سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 2 اردیبهشت 1396 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 31 فروردین 1396 جام جم 31 خرداد 1396 جام جم 31 تیر 1396 جام جم 31 مرداد 1396 جام جم 31 شهریور 1396 جام جم 30 مهر 1396 جام جم 30 آبان 1396 جام جم 30 آذر 1396 جام جم 30 دی 1396 جام جم 21 بهمن 1396 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 1 اردیبهشت 1396 جام جم 2 اردیبهشت 1396 جام جم 3 اردیبهشت 1396 جام جم 4 اردیبهشت 1396 جام جم 5 اردیبهشت 1396 جام جم 6 اردیبهشت 1396 جام جم 7 اردیبهشت 1396 جام جم 8 اردیبهشت 1396 جام جم 9 اردیبهشت 1396 جام جم 10 اردیبهشت 1396 جام جم 11 اردیبهشت 1396 جام جم 12 اردیبهشت 1396 جام جم 13 اردیبهشت 1396 جام جم 14 اردیبهشت 1396 جام جم 15 اردیبهشت 1396 جام جم 16 اردیبهشت 1396 جام جم 17 اردیبهشت 1396 جام جم 18 اردیبهشت 1396 جام جم 19 اردیبهشت 1396 جام جم 20 اردیبهشت 1396 جام جم 21 اردیبهشت 1396 جام جم 22 اردیبهشت 1396 جام جم 23 اردیبهشت 1396 جام جم 24 اردیبهشت 1396 جام جم 25 اردیبهشت 1396 جام جم 26 اردیبهشت 1396 جام جم 27 اردیبهشت 1396 جام جم 28 اردیبهشت 1396 جام جم 29 اردیبهشت 1396 جام جم 30 اردیبهشت 1396 جام جم 31 اردیبهشت 1396 
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۱:۰۰    
به استناد قانون اصلاح تبصره ماده 14 قانون کار و استفساریه قانون مذکور مصوب مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی مربوطه مصوب هیأت وزیران ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۰    
سنگاپور کشوری کوچک ولی ثروتمند در جنوب شرق آسیا است که عمده درآمد خود را از صنعت گردشگری کسب می کند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۳    
نمایندگان تام الاختیار ستادهای انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر اخلاق مداری در رقابت های انتخاباتی تاکید کردند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۸    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان، درست است که میگرن سبب ناراحتی زیاد و غیر قابل تحمل در افراد می شود، اما باید توجه داشت که سردردها تهدید کننده ی حیات انسان به شمار نمی آیند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۵    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که پنجمین فرمانده سپاه پاسداران نیز بود در اینستاگرامش خاطره ای از تشکیل سپاه پاسداران تعریف کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۱    
معاون امور استان های رسانه ملی در سفر به شیراز از تولیدات جدید استانی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۱    
اقدام دولت ونزوئلا در مصادره ناگهانی شرکت خودروسازی جنرال موتورز همزمان با اعتراضات خیابانی مخالفان دولت، افزایش تنش ها را در این کشور به دنبال داشت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۱    
به گزارش جام جم آنلاین ، رضائیان پس از اینکه متوجه شد هم تیمی هایش نه تنها در این شرایط او را حمایت نمی کنند بلکه حتی او را مسخره کرده اند تمامی بازیکنان پرسپولیس از مهدی طارمی گرفته تا فرشاد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
در شرایطی که به طور قطع هیچ تضمینی در زندگی انسان وجود ندارد، از جمله این که نفس های پایانی خود را چه زمانی خواهید کشید، روش هایی وجود دارند که می توانند در کسب هدف زندگی طولانی تر به شما کمک کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
در حاشیه مراسم روز زمین پاک که صبح امروز درمحل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد از گردنبند شبرنگ محافظ شترها در جاده ها رونمایی شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
محمود بوت مردی پاکستانی از گوجرانواله، منطقه ای در استان پنجاب پاکستان است که از 25 سال گذشته تاکنون از شاخ وبرگ گیاهان تغدیه می کند
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه نغمه های آسمانی تا زمان اختتامیه مسابقات بین المللی قرآن کریم همراه فرهیختگان است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نرخ رسمی ارزها بدون تغییر منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در مجموعه پایتخت عکسی از خود و بهرام افشاری را در اینستاگرامش منتشر کرد و از حضور او در نقش پسر بهبود فریبا در سری پنجم این سریال خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۴    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، کاربران ایرانی این روزها اغلب از سرویس پیام رسان تلگرام استفاده می کنند ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۰    
به گزارش جام جم آنلاین ، به مناسبت هفته سلامت، پایگاه های مشاوره رایگان پزشکی با عنوان زندگی سالم، با نشاط و امید با مشارکت اداره کل سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران در سه ایستگاه ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۲    
همزمان با فصل بهار، جای جای بوستان های شهر تهران پوشیده از لاله های رنگارنگ شده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گوگل بلاگ، برنامه های اندروید Google Docs ، Google Sheets ، Google Slides ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
گفته می شود جانت جکسون درصورت جدایی از همسرش مبلغی در حدود 500 میلیون دلار دریافت خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۸    
پایگاه خبری بیزینس ژورنال اعلام کرد: شرکت های هواپیمایی ایران ایر و آسمان در حال مذاکره با شرکت هواپیماسازی ژاپنی میتسوبیشی برای خرید 105 فروند هواپیما هستند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۴    
