر ماه با حضور بیش از 90 درصد از سهامداران در محل هتل پارسیان انقلاب تهران برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۷    
ایستانیوز:شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال به علاقمندان گوشی های نوکیا این نوید را داده که این گوشی نوکیا ایکس 5 مختص کاربران چینی نخواهد بود و به زودی عرضه جهانی آن آغاز می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۲    
ایستانیوز:به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد پد شارژر بی سیم سامسونگ قادر است هم زمان یک گوشی گلکسی اس 9 و ساعت هوشمند گلکسی واچ را شارژ کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۲    
ایستانیوز:تغییر ساعت ارائه خدمات به مشتریان در ادارات و شعب استان که از نیمه تیرماه جاری اعمال شده بود تا اطلاع ثانوی تمدید شد.