سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۷Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 26 آذر 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 آذر 1397 ایستا نیوز 2 آذر 1397 ایستا نیوز 3 آذر 1397 ایستا نیوز 4 آذر 1397 ایستا نیوز 5 آذر 1397 ایستا نیوز 6 آذر 1397 ایستا نیوز 7 آذر 1397 ایستا نیوز 8 آذر 1397 ایستا نیوز 9 آذر 1397 ایستا نیوز 10 آذر 1397 ایستا نیوز 11 آذر 1397 ایستا نیوز 12 آذر 1397 ایستا نیوز 13 آذر 1397 ایستا نیوز 14 آذر 1397 ایستا نیوز 15 آذر 1397 ایستا نیوز 16 آذر 1397 ایستا نیوز 17 آذر 1397 ایستا نیوز 18 آذر 1397 ایستا نیوز 19 آذر 1397 ایستا نیوز 20 آذر 1397 ایستا نیوز 21 آذر 1397 ایستا نیوز 22 آذر 1397 ایستا نیوز 23 آذر 1397 ایستا نیوز 24 آذر 1397 ایستا نیوز 25 آذر 1397 ایستا نیوز 26 آذر 1397 ایستا نیوز 27 آذر 1397 ایستا نیوز 28 آذر 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 30 آذر 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۰    
ایستانیوز:شرکت به پرداخت ملت با 23.54 درصد کل تراکنش های کارتخوان فروشگاهی فعال سیستمی و 13 درصد از سهم کل تعداد ابزار کارتخوان فروشگاهی فعال سیستمی و کسب نمره شاخص 1 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۵    
ایستانیوز:سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، ارزش صندوق های قابل معامله (ETF) در بازار سرمایه را بیش از 105 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۷    
ایستانیوز: کلیه فعالان حوزه ی بانکی باید تلاش کنند تا به هدف آرمانی کشور در حوزه اقتصاد که همانا نظام پولی اسلامی است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۲    
ایستانیوز: پژوهشکده بیمه آزمون کتبی اکچوئری رسمی بیمه را روز 30دی ماه جاری برگزار می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۲    
ایستانیوز:فردی که به بهانه کمک کردن به افراد سالخورده برای انجام عملیات بانکی، آن ها را فریب و پس از سرقت کارت عابر بانک اقدام به خالی کردن حساب بانکی آن ها می کرد با 30 فقره سرقت دستگیر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۳    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع تلویزیون سایز بزرگ در سطح بازار تهران است؛ شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا 10 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۳    
ایستانیوز: مسوولان بانک مرکزی و پژوهشکده پولی و بانکی از دکتر امیر رضایی به عنوان پژوهشگر برتر بانک مسکن تقدیر کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۳    
ایستانیوز:استاندار مازندران در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان مازندران، گفت: خوشبختانه این بانک منابع قابل توجهی را به بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی استان اختصاص داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۸    
ایستانیوز: فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در نشست با مدیران امور سرمایه انسانی و پشتیبانی و طرح و برنامه در آستانه بیست ودومین سالگرد این بانک بر لزوم ارتقاء تعلق سازمانی تأکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۳    
ایستانیوز:بازار اول و سوم فرابورس در 24 و 25 دی ماه 97 میزبان دو عرضه عمده سهام کنترلی مربوط به شرکت های پتروشیمی غدیر و توسعه و سرمایه گذاری مجاب است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۳    
ایستانیوز:اولین همایش تخصصی مدیران و کارشناسان فاوا و برنامه ریزی موسسه اعتباری کوثر با محوریت خدمات نوین بانکی برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۸    
ایستانیوز:به تازگی شاهد انتشار صورت های مالی حسابرسی شده بانک صادرات بودیم صورت های مالی ای که تحولات خوبی در آن روی داده و همین تحولات زمینه ساز قرارگیری این بانک در مسیر رو به رشد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۴۸    
ایستانیوز:وزیر صنعت گفت:بر اساس بخشنامه بانک مرکزی صادرکنندگان می توانند از محل صادرات خود ملزومات مورد نیاز تولید خود را وارد کرده یا به واردکننده دیگری واگذار کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۸    
ایستانیوز:رییس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به اتهامات متهمان به اخلال در نظام اقتصادی می گوید بانک مرکزی در فرآیند صدور مجوزها برای صرافان نظارت کافی نداشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۸    