نوزاد زنده ای که در حوالی یک کارخانه چوب در شهر پادوک در استان "کوازولو ناتال" آفریقای جنوبی زنده به گور شده بود زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۹    
الهام ناصری همسر عارف لرستانی در خصوص حواشی درگذشت همسرش و این ادعا که فوت این هنرمند ناشی از قصور پزشکی بوده ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۱:۳۶    
رئیس جمهوری سوریه گفت: دشمنان از همه ابزارها به ویژه تروریسم وهابی و اخوانی برضد سوریه استفاده کردند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۱:۱۵    
یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که گروه تروریستی داعش برای هفتمین بار در شهر موصل علیه نیروهای عراقی از سلاح شیمیایی استفاده کرده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۱:۰۰    
دادستان کل کشور،جزئیات جلسه شنبه شب کمیسیون نظارت بر تبلیغات را تشریح کرد و گفت: قرار شده است که رسانه های مکتوب به طور مساوی در اختیار کاندیداها قرار گیرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۵۸    
سخنگوی وزارت کشور گفت: با تصویب کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مناظره های نامزدهای دوازدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صدا و سیما به صورت زنده پخش می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۳۱    
مرد جوان در دادگاه خانواده مدعی شد چون همسرم یک شب با پسر مورد علاقه اش در گذشته، شام خورده است می خواهم او را طلاق دهم.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۲    
ظاهرا این روز ها خشونت علیه زنان در کشور ایتالیا بیداد می کند. یکی از قربانیان زن جوانی است که نامزدش به او اسید پاشیده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۲    
فرد شیادی که با شگردهای مختلف با کارمندان و روسای شعب بانک ها طرح دوستی می ریخت و آن ها را به خانه خود کشانده و با تهدید و ارعاب مجبور به پرداخت مبلغی می کرد، دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۲    
حمید عسکری صفحه اینستاگرامش را به تصویری از جشن تولد فرزندش اختصاص داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۲    
خوردن صبحانه به ویژه برای کودکان اهمیت زیادی دارد. در ادامه چند نوع صبحانه مغذی و اشتهاآور که والدین می توانند به راحتی و سرعت آنها را تهیه نمایند، برای شما معرفی می گردند. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۲    
آخرین روزهای فروردین ماه امسال دختری جوان در غرب تهران به سمت خانه در حال حرکت بود که پسر خواستگار سوار بر خودروی پژو 206 سفید رنگ جلوی پایش توقف کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۱    
به گزارش جام جم آنلاین ، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های انگلیس تیم های چلسی و تاتنهام در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تماشایی شاگردان آنتونیو ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۵    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی اعلام کرد که سپاه با همراهی مقاومت اسلامی در سوریه و عراق سپر امنیت ملت ایران شده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۷    
یکی از مراجع تقلید بر لزوم استمرار طرح تحول سلامت تأکید کرد و گفت: مردم و خیرین باید کمک کنند که مسئله درمان که به صورت فعلی درآمده، عقب گرد نکند و پیشرفت داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۳    
آلویس اگر می دانست پسری که همسرش به دنیا می آورد جهان را خون و آتش می کشد شاید هرگز با وی ازدواج نمی کرد ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: سخنگوی شورای نگهبان گفت: بعید می دانم جز این 6 نفر معرفی شده فرد دیگری مانند سال 84 با استفاده از حکم حکومتی تایید صلاحیت شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۸    
سخنگوی وزارت کشور گفت: با تصویب کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مناظره های نامزدهای دوازدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صدا و سیما به صورت زنده پخش می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۶    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویر هوایی از جزایر پتیت تر (Petite Terre) در مجمع الجزایر گوادالوپ اختصاص یافته است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۴    
به گزارش جام جم آنلاین ، دکتر عنادی در بخشی از این برنامه به مساله انتخابات و مناظره های تلویزیونی انتخاباتی اشاره کرد و گفت: جذابیت مناظره در زنده بودن آن است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۸    
گزارشگر باسابقه صدا و سیما و مجری فوتبال به سوگ نشست.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۴    
رییس جمهور در دیدار گئورگی کویریکاشویلی نخست وزیر گرجستان، با اشاره به روابط دیرینه و دوستانه تهران - تفلیس، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از گسترش و تعمیق روابط با گرجستان در همه عرصه ها ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۵    
وزارت نفت اعلام کرده تعدادی از مشمولان خدمت نظام وظیفه را به صورت امریه می پذیرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله انتحاری روز گذشته در افغانستان را محکوم کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۱    
در کشور نیجریه بیشتر مسابقات را شرکت کرده ام و علاقه دارم در ایران رتبه کسب کنم.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۹    
به گزراش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک دکل برق در فیلیپین بر اثر آتش سوزی سقوط کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۶    
معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه گفت: دولت آمریکا در دام آدرس های غلط و پرونده سازی های گمراه کننده ای که از سوی تروریست ها و حامیان منطقه ای آنها برای ترویج ایران هراسی انجام می شود ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۷    
اولین دوره مسابقات بین المللی بانوان جهان اسلام عصر روز یکشنبه سوم فروردین در مصلی تهران آغاز می شود
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۱    
همزمان با برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، کمپین رز بهشتی با مشارکت معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران، اجرا شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۵    
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در اطلاعیه ای مهمترین رسانه های دارای منع قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که مشمول رسانه های دولتی و وابسته به بودجه عمومی هستند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۲    
منبع : ورزش سه
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۲    
منبع : ورزش سه
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۹    
منبع : ورزش سه
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۹    
منبع : ورزش سه
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۴    
اقلیت مذهبی ایزدی های عراق با وجود فشارهای زیاد گروه تروریستی داعش برای برگزاری جشن سال نو در شهر لالیش استان نینوا دور هم جمع شدند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۴    
زمین لرزه ای نسبتا شدید ساعتی پیش شهرستان گرگان در استان گلستان را لرزاند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۴    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت یکشنبه وارد کشور خواهد شد، گفت: این سامانه بارشی تا اواخر هفته بخشهایی از غرب، شمال غرب، دامنه های البرز ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۹    
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا پایان شهریورماه سال 1385 از روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه می توانند جهت ثبت نام اولیه تشرف به حج امسال ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۳    
نیویورک تایمز پیش بینی کرد که زلزله احتمالی، در تهران یک میلیون کشته و استانبول، تنها 30هزار قربانی خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۱    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی کریمی بازیکن اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس که بر خلاف انتظارات هواداران تیم سرخ پوش پایتخت در روز بازی پرسپولیس با پدیده مشهد در ورزشگاه ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
دیمیتری دونسکوی یادآور قدرت اتمی شوروی در زیردریاها به شمار می رود که هرچند چهار دهه پیش یعنی 15 سال قبل از فروپاشی رژیم کمونیستی ساخته شده ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۷    
هشتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران با حضور 29 هنرمند از 14 کشور دنیا در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پشتیبان کشور است، گفت: در زمینه مبارزه با قاچاق ما پشتیبان نیروی انتظامی هستیم.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، فیفا پس از سه مرحله تبادل لوایح بین باشگاه های ریزه اسپور، پرسپولیس و وکیل مهدی طارمی ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۲    
منابع آمریکایی اعلام کردند که داعش در حال انتقال پایتخت خود خوانده اش از الرقه به دیرالزور سوریه است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۹    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در این فیلم تلاش های شیرین این دو کودک خردسال در تصاحب پستونک را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۶    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از سوء استفاده از برند هما خبر داد و اعلام کرد: سایت اینترنتی ایران ایر چارتر هیچ مجوزی از ایران ایر ندارد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرتیپ مسعود بختیاری از فرماندهان ارتش ایران در جنگ تحمیلی مهمان برنامه دورهمی بود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۸    
تبلیغات نامزد های انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه که دور نخست آن فردا یکشنبه آغاز خواهد شد، چهره خیابان های فرانسه را مملو از پوسترهای تبلیغاتی کرده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۸    
دانشمندان آمریکایی در اعتراض به رئیس جمهور این کشور راهپیمایی بی سابقه ای برگزار خواهند کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۱    
مدیرکل انتخابات استانداری تهران از تائید صلاحیت 8981 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر استان تهران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۱    
فرمانده کل سپاه گفت: طی چند روز آینده "جشن خودکفایی بنزین کشور" با افتتاح رسمی پالایشگاه ستاره خلیج فارس رقم خواهد خورد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۵    
از سوم اردیبهشت ماه ، سریال رادیویی تلفن به کارگردانی فریدون محرابی از رادیو نمایش پخش می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۲    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، کواتموک بلانکو، مهاجم سابق تیم ملی مکزیک، متهم است که دستور قتل یک تاجر را در کشورش داده است. ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۰    