ایستانیوز:موتورسیکلت به خصوص در ایران یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه است که بین جوانان محبوبیت دارد و عده زیادی آن را به دلایل مختلف به خودرو ترجیح می دهند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۳    
ایستانیوز:وزیر امور اقتصاد و دارایی از مشخص شدن تکلیف تعهدات ارزی واردات در هفته آینده خبرداد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۳    
ایستانیوز:مرکز آمار نرخ تورم ریالی کالاهای صادراتی در فصل تابستان 97 را برابر 20.9 درصد و نرخ تورم دلاری را 9.3 درصد اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۸    
ایستانیوز:محمدحسن زدا به جای محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۸    
ایستانیوز:شبکه های اجتماعی دوباره در صدر فهرست پردانلودترین اپلیکیشن های سال جای گرفتند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۳۷    
ایستانیوز:یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، به تمامی شرکت های فعال در حوزه مالی پیشنهاد داد تا از فرصت های بکر موجود در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۲    
ایستانیوز:رییس سازمان خصوصی سازی گفت: مراحل ارزیابی و قیمت گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حداکثر تا دو ماه آینده نهایی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۲    
ایستانیوز:رییس پلیس فتا درباره ارزهای رمزنگار گفت: تا به امروز برای هیچ وب سایت اینترنتی در حوزه رمز ارزها مجوز قانونی صادر نشده و این فناوری از سوی نهادهای مسئول در حال بررسی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:سازمان خصوصی سازی به مشمولان هشدار داد مراقب باشند افراد سودجو به بهانه دریافت سود سهام عدالت از آنها اخاذی نکنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:بانک پارسیان به دنبال مشارکت سال گذشته در کمک به مناطق زلزله زده و انصراف از چاپ سررسید، برای نوروز سال 98 نیز تصمیم گرفته که با هدف نهادینه سازی مسئولیت های اجتماعی بانک و کمک های ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:عضویت بانک آینده، در انجمن بانکداران آسیا و اقیانوسیه، تمدید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۷    
ایستانیوز:اطلاعات صندوق سرمایه گذاری اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران بر روی سامانه بام قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۲    
ایستانیوز: مدیرعامل بانک سپه در نامه ای خطاب به مدیران شعب مناطق و رؤسای شعب ممتازمستقل از آنان خواست اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به بنگاه های تولیدی را اولویت نخست برنامه های اعتباری خویش قرار دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۷    
ایستانیوز: پژوهشگر منتخب بانک صادرات ایران در هشتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در حضور مدیران عالی و پژوهشگران نظام بانکی مورد تجلیل قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۲    
ایستانیوز: افتتاح اولین هتل چهار ستاره هوشمند کشور در منطقه توریستی شهمیرزاد استان سمنان با سرمایه گذاری بانک ملی ایران علاوه بر توسعه اشتغال استان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۲    
ایستانیوز: عضو ستاد اسکان بشر سازمان ملل متحد با اشاره به رشد جمعیت در کلان شهرهای جهان،گفت:در حال حاضر چگونگی افزایش تامین مالی شهرداری ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان حائز اهمیت است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۲    
ایستانیوز: مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با حضور در غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه جانبی همایش روز ملی حمل و نقل از مشارکت این بانک برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۴۷    
ایستانیوز: امکان انتخاب کارت های بانک ملت در فرآیند ثبت نام کارت سوخت بانکی برای تمامی مشمولان فراهم شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۲    
ایستانیوز:بیمه آسیا خسارت بازارچه ارتش اصفهان را یک هفته پس از وقوع آتش سوزی پرداخت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۷    
ایستانیوز:بانک ها امروز نرخ خرید تمامی ارزهای مهم را کاهش دادند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۷    
ایستانیوز:رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز با افزایش ناچیزی نسبت به دیروز همراه بوده است اما در روزهای آینده امیدواریم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۲    
ایستانیوز:کامبیز مهدی زاده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از سمت خود استعفا کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۲    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران در حالی امروز شاهد سقوط شاخص کل بورس به 159 هزار واحدی بود که این کانال قبل از این در آخرین روزهای تابستان امسال تجربه شده بود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۲    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سینا در جمع کارکنان از تحقق 87 درصدی سود پیش بینی شده هر سهم بانک در 6 ماهه اول سال جاری خبر دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۲    
ایستانیوز:به تازگی شکایت عجیبی بر علیه شرکت اپل به دادگاه ارائه شده که بر اساس آن اپل به علت دروغگویی در مورد ابعاد و تعداد پیکسل های گوشی های آیفون ایکس، ایکس اس و مکس باید غرامت بپردازد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۴۲    
ایستانیوز:مدیر عامل تامین سرمایه نوین: بورس کالا به مدد ابزارهای مالی مانند اوراق سلف موازی استاندارد، گواهی سپرده کالایی و ابزارهای مشتقه می تواند به نخستین ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۷    
ایستانیوز:وزیر صنعت گفت: داماد رییس جمهور را بر اساس شایسته سالاری به عنوان معاون انتخاب شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۷    
ایستانیوز آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شرق تهران طی آذر ماه 97 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۲    
ایستانیوز:بر اساس اعلام بانک مرکزی، بیش از 70 درصد از درآمد مالیاتی ایران در هفت ماهه نخست سال جاری محقق شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۷    
ایستانیوز:پژوهشگران برتر نظام بانکی امروز در هشتمین همایش بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری معرفی شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۲    
ایستانیوز:با حضور مدیرعامل بانک سپه و مدیر روابط عمومی بانک مرکزی وب سایت جدید اطلاع رسانی بانک سپه رونمایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۲    
ایستانیوز:رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، 6 راهکار کلیدی برای تقویت ارزش پول ملی را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۲    
ایستانیوز:قائم مقام بانک مرکزی گفت: اولین مقوله حائز اهمیت، تقویت و گسترش تعامل مراکز عملی و پژوهشی با نظام بانکی کشور است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۷    
ایستانیوز:درج نماد دو شرکت پتروشیمی فارابی و تولیدی گرانیت بهسرام با صدور اطلاعیه ای رسمی در تابلوی بازار پایه فرابورس تایید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۷    
ایستانیوز:زندان با وثیقه سنگین در انتظار کسانی است که حساب های بانکی شان را اجاره بدهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۷    
ایستانیوز:معاون وزیر ارتباطات گفت: بعد از اتمام مهلت ثبت نام کارت سوخت بانکی، قابلیت ویرایش کارت سوخت بانکی به صورت دائمی فراهم می شود و شهروندان می توانند کارت بانکی دیگری را انتخاب کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۲    
ایستانیوز:رئیس شورای هماهنگی بانکهای دولتی با بیان اینکه هنوز شورای پول و اعتبار دستور کاری برای تغییر نرخ سود تعیین نکرده است، گفت: بانکهای دولتی موافق کاهش نرخ سود سپرده های بانکی هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۷    
ایستانیوز:روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به منظور رسیدگی به مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی و برنامه ریزی برای اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۲    
ایستانیوز:رییس پژوهشکده پولی و بانکی با اشاره به افزایش توجه به بانکداری الکترونیک از سوی بانک ها تاکید کرد که نظام بانکی در حال پوست اندازی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۲    
ایستانیوز:شرکت اعتباری ملل با انتشار یک اطلاعیه شفاف سازی، آخرین تحولات صورت های مالی صاخبان سهام خود را در سامانه کدال منتشر شود.