با تلاش ماموران انتظامی کلانتری 16 زاهدان اعضای یک باند شرارت و سرقت در زاهدان دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۰    
نیروهای ویژه لبنان طی عملیاتی در شهر مرزی عرسال 10 تروریست داعشی را دستگیر کردند و فرمانده آنها را به هلاکت رساندند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۹    
به گزراش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دو گلدان پلاستیکی، مقداری خاک و چند سیب زمینی جوانه زده برای پرورش این محصول ارزشمند در منزل کافی است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۱    
مقام های وزارت خارجه کره شمالی بر آمادگی این کشور برای مقابله با تهدیدات آمریکا تاکید کردند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۵    
ایوب آقاخانی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر از آماده سازی نمایشنامه خود برای اجرا در تئاتر شهر خبر داد و گفت: این نمایش درباره شهید جهان آرا است که در مرحله مذاکره برای انتخاب بازیگران آن هستیم.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۹    
مدیرکل درمان بنیاد شهید و امورایثارگران از سفر پروفسور والتر اشتومر از کشور آلمان برای درمان جانبازان به ایران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از شناسایی و دستگیری عامل قتل مرد 50 ساله در یکی از روستاهای این شهر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۳    
به گزارش جام جم آنلاین ، دیگر حتی خود پیکانی ها و البته مجید جلالی خوب می دانند که منشا چند هفته ای می شود با پرسپولیسی ها توافق کرده است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از پرداخت هایی در سال 94 می گوید که بیش از حقوق های نجومی بود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۴    
کمیته حقیقت یاب سازمان ملل اعلام کرد هنوز نمی تواند مسبب حادثه شیمیایی در استان ادلب در سوریه را با قطعیت معرفی کند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۸    
وزیر صنعت از نهایی شدن قرارداد خودرویی با رنو خبر داد و در مورد قرارداد سایپا و سیتروئن گفت: قرارداد این دو شرکت وارد مرحله اجرایی شده و سیتروئن قسط اولیه خود را واریز کرده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۵    
کیم جون اون یک مجتمع تفریحی کاملا مجهز سری برای برگزاری مهمانی ها و پذیرایی از میهمانان خارجی خود دارد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۵    
یکی از اعضای گروهک منافقین در کنفرانسی خبری در واشنگتن ادعای جدیدی را علیه ایران مطرح کرد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۲    
ارتش روسیه به تازگی تجهیزاتی را به دورترین نقطۀ شرقی خاک خود اعزام کرده است که این امر سؤالاتی را در جامعه بین المللی ایجاد کرده است.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، دیدار دو تیم فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس از گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ساعت 19 ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۶    
زورگیر جنوب تهران پس از دهها فقره زورگیری میلیونی از روی دماغ بزرگش شناسایی و دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۶    
مراسم قرعه کشی برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما فردا برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۶    
جام جم آنلاین ، در مورد اتفاقات روز گذشته جشن پرسپولیس برای آن که رعایت انصاف کرده باشیم باید چند نکته را متذکرشویم : ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۳    
به گزارش جام جم آنلاین ، اسکار پونی که در سال 2011 در مسابقات جیرو د ایتالیا به عنوان قهرمانی دست یافته بود، هنگام تمرین در نزدیکی محل زندگی اش با یک ون تصادف کرد و جان خود را از دست داده است ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۳    
به گزارش جام جم آنلاین از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، گفتنی است این کاهش تعرفه که شامل کاهش 50 درصدی تعرفه آزاد اینترنت همراه مشترکین در 210 سایت پرمراجعه ایرانی (بر اساس اعلام سازمان ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برخی با بی انصافی مسائل را به صورت نادرست مطرح می کنند و می خواهند با تعطیلی کارخانجاتی که 10 سال متوقف شده اند عملکرد دولت را زیرسوال ببرند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۵    
مدیر شبکه رادیویی ایران با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری، اظهار امیدواری کرد تا این نوع اقدامات در رادیو ایران تداوم داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۵    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از بررسی نهایی ماده واحده کاهش حکم اعدام برای حاملان مواد مخدر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۹    
محققان دریافته اند، چپ دست ها حداقل 50 درصد بیش از راست دست ها قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا می گذارند و به همین دلیل بیش از راست دست ها تصادف می کنند.
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت وگوی صریح با روزنامه فرانسوی مشهور لوموند به سوالات این نشریه در باره برجام، جنگ اقتصادی و تحریم های آمریکا، حمله شیمیایی در سوریه ...
جام جم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۹    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، پس از آنکه باشگاه الهلال عربستان رسما اعلام کرد که دیدار برگشت این تیم با پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رایگان است اما با وجود گزارش های اعلام ...